...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: iskra69 » wt lip 19, 2011 10:24 am

..........ponawiam pytanie , blokada mtylnego mostu zapina się samodzielnie , czy to coś posiada jakiś bezpiecznik ?? - żeby to odpiąć.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: sebson » wt lip 19, 2011 12:27 pm

iskra69 pisze:..........ponawiam pytanie , blokada mtylnego mostu zapina się samodzielnie , czy to coś posiada jakiś bezpiecznik ?? - żeby to odpiąć.
Odłącz w komorze silnika na regulatorze podciśnienia.
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: iskra69 » wt lip 19, 2011 1:02 pm

sebson pisze:
iskra69 pisze:..........ponawiam pytanie , blokada mtylnego mostu zapina się samodzielnie , czy to coś posiada jakiś bezpiecznik ?? - żeby to odpiąć.
Odłącz w komorze silnika na regulatorze podciśnienia.

gdzie tego regulatora szukać pod maską , w którym miejscu ??
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: sebson » wt lip 19, 2011 1:09 pm

iskra69 pisze:
sebson pisze:
iskra69 pisze:..........ponawiam pytanie , blokada mtylnego mostu zapina się samodzielnie , czy to coś posiada jakiś bezpiecznik ?? - żeby to odpiąć.
Odłącz w komorze silnika na regulatorze podciśnienia.

gdzie tego regulatora szukać pod maską , w którym miejscu ??
Po prawej stronie na sciance grodziowej. Nie pamiętam dokładanie który ale chyba któryś z prawej strony.
Jak kupowałem z kumplem Longa, to w nim difflock nie działał z przełącznika i rozpinaliśmy i zapinaliśmy blokadę poprzez wężyki :)21
Nissan Patrol

ordi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob wrz 11, 2010 10:18 pm
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: ordi » wt lip 19, 2011 4:44 pm

Mam pytanko:

Mam Patrola Y60 '94r. Jak go kupiłem to zawieszenie było troszkę hmm 'klapnięte' a więc założyłem pod sprężyny gumowe dystanse 4cm. Troszkę się podniosło i było OK. Jednak zamontowałem teraz wyciągarkę no i przód troszkę zanurkował... I teraz pytanie: jak to stosunkowo tanim kosztem zrobić aby przód się podniósł? Wymiana sprężyn i amorów na liftowe +2" to drogi gips... Może nowe sprężyny na przód (np. firmy Monroe koszt ok. 360pln/kpl)? A może wogóle sprężyny z longa (podejdą?)?

Lift przewiduję jednak napewno nie w tym roku. Moooże na koniec przyszłego roku...? :-?

P.S.
Tak, wiem że pytanie jest trochę z dupy... Ale jak wiadomo - Polak Potrafi więc napewno sa się tańszym kosztem coś wymyśleć...? :wink:
Patrol Y60 '94 + Kumho KL71 31" (felgi 4MAD 8x15" et-25)

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: sebson » wt lip 19, 2011 6:05 pm

ordi pisze:Mam pytanko:

Mam Patrola Y60 '94r. Jak go kupiłem to zawieszenie było troszkę hmm 'klapnięte' a więc założyłem pod sprężyny gumowe dystanse 4cm. Troszkę się podniosło i było OK. Jednak zamontowałem teraz wyciągarkę no i przód troszkę zanurkował... I teraz pytanie: jak to stosunkowo tanim kosztem zrobić aby przód się podniósł? Wymiana sprężyn i amorów na liftowe +2" to drogi gips... Może nowe sprężyny na przód (np. firmy Monroe koszt ok. 360pln/kpl)? A może wogóle sprężyny z longa (podejdą?)?

Lift przewiduję jednak napewno nie w tym roku. Moooże na koniec przyszłego roku...? :-?

P.S.
Tak, wiem że pytanie jest trochę z dupy... Ale jak wiadomo - Polak Potrafi więc napewno sa się tańszym kosztem coś wymyśleć...? :wink:
Jak się nie ma miedzi to się na dupie siedzi :)21

Kup se springi od 4.2 coś tam cie to podratuje.
A wogóle, to zaczełeś od dupy strony z tą wyciągarką, trza było se zawias najpierw zanabyć :-?
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Wowos » wt lip 19, 2011 6:08 pm

Aaaj tam od dupy strony - jak gdzieś wtopi, to się przynajmniej wyciągnie :wink:
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: sebson » wt lip 19, 2011 6:37 pm

Na klapniętym zawiasie i 31" na pewno wtopi :)21
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Wowos » wt lip 19, 2011 6:38 pm

W to to akurat nie wątpię :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Sawa GR » wt lip 19, 2011 6:59 pm

Miałem podobny dylemat, na razie nie stać mnia na firmowy zawias więc mam tak: springi od długiego angola 4.2 plus podkładki 5cm. Z przody amory zostawione tak jak były, z tyłu była kapota wiec kupiłem jakieś za 90zł sztuka nówki standard. Robi od wiosny bardzo dobrze, gumy to insa w okolicy 34, auto kruciak
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Sawa GR » śr lip 20, 2011 6:52 am

Czy takie coś oznacza podskok czapki, czy fredkę? (gdzieś czytałem że podskok i nie jestem pewien :-? )
Sprzedający twierdził że gryzoń i mają tego plagę (obok stadionu w Poznaniu), pokazał 3 inne auta stojące na podwórku miały tak samo.
.
Obrazek
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: zagaj1 » śr lip 20, 2011 7:18 am

Jakieś zwierzaki :wink: jak by czapka podskoczyła to byś miał wlot do intercoolera :)21
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: martii » śr lip 20, 2011 7:53 am

jakby czapka skakała, to miałbyś wygryzione po środku, a u Ciebie ewidentnie turbo pada :lol:
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Sawa GR » śr lip 20, 2011 8:06 am

Mam nadzieję że to gryzoń, bo silnik po za niewielkimi ilościami oleju w odmie (kapie przed turbo) chodzi jak zły. Na początku był mułowaty i dymił, ale to chyba przez to że nie przekraczałem 2 tysięcy obrotów, obecnie po załażeniu 34' laczków, zacząłem mu butować i odzyskał wigor, zapyla lepiej niż na 31', nie dymi za mocno (tylko przy ostrym bucie) i ogólnie jest sympatycznie. :D
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: martii » śr lip 20, 2011 8:21 am

nie daj się zwieść pozorom
weź poziomice i zobacz na co centrum tej czarniej dziury celuje :lol:
tylko jak będziesz mierzył nie zatrzaskuj za sobą maski - cholernie ciężko później wyjść :lol:
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Sawa GR » śr lip 20, 2011 8:31 am

Celuje na kolektor ssący wydechowy i lekko z ukosa na turbinę ;-) Mam nadzieję że to zwietrz jakiś grzał sobie dupsko na kolektorze ssącym i podgryzał sufit ;-). Turbina zapyla, jak się załącza auto dostaje sporego kopa i ciągnie ładnie. Martwi mnie tylko ten olej w odmie, nie ma go tam cały czas tylko raz na jakiś czas sobie kaszlnie i splunie olejem. Jest go na tyle mało ze przez ostatnie 3000km nie ubyło zauważalnie na bagnecie, ale na polbruku kropki zostawia, i przed przeglądem muszę czyścić dolot bo zimna część turbiny uwalona.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: martii » śr lip 20, 2011 9:07 am

bo odma jest po to w dolocie żeby jej się pozbyć :D , podobnie jak EGRa - 2 ekologiczne zasyfiacze układu dolotowego
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Sawa GR » śr lip 20, 2011 10:59 am

Dać mały filterek stożkowy? Wywaliłem rurę na dół, ale niebardzo podobało mi się to rozwiązanie i bałem się że zaciągnie wodę.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: zagaj1 » śr lip 20, 2011 11:51 am

Koledzy, tłoczek w kolektorze siły hamowania w Y61 to ma być wciśnięty czy zwolniony, żeby większa siła była na tylne zaciski ?? Bo zrobiłem 2" liftu a nie zwróciłem uwagi w jakiej pozycji był wcześniej, a mam takie wrażenie że chyba ciut gorzej hamuje (ale może mi się wydaje, zazwyczaj na pusto latam) Dzięki za pomoc :)2
Obrazek
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: martii » śr lip 20, 2011 2:47 pm

w pod deklem panuje raczej nadcisnienie, dlatego wywala opary oleju

ja mam metrowa rure smarujaca rame

idelnym rozwiazaniem jest catch tank - w taniej wersji to butelka plastikowa z 2ma wezykami - jeden do odmy, 2gi w powietrze
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: pawel abramczyk » śr lip 20, 2011 5:25 pm

a ja tak z innej bajki , bo widze że tu stale i te same osobistości piszą , kto coś wie czy występował silnik 4,2 automat benzyna , silnik bez turba , jakoś nie mogę znajść
a coś mi znowu posrany pomysł chodzi po głowie , pewnie przez to że bąków dawno nie było , a tak poważnie to mam po piniądzach (na raty) silnik 4,2 benz , byl ze skrzynią automatyczną ale ją wcieło i gość opycha sam motor
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: Wowos » śr lip 20, 2011 5:28 pm

Oczywiście, że były benzyniaki 4.2 w awtomacie.
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: pawel abramczyk » śr lip 20, 2011 6:39 pm

tak mi się właśnie wydawało ale nie byłem pewny , no to chiba będzie 4,2 wsadzane (no zależy ile skrzynia kosztuje)

a teraz kolejne pytanie czy cewka ma się grzać tak bardzo że aż parzy , kupiłem dzisiaj nową za 50 pln i coś nie teges mnie się to wydaje żeby się to tak grzało , jakieś sugestie czemu , pilne dość to jest gdyż albowiem chce lpg montować
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: sebson » śr lip 20, 2011 9:47 pm

Wie kto może jakie gwint mają nakrętki do Gr. Chce zakupić alusy i trza zapodać inne nakrętki :)21
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU vol. 2

Post autor: N2O » śr lip 20, 2011 9:49 pm

12x1,25?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości