Body lift vs. lift zawieszenia w GR

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » ndz cze 05, 2005 10:45 pm

Jedyne problemy przy wyżej opisanych modyfikacjach to dolna część osłony chłodnicy którą należy zdjąć lub podciąć i wygiąć lekko dzwignię załączania reduktora.

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » pn cze 06, 2005 12:01 am

Tołdi pisze:Błąd. 33 koła są w sam raz. Sprężyny dłuższe o 2".
Ja nie mam sprężyn firmowych tylko robione przez jakiegoś kowala. Nic nie siada, nie bujają się auto jest o wiele twardsze i lepiej jeździ po czarnym niż na oryginałach. Lift 2-3 cale.
Tak więc nie ma reguły.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pn cze 06, 2005 12:06 pm

BFG podobno nie ma w Polsce w ofercie 33x10,5 R15, tylko 12,5... Ciekawostka, tak przy okazji dywagacji czy lepiej 10,5 czy 12,5, ze względu na koleiny i takie tam... W USA mają...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pn cze 06, 2005 12:25 pm

LSD pisze:
Tołdi pisze:Błąd. 33 koła są w sam raz. Sprężyny dłuższe o 2".
Ja nie mam sprężyn firmowych tylko robione przez jakiegoś kowala. Nic nie siada, nie bujają się auto jest o wiele twardsze i lepiej jeździ po czarnym niż na oryginałach. Lift 2-3 cale.
Tak więc nie ma reguły.
No to przy standardowych amorach to ci chyba wykrzyżu nie poprawiło? :roll:
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn cze 06, 2005 12:54 pm

pyntront pisze:BFG podobno nie ma w Polsce w ofercie 33x10,5 R15, tylko 12,5... Ciekawostka, tak przy okazji dywagacji czy lepiej 10,5 czy 12,5, ze względu na koleiny i takie tam... W USA mają...
Jak nie ma jak sa ?? nawet sie wczoraj zastanawialem czy nie sprzedac Simexow i kupic takich. Wiecej po czarnym mozna smigac i nie zmieniac za kazdym razem kol.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pn cze 06, 2005 1:13 pm

Marcin-Kraków pisze:Jak nie ma jak sa ??
Dzwoniłem w 3 miejsca, w tym do punktu wskazanego przez BFG jako dealera, i wszędzie tylko MTki w wymiarze 33x10,5 R15, AT 10,5 nie ma w ofercie, rzekomo... Ale może źle szukam, jestem tu nowy ;-)
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn cze 06, 2005 1:32 pm

W Krakowie na ul. Bociana np.
Mozesz tez zadzwonic do Faziego z Gliwic telefon na priv
Albo internetowo np. http://www.motoricus.pl
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pn cze 06, 2005 1:36 pm

Marcin-Kraków pisze:W Krakowie na ul. Bociana
Jeżeli to Points to tym panom podziękujemy... za niedokręcone koło w plaskaczu...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn cze 06, 2005 1:41 pm

pyntront pisze: Jeżeli to Points to tym panom podziękujemy... za niedokręcone koło w plaskaczu...
Pamietaj zawsze sprawdzaj po mechaniku !! Co oczywiscie ich nie tlumaczy. Ale fakt to o nich chodzi.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pn cze 06, 2005 1:43 pm

pyntront pisze:
Marcin-Kraków pisze:Jak nie ma jak sa ??
Dzwoniłem w 3 miejsca, w tym do punktu wskazanego przez BFG jako dealera, i wszędzie tylko MTki w wymiarze 33x10,5 R15, AT 10,5 nie ma w ofercie, rzekomo... Ale może źle szukam, jestem tu nowy ;-)
Dobrze szukasz... AT-ki w tym rozmiarze w polskim katalogu NIE występują:
http://www.oponybfgoodrich.pl/bfgpl/fro ... Q6&lang=PL
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn cze 06, 2005 1:50 pm

O kutfa !! Ja byle przekonany ze ty MT nie mozesz znalezc !! Sorry nie przeczytalem uwaznie.
Ale pozatym to nie kupuj AT :) Jak cie znam zaraz bedziesz szukal MT :)
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

rafiknt
 
 
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 19, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: NOWY TARG PODHALE

Post autor: rafiknt » pn cze 06, 2005 2:22 pm

Tołdi pisze:Pozprings sobie odpuść. Są z drutu 16 mm za miękkie i nie trwałe. Auto się strasznie buja , nie można zrobić żadnego gwałtownego manewru bo się przewrucisz . Kup markowe, wydasz raz trzy razy tyle, ale starczy na 10 lat , a w użytkowaniu to przepaść.
Opon 35 raczej nie zakładaj bo na czarnym piątego biegu nie włączysz. 35 koła są w sam raz.
Amory wymień razem ze sprężynami na dłuższe i o więkrzym skoku. Tylny drążek stabilizacyjny możesz wtedy odłączyć (nie rób tego jak założysz pozpringi.)
Buda o 5 cm do góry.
CO NA 2,8 TD 35 TO ZLE stary co ty masz silnik z malucha mamy takie 2 gr na 35 a k160 kolega na 37 160 km/h lekko!! !!
co do 37 nawet autko nie odczulo braku mocy , mniejsze opony niz 35 w teren gupota !!
teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota

Awatar użytkownika
nemo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 27
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 12:22 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: nemo » pn cze 06, 2005 2:25 pm

Szczerze prywatnie polecam u Faziego. Tanio i wie o co chodzi.
Sam bede teraz u niego zamawial. Z tego co wiem to wysyla tez kurierem, ale polecam przyjechac osobiscie, duzo roznych gratow do poogladania :)

Awatar użytkownika
Miecho
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 25, 2005 11:44 am
Lokalizacja: Brzesko Okocim
Kontaktowanie:

Post autor: Miecho » pn cze 06, 2005 3:03 pm

Ja też kupowałem już dużo szpejów od Faziego, część z własnym odbiorem, część kurierem. Kupowałem też nowe BFG - serdecznie go polecam! :)2
Wybuchowy. Jak Rysio z Klanu.

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn cze 06, 2005 3:37 pm

A skad wziazc wyzsze sprezyny za rosadne pieniadze ? Nie chce pospringu, bo mialem i zadnych dorabianych, raczej chce cos markowego
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

rafiknt
 
 
Posty: 163
Rejestracja: śr sty 19, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: NOWY TARG PODHALE

Post autor: rafiknt » pn cze 06, 2005 4:27 pm

mdebski pisze:Planuje jakos poniesc swojego, plan byl zeby wsadzic Ironmany + ewentualnie podkladke pod sprezyne, ale Ironamana nigdzie juz nie ma. Pospringi mialem w Gelendzie i juz ich wiecej nie chce. Co polecacie ?
Czy ktos moze uzywa tych sprezyn z Bielska, ktore wisza teraz u Chermola na gieldzie ?

Mialem jeszcze plan 35", ale jakos zaczalem sie bac, ze patrol przy tej mocy silnika przestanie chciec jechac, jek to jest u was, czy mozliwe jest utrzymywanie na trasie ok 110-120, czy dzieje sie cos na piachu ?
no nie moge nastepny sluchaj 35 to standart na wszystkich zawodach popytaj wiecej to zobaczysz ze 35 jest ok , apo piacgu reduktorek kochany bo glowica powie papa :wink:
teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn cze 06, 2005 6:04 pm

Wiesz, ja wczesniej jezdzilem czyms troszke mocniejszym, a na piachu reduktorek to i tak musi byc. Chcialbym tym samochodem moc normalnie sie poruszac, po miescie, po trasie i na wakacje.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pn cze 06, 2005 10:20 pm

Marcin-Kraków pisze:O kutfa !! Ja byle przekonany ze ty MT nie mozesz znalezc !! Sorry nie przeczytalem uwaznie.
Ale pozatym to nie kupuj AT :) Jak cie znam zaraz bedziesz szukal MT :)
Ale podobno na MT w zimie to nie pojeżdżę, a nie będę miał kasy na drugi komplet kół... To ból...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pn cze 06, 2005 10:32 pm

Do zimy daleko i jak cos jakies uzywane 31'' AT kupisz. A jak bedzie slaba zima to i na MT oblecisz :) Jest zreszta masa ludzi ktora jezdzi na MT, tylko trza byc czujnym.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn cze 06, 2005 10:50 pm

Ja tam zawsze w zimie na Mtkach jezdzilem, trzeba troche bardziej uwazac, ale od czego mamy naped 4x4.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » pn cze 06, 2005 10:51 pm

Ma moze ktos te spręzyny :
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 37&pokaz=t

Znacie je, jakies opinie ?
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
Siarra
 
 
Posty: 1179
Rejestracja: ndz maja 22, 2005 9:21 am
Lokalizacja: POLSKA POŁUDNIOWA

Post autor: Siarra » wt cze 07, 2005 1:25 pm

kolor się zgadza ja kupowałem u producenta grubość +1mm jestem zadowolony :lol:
SIARRA

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » wt cze 07, 2005 3:54 pm

Siarra pisze:kolor się zgadza ja kupowałem u producenta grubość +1mm jestem zadowolony :lol:
A jakieś bliższe namiary można uzyskać?
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
mdebski
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mdebski » wt cze 07, 2005 5:55 pm

A usztywnilo samochód, czy zrobil sie bardziej bujany, o ile podniosły Ci one samochod ?
Dużo na nich przejechałes ?
No i oczywiscie tez prosze o namiary.
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » wt cze 07, 2005 10:14 pm

rafiknt pisze:
Tołdi pisze:Pozprings sobie odpuść. Są z drutu 16 mm za miękkie i nie trwałe. Auto się strasznie buja , nie można zrobić żadnego gwałtownego manewru bo się przewrucisz . Kup markowe, wydasz raz trzy razy tyle, ale starczy na 10 lat , a w użytkowaniu to przepaść.
Opon 35 raczej nie zakładaj bo na czarnym piątego biegu nie włączysz. 35 koła są w sam raz.
Amory wymień razem ze sprężynami na dłuższe i o więkrzym skoku. Tylny drążek stabilizacyjny możesz wtedy odłączyć (nie rób tego jak założysz pozpringi.)
Buda o 5 cm do góry.
CO NA 2,8 TD 35 TO ZLE stary co ty masz silnik z malucha mamy takie 2 gr na 35 a k160 kolega na 37 160 km/h lekko!! !!
co do 37 nawet autko nie odczulo braku mocy , mniejsze opony niz 35 w teren gupota !!
Ty się chyba z czymś na łebki zamieniłeś :lol: :lol: :lol:
Mam GR na 35 ale ma on prawie 300 KM i żeczywiście pomyka bez problemu 160. Diesel 2.8 przy tych kołach potrafi na piątym biegu tylko utrzymać prędkość. Widocznie mam liche motory. 35 możesz założyć jak autko jeździ tylko w terenie i używasz reduktora na czarnym to wątpliwa inwestycja.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość