Star 660 + lpg

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Star 660 + lpg

Post autor: PKi » pn sie 07, 2006 12:26 pm

Czesc!

Czy ktoś przerabiał temat? Jak to chodzi?

Mi pali 50l/100km pb95 na asfalcie. Dużo pracuje na wolnych obrotach na miejscu (dzwig) i wtedy zarzuca swiece, jest na to jakieś lekarstwo? Mam już drugi silnik i to samo :(
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

kruchmot
 
 
Posty: 109
Rejestracja: czw gru 09, 2004 9:33 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: kruchmot » pn sie 21, 2006 10:20 pm

Koledzy mają po agregatach. pali około 25L gazu na 100. tzn mniej niż RR podam telefon na PR.................
Krucha - Piotr

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » czw sie 24, 2006 5:30 pm

No i czekam na ten telefon i czekam i nic :(
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » pt sie 25, 2006 9:48 pm

wskocz na jakieś normalne forum :)21
pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob sie 26, 2006 7:29 am

Czyli jakie?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Post autor: bojach » sob sie 26, 2006 7:34 am

pozdrawiam Marek
offpoje team

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob sie 26, 2006 7:52 am

Piłeś?
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » pt kwie 20, 2007 5:31 pm

Miałem stara 660 w benzynie prychał i kichał a do przodu słabo . A z kolei kolega miał takigo samego z gazem w porównaniu zmoim rakieta bardzo róno pracował i o wiele mniej palił a i mocy chyba miał więcej . Teraz mam 660 z silnikiem SW400 to dopiero robi na reduktorze i drugim biegu gazu nie muszę dotykać a cał waży 12 ton bo to dźwig i o dziwo żadnych awarji w napędzie chociż mam go już kilka lat i go nie oszczędzam.

kruchmot
 
 
Posty: 109
Rejestracja: czw gru 09, 2004 9:33 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: kruchmot » pt kwie 20, 2007 9:29 pm

Jakoś dziwnie temat przespałem. Nawet nie wiem czemu. Dalej nr telefonu jest aktualny na priv..........................
Krucha - Piotr

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob kwie 21, 2007 7:57 am

A co to za silnik SW400?

kruchmot, podaj ten tel na prv jak mozesz.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

Awatar użytkownika
Nicoxxx
 
 
Posty: 220
Rejestracja: czw sie 25, 2005 4:30 pm
Lokalizacja: NEWTON STEWART UK
Kontaktowanie:

Post autor: Nicoxxx » sob kwie 21, 2007 1:22 pm

Zapraszam do odwiedzania http://WWW.Hardtrucks.pl Poświęconej ciężarówkom terenowym

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » sob kwie 21, 2007 1:34 pm

Aha, dzięki, ale sprzęta używam też zimą tak że preferuje benzynę.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » ndz kwie 22, 2007 8:36 am

SW400 bez problemu odpala także w zimie przynajmniej mój to silnik z autosana a jak jest duży mróz to się mu daje gazetę poczytać i niema problemu. A co do bęzyny to gaz polecam dużo taniej i nie zalewa świec jak to star ma w zwyczaju. I jeszcze jedno z moich doświadczeń wynika żejest bardzo wrażliwy na kable zapłonowe najlepiej założyć dobre współczesne i problem zalewania powinien zniknąć.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz kwie 22, 2007 9:58 am

Jak na razie to zdecydowanie pomógła książka z allegro, wstawiliśmy oryginalne świece, przewody były już nowe współczesne, ustawiliśmy poziom paliwa, ustawiliśmy zapłon wszystko w/g książki i chodzi zdecydowanie lepiej.

Czas pokaże co dalej.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » ndz kwie 22, 2007 11:18 am

Ja też tak kombinowałem zprzewodami orginalnymi i wszystko było tak jak mówisz do pierwszej wilgoci a co do zapłonu to najlepiej wychodziło mi ustawianie na słuch bo bo usawienia na znaki nie zawsz pokrwały się z najleprzą pracą silnika.Gdybyś potrzebował jakichś części to sporo ich u mnie zostało.

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz kwie 22, 2007 11:32 am

Przewody współczesne silikonowe no :-)
Świece oryginały.

Jak bym coś potrzebował to się odezwę, jak na razie mam 2 stary i trzy silniki tak że na chwile powinno starczyć. :)21
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » ndz kwie 22, 2007 4:40 pm

Świece dokładnie nie pamiętam ale chyba polskie 70 najlepiej robiły

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » ndz kwie 22, 2007 6:19 pm

ja teraz też nie pamiętam jakie mam wstawione ale nie było ich od ręki w kościerzynie musialem czekać kilka dni. oczywiscie polskie.
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

unimog
Posty: 326
Rejestracja: wt maja 03, 2005 5:27 pm
Lokalizacja: jeleniogórskie-byłe

Post autor: unimog » pn kwie 23, 2007 6:03 pm

do starych aut przewody silikonowe są :)3

Awatar użytkownika
PKi
 
 
Posty: 1015
Rejestracja: czw lut 26, 2004 7:11 pm
Lokalizacja: Kaszuby
Kontaktowanie:

Post autor: PKi » wt kwie 24, 2007 6:55 am

Mam też oryginalne w oplocie stalowym i też są :)3
XJ '88 4.0 Kuna
Obrazek
OFFPOJE TEAM

krollwind
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pn cze 18, 2007 8:52 am
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Star z sw 400 lub innym dieslem

Post autor: krollwind » wt cze 19, 2007 1:48 pm

ADAM DŹWIGOWY E29 pisze:Miałem stara 660 w benzynie prychał i kichał a do przodu słabo . A z kolei kolega miał takigo samego z gazem w porównaniu zmoim rakieta bardzo róno pracował i o wiele mniej palił a i mocy chyba miał więcej . Teraz mam 660 z silnikiem SW400 to dopiero robi na reduktorze i drugim biegu gazu nie muszę dotykać a cał waży 12 ton bo to dźwig i o dziwo żadnych awarji w napędzie chociż mam go już kilka lat i go nie oszczędzam.
Witam,

Jestem nowy na forum, wlasnie nabyłem piekna sztuke stara 660m2 z 1984 zagazowany i planuje przeróbki o których mowa powyzej.

Utkanelm na mechanice, bo silnnik w nim sie zanjdujacy jest po prostu do nieczgo. Rozważam założenie leylanda sw 400 ale nie mam pojecia jak sie takie cos bedzie zachowywało.

Czy moge prosic o wiecej szczegołów?
spalanie, pred max itp.
Co zrobic z mostami i skrzynia?

Moj na gazie nie jedzie wiecej niz 45km/h i pali 45l gazu /100km takze 1l gazu1 min pracy. Szok

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » wt cze 19, 2007 2:33 pm

Najlepiej założyć silnik SW 400 ze skrzynią stara 200 lub autosana i połączyć walkiem ze skrzynią rozdzielczą 660 nie ma wtedy problemów z przeróbką sprzęgła i dopasowaniem skrzyni biegów. Niestety to rozwiązanie ma też minusy jest problem z podłączeniem wyciągarki niema z kąd wyciągnąć napędu bo skrzynia stara200 ma dodatkowe wyjście z tyłu a nie z boku jak w 660. Ja zmontowałem SW 400 ze skrznią biegów 660 ale trzeba było dorobić wałek sprzęgłowy i flansze łączącą sporo roboty. Prędkość max 75km/h pali bardzo mało nie wiem dokładnie bo nigdy nie sprawdzałem a mocy do bulu.

Pierug 13
Posty: 340
Rejestracja: czw mar 24, 2005 3:29 pm
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Pierug 13 » wt cze 19, 2007 2:45 pm

A najlepiej to dzwigowego star patrola wyciąga na żwirowni. :D :)2
~ 4x4 Tczew ~

ADAM DŹWIGOWY E29
 
 
Posty: 156
Rejestracja: czw mar 29, 2007 6:05 pm
Lokalizacja: Starogard Gd.

Post autor: ADAM DŹWIGOWY E29 » wt cze 19, 2007 3:11 pm

A naj lepiej to Pierug zakopuje patrola na żwirowni.

unimog
Posty: 326
Rejestracja: wt maja 03, 2005 5:27 pm
Lokalizacja: jeleniogórskie-byłe

Post autor: unimog » wt cze 19, 2007 3:20 pm

kup na metry kabel do swiec (najszybciej w sklepach motocyklowych) , ściągnij z kabla ekranowanego koniec od strony aparatu a z silikonowego koniec na świece ,dotnij odpowiednią długośc kabla i załuz te końcówki i po problemie 8) :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość