Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: iskra69 » śr cze 03, 2009 8:59 pm

To ,że podjedzie do warsztatu od 4x4 i porozmawia tam z "doktorem" -też niczego nie gwarantuje , doktorów w branży 4x4 "na pęczki" :lol:
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12632
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: lbl78 » śr cze 03, 2009 9:03 pm

andrzej:) pisze:Znaczy trzeba pojechać do warsztatu :)21
no nie koniecznie można w internecie :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: redin » śr cze 03, 2009 11:26 pm

to juz moja sprawa jak dopasuje sobie zderzaki, zadałem szereg pytan na ktore mi nie odpowiedziano, oczywiscie tak jak sądziłem, masa spamu, a moze z 2-3 posty odpowiedzi

sorks ale podziekuje i radze to wszystkim którzy chcą sie czego kolwiek dowiedziec

ps. zadne fochy tylko poprostu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem, juz u mitsubishowców da sie o wiele wiecej dowiedziec niż tutaj
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: Katun » śr cze 03, 2009 11:47 pm

Jesteś leń, tyle tematów już było które Cię interesują, dostałeś linka do bibli gdzie masz wszystko opisane od A do Z, nie czytasz ze zrozumieniem padło tyle pytań na które nie odpowiedziałeś które są istotne przy doborze zawieszenia..
Poczytaj dokładnie forum, to jest kopalnia wiedzy tylko trzeba mieć jakie kolwiek pojęcie o mechanice żeby to zrozumieć.
Jedź do Aso. 8)
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: Igor V8 » śr cze 03, 2009 11:53 pm

iskra69 pisze:To ,że podjedzie do warsztatu od 4x4 i porozmawia tam z "doktorem"
... i wyjedzie z 4.2 :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: sbb » czw cze 04, 2009 12:04 am

andrzej:) pisze:Znaczy trzeba pojechać do warsztatu :)21
a ty co, jakiś olo czy jak ?
:)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
sbb
 
 
Posty: 3753
Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
Lokalizacja: Poznań

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: sbb » czw cze 04, 2009 12:08 am

redin pisze:tu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem,
ale tekst,
dokładnie takie otrzymuję od radiomaryjnonawiedzonych starych panien , w innym miejscu internetu
:)21 :)21 :)21
Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony :)

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: mayer » sob cze 06, 2009 6:43 pm

redin pisze:to juz moja sprawa jak dopasuje sobie zderzaki, zadałem szereg pytan na ktore mi nie odpowiedziano, oczywiscie tak jak sądziłem, masa spamu, a moze z 2-3 posty odpowiedzi
sorks ale podziekuje i radze to wszystkim którzy chcą sie czego kolwiek dowiedziec
ps. zadne fochy tylko poprostu koledzy zastanówcie sie nad swoim zachowaniem, juz u mitsubishowców da sie o wiele wiecej dowiedziec niż tutaj
Jest takie stare porzekadło mojej babci: "Gadaj z głupim to cie osra
I tym podsumuje wszelkie próby tłumaczenia czegokolwiek temu osobnikowi...
Ps
Tak sie składa że na forum "mitsumaniaków" tez bywam i to dość często. Z równie głupim zestawem pytań byłbyś potraktowany jeszcze przyjaźniej niż tutaj...
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40602
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: Mroczny » sob cze 06, 2009 7:03 pm

:)2

A najlepsze, ze chcielismy chlopakowi pomoc na serio. Tyle ze jasnowidzem nikt nie jest

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: mayer » sob cze 06, 2009 7:51 pm

Mroczny pisze::)2

Tyle ze jasnowidzem nikt nie jest
8) To mi podsunęło pewien pomysł.... A może by tak zrobić: Wyślij sms na numer... a otrzymasz kod z odpowiedzią na dręczące cie rozterki :)21 :)21 Przynajmniej rozsądniej sadziliby takie kasztany
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...

Awatar użytkownika
andrzej:)
 
 
Posty: 2894
Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
Lokalizacja: p-ń

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: andrzej:) » sob cze 06, 2009 8:10 pm

sbb pisze:
andrzej:) pisze:Znaczy trzeba pojechać do warsztatu :)21
a ty co, jakiś olo czy jak ?
:)21
Nie no Olo jest niepowtarzalny, ale jak wrócił/nie wrócił to ktoś to musiał napisać :)21

Awatar użytkownika
Peecet
 
 
Posty: 205
Rejestracja: wt lip 26, 2005 10:59 pm
Lokalizacja: Wawa/Józefosław

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: Peecet » sob cze 06, 2009 8:48 pm

redin pisze:to juz moja sprawa jak dopasuje sobie zderzaki, zadałem szereg pytan na ktore mi nie odpowiedziano, oczywiscie tak jak sądziłem, masa spamu, a moze z 2-3 posty odpowiedzi
Hej Kolego Redin... czemu Ty jestes taki butny??

Specyfika tego forum jest jaka jest, czyli taka jak :)21 :)21 , ale mimo to można się wiele dowiedzieć. Trzeba czytac ze zrozumieniem i przede wszystkim z nastawieniem, że są tu koledzy, od których można sie jeszcze czegoś więcej nauczyć

na amorkach od tarpana tez niektórzy jeżdżą i sobie chwalą... wiec Twoje rozwiazania tez się zapewne sprawdzą
-----------------------------------------
Patrol GR Y61 2,8

szyderax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: szyderax » sob lip 25, 2009 4:13 pm

tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html



Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka :wink:
Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania ;)

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: bartas 4x4 » sob lip 25, 2009 8:01 pm

Jaaa Ci odpowiem Redin, nie jak Ci tam :)21 chociaż sie z nimi zgadzam :)21
redin pisze: chce podnies patrola o 2 cale, czy musze zmieniac amorki ?
nie musisz, ale dla lepszego grania zawieszenia fajnie by było :D :)2
redin pisze: czytałem że amorki do liftu +2" sa takie same jak do 0"
jakby były te samo to jednych nie nazywaliby +2" :)21
redin pisze: czyli jak przy lifcie 0 na sprężynach i amorach +2"
tak to sie nie da :wink:
redin pisze: sprężyny +2" i amorki +4"
napisz co chcesz tym uzyskać... to głupie rozwiązanie jest :-?
redin pisze:, albo jeszcze jedna opcja sprezyny +2" + podkladki +1 = +3" i amorki +4 -
chciałeś uzyskać lift 2.. czemu tak Cię ciągnie do tych amorów +4?

ogólnie to tak jak Mroczny pisze, kup zestaw +2" i bedzie pan zadowolony :wink: a jak bedziesz wyżej chciał jednak albo do kół wiekszych to bedzisz bude liftował :)2

PS. co do zdjęcia to na alledrogo jak był wystawiony to pisałeś ze masz lift +1" :)23
student

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: decc » sob lip 25, 2009 10:10 pm

szyderax pisze:tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html



Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka :wink:
No więc się mylisz. Ja jeżdżę BFG 33x12,5xR15 na seryjnym i to wg mnie -1" ze starości. Co do obcierania, to należy wypierdzielić oryginalne ranty nadkoli i boczne kły przedniego zderzaka (bądź podciąć jak u mnie), a reszta zależy od odsadzenia felg. Moje niestety są niewystarczające i przy maksymalnym skręcie kół opony obcierają lekko wewnętrzną stroną, aczkolwiek da się to przeżyć. Przy dużych wykrzyżach jest też problem z tyłem - opona wchodzi w kontakt z nadkolem. Mimo wszystko da się jeździć, o ile się nie przesadza i jeżeli traktuje się taką sytuację jako radosne oczekiwanie na lepsze czasy, kiedy będzie Cię stać w końcu na lift. :)21
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

JKD
 
 
Posty: 278
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 10:06 pm

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: JKD » sob lip 25, 2009 10:15 pm

decc pisze:
szyderax pisze:tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html



Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka :wink:
No więc się mylisz. Ja jeżdżę BFG 33x12,5xR15 na seryjnym i to wg mnie -1" ze starości. Co do obcierania, to należy wypierdzielić oryginalne ranty nadkoli i boczne kły przedniego zderzaka (bądź podciąć jak u mnie), a reszta zależy od odsadzenia felg. Moje niestety są niewystarczające i przy maksymalnym skręcie kół opony obcierają lekko wewnętrzną stroną, aczkolwiek da się to przeżyć. Przy dużych wykrzyżach jest też problem z tyłem - opona wchodzi w kontakt z nadkolem. Mimo wszystko da się jeździć, o ile się nie przesadza i jeżeli traktuje się taką sytuację jako radosne oczekiwanie na lepsze czasy, kiedy będzie Cię stać w końcu na lift. :)21
i dokladnie tak samo bylo u mnie

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: decc » sob lip 25, 2009 10:19 pm

szyderax pisze:tak samo jak wiekszosc twierdzi ze 33 nie wejda na std, własnie przez te opinie mialem pewne obawy, ale założyłem 33 i jest jak najbardziej w porządku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b58bb.html



Witam, ja też tak myślałem, że wejdą ale według mnie to bujda. Nie da się włożyć 33" do std jak twierdzisz. Nie obejdzie się bez liftu minimum 2 cale i drobnych modyfikacji. Jak widać na ZAMIESZCZONYM ZDJĘCIU masz podcięty przedni zderzak i obawiam się, że i mnie to czeka :wink:
A druga sprawa, że ten koleś ma podkładki pod sprężynami. Coś mi się wydawało, że jest za wysoko jak na serię, pogrzebałem więc trochę we wcześniejszych zdjęciach i proszę: http://redin.fotosik.pl/albumy/539467-81.html
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

szyderax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: szyderax » sob lip 25, 2009 11:19 pm

I tu jak widzisz a ja się przekonałem :) nie ma drogi na skróty. Ja założyłem odpowiednio osadzone felgi tak mi się przynajmniej wydaje i dzisiaj jak chciałem zdjąć nakladki nadkola to okazało się iż koła zbytnio wystaja poza obrys.
Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania ;)

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: decc » sob lip 25, 2009 11:27 pm

szyderax pisze:I tu jak widzisz a ja się przekonałem :) nie ma drogi na skróty. Ja założyłem odpowiednio osadzone felgi tak mi się przynajmniej wydaje i dzisiaj jak chciałem zdjąć nakladki nadkola to okazało się iż koła zbytnio wystaja poza obrys.
Ale kto powiedział, że nie będą wstawać? Trzeba zrobić gumowe poszerzenia, tak czy inaczej są potrzebne. Jakie masz odsadzenie na tych felgach?
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

szyderax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: szyderax » sob lip 25, 2009 11:48 pm

Jak się nie mylę to ET25. A nakladki z pasa gumowego czekają mnie w niedalekiej przyszłości kiedy podetne nadkola w celach leczniczych, narazie pozostają plastyki :)
Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania ;)

Awatar użytkownika
decc
Posty: 1837
Rejestracja: wt mar 13, 2007 3:22 pm
Lokalizacja: Radziejowice - okolice, Patrol Y60 '89 krótki, RD28T'98 TD-6 intercooler, OME+2" @MT33"

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: decc » ndz lip 26, 2009 12:03 am

szyderax pisze:Jak się nie mylę to ET25.
Tzn. -25, tak?
szyderax pisze: A nakladki z pasa gumowego czekają mnie w niedalekiej przyszłości kiedy podetne nadkola w celach leczniczych, narazie pozostają plastyki :)
Posłuchaj mnie i wypieprz te plastiki. Mi się też nie chciało, też planowałem dopiero przy podcinaniu, bo wydawało mi się, że ich usunięcie nic nie da, ale w końcu się przemogłem i jest o niebo lepiej. Z tymi plastikami obcierało przy lada dołku na polnej drodze. Bez nich dopiero na mocnych wykrzyżach.

Wiadomo, że nic nie zastąpi liftu, ale póki go nie ma, trzeba się jakoś ratować.
"Nic od Was nie można się dowiedzieć (każdy dla siebie, zakłamane chamy)"

szyderax
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: sob lip 11, 2009 2:20 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Zawieszenie 0" vs 2" vs 4"

Post autor: szyderax » ndz lip 26, 2009 12:24 am

Lift zrobiłem 2 cale, w poniedziałek przycinam przedni zderzak ok 5 cm bo jak sprawdzalem będzie sprawiał problemy przy wykrzyzach. Zabacze tez w tygodniu czy plastiki pozostaną na miejscu po testach. Przednie chlapacze już w garażu :)
Nissan Y60 33x12,5 R15 lift 2" i początek motania ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości