Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Moderator: Kosiarz
Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Witajcie
pelen optymizmu w ten sloneczny dzien umylem auto i jego podwozie (unikajac komory silnika). auto odpalilo jak zwykle szybko, ale po 200 m zaczelo tracic moc i zgaslo, z trudem odpalilem ale problem pojawil sie ponownie po 2-3 km, samochod gasl na wolnych obrotach ( na zakretach przy zmianie biegow), na prostych odcinkach trzymany na wyzszych jakos jechal ale mocy jakby mniej...
Objawy jakby brakowalo paliwa???? rozszczelnilem przewody??? zalalem elektryke pompy paliwa , moze filtr paliwa, filtr powietrza wyglada na suchy zreszta uniakalem wodu w tej czesci samochody, co jest??
jakies pomysly co sprawdzic?
z gory dziekuje
P.
pelen optymizmu w ten sloneczny dzien umylem auto i jego podwozie (unikajac komory silnika). auto odpalilo jak zwykle szybko, ale po 200 m zaczelo tracic moc i zgaslo, z trudem odpalilem ale problem pojawil sie ponownie po 2-3 km, samochod gasl na wolnych obrotach ( na zakretach przy zmianie biegow), na prostych odcinkach trzymany na wyzszych jakos jechal ale mocy jakby mniej...
Objawy jakby brakowalo paliwa???? rozszczelnilem przewody??? zalalem elektryke pompy paliwa , moze filtr paliwa, filtr powietrza wyglada na suchy zreszta uniakalem wodu w tej czesci samochody, co jest??
jakies pomysly co sprawdzic?
z gory dziekuje
P.
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Może jakimś cudem nalałeś sobie wody do zbiornika z paliwem 

Life's Too Short For A Full Time Job
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
1. Pompa paliwa jest mechaniczna...
2. Sprawdż całą linie paliwową, od zbiornika do filtra paliwa, ale przed tym jeszcze zweryfikuj:
- ręczną pompkę, czy daje opór przy pompowaniu,
- zamień wężyk od filtra paliwa do pompy na przeźroczysty i zacznij pompować ręczną pompką - zweryfikuj czy nie ma pęcherzyków powietrza.
Jeśli są to jednak wskakuj pod auto i patrz na przewód paliwowy (ten grubszy, obok hamulcowych) jak znam zycie to problem będzie w przejściu nad sprężyną..
Oczywiście:
- sprawdż odstojnik w filtrze paliwa, spuść wodę...
- sprawdź przewód powrotny do zbiornika.
- sprawdź jednak filtr powietrza, czy nie jest czasami mokry,
- dodatkowo koniecznie sprawdź rurę pomiędzy turbiną a puszką filtra - czy czasami nie masz luzu na cybantach...
- no i czy przy myciu nie wlałeś czegoś do zbiornika... ale to musiała by być duża ilość... tak czy owak sprawdź odstojnik przy filtrze paliwa.
Ja po takich przygodach miałem w końcu problem ze smokiem w zbiorniku
Pozdr
2. Sprawdż całą linie paliwową, od zbiornika do filtra paliwa, ale przed tym jeszcze zweryfikuj:
- ręczną pompkę, czy daje opór przy pompowaniu,
- zamień wężyk od filtra paliwa do pompy na przeźroczysty i zacznij pompować ręczną pompką - zweryfikuj czy nie ma pęcherzyków powietrza.
Jeśli są to jednak wskakuj pod auto i patrz na przewód paliwowy (ten grubszy, obok hamulcowych) jak znam zycie to problem będzie w przejściu nad sprężyną..
Oczywiście:
- sprawdż odstojnik w filtrze paliwa, spuść wodę...
- sprawdź przewód powrotny do zbiornika.
- sprawdź jednak filtr powietrza, czy nie jest czasami mokry,
- dodatkowo koniecznie sprawdź rurę pomiędzy turbiną a puszką filtra - czy czasami nie masz luzu na cybantach...
- no i czy przy myciu nie wlałeś czegoś do zbiornika... ale to musiała by być duża ilość... tak czy owak sprawdź odstojnik przy filtrze paliwa.
Ja po takich przygodach miałem w końcu problem ze smokiem w zbiorniku

Pozdr
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
prowokacja...
z takimi objawami omijaj kaluze, i bron boze nie jezdzij w deszczowe dni
patrol o ile nie nalejesz wody do baku lub przez filtr do kolektora i myjac przednia szybe nie utopisz sterownika ma odpalac i jezdzic
a tak btw - masz wogule paliwo?
z takimi objawami omijaj kaluze, i bron boze nie jezdzij w deszczowe dni

patrol o ile nie nalejesz wody do baku lub przez filtr do kolektora i myjac przednia szybe nie utopisz sterownika ma odpalac i jezdzic
a tak btw - masz wogule paliwo?

- Fiba
-
- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
No to go pocieszyli niema co.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Mephi...
DZIEKI
p.
DZIEKI
p.
- LSD
-
- Posty: 3109
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
- Lokalizacja: Szczecin / Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Jak myłeś kercherem, to jest duża szansa, że uszkodziałeś przewód paliwowy i łapie Ci powietrze. Przwody w Parchach, czasami są tak skorodowane, że same pękają 

Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Ale miedziane rurki są ogólno dostępne i w przypadku przewodu paliwowego łatwe do poprowadzeniaLSD pisze:Jak myłeś kercherem, to jest duża szansa, że uszkodziałeś przewód paliwowy i łapie Ci powietrze. Przwody w Parchach, czasami są tak skorodowane, że same pękają

Przynajmmniej nie trzeba zarabiać końcówek

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Diagnoza o rozszczelnieniu wydaje sie celna, wlasnie zanurkowalem pod auto i rzeczywiscie mam zachlapany bak od strony wlewu paliwa, cienkie przewody wychodzace wydaja sie suche, natomiast zdjeta mam opaske z plastikowej rury od wlewu paliwa (harmonijke), nie wiem jak to polaczenie z bakiem jest zbudowane, ale to jedyne mokre miejsce, moze przez to nalalem wody? czy tylko zasysane jest powietrze i stad zaklocenia w pracy silnika na niskich obrotach???
co wy nato?
P
co wy nato?
P
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
dobra niech bedzie
nad filtrem masz pompke, dopompuj az zacznie stawiac opor i odpal
zakladasz przezroczysty waz na zasilanie pompy i patrzysz czy nie ma powietrza
odkrecasz przewody zasilajace wtryski (klucz 17) zapinasz klucz i staraj sie jednym uderzeniem reki zerwac, podstawa nie pchaj i nie ciagniej - bo mozesz pogiac rurke przelewowa
opcja 2 poprawna 17 a drugim blokujesz nakretke od przelewu
przekrecasz kluczyk i patrzysz czy daje na wszystkie wtryski
opcja szukanie dziury w calym
pomiedzy 1 a 2 wtryskiem masz na rurce przelewowej koncowke wystawiona do gory, to przelew, zciagasz i pompujesz powinno ladnie leciec
wykrecasz oslone w prawym tylnim nadkolu (3 wkrety)
z wlewu masz 2 weze, wlewowy i odpowietrzenie
z baku bedzie wychodzi wezyk ok 12mm i laczy sie z rurka do ramy i wlasnie on lubi byc schrupany - to odpowietrzenie baku - malo istotne dla odpalania ale warto naprawic
przewody paliwowe masz 2, gruby zasilajacy i nieco cienszy powrot, zobacz ich stan, najlepiej pompujac paliwo reczne i na dobrze umytym podwoziu, czasami przy padnietym mocowaniu tylniej sprezyny, a dokladnie przy urwanym uchy w ramie przewody lubia sie miazdzyc, bo ida pomiedy mocowaniem sprezyny a buda, dotyczy to rowniez hamulcowych
reasumujac, zacznij od prostych zeczy
czy masz paliwo za filtrem, czy nie ma powietrza za filtrem, czy nie zapowietrza sie na powrocie - najmniej roboty a juz bedzie cos wiadomo
nad filtrem masz pompke, dopompuj az zacznie stawiac opor i odpal
zakladasz przezroczysty waz na zasilanie pompy i patrzysz czy nie ma powietrza
odkrecasz przewody zasilajace wtryski (klucz 17) zapinasz klucz i staraj sie jednym uderzeniem reki zerwac, podstawa nie pchaj i nie ciagniej - bo mozesz pogiac rurke przelewowa
opcja 2 poprawna 17 a drugim blokujesz nakretke od przelewu
przekrecasz kluczyk i patrzysz czy daje na wszystkie wtryski
opcja szukanie dziury w calym
pomiedzy 1 a 2 wtryskiem masz na rurce przelewowej koncowke wystawiona do gory, to przelew, zciagasz i pompujesz powinno ladnie leciec
wykrecasz oslone w prawym tylnim nadkolu (3 wkrety)
z wlewu masz 2 weze, wlewowy i odpowietrzenie
z baku bedzie wychodzi wezyk ok 12mm i laczy sie z rurka do ramy i wlasnie on lubi byc schrupany - to odpowietrzenie baku - malo istotne dla odpalania ale warto naprawic
przewody paliwowe masz 2, gruby zasilajacy i nieco cienszy powrot, zobacz ich stan, najlepiej pompujac paliwo reczne i na dobrze umytym podwoziu, czasami przy padnietym mocowaniu tylniej sprezyny, a dokladnie przy urwanym uchy w ramie przewody lubia sie miazdzyc, bo ida pomiedy mocowaniem sprezyny a buda, dotyczy to rowniez hamulcowych
reasumujac, zacznij od prostych zeczy
czy masz paliwo za filtrem, czy nie ma powietrza za filtrem, czy nie zapowietrza sie na powrocie - najmniej roboty a juz bedzie cos wiadomo
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Tak powietrze jak i woda spowoduje Twoje objawy... choć...Przemm pisze:Diagnoza o rozszczelnieniu wydaje sie celna, wlasnie zanurkowalem pod auto i rzeczywiscie mam zachlapany bak od strony wlewu paliwa, cienkie przewody wychodzace wydaja sie suche, natomiast zdjeta mam opaske z plastikowej rury od wlewu paliwa (harmonijke), nie wiem jak to polaczenie z bakiem jest zbudowane, ale to jedyne mokre miejsce, moze przez to nalalem wody? czy tylko zasysane jest powietrze i stad zaklocenia w pracy silnika na niskich obrotach???
co wy nato?
P
Niemniej, dopóki nie zweryfikujesz procedurki Pana @martii lub mojej, nie dowiesz się, czy to powietrze, czy to może woda... -> (Przeźroczysta rurka do pompy)...
Więc .... do dzieła

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
tylko nie Pana, w blocie wszyscy sa rowni... po kolana 

Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Brudzia nie pilismy, hehehemartii pisze:tylko nie Pana, w blocie wszyscy sa rowni... po kolana

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
miałem podobne objawy po przeprawie przez wodę, okazało się że miałem padnięty oring ten pod smokiem w baku i nalała się woda. na dole w baku jest śrubka do spuszczania ropy, wszystko spuściłem, wytarłem do sucha wnętrze baku, zmieniłem filtr paliwa, nowa ropa i wszystko wróciło do normy
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
A jakim to sposobem wycierałeś bak od środka
Masz na usługach krasnoludki


Masz na usługach krasnoludki


SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
wyjąłem smok, no i mam długie łapy wiec dałem rade:) o krasnoludkach nie pomyślałem 

Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
hej
Wracam do tematu, sprawa sie wlecze, bo czasu malo i ciagle pada...
Jesli ktos moze wyjasnic, ktory przewod elektryczny jest do czego i co jest pod ta zardzewialą pokrywa? oto foto
http://hotimg23.fotki.com/a/194_149/229_23/bak.jpg[url][/url]
bo rozmumiem, ze grubszy przewod gumowy to doplyw paliwa do silnika a cienszy to powrot z pompy.
Ciagle szukam zrodla przeciwku i jedynie, co to sparciale przewody lub polaczeia z nimi,
(moje zachlapanie baku pogorszylo sie po okresie postoju na parkingu, jakby rozszczelnil sie przewod powrotu i paliwo zlalo sie z nigeo z czasem na bak...)
Drugie pytanie to odpowierzenie baku z jakims, jak sie domyslam, pochlaniaczem, filtrem, czy rurka ta jest zupelnie drozna czy jest jeszcze zabezpieczona jakims zaworem?? Bo wczesniej miale rowniez problem z zapowierzonym bakiem...
http://hotimg23.fotki.com/a/194_149/229 ... od.jpg[url][/url]
dzieki za pomoc,
P.
Wracam do tematu, sprawa sie wlecze, bo czasu malo i ciagle pada...
Jesli ktos moze wyjasnic, ktory przewod elektryczny jest do czego i co jest pod ta zardzewialą pokrywa? oto foto
http://hotimg23.fotki.com/a/194_149/229_23/bak.jpg[url][/url]
bo rozmumiem, ze grubszy przewod gumowy to doplyw paliwa do silnika a cienszy to powrot z pompy.
Ciagle szukam zrodla przeciwku i jedynie, co to sparciale przewody lub polaczeia z nimi,
(moje zachlapanie baku pogorszylo sie po okresie postoju na parkingu, jakby rozszczelnil sie przewod powrotu i paliwo zlalo sie z nigeo z czasem na bak...)
Drugie pytanie to odpowierzenie baku z jakims, jak sie domyslam, pochlaniaczem, filtrem, czy rurka ta jest zupelnie drozna czy jest jeszcze zabezpieczona jakims zaworem?? Bo wczesniej miale rowniez problem z zapowierzonym bakiem...
http://hotimg23.fotki.com/a/194_149/229 ... od.jpg[url][/url]
dzieki za pomoc,
P.
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Pod pokrywą jest smok...
Jak Ci się to uda odkręcić to moje gratulacje...
Przed wymaną zbiornika u mnie, ponieważ tam miałem nieszczelnośc,
właśnie przez przedzewiałą klapkę smoka, ratowałem się żywicą
epoksydową zaklejając całość...
Całkiem prawdopodobne, że tutaj masz nieszczelność
Chyba, że w odstojniku pod filtrem miałeś sporo wody...
Wtedy trzaba będzie uszczelnić wlew do baku, no i zająć się
udrożenieniem odpowietrzenia - cienki drucik ...
Ja do tego, że mam nieszczelność w klapce smoka doszedłem
po wymianie całej linii paliwowej
Powodzenia
Jak Ci się to uda odkręcić to moje gratulacje...

Przed wymaną zbiornika u mnie, ponieważ tam miałem nieszczelnośc,
właśnie przez przedzewiałą klapkę smoka, ratowałem się żywicą
epoksydową zaklejając całość...
Całkiem prawdopodobne, że tutaj masz nieszczelność

Chyba, że w odstojniku pod filtrem miałeś sporo wody...
Wtedy trzaba będzie uszczelnić wlew do baku, no i zająć się
udrożenieniem odpowietrzenia - cienki drucik ...

Ja do tego, że mam nieszczelność w klapce smoka doszedłem
po wymianie całej linii paliwowej

Powodzenia
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
spusc paliwo z baku
oczysc sruby mocowania smoka dlutkiem a pozniej szczotka, podlej jakim przezeraczem i zaopatrz sie w dobry klucz nasadkowy, na kazda srube nabij nasadke lekko mlotkiem, tak zeby dobrze zlapala i z czuciem odkrecaj
pozniej czyszczenie i na wszczelki wypadek jak sie okaze ze wszystko sprawne zamaluj jakims epoksydem
co do odpowietrzenia, olej te zardzewiale rurki i daj nowy waz od baku po wlew
zobacz w jakim stanie sa rurki pomiedzy nadkolem a gormym mocowaniem sprezyny, najlepiej widac i diagnozowac po bodylifcie
oczysc sruby mocowania smoka dlutkiem a pozniej szczotka, podlej jakim przezeraczem i zaopatrz sie w dobry klucz nasadkowy, na kazda srube nabij nasadke lekko mlotkiem, tak zeby dobrze zlapala i z czuciem odkrecaj
pozniej czyszczenie i na wszczelki wypadek jak sie okaze ze wszystko sprawne zamaluj jakims epoksydem
co do odpowietrzenia, olej te zardzewiale rurki i daj nowy waz od baku po wlew
zobacz w jakim stanie sa rurki pomiedzy nadkolem a gormym mocowaniem sprezyny, najlepiej widac i diagnozowac po bodylifcie

Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
Walcze, walcze
Juz doszedlem, ze bez zlania paliwa nie wygram, martii napisz slowem krotkim, gdzie jest ten korek spustowy czy pod ta blacha ochronna czy gdzies za bakiem patrzac od przodu?, nic nie moge wypatrzyc... jutro kanal i wiecej swiatla ale bedzie szybciej jak wyjasnisz dzieki
na dopalaczach silnik odpalil , ale znowu nazbieralo sie duzo wody w filtrze paliwa i motor zgasl, potem ponownie to samo, musi byc woda w baku, mocno sie glowie, ktorędy moglem tyle jej nalac, chyba bak nie mogl, gdzies od gory na wylot skorodowac? rocznik paracha 96... zreszta robi sie podcisnienie za korkiem paliwa wiec dziury nie moze byc, srednio to rozmumiem
ok dosc teoretyzowania
z ciekawostek smok w oryginale ( tylko calosc) 1400zl
dzieki za pomoc
P.
Juz doszedlem, ze bez zlania paliwa nie wygram, martii napisz slowem krotkim, gdzie jest ten korek spustowy czy pod ta blacha ochronna czy gdzies za bakiem patrzac od przodu?, nic nie moge wypatrzyc... jutro kanal i wiecej swiatla ale bedzie szybciej jak wyjasnisz dzieki
na dopalaczach silnik odpalil , ale znowu nazbieralo sie duzo wody w filtrze paliwa i motor zgasl, potem ponownie to samo, musi byc woda w baku, mocno sie glowie, ktorędy moglem tyle jej nalac, chyba bak nie mogl, gdzies od gory na wylot skorodowac? rocznik paracha 96... zreszta robi sie podcisnienie za korkiem paliwa wiec dziury nie moze byc, srednio to rozmumiem
ok dosc teoretyzowania
z ciekawostek smok w oryginale ( tylko calosc) 1400zl
dzieki za pomoc
P.
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
jest tylko jedna sruba na dnie baku, w oslonie powinno byc oczko i jedna sruba

jak masz mozliwosc wstawienia auta na kanal mozesz wywalic caly bak
ja to robilem w pojedynke bezproblemowo
bak jest na 6sciu srubach, po 3 z przodu i tylu
najpierw odkrecasz 4 zewnetrzne, one trzymaja bak i oslone, srodkowe 2 trzymaja sam bak
pozniej odpinasz weze paliwowe przy smoku i przewod od czujnika il paliwa, jest na kostce
na koniec przewody wlewowe i odpowietrznik
na sam koniec wykrecasz srodkowe sruby od baku
jak zamierzasz zostawic sobie parcha na dluzej, zainwestuj w farbe epoksydowa, ja robilem SIGMA, koszt ok 200zika za 4l epoksydu co daje z utwardzaczem ok 5,5l, wystarcza na zabezpieczenie ramy, podlogi, mostow itp
a po wyczyszczeniu baku ewentualnych poprawkach blacharskich bedziesz mial bak na nastepne lata
tu moj z 89 po doczyszczeniu przed malowaniem


jak masz mozliwosc wstawienia auta na kanal mozesz wywalic caly bak
ja to robilem w pojedynke bezproblemowo
bak jest na 6sciu srubach, po 3 z przodu i tylu
najpierw odkrecasz 4 zewnetrzne, one trzymaja bak i oslone, srodkowe 2 trzymaja sam bak
pozniej odpinasz weze paliwowe przy smoku i przewod od czujnika il paliwa, jest na kostce
na koniec przewody wlewowe i odpowietrznik
na sam koniec wykrecasz srodkowe sruby od baku
jak zamierzasz zostawic sobie parcha na dluzej, zainwestuj w farbe epoksydowa, ja robilem SIGMA, koszt ok 200zika za 4l epoksydu co daje z utwardzaczem ok 5,5l, wystarcza na zabezpieczenie ramy, podlogi, mostow itp
a po wyczyszczeniu baku ewentualnych poprawkach blacharskich bedziesz mial bak na nastepne lata
tu moj z 89 po doczyszczeniu przed malowaniem

Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8 = SMOK W BAKU
Hej
Koncząc watek, dziekuje za pomoc, Martii Mephi chyle czoła...
Moj problem związany był z przerdzewiałym smokim, udało mi sie dostać zamiennik (150zl +wysylka) i silnik ożył, problemem było zasysanie powietrza przez metalowa końcówkę przewodu paliwowego, ktory wychodzi ze smoka. Trudno mi odpowiedzieć, czy to zbieg okoliczności czy uszkodzilem nadrdzewiały element karczerem. Wymienilem rówmnież dla pewnosci filtr paliwa (24 zl). Auto jeździ jak dawniej, czas pokaże, czy to koniec, podziele się wiedzą, , jesli cos sie wydarzy,
W celach edukacyjnych pokazuje jak wyglada smok Nissan Patrol long y60 rocznik 96: (oryginal 1400zl, co uwazam za jakies szalenstwo)
http://hotimg23.fotki.com/a/88_156/16_108/smok_01.jpg
oraz jego przerdzewiala czesc
http://hotimg23.fotki.com/a/88_156/16_108/smok_02.jpg
Niesmialo poproszę admina o przeklejenie watku, gdzies gdzie nie przepadnie, gdyz sądze, że był wyjatkowo merytoryczny
Pozdr P.
Koncząc watek, dziekuje za pomoc, Martii Mephi chyle czoła...
Moj problem związany był z przerdzewiałym smokim, udało mi sie dostać zamiennik (150zl +wysylka) i silnik ożył, problemem było zasysanie powietrza przez metalowa końcówkę przewodu paliwowego, ktory wychodzi ze smoka. Trudno mi odpowiedzieć, czy to zbieg okoliczności czy uszkodzilem nadrdzewiały element karczerem. Wymienilem rówmnież dla pewnosci filtr paliwa (24 zl). Auto jeździ jak dawniej, czas pokaże, czy to koniec, podziele się wiedzą, , jesli cos sie wydarzy,
W celach edukacyjnych pokazuje jak wyglada smok Nissan Patrol long y60 rocznik 96: (oryginal 1400zl, co uwazam za jakies szalenstwo)
http://hotimg23.fotki.com/a/88_156/16_108/smok_01.jpg
oraz jego przerdzewiala czesc
http://hotimg23.fotki.com/a/88_156/16_108/smok_02.jpg
Niesmialo poproszę admina o przeklejenie watku, gdzies gdzie nie przepadnie, gdyz sądze, że był wyjatkowo merytoryczny
Pozdr P.
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
gdzie dostałeś ten zamiennik??
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8 = SMOK W BAKU
Przemm pisze:Hej
Koncząc watek, dziekuje za pomoc, Martii Mephi chyle czoła...
Moj problem związany był z przerdzewiałym smokim, udało mi sie dostać zamiennik (150zl +wysylka) i silnik ożył, problemem było zasysanie powietrza przez metalowa końcówkę przewodu paliwowego, ktory wychodzi ze smoka.

Mój '91 wyglądał podobniePrzemm pisze: http://hotimg23.fotki.com/a/88_156/16_108/smok_01.jpg
oraz jego przerdzewiala czesc
http://hotimg23.fotki.com/a/88_156/16_108/smok_02.jpg

Pozdr
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
Disco2 TD5
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
Re: Mycie auta = problem z silnikiem - y60 2,8
ja w swoim wspawałem nowe rurki, sprawdziłem w wodzie, wszystko szczelne. Pomalowałem górną część, ale skoro są zamienniki za 150zł to może kupiłbym nowy:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości