Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
woyak
-

- Posty: 277
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woyak » śr paź 08, 2008 7:19 pm
mam pytanie.posiadam terranoII 2.7tdi i niedawno kilka razy w lekkim terenie uzywalem napedu na 4kola i niby wszystko ok

zadnych stuków itd
ale dzis jak wlaczylem naped 4x4 troszke na asfalcie(bez reduktore oczywiscie,bo na nim nie wolno jezdzic powyzej 40km/h ) odnioslem dziwne wrazenie jakby auto jezdzlo z oporem a jak ustawialem auto pod garazem to doslownie mialem wrazenie ze naped przedniej osi zwalnia a nawet prawie zatrzymuje auto
zatem pytanie czy to ok?
to moja pierwsza terenowka wiec nie wiem czytak powinno byc
a przedemna auto mialo 2 wlascicielki i nie sadze zeby 4x4 bylo wogole uzywane a tym bardziej w terenie
prosze o rady
tyrranosaurus 2.7 rex
-
woyak
-

- Posty: 277
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woyak » śr paź 08, 2008 7:54 pm
i wlasnie sie przejechalem zeby sie upewnic
no i wnioski
-przy ruszaniu troszke ciezej i kieruje sie z lekkim oporem
-zadnych stuków jedzie sie niby ok
-i zauwazylem ze jak cofałem tyłem do garazu to prawe przednie kolo zostawilo slad od opony na kostce brukowej co mnie jeszcze bardziej zdziwilo
tyrranosaurus 2.7 rex
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » śr paź 08, 2008 7:56 pm

po czarnym nie używamy napędu 4x4 ...
era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
trawers
-

- Posty: 1371
- Rejestracja: śr lut 15, 2006 8:03 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: trawers » śr paź 08, 2008 7:59 pm
Się nie odzywałem bo myślałem, że to prowokacja jakaś

Uaz and GR Y61
-
mephi

- Posty: 1663
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
- Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk
Post
autor: mephi » śr paź 08, 2008 8:05 pm
woyak pisze:i wlasnie sie przejechalem zeby sie upewnic
no i wnioski
-przy ruszaniu troszke ciezej i kieruje sie z lekkim oporem
-zadnych stuków jedzie sie niby ok
-i zauwazylem ze jak cofałem tyłem do garazu to prawe przednie kolo zostawilo slad od opony na kostce brukowej co mnie jeszcze bardziej zdziwilo
Chłopie zamin włączysz 4H lub 4L to walnij się w łeb albo przeczytaj
instrukcje, w ten sposób dowiesz sie w jakich warunkach możesz włączać 4H i 4L.
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
-
wlodziu15
-

- Posty: 124
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski
Post
autor: wlodziu15 » śr paź 08, 2008 8:22 pm
NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625
-
woyak
-

- Posty: 277
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woyak » śr paź 08, 2008 8:31 pm
kurde ale walnałem gafe
dobrze ze pojezdzilem tylko troszke
czyli wlaczanie napedu na przod lub ewent. reduktora dozowlone jest tylko w terenie,,,,
myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie
a moj kolega co niby mial juz 2rozne terenowki mowil ze jezdzil tak prawie zawsze i wszystko ok a ja nieswiadomy go posłuchalem
dzieki chlopaki]
tyrranosaurus 2.7 rex
-
ramzes
-

- Posty: 5834
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
- Lokalizacja: *Wawa*
Post
autor: ramzes » śr paź 08, 2008 8:40 pm
nie słuchaj kolegów bo potem prowokacje wychodzą ....

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..
-
wlodziu15
-

- Posty: 124
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski
Post
autor: wlodziu15 » śr paź 08, 2008 8:41 pm
i po kieszeni ostro można dostać gdy przód przestaje robić
NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625
-
woyak
-

- Posty: 277
- Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 12:33 pm
- Lokalizacja: Gdańsk. potrzebna pomoc dzwoń 511621549
-
Kontaktowanie:
Post
autor: woyak » śr paź 08, 2008 8:48 pm
jeszcze raz dzieki chlopaki

tyrranosaurus 2.7 rex
-
brum

- Posty: 674
- Rejestracja: pt paź 13, 2006 2:25 pm
- Lokalizacja: Chechło/Olkusz
Post
autor: brum » śr paź 08, 2008 9:04 pm
Ja do tej pory znam takich co Vitarą można jeździć po czarnym i chu. bo po co niby jest to 4H a wielce się bawią w off-road intensywnie, ale tłumaczyć to trzeba łopatą

-
wlodziu15
-

- Posty: 124
- Rejestracja: czw sty 04, 2007 6:15 pm
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie, Lubuski
Post
autor: wlodziu15 » śr paź 08, 2008 9:08 pm
jeżdżą po czarnym z zapiętym przodem, bo boją się że wkleją gdzieś na asfalcie, pogratulować
NISSAN REAKTYWACJA, obecnie Ford Exlorer II
GG1274625
-
Lecho

- Posty: 312
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Lecho » śr paź 08, 2008 9:16 pm
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D
-
rabarbar_pn

- Posty: 336
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
- Lokalizacja: wlkp
Post
autor: rabarbar_pn » śr paź 08, 2008 9:49 pm
woyak pisze:kurde ale walnałem gafe
dobrze ze pojezdzilem tylko troszke
czyli wlaczanie napedu na przod lub ewent. reduktora dozowlone jest tylko w terenie,,,,
myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie
a moj kolega co niby mial juz 2rozne terenowki mowil ze jezdzil tak prawie zawsze i wszystko ok a ja nieswiadomy go posłuchalem
dzieki chlopaki]
chłopie jak cię stac to sobie jeździj 4x4h szczególnie zimą w sniegu, nic się autu nie stanie ( no może poza szybszym zużyciem opon i innych elementów przedniego mostu) tylko potanie po co?
bo Patrol wysoki i szeroki musi być

-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » czw paź 09, 2008 6:35 am
woyak pisze:myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie

można... ale do tego trzeba mieć np. pajero z super selektem a nie jakieś tam tyrano

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
LSD
-

- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LSD » pt paź 10, 2008 9:24 pm
Videlec pisze:woyak pisze:myslałem ze mozna jezdzic po asfalcie z napedzanymi tylnymi i przednymi normalnie

można... ale do tego trzeba mieć np. pajero z super selektem a nie jakieś tam tyrano

Pajero, albo Honkera tylko to są prawdziwe terenófki

do jeżdzenia 4x4 po czarnym.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości