
Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Moderator: Kosiarz
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
To ,że podjedzie do warsztatu od 4x4 i porozmawia tam z "doktorem" -też niczego nie gwarantuje , doktorów w branży 4x4 "na pęczki" 

GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
no nie koniecznie można w internecieandrzej:) pisze:Znaczy trzeba pojechać do warsztatu

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
to juz moja sprawa jak dopasuje sobie zderzaki, zadałem szereg pytan na ktore mi nie odpowiedziano, oczywiscie tak jak sądziłem, masa spamu, a moze z 2-3 posty odpowiedzi
sorks ale podziekuje i radze to wszystkim którzy chcą sie czego kolwiek dowiedziec
ps. zadne fochy tylko poprostu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem, juz u mitsubishowców da sie o wiele wiecej dowiedziec niż tutaj
sorks ale podziekuje i radze to wszystkim którzy chcą sie czego kolwiek dowiedziec
ps. zadne fochy tylko poprostu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem, juz u mitsubishowców da sie o wiele wiecej dowiedziec niż tutaj
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz
Jeep WG - wycieczkowóz
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Jesteś leń, tyle tematów już było które Cię interesują, dostałeś linka do bibli gdzie masz wszystko opisane od A do Z, nie czytasz ze zrozumieniem padło tyle pytań na które nie odpowiedziałeś które są istotne przy doborze zawieszenia..
Poczytaj dokładnie forum, to jest kopalnia wiedzy tylko trzeba mieć jakie kolwiek pojęcie o mechanice żeby to zrozumieć.
Jedź do Aso.
Poczytaj dokładnie forum, to jest kopalnia wiedzy tylko trzeba mieć jakie kolwiek pojęcie o mechanice żeby to zrozumieć.
Jedź do Aso.

Biały kuter Y60
tel: 502-358-221
tel: 502-358-221
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
... i wyjedzie z 4.2iskra69 pisze:To ,że podjedzie do warsztatu od 4x4 i porozmawia tam z "doktorem"

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
a ty co, jakiś olo czy jak ?andrzej:) pisze:Znaczy trzeba pojechać do warsztatu

Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony 

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
ale tekst,redin pisze:tu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem,
dokładnie takie otrzymuję od radiomaryjnonawiedzonych starych panien , w innym miejscu internetu



Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony 

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Jest takie stare porzekadło mojej babci: "Gadaj z głupim to cie osraredin pisze:to juz moja sprawa jak dopasuje sobie zderzaki, zadałem szereg pytan na ktore mi nie odpowiedziano, oczywiscie tak jak sądziłem, masa spamu, a moze z 2-3 posty odpowiedzi
sorks ale podziekuje i radze to wszystkim którzy chcą sie czego kolwiek dowiedziec
ps. zadne fochy tylko poprostu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem, juz u mitsubishowców da sie o wiele wiecej dowiedziec niż tutaj
I tym podsumuje wszelkie próby tłumaczenia czegokolwiek temu osobnikowi...
Ps
Tak sie składa że na forum "mitsumaniaków" tez bywam i to dość często. Z równie głupim zestawem pytań byłbyś potraktowany jeszcze przyjaźniej niż tutaj...
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

A najlepsze, ze chcielismy chlopakowi pomoc na serio. Tyle ze jasnowidzem nikt nie jest
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Mroczny pisze:![]()
Tyle ze jasnowidzem nikt nie jest



Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Nie no Olo jest niepowtarzalny, ale jak wrócił/nie wrócił to ktoś to musiał napisaćsbb pisze:a ty co, jakiś olo czy jak ?andrzej:) pisze:Znaczy trzeba pojechać do warsztatu

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Hej Kolego Redin... czemu Ty jestes taki butny??redin pisze:to juz moja sprawa jak dopasuje sobie zderzaki, zadałem szereg pytan na ktore mi nie odpowiedziano, oczywiscie tak jak sądziłem, masa spamu, a moze z 2-3 posty odpowiedzi
Specyfika tego forum jest jaka jest, czyli taka jak


na amorkach od tarpana tez niektórzy jeżdżą i sobie chwalą... wiec Twoje rozwiazania tez się zapewne sprawdzą
-----------------------------------------
Patrol GR Y61 2,8
Patrol GR Y61 2,8
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 14
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html
Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html
Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka

Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania 

-
-
- Posty: 905
- Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Jaaa Ci odpowiem Redin, nie jak Ci tam
chociaż sie z nimi zgadzam
ogólnie to tak jak Mroczny pisze, kup zestaw +2" i bedzie pan zadowolony
a jak bedziesz wyżej chciał jednak albo do kół wiekszych to bedzisz bude liftował
PS. co do zdjęcia to na alledrogo jak był wystawiony to pisałeś ze masz lift +1"


nie musisz, ale dla lepszego grania zawieszenia fajnie by byłoredin pisze: chce podnies patrola o 2 cale, czy musze zmieniac amorki ?


jakby były te samo to jednych nie nazywaliby +2"redin pisze: czytałem że amorki do liftu +2" sa takie same jak do 0"

tak to sie nie daredin pisze: czyli jak przy lifcie 0 na sprężynach i amorach +2"

napisz co chcesz tym uzyskać... to głupie rozwiązanie jestredin pisze: sprężyny +2" i amorki +4"

chciałeś uzyskać lift 2.. czemu tak Cię ciągnie do tych amorów +4?redin pisze:, albo jeszcze jedna opcja sprezyny +2" + podkladki +1 = +3" i amorki +4 -
ogólnie to tak jak Mroczny pisze, kup zestaw +2" i bedzie pan zadowolony


PS. co do zdjęcia to na alledrogo jak był wystawiony to pisałeś ze masz lift +1"

student
- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
No więc się mylisz. Ja jeżdżę BFG 33x12,5xR15 na seryjnym i to wg mnie -1" ze starości. Co do obcierania, to należy wypierdzielić oryginalne ranty nadkoli i boczne kły przedniego zderzaka (bądź podciąć jak u mnie), a reszta zależy od odsadzenia felg. Moje niestety są niewystarczające i przy maksymalnym skręcie kół opony obcierają lekko wewnętrzną stroną, aczkolwiek da się to przeżyć. Przy dużych wykrzyżach jest też problem z tyłem - opona wchodzi w kontakt z nadkolem. Mimo wszystko da się jeździć, o ile się nie przesadza i jeżeli traktuje się taką sytuację jako radosne oczekiwanie na lepsze czasy, kiedy będzie Cię stać w końcu na lift.szyderax pisze:tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html
Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka

"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
i dokladnie tak samo bylo u mniedecc pisze:No więc się mylisz. Ja jeżdżę BFG 33x12,5xR15 na seryjnym i to wg mnie -1" ze starości. Co do obcierania, to należy wypierdzielić oryginalne ranty nadkoli i boczne kły przedniego zderzaka (bądź podciąć jak u mnie), a reszta zależy od odsadzenia felg. Moje niestety są niewystarczające i przy maksymalnym skręcie kół opony obcierają lekko wewnętrzną stroną, aczkolwiek da się to przeżyć. Przy dużych wykrzyżach jest też problem z tyłem - opona wchodzi w kontakt z nadkolem. Mimo wszystko da się jeździć, o ile się nie przesadza i jeżeli traktuje się taką sytuację jako radosne oczekiwanie na lepsze czasy, kiedy będzie Cię stać w końcu na lift.szyderax pisze:tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html
Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka
- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
A druga sprawa, że ten koleś ma podkładki pod sprężynami. Coś mi się wydawało, że jest za wysoko jak na serię, pogrzebałem więc trochę we wcześniejszych zdjęciach i proszę: http://redin.fotosik.pl/albumy/539467-81.htmlszyderax pisze:tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html
Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 14
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
I tu jak widzisz a ja się przekonałem
nie ma drogi na skróty. Ja założyłem odpowiednio osadzone felgi tak mi się przynajmniej wydaje i dzisiaj jak chciałem zdjąć nakladki nadkola to okazało się iż koła zbytnio wystaja poza obrys.

Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania 

- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Ale kto powiedział, że nie będą wstawać? Trzeba zrobić gumowe poszerzenia, tak czy inaczej są potrzebne. Jakie masz odsadzenie na tych felgach?szyderax pisze:I tu jak widzisz a ja się przekonałemnie ma drogi na skróty. Ja założyłem odpowiednio osadzone felgi tak mi się przynajmniej wydaje i dzisiaj jak chciałem zdjąć nakladki nadkola to okazało się iż koła zbytnio wystaja poza obrys.
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 14
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Jak się nie mylę to ET25. A nakladki z pasa gumowego czekają mnie w niedalekiej przyszłości kiedy podetne nadkola w celach leczniczych, narazie pozostają plastyki 

Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania 

- decc
- Posty: 1837
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
- Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Tzn. -25, tak?szyderax pisze:Jak się nie mylę to ET25.
Posłuchaj mnie i wypieprz te plastiki. Mi się też nie chciało, też planowałem dopiero przy podcinaniu, bo wydawało mi się, że ich usunięcie nic nie da, ale w końcu się przemogłem i jest o niebo lepiej. Z tymi plastikami obcierało przy lada dołku na polnej drodze. Bez nich dopiero na mocnych wykrzyżach.szyderax pisze: A nakladki z pasa gumowego czekają mnie w niedalekiej przyszłości kiedy podetne nadkola w celach leczniczych, narazie pozostają plastyki![]()
Wiadomo, że nic nie zastąpi liftu, ale póki go nie ma, trzeba się jakoś ratować.
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 14
- Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"
Lift zrobiłem 2 cale, w poniedziałek przycinam przedni zderzak ok 5 cm bo jak sprawdzalem będzie sprawiał problemy przy wykrzyzach. Zabacze tez w tygodniu czy plastiki pozostaną na miejscu po testach. Przednie chlapacze już w garażu 

Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości