k160 long spoa i dobór nowego resora

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40604
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Mroczny » wt sty 20, 2009 10:46 am

Eskapada pisze:da lift na poziomie 50 mm
niby tak, ale cała grubość resoru wraz z jego mocowaniem skutecznie prześwit sprowadzi do poziomu seryjnej suzuki

spoa w długim parchu robi bardzo fajnie, w krótkim tez ale trzba z głową robic

wild_avenger
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr mar 12, 2008 12:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: wild_avenger » wt sty 20, 2009 3:00 pm

A no właśnie.
właśnie ze względu na to trochę szkoda mi rezygnować ze spoa.
jak do tej pory jeździ się na nim naprawdę fajnie :)2

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Rommiller » ndz lut 08, 2009 11:31 am

Drogie kolegi, drodzy koleżancy. Jestem szczęśliwym posiadaczem K 260. Szukam nowych resorów dających lift około 3''. Szukam, szukam i za cholerę nie mogę znaleźć katalogów OME Ironmana czy trail mastera. Znalazłemdość dobrze opisanego dobinsona, aledo wyboru jest aż jeden zestaw dający jedynie 3cm ponad seryjne. Wesprzyjcie radą, linkiem, zdrowaśką...
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Maqlinka » ndz lut 08, 2009 3:52 pm

Ja w swoim parchu miałem 3 cale Dobinsona i powiem tak:
Zawias pracuje fajnie w terenie zarówno przy szybszej jeździe po wyjebach jak i na wykrzyżach - jednak jeśli ktoś zamierza używać auta również na co dzień, proponowałbym sprawę przemyśleć - samochód prowadzi się pewnie po szosie (zakręty, koleiny itp..) jednak jest twardy i mało komfortowy - ja jeździłem na 33x12.5 - przy 35-tce pewnie było by nieco lepiej.
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Talib
 
 
Posty: 113
Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
Lokalizacja: Warszawa Praga Pł

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Talib » wt lut 10, 2009 9:16 pm

Ironman to min 50mm
http://www.ironman4x4.com/images/pdfs/s ... prings.pdf

dodam tylko, że dobinson po ponownych negocjacjach z fabryką zgodził się zrobić resory na zamówienie (nie powodujące liftu). jeśli ktoś zainteresowany to właśnie zamykają zamówienia na najbliższą wysyłkę :D
Patrol W160 / SD33T / 87
http://www.ekipa4x4.pl

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Rommiller » wt lut 10, 2009 10:54 pm

fajna ta karta katalogowa, tylko która łyżwa jest do którego patrola?? I jaki camber ma nissanowski resor?
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
Talib
 
 
Posty: 113
Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
Lokalizacja: Warszawa Praga Pł

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Talib » wt lut 10, 2009 11:57 pm

Patrol W160 / SD33T / 87
http://www.ekipa4x4.pl

Awatar użytkownika
Rommiller
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw lip 03, 2008 3:53 pm
Lokalizacja: Łódź/Łask

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Rommiller » śr kwie 15, 2009 8:21 am

Zdecydowałem, że do wagona 160 zrobię SPOA i wierzucę 35". Resory się poprostowały, więc powinno fajnie pracować zgodnie z sugestiami kolegów. Przyjrzałem się przednim resorom i trochę mam zagwozdkę: pióra główne mają na końcach uszy do mocowania. Drugie pióra na końcach zachodzą na główne też tworząc ucho tylko dużo większe i uderza o mocowanie wieszaka do ramy. Powiedzcie, czy drugie pióra się rozwijają na końcach, czy cały resor juz za bardzo sie wyprostował??
Y61 RD28TI Australia służy
W260 RD28T gania wraki między remontami
Y60 RD28T w trakcie remontu

Awatar użytkownika
Talib
 
 
Posty: 113
Rejestracja: czw sty 29, 2009 10:35 am
Lokalizacja: Warszawa Praga Pł

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Talib » śr kwie 15, 2009 9:52 am

Ja tam przy spoa zdecydowałem się jednak oddać resor do regeneracji. Panowie pozawijali i powymieniali piórka żeby dobrać rozsądną charakterystykę. Nie widzę jakiejś specjalnej różnicy w twardości zawieszenia. Przestało stukać, strzelać, jęczeć auto się prowadzi dobrze. Fakt że na bardzo dziurawych drogach poszaleć nie można ale pozostaje jeszcze ciśnienie w gumce. Ja śmigam na 33" i 2,2bar i jeszcze kręgosłupa mi nie połamało :)21
Patrol W160 / SD33T / 87
http://www.ekipa4x4.pl

ronin1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: wt paź 21, 2008 1:34 pm

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: ronin1 » pn kwie 20, 2009 5:40 pm

jeśli ktoś chce zrobic resory nowe lub zregenerować to podobno na ul. Łodygowej w Wawie robia to dość dobrze i znają się na temacie...ja mam zamiar na dniach oddać co by mi wyklepali i wzmocnili piórem

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: Peepuck! » pn kwie 20, 2009 9:00 pm

ronin1 pisze: co by mi wyklepali i wzmocnili piórem
No to już nie długo zaczną się Twoje problemy... :)21
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
ebemorag
Posty: 339
Rejestracja: śr sie 26, 2009 4:00 pm
Lokalizacja: Morąg

Re: k160 long spoa i dobór nowego resora

Post autor: ebemorag » śr wrz 01, 2010 8:26 am

a niech ktoś wklei fotkę jak ma rozwiązany drążek kierowniczy przy spoa? Nigdzie nie mogę tego znależć.
KOBIETA KTÓRA PRZYNOSI CI RANO PIWO NA KACA,JEST NIE TYLKO MĄDRA,ALE RÓWNIEŻ PIĘKNA!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości