Post
autor: KarolZG » pn lis 16, 2009 12:00 am
Dzisiaj zrobiłem test turbiny , może komuś się przydadzą wnioski do przemyśleń .
Całkowicie otwarty zawór upustowy turbiny ( zdjęte cięgno) , v max 90 km/h , gorsze przyspieszanie .
Zawór upustowy z podpiętym cięgnem ,ale z padniętą sprezyną , cisnienie doladowania max 0,7 bara , V max 120 , do 130 km/h , przyśpieszanie o wiele lepsze niż bez doładowania .
Zawór upustowy dodatkowo przywiązałem drutem tak aby nie otwierał się , ciśnienie doładowania 1,0 bar (manometr do pomiaru firmy HansaFlex z homologacją ) , dynamika silnika o wiele lepsza , już od 0,8 bara silnik zaczyna ładnie ciągnąć .
Wniosek, padnięta sprezyna, więc trzeba w cięgnie nowy otwór nawiercić ...
Dźwięki upuszczanego sprężonego powietrza przez westgate - bezcenne ...
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3