Terrano I jak go podnieść?

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Drug
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 4:45 pm
Lokalizacja: Tarczyn

Terrano I jak go podnieść?

Post autor: Drug » czw kwie 19, 2007 4:53 pm

Witam serdecznie,
Kupilem niedawno Terrano I 3.0 V6. Problem polega na tym, że jestem początkującymw off roadzie. Chciałbym mojego tyrana podniść i nie wydac zbyt wiele, bo niestety funduszy brak. Co można na początek zrobić, żeby nie zbankrutować? Od czego pasuję dłuższe sprężyny na tył? Czy może macie jeszcze inne sugestie?

Pomóżcie proszę, bo w oryginale tyranek jest troszke za niski.

Wicherek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 14, 2005 6:59 am
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Wicherek » pt kwie 20, 2007 9:09 am

szukaj szukaj szukaj

aha i jeszcze .........

użyj opcji szukaj

naprawdę warto :wink:
Na pohybel skur.....om

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Post autor: Michał4x4 » pt kwie 20, 2007 9:11 am

weź lewarek i go podnieś 8)

będzie wyżej :)21
Dzika Koza

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » pt kwie 20, 2007 9:42 am

Skoro funduszy brak to po co go podnosic??
Może zainwestuj w I kolejności w nieco wieksze koła.
Poza tym jak zaczniesz upalac go w terenie to dopiero poczujesz co znaczy brak funduszy :)21
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt kwie 20, 2007 9:46 am

Trudno mi sie z lożą szyderców nie zgodzić - to jest drogie hobby i nie ma lekko :wink: . Za małe pienądze zrobisz tylko rzeźbę która i tak wybuchnie :)21

BTW - jesli masz blade pojecie poczytaj ciut o zawieszeniu Pajero- jest identyczne jak Terrano.

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 9&start=50
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » pt kwie 20, 2007 10:47 am

Bez przesady - tyran nie jest taki niski - jeżeli oczywiście są sprężyny z tyłu nie "plaskate" i drażki z przodu nie zajechane. W Średni teren wystarczy, a w cieżki nie zmotanym ostro tyranem i tak nie ma co się pchać
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt kwie 20, 2007 10:49 am

Njlepszą wersją podniesienia tyrana jest założenie mostów od GR-a :)21

Awatar użytkownika
Toper
 
 
Posty: 224
Rejestracja: sob paź 08, 2005 9:46 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Toper » pt kwie 20, 2007 11:13 am

Przód możesz podnieść poprzez kręcenie odpowiednimi srubami które są pod podłogą i na drążkach go wywindujesz ładnych parę centów , a tył to musisz wyjąć sprężyny i podebrać wyższe - może od Żuka ?? :wink:

Awatar użytkownika
krzysdl
 
 
Posty: 117
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:35 am
Lokalizacja: Węgorzewo
Kontaktowanie:

Post autor: krzysdl » pt kwie 20, 2007 11:54 am


Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pt kwie 20, 2007 12:21 pm

Toper pisze:Przód możesz podnieść poprzez kręcenie odpowiednimi srubami które są pod podłogą i na drążkach go wywindujesz ładnych parę centów , a tył to musisz wyjąć sprężyny i podebrać wyższe - może od Żuka ?? :wink:
ładnych tzn ile ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt kwie 20, 2007 12:26 pm

Eskapada pisze:
Toper pisze:Przód możesz podnieść poprzez kręcenie odpowiednimi srubami które są pod podłogą i na drążkach go wywindujesz ładnych parę centów , a tył to musisz wyjąć sprężyny i podebrać wyższe - może od Żuka ?? :wink:
ładnych tzn ile ??
tak z 3-4 :)21

Drug
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: czw kwie 19, 2007 4:45 pm
Lokalizacja: Tarczyn

Post autor: Drug » pt kwie 20, 2007 1:48 pm

Za życzliwe i treściwe odpowiedzi dziękuję, a szyderców pozdrawiam, bo arogancja była jest i będzie.
Jak zaczynałem z motocyklami też nie miałem pojęcia jakie są ceny części itp. , ale w tamtejszym swiatku dostałem pomoc bez zgryżliwości i za to lubie motocyklistów.
Lewarek Michałku służy do lewarowania, więc wylewaruj sobie swoją odpowiedż w 4xD bo na 4x4 jesteś zbyt mądry i inteligentny żeby paprać się w błocie.

Pozdrawiam
Dodge Ram 5.7 Hemi Magnum 4x4 2004r.
Suzuki Samurai SJ 413 Zmotany

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt kwie 20, 2007 2:03 pm

Bez podnoszenia budy tyle można podnieśc T1 z przodu

Obrazek
Obrazek
Obrazek

bez motania wiecej nie uzyskasz niż na tych fotkach



miłego motania Gebels
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Toper
 
 
Posty: 224
Rejestracja: sob paź 08, 2005 9:46 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Toper » pt kwie 20, 2007 3:06 pm

[quote="Drug"]Za życzliwe i treściwe odpowiedzi dziękuję, a szyderców pozdrawiam, bo arogancja była jest i będzie.
Jak zaczynałem z motocyklami też nie miałem pojęcia jakie są ceny części itp. , ale w tamtejszym swiatku dostałem pomoc bez zgryżliwości i za to lubie motocyklistów.

Się nie dziw , już tak jest .Sam jeżdże motocyklami 15 lat i wiem o czym mówisz :) .

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt kwie 20, 2007 3:12 pm

Niech se poszuka u rózków oni sporo zmotali tyrany, nawet Lockraita do tyłu założyli, czy inne sztywne mosty na przód
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Rzeźnik z Jakubowa
 
 
Posty: 1156
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
Kontaktowanie:

Post autor: Rzeźnik z Jakubowa » pt kwie 20, 2007 4:03 pm

www.calmini.com
Tam masz wszystko na temat.
Vitara Long i Mercedes Wolf GD240 :)
KLR 600 1985 (nowy) :)

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » pt kwie 20, 2007 4:37 pm

Rzeźnik z Jakubowa pisze:www.calmini.com
Tam masz wszystko na temat.

taa chyba nie czytałeś relacji Zbiga z operacji podoszenia Pickupa, z tym calmini do erupejskich wersji to tak prosto nie jest


tu są wypociny Zbiga
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 07&start=0
Czwarte serce :cry:

driver
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:46 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: driver » śr sie 22, 2007 3:26 pm

Czesc mam od niedawna nissana terrano ostatnio chciałem wymienic sprężyny na żukowskie ale są o jakies 10 cm niższe nie wiem czy podniosą terano o jakies 5cm

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 22, 2007 4:01 pm

Pomijam kwestie długości sprężyny ilości zwojów progresywnej charakterystyki sprężyn ale pomyśl skoro Żuk jest autem dostawczym i można na niego załadować kilkaset kilogramów i ma o 10 cm dłuższą sprężynę to dalej myślisz że ta sprężyna będzie się nadawać do Twojego auta ?? Nawet gdyby sprężyna ugięła się o 10 cm i zaoferowała Ci lift plus 50 mm to jaka był by charakterystyka pracy tej sprężyny - pracującej ciągle ściśnięciu na ??

Drugie pytanie a co masz zamiar zrobić z przednim zawieszeniem skoro tył chcesz podnieść 50 mm ?? Trzecie to czy masz koncepcje na amortyzatory do tylnego zawieszenia ?? Jak nie masz mądrzejszych koncepcji niż ZUK jak nie masz pieniędzy to nie rób nic – nie rób krzywdy auto nie narażaj się siebie i innych uczestników ruchu.


najtańszy lift to body lift a i bez liftu zamontujesz tam 31 calową oponę - np Fedimę kopię Simexa i będziesz miał tyle frajdy w terenie ile by 12 modelek z rozkładówki Play Boya nie dało :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

driver
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:46 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: driver » śr sie 22, 2007 4:11 pm

przód podkręciłem na drążkach , ale może zaczne od opon - 31/10,5/15 te chyba będą w sam raz?

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 22, 2007 4:17 pm

będą

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 22, 2007 4:17 pm

driver pisze:przód podkręciłem na drążkach , ale może zaczne od opon - 31/10,5/15 te chyba będą w sam raz?
te będą GIT :)2 Mam nadzieje ze podkręciłeś nieznacznie. Zbyt mocne podkręcanie ogranicza skok koła w dół i braku komfortu nie wspomnę. Pamietaj ze masz stare drążki podkrecanie ich to tylko przyspieszenie i tak postępującej agoni 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

driver
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:46 pm
Lokalizacja: lublin

Post autor: driver » śr sie 22, 2007 4:19 pm

wielkie dzięki za poradę

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 22, 2007 4:31 pm

8 lat temu, zaaplikowaliśmy sprężyny od żuka do tego auta:

Obrazek

fajnie chodził po winklach i fajnie weryfikował niedoróbki stomatologiczne...
:)21

Sprężyny od żuka mają tylko jedną zaletę. Można je dostać po cenie złomu.
:)21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 22, 2007 4:35 pm

I przystosować brzeszczotem do odpowiedniego – Suspension lift :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość