Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Mroczny
-

- Posty: 40603
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » wt sty 20, 2009 10:46 am
Eskapada pisze:da lift na poziomie 50 mm
niby tak, ale cała grubość resoru wraz z jego mocowaniem skutecznie prześwit sprowadzi do poziomu seryjnej suzuki
spoa w długim parchu robi bardzo fajnie, w krótkim tez ale trzba z głową robic
-
wild_avenger
- jestem tu nowy...

- Posty: 4
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 12:24 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: wild_avenger » wt sty 20, 2009 3:00 pm
A no właśnie.
właśnie ze względu na to trochę szkoda mi rezygnować ze spoa.
jak do tej pory jeździ się na nim naprawdę fajnie

-
Rommiller
-

- Posty: 194
- Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
- Lokalizacja: Łódź/Łask
Post
autor: Rommiller » ndz lut 08, 2009 11:31 am
Drogie kolegi, drodzy koleżancy. Jestem szczęśliwym posiadaczem K 260. Szukam nowych resorów dających lift około 3''. Szukam, szukam i za cholerę nie mogę znaleźć katalogów OME Ironmana czy trail mastera. Znalazłemdość dobrze opisanego dobinsona, aledo wyboru jest aż jeden zestaw dający jedynie 3cm ponad seryjne. Wesprzyjcie radą, linkiem, zdrowaśką...
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu
-
Maqlinka
-

- Posty: 2888
- Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Maqlinka » ndz lut 08, 2009 3:52 pm
Ja w swoim parchu miałem 3 cale Dobinsona i powiem tak:
Zawias pracuje fajnie w terenie zarówno przy szybszej jeździe po wyjebach jak i na wykrzyżach - jednak jeśli ktoś zamierza używać auta również na co dzień, proponowałbym sprawę przemyśleć - samochód prowadzi się pewnie po szosie (zakręty, koleiny itp..) jednak jest twardy i mało komfortowy - ja jeździłem na 33x12.5 - przy 35-tce pewnie było by nieco lepiej.
Life's Too Short For A Full Time Job
-
Talib
-

- Posty: 113
- Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
- Lokalizacja: Warszawa Praga Pł
Post
autor: Talib » wt lut 10, 2009 9:16 pm
Ironman to min 50mm
http://www.ironman4x4.com/images/pdfs/s ... prings.pdf
dodam tylko, że dobinson po ponownych negocjacjach z fabryką zgodził się zrobić resory na zamówienie (nie powodujące liftu). jeśli ktoś zainteresowany to właśnie zamykają zamówienia na najbliższą wysyłkę

-
Rommiller
-

- Posty: 194
- Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
- Lokalizacja: Łódź/Łask
Post
autor: Rommiller » wt lut 10, 2009 10:54 pm
fajna ta karta katalogowa, tylko która łyżwa jest do którego patrola?? I jaki camber ma nissanowski resor?
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu
-
Talib
-

- Posty: 113
- Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
- Lokalizacja: Warszawa Praga Pł
Post
autor: Talib » wt lut 10, 2009 11:57 pm
-
Rommiller
-

- Posty: 194
- Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
- Lokalizacja: Łódź/Łask
Post
autor: Rommiller » śr kwie 15, 2009 8:21 am
Zdecydowałem, że do wagona 160 zrobię SPOA i wierzucę 35". Resory się poprostowały, więc powinno fajnie pracować zgodnie z sugestiami kolegów. Przyjrzałem się przednim resorom i trochę mam zagwozdkę: pióra główne mają na końcach uszy do mocowania. Drugie pióra na końcach zachodzą na główne też tworząc ucho tylko dużo większe i uderza o mocowanie wieszaka do ramy. Powiedzcie, czy drugie pióra się rozwijają na końcach, czy cały resor juz za bardzo sie wyprostował??
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu
-
Talib
-

- Posty: 113
- Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
- Lokalizacja: Warszawa Praga Pł
Post
autor: Talib » śr kwie 15, 2009 9:52 am
Ja tam przy spoa zdecydowałem się jednak oddać resor do regeneracji. Panowie pozawijali i powymieniali piórka żeby dobrać rozsądną charakterystykę. Nie widzę jakiejś specjalnej różnicy w twardości zawieszenia. Przestało stukać, strzelać, jęczeć auto się prowadzi dobrze. Fakt że na bardzo dziurawych drogach poszaleć nie można ale pozostaje jeszcze ciśnienie w gumce. Ja śmigam na 33" i 2,2bar i jeszcze kręgosłupa mi nie połamało

-
ronin1
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: wt paź 21, 2008 1:34 pm
Post
autor: ronin1 » pn kwie 20, 2009 5:40 pm
jeśli ktoś chce zrobic resory nowe lub zregenerować to podobno na ul. Łodygowej w Wawie robia to dość dobrze i znają się na temacie...ja mam zamiar na dniach oddać co by mi wyklepali i wzmocnili piórem
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » pn kwie 20, 2009 9:00 pm
ronin1 pisze: co by mi wyklepali i wzmocnili piórem
No to już nie długo zaczną się Twoje problemy...

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
ebemorag

- Posty: 339
- Rejestracja: śr sie 26, 2009 4:00 pm
- Lokalizacja: Morąg
Post
autor: ebemorag » śr wrz 01, 2010 8:26 am
a niech ktoś wklei fotkę jak ma rozwiązany drążek kierowniczy przy spoa? Nigdzie nie mogę tego znależć.
KOBIETA KTÓRA PRZYNOSI CI RANO PIWO NA KACA,JEST NIE TYLKO MĄDRA,ALE RÓWNIEŻ PIĘKNA!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości