Lock up

MJ, CJ, YJ, TJ, XJ, KJ, KK, WJ, ZJ, XK, WK, WH, JK, JL, JT

Moderator: Mroczny

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Lock up

Post autor: marcinv6 » ndz paź 15, 2006 8:44 am

Witam! Panowie, czy w moim aucie a jest to Jeep Cherokee 1990 r. 4,0 l z automatem AW4 jest w skrzyni funkcja lock up bo jakoś nie mogę wyczuć jej działania...

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz paź 15, 2006 9:59 am

Jest. Co to znaczy, ze nie możesz jej wyczuć? W okolicach 80 kph powinny mocno spaść obroty, i przy delikatnym dodawaniu gazu silnik nie wskakuje od razu na wyższe rpm. Nie ma takich objawów?
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » ndz paź 15, 2006 10:14 am

Witaj! Właściwie nie dzieje się nic- jedzie od 1 do 4 i póżniej nic- jeżdzac wcześniej Pontiakiem Trans Sportem z trzbiegowym automatem czuć było wyrażnie po trzecim biegu spadek obrotów o jakieś 400 w dół i to był właśnie lock up. A tu nic..

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz paź 15, 2006 10:18 am

Uwzględnij, że tu różnica obrotów nie jest za duża, bo ten silnik w końcu wysoko się nie kręci. Kulnij się do 100 kph i patrz czy spadają obroty. Ew. jak już bdziesz jechał te 100 dodaj lekko gazu i zobaczy czy podskoczą od razu. Jeśli to się nie dzieje, to coś jest pewnie walnięte, ale pocieszę cię, że gdzieś czytałem, że to jest zwkle wina czegoś elektrycznego- nie wymaga rozbierania skrzyni :)2
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » ndz paź 15, 2006 5:32 pm

Nie spadają- dotrę do setki i mam prawie ok. 2200-2400 obrotów i nie dzieje się nic!

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » ndz paź 15, 2006 5:36 pm

No to faktycznie chyba lock-up umarł. Poszukaj, chyba na jeep.org.pl był jakiś temat o czymś takim. To było na bank coś elektrycznego (choć oczywiście może to być awaria samej skrzyni, ale jakoś wątpię)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » ndz paź 15, 2006 6:02 pm

OK!

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz paź 15, 2006 7:54 pm

marcinv6 pisze:Nie spadają- dotrę do setki i mam prawie ok. 2200-2400 obrotów i nie dzieje się nic!
no musial umrzec, bo przy 100 kph powinno byk ok 2krpm
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
intruz
Posty: 427
Rejestracja: pn sty 31, 2005 9:31 am
Lokalizacja: Kraków

Post autor: intruz » ndz paź 15, 2006 7:57 pm

[quote="solt"][quote="marcinv6"]Nie spadają- dotrę do setki i mam prawie ok. 2200-2400 obrotów i nie dzieje się nic![/quote]

no musial umrzec, bo przy 100 kph powinno byk ok 2krpm[/quote]

Zalezy jakie ma opony i przelozenia...
XJ Country 4.0L, 242, manual, lift 2", LPG II gen. 30x9.5 AT/MT

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » ndz paź 15, 2006 7:59 pm

Witaj! Miałeś podobny problem? Szukam na forum i powoli mi się rozjaśnia ale kazda wskazówka cenna!

Awatar użytkownika
solt
Posty: 481
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 10:38 pm
Lokalizacja: wracaja Litwini?

Post autor: solt » ndz paź 15, 2006 10:42 pm

intruz pisze:
solt pisze:
marcinv6 pisze:Nie spadają- dotrę do setki i mam prawie ok. 2200-2400 obrotów i nie dzieje się nic!
no musial umrzec, bo przy 100 kph powinno byk ok 2krpm
Zalezy jakie ma opony i przelozenia...
:oops: nie napisal nic wiec przyjalem ze standard.
Bo lato to pora to czas na kochanie, tak bylo zawsze i tak juz zostanie :)21

Awatar użytkownika
SławekXJ
 
 
Posty: 1066
Rejestracja: śr gru 29, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: SławekXJ » pn paź 16, 2006 8:52 am

solt pisze:
marcinv6 pisze:Nie spadają- dotrę do setki i mam prawie ok. 2200-2400 obrotów i nie dzieje się nic!
no musial umrzec, bo przy 100 kph powinno byk ok 2krpm
ja przy 2krpm mam 130km/h :(

Te przełożenia :)21
Racja jest jak dziura w d...,każdy ma swoją:)21

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » pn paź 16, 2006 10:07 pm

ja na oponach 225/75/15 mialem ok110-120 km/h [2tys.obr/min] :wink:
dopiero teraz wyczailem co to jest ten look up. :oops: u mnie dziala bez zarzutu.
kurna,u mnie w kiosku wszystko dziala!hehe :)4
odpukac!!!! :)2
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » pt paź 20, 2006 6:50 am

A gdzie szukać tejże wtyczki odpowiedzialnej za lock up?

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » pt paź 20, 2006 8:41 am

kulkagsx1200 pisze:ja na oponach 225/75/15 mialem ok110-120 km/h [2tys.obr/min] :wink:
dopiero teraz wyczailem co to jest ten look up. :oops: u mnie dziala bez zarzutu.
kurna,u mnie w kiosku wszystko dziala!hehe :)4
odpukac!!!! :)2
Pociesze Cie, juz niedługo :)23
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
misman
 
 
Posty: 6072
Rejestracja: ndz maja 26, 2002 1:00 am
Lokalizacja: zawodzi...

Post autor: misman » pt paź 20, 2006 9:06 am

kulkagsx1200 pisze:ja na oponach 225/75/15 mialem ok110-120 km/h [2tys.obr/min] :wink:
dopiero teraz wyczailem co to jest ten look up. :oops: u mnie dziala bez zarzutu.
kurna,u mnie w kiosku wszystko dziala!hehe :)4
odpukac!!!! :)2
"Nie bój, wyłączą Ci..." :)21
"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » pt paź 20, 2006 10:54 am

dobree ,dobree koledzy :D
nie boje !!
lubie majstrowac przy moich sprzetach :)2
oczyjiscie staram sie nie pchac lap tam gdzie nie trzeba :D
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt paź 20, 2006 4:41 pm

marcinv6 pisze:A gdzie szukać tejże wtyczki odpowiedzialnej za lock up?
nie ma konkretnej wtyczki od lock up gdyż tym steruje komp od skrzyni
miałem ten sam problem i po wielu trudach rozgryzłem wszystko i teraz działa :)
napisz czy działa ci tempomat , oczywiście jak go masz?
XJ 4.0 90'

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » pt paź 20, 2006 5:45 pm

Witaj! tempomat nie działa- czy jest to w jakiś sposób powiązane?

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt paź 20, 2006 6:42 pm

marcinv6 pisze:Witaj! tempomat nie działa- czy jest to w jakiś sposób powiązane?
jest :)
musisz zdjąć ten przewód grubości palca od tempomatu i dmuchnij w niego - jeśli nie będziesz czuł oporu to masz ten sam problem co u mnie był
potem powiem jak to naprawić
XJ 4.0 90'

enter
 
 
Posty: 170
Rejestracja: pt mar 10, 2006 9:04 pm

Post autor: enter » pt paź 20, 2006 6:47 pm

zaraz wychodze jak coś to dzwoń 888 720 848
XJ 4.0 90'

Awatar użytkownika
Pawog2
 
 
Posty: 203
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 1:37 pm
Lokalizacja: Warszawa-Mysiadło czasem Kamieńczyk

Post autor: Pawog2 » pt paź 20, 2006 8:02 pm

u mnie jest lock up i działa!! ale tampomat nie działa. Już dawno to olałem ale widzę że może i jest nadzieja. Gdzie jest ten przewód od tempoamtu w Cherokee?? Może mi się uda znaleźć w GC.
Grand Cherokee ZJ 5.2, lift 4", 32x115x15 BFG AT, i niebawem wyciągarka. 668-158-413 - Paweł

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » sob paź 21, 2006 8:55 pm

Wielkie DZIĘKI dla kolegi ENTERa - diagnoza była 100 procentowo trafna, naprawa prosta i skuteczna i nie dosć że działa lock up to zaczął działać tempomat!!! GIT!

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Post autor: kulkagsx1200 » sob paź 21, 2006 8:58 pm

hehe, no to walnij chlopu pomagaska hihi :wink: :)2
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

marcinv6
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: wt gru 20, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcinv6 » ndz paź 22, 2006 7:44 am

Chcę to zrobić ale, wstyd się przyznać :oops: , nie wiem gdzie!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jeep”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość