Body lift vs. lift zawieszenia w GR
Moderator: Kosiarz
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Ja nie mam sprężyn firmowych tylko robione przez jakiegoś kowala. Nic nie siada, nie bujają się auto jest o wiele twardsze i lepiej jeździ po czarnym niż na oryginałach. Lift 2-3 cale.Tołdi pisze:Błąd. 33 koła są w sam raz. Sprężyny dłuższe o 2".
Tak więc nie ma reguły.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
No to przy standardowych amorach to ci chyba wykrzyżu nie poprawiło?LSD pisze:Ja nie mam sprężyn firmowych tylko robione przez jakiegoś kowala. Nic nie siada, nie bujają się auto jest o wiele twardsze i lepiej jeździ po czarnym niż na oryginałach. Lift 2-3 cale.Tołdi pisze:Błąd. 33 koła są w sam raz. Sprężyny dłuższe o 2".
Tak więc nie ma reguły.

JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Jak nie ma jak sapyntront pisze:BFG podobno nie ma w Polsce w ofercie 33x10,5 R15, tylko 12,5... Ciekawostka, tak przy okazji dywagacji czy lepiej 10,5 czy 12,5, ze względu na koleiny i takie tam... W USA mają...

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
W Krakowie na ul. Bociana np.
Mozesz tez zadzwonic do Faziego z Gliwic telefon na priv
Albo internetowo np. http://www.motoricus.pl
Mozesz tez zadzwonic do Faziego z Gliwic telefon na priv
Albo internetowo np. http://www.motoricus.pl
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Dobrze szukasz... AT-ki w tym rozmiarze w polskim katalogu NIE występują:pyntront pisze:Dzwoniłem w 3 miejsca, w tym do punktu wskazanego przez BFG jako dealera, i wszędzie tylko MTki w wymiarze 33x10,5 R15, AT 10,5 nie ma w ofercie, rzekomo... Ale może źle szukam, jestem tu nowyMarcin-Kraków pisze:Jak nie ma jak sa
http://www.oponybfgoodrich.pl/bfgpl/fro ... Q6&lang=PL
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
CO NA 2,8 TD 35 TO ZLE stary co ty masz silnik z malucha mamy takie 2 gr na 35 a k160 kolega na 37 160 km/h lekko!!Tołdi pisze:Pozprings sobie odpuść. Są z drutu 16 mm za miękkie i nie trwałe. Auto się strasznie buja , nie można zrobić żadnego gwałtownego manewru bo się przewrucisz . Kup markowe, wydasz raz trzy razy tyle, ale starczy na 10 lat , a w użytkowaniu to przepaść.
Opon 35 raczej nie zakładaj bo na czarnym piątego biegu nie włączysz. 35 koła są w sam raz.
Amory wymień razem ze sprężynami na dłuższe i o więkrzym skoku. Tylny drążek stabilizacyjny możesz wtedy odłączyć (nie rób tego jak założysz pozpringi.)
Buda o 5 cm do góry.

co do 37 nawet autko nie odczulo braku mocy , mniejsze opony niz 35 w teren gupota

teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota
no nie moge nastepny sluchaj 35 to standart na wszystkich zawodach popytaj wiecej to zobaczysz ze 35 jest ok , apo piacgu reduktorek kochany bo glowica powie papamdebski pisze:Planuje jakos poniesc swojego, plan byl zeby wsadzic Ironmany + ewentualnie podkladke pod sprezyne, ale Ironamana nigdzie juz nie ma. Pospringi mialem w Gelendzie i juz ich wiecej nie chce. Co polecacie ?
Czy ktos moze uzywa tych sprezyn z Bielska, ktore wisza teraz u Chermola na gieldzie ?
Mialem jeszcze plan 35", ale jakos zaczalem sie bac, ze patrol przy tej mocy silnika przestanie chciec jechac, jek to jest u was, czy mozliwe jest utrzymywanie na trasie ok 110-120, czy dzieje sie cos na piachu ?

teraz to czarna du...a -ale nadal szukam koyota
Ale podobno na MT w zimie to nie pojeżdżę, a nie będę miał kasy na drugi komplet kół... To ból...Marcin-Kraków pisze:O kutfaJa byle przekonany ze ty MT nie mozesz znalezc
Sorry nie przeczytalem uwaznie.
Ale pozatym to nie kupuj ATJak cie znam zaraz bedziesz szukal MT
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.
Ciepły sik i ziew na drogę.
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Ma moze ktos te spręzyny :
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 37&pokaz=t
Znacie je, jakies opinie ?
http://www.rajdy4x4.pl/gielda/index.php ... 37&pokaz=t
Znacie je, jakies opinie ?
Pozdrawiam
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)
Michał Dębski
Nissan Patrol GR High Roof (byl MB 420GE)
Ty się chyba z czymś na łebki zamieniłeśrafiknt pisze:CO NA 2,8 TD 35 TO ZLE stary co ty masz silnik z malucha mamy takie 2 gr na 35 a k160 kolega na 37 160 km/h lekko!!Tołdi pisze:Pozprings sobie odpuść. Są z drutu 16 mm za miękkie i nie trwałe. Auto się strasznie buja , nie można zrobić żadnego gwałtownego manewru bo się przewrucisz . Kup markowe, wydasz raz trzy razy tyle, ale starczy na 10 lat , a w użytkowaniu to przepaść.
Opon 35 raczej nie zakładaj bo na czarnym piątego biegu nie włączysz. 35 koła są w sam raz.
Amory wymień razem ze sprężynami na dłuższe i o więkrzym skoku. Tylny drążek stabilizacyjny możesz wtedy odłączyć (nie rób tego jak założysz pozpringi.)
Buda o 5 cm do góry.![]()
co do 37 nawet autko nie odczulo braku mocy , mniejsze opony niz 35 w teren gupota



Mam GR na 35 ale ma on prawie 300 KM i żeczywiście pomyka bez problemu 160. Diesel 2.8 przy tych kołach potrafi na piątym biegu tylko utrzymać prędkość. Widocznie mam liche motory. 35 możesz założyć jak autko jeździ tylko w terenie i używasz reduktora na czarnym to wątpliwa inwestycja.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość