


Moderator: Albert_N
Złota , srebrna i brązowast.Medard pisze:Złota Justyna Kowałczyk![]()
![]()
To jest właśnie Yukon, czyli coś na czym jeżdżą już od jakiegoś czasu amerykanie. Na forum piratów był gdzies test całkowicie zaprzeczający filmikom arba, który poczuł chyba oddech konkurencji na plecach.http://www.ringpinion.com/ProductDetail ... rodID=5329
Od jakiegos czasu , czyli od niecalego roku. Przejrzalem tematu o zip lockerze na piratach i dyskusja na nich jest bardzo podobna do tej co prowadzimy tu , wiec nie wiem jak to ma niby wplynac pozytywnie na opinie o tych szperach. I raczej wiecej jest negatywnych opinii , niz pozytywnych (przejrzyj cale 10 stron , moze przejrzysz na oczy) a jedyny filmik propagujacy chinszczyzne to ten :Zibi pisze:To jest właśnie Yukon, czyli coś na czym jeżdżą już od jakiegoś czasu amerykanie. Na forum piratów był gdzies test całkowicie zaprzeczający filmikom arba, który poczuł chyba oddech konkurencji na plecach.http://www.ringpinion.com/ProductDetail ... rodID=5329
Yukon Zip Locker jest na rynku od roku , nie od latZibi pisze: I nijak się to ma oficjalnie produkowanych w chinach blokadach a sprzedawanych od kilku lat w stanach pod nazwą Yukon Zip.
No to dzięki za info. Będę zatem ciągną wzmocnione półosie z USA i strzele sobie ARB.Salata123 pisze:Nie polecam. Zakladaj arb.
No chyba że coś poprawili na w ciągu ostatnich lat i już np. Koła nie odpadają od ich polosi
Też je miałem.Zun pisze:Nie slyszalem o nich
Ja mialem to :
http://www.trailtough.com/index.php?pag ... &Itemid=53
Robilo robote na reduktorze 6.4:1 , dwóch szperach , 31 - a moze to bylo 32 ? w kazdym razie cos kolo tego oryginal simex , beadlocki , wiec czesto jezdzilo na zerowym cisnieniu (a wiec opory pewnie jak przy 35 albo i wiecej calach) uzywane na zawodach trialowych wiec nie bylo zmiluj sie - podjazdy po pionowe skarpy na skreconych kolach do tylu ;( Nie mozna chyba wymyslec wiekszego stresuJak napisalem wczesniej wytrzymalo dwa sezony i jak sprzedawalem to most byl rozbierany ... wygladaly jak nowki.
Ciekawe co mówisz - zapomniałem dodać , że jeździły z silnikiem 1.3 turboKostuch pisze:Też je miałem.Zun pisze:Nie slyszalem o nich
Ja mialem to :
http://www.trailtough.com/index.php?pag ... &Itemid=53
Robilo robote na reduktorze 6.4:1 , dwóch szperach , 31 - a moze to bylo 32 ? w kazdym razie cos kolo tego oryginal simex , beadlocki , wiec czesto jezdzilo na zerowym cisnieniu (a wiec opory pewnie jak przy 35 albo i wiecej calach) uzywane na zawodach trialowych wiec nie bylo zmiluj sie - podjazdy po pionowe skarpy na skreconych kolach do tylu ;( Nie mozna chyba wymyslec wiekszego stresuJak napisalem wczesniej wytrzymalo dwa sezony i jak sprzedawalem to most byl rozbierany ... wygladaly jak nowki.
Rozpadły się od zwykłego jeżdżenia na łysych 31 bez blokady.
Może je za delikatnie traktowałem i z lenistwa się wysypały![]()
No dzięki i są tańsze. Kupie zatem sprawdzony produkt. A na tył coś macie.Zun pisze:Nie slyszalem o nich
Ja mialem to :
http://www.trailtough.com/index.php?pag ... &Itemid=53
Robilo robote na reduktorze 6.4:1 , dwóch szperach , 31 - a moze to bylo 32 ? w kazdym razie cos kolo tego oryginal simex , beadlocki , wiec czesto jezdzilo na zerowym cisnieniu (a wiec opory pewnie jak przy 35 albo i wiecej calach) uzywane na zawodach trialowych wiec nie bylo zmiluj sie - podjazdy po pionowe skarpy na skreconych kolach do tylu ;( Nie mozna chyba wymyslec wiekszego stresuJak napisalem wczesniej wytrzymalo dwa sezony i jak sprzedawalem to most byl rozbierany ... wygladaly jak nowki.
A masz może namiary na te Polon. Będę wdzięczny. Ja na tyle miałem założonego lock righta ale rozwaliłem blokadę przez własna głupotę. Wyciągałem furgonetke z rowu no i wyciągnięciem ale jedna stronę pomielilem i teraz przepuszcza. Teraz chce kupić wzmocnione półosie i zapodam ARB.Zun pisze:Na rynku kiedys bylyt jeszcze tansze - tak w koscie okolo 200$ , zgwarancja dozywotnia , ale od kilku lat nie siedze w temacie. Produkt byl identyczny z trail toughem - produkowany w tej samej fabryce w Indiach - znaczy po prostu to samo (z tego co pamietam na takim jeździliśmy) ale kurde nie mogę sobie przypomnieć nazwy "producenta" .... Na tyl to jesli jest dostepny to albo Polon (naprawde dobry produkt , cena okolo 1000 pln byla jak ja jezdzilem) albo Calmini - drozszy i zdecydowanie slabszy niz Polon , ale i tak mysle ze zupelnie wystarczajacy - umiejac uzywac sprzet ciezko jest uwalic chocby calmini - ale jak sprzet zle dobrany (za szybkie przelozenia) i kierownik bez doswiadczenia to i polosie z tytanu uwali - kiedys na trialu widzielismy jak gosc uwala trzy przeguby w jednym momencie z Laplandera - w aucie , w ktorym wczesniejszy kierownik wielokrotnie zdobywal pudlo na uznanych imprezach nie niszczac osi. Zbierac mozna bylo kólki z przegubów po calym placu .
No to wiele wyjaśnia. Trzeba zatem za wielka woda szukać.Zibi pisze:eeee, to był po prostu gość, co ściagał od calmini. Strona i firma nazywała się polon a produkty były calmini.
No to w takim razie calmini dla mnie zrobil polosie wedlug mojego projektuZibi pisze:eeee, to był po prostu gość, co ściagał od calmini. Strona i firma nazywała się polon a produkty były calmini.
Tak , to ta firma - niemniej jednak oprocz tego ze byli dystrybutorem Calmini to robili swoje produktyZibi pisze:chyba, że zbieżność nazw. Polon Off-road bo tak się firma nazywała była przedstawicielem Calmini. Ale strona polonu nie działa
Artur Kolodziej
tel. 0048 511 44 22 77
POLON OFF ROAD
http://www.4x4.sc
Kupiłem bezpośrednio w TrailTough. Może trafiłem na złą partię?Zun pisze:
Ciekawe co mówisz - zapomniałem dodać , że jeździły z silnikiem 1.3 turbo- i dostawały ostro w dupę , kilka pucharków stoi na półce. Jak wcześniej mówiłem , zwykłe półosie przy tym setupie nie wytrzymały pierwszej próby . Gdzie swoje kupiłeś ?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości