...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lis 14, 2008 1:16 am

ramzes, jesli dobrze rozumiem nagrzewa ci sie lapka sprzegla. niestety nie jest to normalne zjawisko. moze byc spowodowane brakiem skoku jalowego tegoz lub poczatkiem konca lozyska oporowego. nagrzewanie jest spowodowane tarciem co nie jest pozadane w wiekszosci mechanizmow 8) ( no moze za wyjatkiem LSD )
jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Post autor: ramzes » pt lis 14, 2008 8:03 am

no wlasnie nie wiem czy nie potrzebna jest regulacja sprzegla Ad.1 przy pedale w środku auta i AD.2 regulacja pracy tłoczka pompy sprzegłowej :?
cały zestaw dałem nowy i możliwe że po 600 km wszystko sie ułozyło i wyma ga regulacji :roll:
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » pt lis 14, 2008 9:26 am

to teraz ja :
nie świeci mi przednia lewa i tylna lewa pozycja, żarówki wymienione na nowe ;/ w czym moze tkwić problem ? patrol ma bezpieczniki do pozycji dzielone na prawą i lewą strone czy jak ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: martii » pt lis 14, 2008 1:06 pm

tak 2 osobne 10A, jednen nad drugim w nogach pasendzera
w tym ze do prawego jeszcze dolaczone jest podswietlenie tablicy
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12632
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pt lis 14, 2008 3:44 pm

sebastian dziurdzik pisze:błądzisz... panhardy maja punkty mocowania po przeciwnych stronach, to i mosty wyjadą w przeciwne strony (tylko nie pamietam, czy przedni na prawo a tylny na lewo, czy odwrotnie)
sorki masz racje :)2 punkty mocowania po przeciwnych stronach :oops: i wyjedzie tylny w prawo przedni w lewo :D
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pt lis 14, 2008 3:47 pm

widze że odrobiłeś zadanie domowe :wink:
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt lis 14, 2008 4:05 pm

lbl78 pisze:sorki masz racje :)2 punkty mocowania po przeciwnych stronach :oops: i wyjedzie tylny w prawo przedni w lewo :D
Alez bede sie z ciebie nabijal teraz :)21 Taka fachura hehehe, a tu takie byki elementarne :)21 :lol:
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12632
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pt lis 14, 2008 5:51 pm

Marcin-Kraków pisze:
lbl78 pisze:sorki masz racje :)2 punkty mocowania po przeciwnych stronach :oops: i wyjedzie tylny w prawo przedni w lewo :D
Alez bede sie z ciebie nabijal teraz :)21 Taka fachura hehehe, a tu takie byki elementarne :)21 :lol:
a bo to jak sobie człowiek przejdzie na drugą strone auta to wygląda tak samo :)21 :)21 no ale przynajmniej sie do bledu przyznac umiem :)21 :)21 :)21 ...czasem ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » pt lis 14, 2008 6:19 pm

no to moze z innej beczki. czy wiecie jak powinny byc podlaczone wezyki podcisnienia w osprzecie silnika 2.8 tego z pompka na klawiaturze bo za chol.re nie moge tego rozgryzc. zoltki po cos je tam wsadzili wiec chyba sa potrzebne. u mnie ktos sie nimi bawil ich nie ma. bede wdzieczny za wyjasnienie 8)
jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » pt lis 14, 2008 8:08 pm

Obrazek
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
krzysiek.g24
 
 
Posty: 126
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
Lokalizacja: Łochów

Post autor: krzysiek.g24 » sob lis 15, 2008 12:55 am

odnośnie tej geometrii, to byłem na stacji diagnostycznej i niby wszystko jest ok,

Awatar użytkownika
Peecet
 
 
Posty: 205
Rejestracja: wt lip 26, 2005 10:59 pm
Lokalizacja: Wawa/Józefosław

Post autor: Peecet » sob lis 15, 2008 1:31 pm

Koledzy

Jaki olej był fabrycznie zalewany do patrola y61 z 2.8rdt w 99 roku.
Mineralny, syntetyczny czy półsynetyczny ??

wie ktoś ? W manualu ani słowa na ten temat
-----------------------------------------
Patrol GR Y61 2,8

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » sob lis 15, 2008 6:33 pm

Ja wlałem 10W60 Sport edge Castrola-turbina przestała się pocić :)2

bigi
Posty: 365
Rejestracja: śr lip 30, 2008 12:07 pm

Post autor: bigi » sob lis 15, 2008 8:06 pm

kiedy wciskam hamulec na maxa kola chwile nie hamuja i dopiero za chwile czuje zwolnienie (nie moge zablokowac kol) - czy to objaw zapowietrzenia ? pedal nie ucieka do podlogi - jest twardy na pewnym poziomie.
TOITOI J95 D4D 2002

Awatar użytkownika
Łokciu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: pn lut 04, 2008 9:50 pm
Lokalizacja: Koszałkowo

Post autor: Łokciu » sob lis 15, 2008 9:47 pm

Koledzy wiec naprawilem nadmuch :)2 , problem tkwil w
Marek pisze:
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr. :)21
Jeszcze mam takie pytanie czy to normalne , ze po wyjeciu opornika i po skonczeniu napraw serwisowych :D uruchamiam nawiew i na 1 i 2 druty opornika nagrzewaja sie do czerwonosci? Gdy jest na swoim miejscu owiewa go powietrze z dmuchawy i ochladza.

Dziekuje i pozdrawiam Łokciu

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » sob lis 15, 2008 11:53 pm

dzieki Marcin za schemat ale chodzilo mi o wezyki fi 6-7 mm laczace zawor obiegu spalin z dwoma elektrozaworkami za puszka filtra powietrza. jeden laczacy pompe wtryskowa z turbina jest na miejscu ale nie wiem co z reszta tego ustrojstwa.pozdrawiam :)
jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » ndz lis 16, 2008 3:18 pm

indian404s pisze:dzieki Marcin za schemat ale chodzilo mi o wezyki fi 6-7 mm laczace zawor obiegu spalin z dwoma elektrozaworkami za puszka filtra powietrza. jeden laczacy pompe wtryskowa z turbina jest na miejscu ale nie wiem co z reszta tego ustrojstwa.pozdrawiam :)
To moze Ci troche rozjasni. W gornym prawym rogu obrazka, masz zaworki i opis skad ida wezyki.

Obrazek
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » ndz lis 16, 2008 3:56 pm

Łokciu pisze:Koledzy wiec naprawilem nadmuch :)2 , problem tkwil w
Marek pisze:
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr. :)21
Jeszcze mam takie pytanie czy to normalne , ze po wyjeciu opornika i po skonczeniu napraw serwisowych :D uruchamiam nawiew i na 1 i 2 druty opornika nagrzewaja sie do czerwonosci? Gdy jest na swoim miejscu owiewa go powietrze z dmuchawy i ochladza.

Dziekuje i pozdrawiam Łokciu
Może tak być :)21
Można przerobić na elektroniczną regulację, nie będą potrzebne oporniki drutowe.
Nissan-y

Awatar użytkownika
Łokciu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: pn lut 04, 2008 9:50 pm
Lokalizacja: Koszałkowo

Post autor: Łokciu » ndz lis 16, 2008 4:52 pm

wojtek_kom pisze:
Łokciu pisze:Koledzy wiec naprawilem nadmuch :)2 , problem tkwil w
Marek pisze:
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr. :)21
Jeszcze mam takie pytanie czy to normalne , ze po wyjeciu opornika i po skonczeniu napraw serwisowych :D uruchamiam nawiew i na 1 i 2 druty opornika nagrzewaja sie do czerwonosci? Gdy jest na swoim miejscu owiewa go powietrze z dmuchawy i ochladza.

Dziekuje i pozdrawiam Łokciu
Może tak być :)21
Można przerobić na elektroniczną regulację, nie będą potrzebne oporniki drutowe.

Dziekuje i pozdrawiam

PS: narazie dziala to nie bede nic zmienial :D

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: iskra69 » ndz lis 16, 2008 8:38 pm

Jak uruchamia się wycieraczki reflektorów w
patrolu Y60 ??

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Post autor: Fiba » ndz lis 16, 2008 10:15 pm

przełącznik pod podłokietnikiem.

Pozdrawiam
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

indian404s
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm

Post autor: indian404s » wt lis 18, 2008 12:20 am

dzieki Marcin, o to mi chodzilo. wlasnie wrocilem z Rzeszy i jutro sobie podlacze. jeszcze raz dzieki :D :)2
jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: iskra69 » wt lis 18, 2008 8:30 pm

Fiba dzięki , ale mogłeś dodać że po prawej stronie zaoszczędził byś mi stresu :lol:

Awatar użytkownika
Bambo80
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:14 am
Lokalizacja: Opole/Ozimek

Post autor: Bambo80 » śr lis 19, 2008 5:19 pm

Czy ktoś może robił sobie stelaż pod koło zapasowe na tylną pokrywę do Terrano I??Zamierzam sobie zrobić i chciałem zapytać o wskazówki do zamocowania.
Nad prawą tylną lampą są od środka 2 nakrętki zgrzane chyba M 10 lub M12 i sądzę,że to właśnie jest pod montowanie tego stelażu,bo jest tam wzmocnienie.Wystarczy przewiercić i można wkręcać mocowanie na 2 śruby.
Mam tylko dylemat jak zrobić mocowanie dolne na zderzaku i zaczep zapobiegający samoczynnemu odchyleniu się stelażu z kołem.Czy ktos może pomóc zdjęciami dokładnymi lub odesłać do odpowiedniego tematu jeżeli już taki istnieje?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Post autor: Fiba » sob lis 22, 2008 3:45 pm

Witam. Gdzie są umieszczone bezpieczniki od świateł w GR Y60? W skrzynce pod nogami pasażera ich nie ma. Może ktoś przerabiał temat.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości