Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Moderator: Albert_N
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
macie może schemat samego silnika i zegarów ?
wildcat F50 w wersji rurka z IS
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
M42 czy M44 M42-Ta instalacja to 3 przekaźniki i jeden prosty jak dymanie sterownik, obroty zabierasz z czujnika położenia wału (dolnego)
Do M44 dochodzi Ci immo, obroty ze sterownika. Poszukam schematu jak konieczny.
Do M44 dochodzi Ci immo, obroty ze sterownika. Poszukam schematu jak konieczny.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
M44, imo mam a jak się da to wytnę
Maciej poszukaj
dzięki
Maciej poszukaj

dzięki
wildcat F50 w wersji rurka z IS
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
A przykładowo EWS od BMW po 6 michach bez prundu traci program, hahha
poszukam i pogadam z naszym elektronikiem.

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
No i jet mały problem. Silnik już mniej więcej osadzony, ale nie mieści mi się pod maskę, trzeba jakieś wybrzuszenie wystrugać 

Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
miałem ten sam problem 
naciąłem maskę z przodu i po bokach, uniosłem ten fragment o jakieś 5cm z przodu
http://tinyurl.com/kemxzza
http://tinyurl.com/n5v9dnu

naciąłem maskę z przodu i po bokach, uniosłem ten fragment o jakieś 5cm z przodu
http://tinyurl.com/kemxzza
http://tinyurl.com/n5v9dnu
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach
sylwester w górach
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Swoją drogą to z przodu jest tyle miejsca, że spokojnie by się rzędowa szóstka zmieściła, ale z boku kolektor wylotowy jest na milimetry do nadkola.
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
i przy hamowaniu samochód będzie stawał na przednie koła
idealne wyważenie
spławik 



Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
No i masa
Dlatego zdecydowałem się na R4, a nie R6
No i z kilku innych powodów, typu wybuchający reduktor itd.


Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
reduktor można zmienić 

Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Już zmieniłem na 410, a na toyotowy mi się na razie nie uśmiecha 

Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Jak by ktoś potrzebował - łapy silnika a dokładnie blachy które przykręca się do silnika.
https://www.dropbox.com/s/alaxbbwct279a ... S.dwg?dl=0
Może ktoś podesłać schemat - tyle ile trzeba do pracy silnika + zegary - ciśnienie oleju i temp jeśli występuje.
https://www.dropbox.com/s/alaxbbwct279a ... S.dwg?dl=0
Może ktoś podesłać schemat - tyle ile trzeba do pracy silnika + zegary - ciśnienie oleju i temp jeśli występuje.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
powodzeniabpuchowski pisze:jakoś nie przekonuje mnie ten pomysł -szczególnie na zjazdy. Pewnie skończy się wlewaniem 2l więcej i kontrolka z mocnym podświetleniem i dźwiękiem
najwiekszy problem jest przy trawersie na lewej stronie
mozesz dac oleju do gornej granicy i nieco wiecej
jak wlejesz 0,5 ;l wiecej to nieodpali
tez tak mialem i z zasady wlalem o 0.5 litra wiecej auto niepali - 2 mechanikow siedzialo ,bez efektów
spuscilem olej do poziomu i odpalilo - do dzis flaszka z tego zakladu stoi w barku
- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Bart jak wlejesz tyle oleju to tylko zaszkodzisz silnikowi i żadna kontrolka Ci nie pomoże. Kolejna wada to piana olejowa, pomyśl co się dzieje kiedy motor pali, jeśli odpali 

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
rozwiązanie sprawdzone u znajomego - działa od 2 lat anie jest delikatnym kierowcą.
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Na jakim silniku? 1.8is?
Jimny 1.8is
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
Jeep WJ 4.7 H.O.
Merc W203 Sport Coupe
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
niema szansy - moj is nie odpala jak ma oleju powyzej stanu
chyba ze jest zepsuty
chyba ze jest zepsuty

- vandall_jr
-
- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
No jak to jest, nadmiar oleju szkodzi a nie pomaga, czy się mylę.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
www blaszczyk4x4.PL
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Ktoś pytał wcześniej o schemat podłączenia silnika M42 do instalacji Samuraja. Wklejam dla potomnych 
To co oczywiste:
1. gruby czerwony > + aku
2. gruby czarny (obok skrzynki bezpieczników) > masa
Całą resztę bierzemy z dużej okrągłej wtyczki wchodzącej do skrzynki bezpieczników (którą wyrzucamy z całą zawartością).
NR pinów we wtyczce:
8. kontrolka Check Engine
12. temperatura wody
13. pompa paliwa
14. prędkościomierz
15. impuls rozrusznika
18. stacyjka (starter)
20. obrotomierz
21. zasilanie (+ aku)
23. kontrolka ciśnienia oleju
25. alternator
Nr pinów nieuwzględnione - pomijamy.
Do odpalenia silnika wystarczą piny nr: 13,15,18,21,25.
Powodzenia w motaniu.

To co oczywiste:
1. gruby czerwony > + aku
2. gruby czarny (obok skrzynki bezpieczników) > masa
Całą resztę bierzemy z dużej okrągłej wtyczki wchodzącej do skrzynki bezpieczników (którą wyrzucamy z całą zawartością).
NR pinów we wtyczce:
8. kontrolka Check Engine
12. temperatura wody
13. pompa paliwa
14. prędkościomierz
15. impuls rozrusznika
18. stacyjka (starter)
20. obrotomierz
21. zasilanie (+ aku)
23. kontrolka ciśnienia oleju
25. alternator
Nr pinów nieuwzględnione - pomijamy.
Do odpalenia silnika wystarczą piny nr: 13,15,18,21,25.
Powodzenia w motaniu.
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach
sylwester w górach
-
- Posty: 610
- Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Sztanca Powiedz prosze jeszcze od czego masz wskaźniki ( jeśli znać to podaj parametry ) , chyba że oryginały
wildcat F50 w wersji rurka z IS
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
podłączyłem tylko temperaturę wody, kontrolkę oleju i ładowania, reszta jest przecież niepotrzebna 
wskaźnik temperatury mam zewnętrzny, taki ze sklepu rajdy4x4, a kontrolki z fabrycznej deski

wskaźnik temperatury mam zewnętrzny, taki ze sklepu rajdy4x4, a kontrolki z fabrycznej deski
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach
sylwester w górach
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
Dorzuć do tego kolory kabli z wiązki Samurai'a i będzie kompletne info dla potomnych 

Suzuki Samurai & BMW & Opel & Ford in progress...
_____________________________________
_____________________________________
Re: Jimny swap BMW 1.8is - kilka pytań
tego niestety nie zanotowałem, musiałbym sprawdzić pod maską, a to trochę potrwa, nie trzymam auta "pod domem"
zmoty sprzedane, szukam cywilnego Y60
sylwester w górach
sylwester w górach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość