czy to normalne?

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
woyak
 
 
Posty: 277
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
Kontaktowanie:

czy to normalne?

Post autor: woyak » śr paź 08, 2008 7:19 pm

mam pytanie.posiadam terranoII 2.7tdi i niedawno kilka razy w lekkim terenie uzywalem napedu na 4kola i niby wszystko ok :lol: zadnych stuków itd
ale dzis jak wlaczylem naped 4x4 troszke na asfalcie(bez reduktore oczywiscie,bo na nim nie wolno jezdzic powyzej 40km/h ) odnioslem dziwne wrazenie jakby auto jezdzlo z oporem a jak ustawialem auto pod garazem to doslownie mialem wrazenie ze naped przedniej osi zwalnia a nawet prawie zatrzymuje auto
zatem pytanie czy to ok? :(
to moja pierwsza terenowka wiec nie wiem czytak powinno byc
a przedemna auto mialo 2 wlascicielki i nie sadze zeby 4x4 bylo wogole uzywane a tym bardziej w terenie
prosze o rady
tyrranosaurus 2.7 rex

Awatar użytkownika
woyak
 
 
Posty: 277
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
Kontaktowanie:

Post autor: woyak » śr paź 08, 2008 7:54 pm

i wlasnie sie przejechalem zeby sie upewnic
no i wnioski
-przy ruszaniu troszke ciezej i kieruje sie z lekkim oporem
-zadnych stuków jedzie sie niby ok
-i zauwazylem ze jak cofałem tyłem do garazu to prawe przednie kolo zostawilo slad od opony na kostce brukowej co mnie jeszcze bardziej zdziwilo
tyrranosaurus 2.7 rex

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » śr paź 08, 2008 7:56 pm

:o po czarnym nie używamy napędu 4x4 ...
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
trawers
 
 
Posty: 1371
Rejestracja: śr lut 15, 2006 8:03 am
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: trawers » śr paź 08, 2008 7:59 pm

Się nie odzywałem bo myślałem, że to prowokacja jakaś :-)
Uaz and GR Y61

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » śr paź 08, 2008 8:05 pm

woyak pisze:i wlasnie sie przejechalem zeby sie upewnic
no i wnioski
-przy ruszaniu troszke ciezej i kieruje sie z lekkim oporem
-zadnych stuków jedzie sie niby ok
-i zauwazylem ze jak cofałem tyłem do garazu to prawe przednie kolo zostawilo slad od opony na kostce brukowej co mnie jeszcze bardziej zdziwilo

Chłopie zamin włączysz 4H lub 4L to walnij się w łeb albo przeczytaj
instrukcje, w ten sposób dowiesz sie w jakich warunkach możesz włączać 4H i 4L.
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
wlodziu15
 
 
Posty: 124
Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski

Post autor: wlodziu15 » śr paź 08, 2008 8:22 pm

NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625

Awatar użytkownika
woyak
 
 
Posty: 277
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
Kontaktowanie:

Post autor: woyak » śr paź 08, 2008 8:31 pm

kurde ale walnałem gafe :oops:
dobrze ze pojezdzilem tylko troszke
czyli wlaczanie napedu na przod lub ewent. reduktora dozowlone jest tylko w terenie,,,,
myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie :roll:
a moj kolega co niby mial juz 2rozne terenowki mowil ze jezdzil tak prawie zawsze i wszystko ok a ja nieswiadomy go posłuchalem
dzieki chlopaki]
tyrranosaurus 2.7 rex

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » śr paź 08, 2008 8:40 pm

nie słuchaj kolegów bo potem prowokacje wychodzą .... :roll:
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
wlodziu15
 
 
Posty: 124
Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski

Post autor: wlodziu15 » śr paź 08, 2008 8:41 pm

i po kieszeni ostro można dostać gdy przód przestaje robić
NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625

Awatar użytkownika
woyak
 
 
Posty: 277
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
Kontaktowanie:

Post autor: woyak » śr paź 08, 2008 8:48 pm

jeszcze raz dzieki chlopaki
:)2 :)2
tyrranosaurus 2.7 rex

Awatar użytkownika
brum
Posty: 674
Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
Lokalizacja: Chechło/Olkusz

Post autor: brum » śr paź 08, 2008 9:04 pm

Ja do tej pory znam takich co Vitarą można jeździć po czarnym i chu. bo po co niby jest to 4H a wielce się bawią w off-road intensywnie, ale tłumaczyć to trzeba łopatą :)21
Frontera Long 2.2 '97 MT 33", lift 3", winch....
http://www.opelfrontera.pl

Awatar użytkownika
wlodziu15
 
 
Posty: 124
Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski

Post autor: wlodziu15 » śr paź 08, 2008 9:08 pm

jeżdżą po czarnym z zapiętym przodem, bo boją się że wkleją gdzieś na asfalcie, pogratulować
NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lecho » śr paź 08, 2008 9:16 pm

woyak pisze: -i zauwazylem ze jak cofałem tyłem do garazu to prawe przednie kolo zostawilo slad od opony na kostce brukowej co mnie jeszcze bardziej zdziwilo
A niby dlaczego zostawia ślad od opony :o ?? ?? ??
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » śr paź 08, 2008 9:49 pm

woyak pisze:kurde ale walnałem gafe :oops:
dobrze ze pojezdzilem tylko troszke
czyli wlaczanie napedu na przod lub ewent. reduktora dozowlone jest tylko w terenie,,,,
myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie :roll:
a moj kolega co niby mial juz 2rozne terenowki mowil ze jezdzil tak prawie zawsze i wszystko ok a ja nieswiadomy go posłuchalem
dzieki chlopaki]
chłopie jak cię stac to sobie jeździj 4x4h szczególnie zimą w sniegu, nic się autu nie stanie ( no może poza szybszym zużyciem opon i innych elementów przedniego mostu) tylko potanie po co?
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Videlec » czw paź 09, 2008 6:35 am

woyak pisze:myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie :roll:
można... ale do tego trzeba mieć np. pajero z super selektem a nie jakieś tam tyrano :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » pt paź 10, 2008 9:24 pm

Videlec pisze:
woyak pisze:myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie :roll:
można... ale do tego trzeba mieć np. pajero z super selektem a nie jakieś tam tyrano :)21
Pajero, albo Honkera tylko to są prawdziwe terenófki 8) do jeżdzenia 4x4 po czarnym.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość