
...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
ramzes, jesli dobrze rozumiem nagrzewa ci sie lapka sprzegla. niestety nie jest to normalne zjawisko. moze byc spowodowane brakiem skoku jalowego tegoz lub poczatkiem konca lozyska oporowego. nagrzewanie jest spowodowane tarciem co nie jest pozadane w wiekszosci mechanizmow
( no moze za wyjatkiem LSD )

jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long
sorki masz racjesebastian dziurdzik pisze:błądzisz... panhardy maja punkty mocowania po przeciwnych stronach, to i mosty wyjadą w przeciwne strony (tylko nie pamietam, czy przedni na prawo a tylny na lewo, czy odwrotnie)



Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
a bo to jak sobie człowiek przejdzie na drugą strone auta to wygląda tak samoMarcin-Kraków pisze:Alez bede sie z ciebie nabijal terazlbl78 pisze:sorki masz racjepunkty mocowania po przeciwnych stronach
i wyjedzie tylny w prawo przedni w lewo
Taka fachura hehehe, a tu takie byki elementarne
![]()






Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
no to moze z innej beczki. czy wiecie jak powinny byc podlaczone wezyki podcisnienia w osprzecie silnika 2.8 tego z pompka na klawiaturze bo za chol.re nie moge tego rozgryzc. zoltki po cos je tam wsadzili wiec chyba sa potrzebne. u mnie ktos sie nimi bawil ich nie ma. bede wdzieczny za wyjasnienie 

jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
- janusz k160
-
- Posty: 5567
- Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Koledzy wiec naprawilem nadmuch
, problem tkwil w
uruchamiam nawiew i na 1 i 2 druty opornika nagrzewaja sie do czerwonosci? Gdy jest na swoim miejscu owiewa go powietrze z dmuchawy i ochladza.
Dziekuje i pozdrawiam Łokciu

Jeszcze mam takie pytanie czy to normalne , ze po wyjeciu opornika i po skonczeniu napraw serwisowychMarek pisze:
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr.

Dziekuje i pozdrawiam Łokciu
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
To moze Ci troche rozjasni. W gornym prawym rogu obrazka, masz zaworki i opis skad ida wezyki.indian404s pisze:dzieki Marcin za schemat ale chodzilo mi o wezyki fi 6-7 mm laczace zawor obiegu spalin z dwoma elektrozaworkami za puszka filtra powietrza. jeden laczacy pompe wtryskowa z turbina jest na miejscu ale nie wiem co z reszta tego ustrojstwa.pozdrawiam

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Może tak byćŁokciu pisze:Koledzy wiec naprawilem nadmuch, problem tkwil w
Jeszcze mam takie pytanie czy to normalne , ze po wyjeciu opornika i po skonczeniu napraw serwisowychMarek pisze:
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr.uruchamiam nawiew i na 1 i 2 druty opornika nagrzewaja sie do czerwonosci? Gdy jest na swoim miejscu owiewa go powietrze z dmuchawy i ochladza.
Dziekuje i pozdrawiam Łokciu

Można przerobić na elektroniczną regulację, nie będą potrzebne oporniki drutowe.
Nissan-y
wojtek_kom pisze:Może tak byćŁokciu pisze:Koledzy wiec naprawilem nadmuch, problem tkwil w
Jeszcze mam takie pytanie czy to normalne , ze po wyjeciu opornika i po skonczeniu napraw serwisowychMarek pisze:
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.
pzdr.uruchamiam nawiew i na 1 i 2 druty opornika nagrzewaja sie do czerwonosci? Gdy jest na swoim miejscu owiewa go powietrze z dmuchawy i ochladza.
Dziekuje i pozdrawiam Łokciu
Można przerobić na elektroniczną regulację, nie będą potrzebne oporniki drutowe.
Dziekuje i pozdrawiam
PS: narazie dziala to nie bede nic zmienial

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
Czy ktoś może robił sobie stelaż pod koło zapasowe na tylną pokrywę do Terrano I??Zamierzam sobie zrobić i chciałem zapytać o wskazówki do zamocowania.
Nad prawą tylną lampą są od środka 2 nakrętki zgrzane chyba M 10 lub M12 i sądzę,że to właśnie jest pod montowanie tego stelażu,bo jest tam wzmocnienie.Wystarczy przewiercić i można wkręcać mocowanie na 2 śruby.
Mam tylko dylemat jak zrobić mocowanie dolne na zderzaku i zaczep zapobiegający samoczynnemu odchyleniu się stelażu z kołem.Czy ktos może pomóc zdjęciami dokładnymi lub odesłać do odpowiedniego tematu jeżeli już taki istnieje?
Pozdrawiam
Nad prawą tylną lampą są od środka 2 nakrętki zgrzane chyba M 10 lub M12 i sądzę,że to właśnie jest pod montowanie tego stelażu,bo jest tam wzmocnienie.Wystarczy przewiercić i można wkręcać mocowanie na 2 śruby.
Mam tylko dylemat jak zrobić mocowanie dolne na zderzaku i zaczep zapobiegający samoczynnemu odchyleniu się stelażu z kołem.Czy ktos może pomóc zdjęciami dokładnymi lub odesłać do odpowiedniego tematu jeżeli już taki istnieje?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości