
Dzięki

Moderator: Albert_N
Jeżeli dobrze zakumałem o który pierścień chodzi, to pod nim nie powinno być oleju. Tam powinien być smar do przegubu. Jeżeli masz tam olej, to padło uszczelnienie na półosi.Aśka&Kuba pisze:Mam takie pytanie bo w osłonie przegubu tam gdzie taki pierścień jest przykręcany ośmioma śrubami brakuje jednej bo jest uszczerbane czy może tamtędy wciekać olej z mostu czy nie przejmować sie tym. A jak tak to jaki most podejdzie do rocznika 99 najlepiej z asinaminie wiem jakie są tam otwory bo suzuki mam parę dni i na razie dopiero zgłębiam temat
Dzięki
po co most od razu??Aśka&Kuba pisze:Mam takie pytanie bo w osłonie przegubu tam gdzie taki pierścień jest przykręcany ośmioma śrubami brakuje jednej bo jest uszczerbane czy może tamtędy wciekać olej z mostu czy nie przejmować sie tym. A jak tak to jaki most podejdzie do rocznika 99 najlepiej z asinaminie wiem jakie są tam otwory bo suzuki mam parę dni i na razie dopiero zgłębiam temat
Dzięki
Spróbuj napisać jeszcze raz tego posta, tak żeby się dało zrozumieć..pawel71081 pisze:Ja mam nieco inny problem z mostem...,po wymianie łożysk w kołach przednich okazało sie że luz jest nadal,sieknięte są te kule(jabłka?)na końcach mostu-wyrobione po prostu,wymiana uszczelniacza zakończyła się jego wypłynięciem na wierzch,po podniesieniu koła wyciek oleju jest nadal.Mechanik będzie próbował uszczelnić to jakimś specjalnym filcem.Pytanie-czy można to jakoś porządnie naprawić,czy ktoś takie rzeczy regeneruje,czy czeka mnie wymiana całego mostu?Dyfer chodzi bez zarzutu.Samuraj Santana 1995.??????
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... 37&start=0pawel71081 pisze:kule mają wżery od rdzy-samochód stał,narazie spróbujemy szczelnić filcem i napchać smaru
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości