Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
KULSON
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am
Post
autor: KULSON » wt lip 11, 2006 1:29 pm
Witam
Mam w swoim smochdzie przelozone mosty, ale wyglad i dzialanie moich resorów pozostawia duzo zyczenia.

Co mam zrobic zeby bylo dobrze, a lubie extreme i zastanawiam sie nad ich wzmocnieniem. no i wieszaki przydatne sa lewolwery

? niechce tu nic reklamowac ale czy oplacaa sie kupis takie polibusze
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=109612330.
P.S. mam ksiazke serwisowa w Acrobat po angielsku do suzuki jak ktos chce oto link do emula: ed2k://|file|Suzuki%20SJ-Samurai%20Workshop%20Manual.pdf|279341418|906331AECF353EB82E01A0FFC5E1E29C|h=AOJFMIO6AMKQRDY6SI2J26WFASGBGLIF|/
-
Stang

- Posty: 768
- Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
- Lokalizacja: Ostrołęka
Post
autor: Stang » wt lip 11, 2006 3:02 pm
KULSON pisze:resory co powinno sie o nich wiedziec?
Że trza je wywalić

i springi zmotać

-
harakiri
-

- Posty: 1013
- Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
- Lokalizacja: Radom
Post
autor: harakiri » wt lip 11, 2006 3:49 pm
Ogolnie napisales, ze stan resorow jest nie bardzo. To co sa zlamane jakies piora? Jestes nieprzyzwyczajony do twardosci? A moze przod wygial sie w druga strone? Napisz o co chodzi. Nie zrazaj sie jak koledzy beda chcieli troche pokasztanic i posmiac sie z Nowego.
-
KULSON
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am
Post
autor: KULSON » wt lip 11, 2006 5:10 pm
sa proste i dobijaja na wiekszych dolkach. zastyanawiam sie czy je oddac do regeneracji czy poprostu kupic nowe. No i czy resor jakos trzeba przystosowac po przelozeniu mostów na dol.
-
artur krzysztof wnorowski
-

- Posty: 901
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
- Lokalizacja: SASKERS LAND
Post
autor: artur krzysztof wnorowski » wt lip 11, 2006 5:13 pm
KULSON pisze:Witam
wieszaki przydatne lewolwery

?
własnie Panie Moderatorze gdzie czerwone literki
Rewolwery

a bedzie tak
zaczeło sie
-
KULSON
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am
Post
autor: KULSON » wt lip 11, 2006 9:44 pm
za bledy z gory przepraszam ale robie je nagminnie-dysleksja,ale to nie wrzne

. wiec jak przydatne sa te lewolwery czy nie i co daja, bo sie zastanawiam czy oplaca mi sie je kupowac.
-
KULSON
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am
Post
autor: KULSON » wt lip 11, 2006 9:46 pm

i znowu sie pomylilem REWOLWERY
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » śr lip 12, 2006 10:08 am
Stang pisze:KULSON pisze:resory co powinno sie o nich wiedziec?
Że trza je wywalić

i springi zmotać

Nie trzeba, wystarczy dobrze zrobić resory

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » śr lip 12, 2006 6:01 pm
KULSON pisze:sa proste i dobijaja na wiekszych dolkach.
dobry "klepacz" czyni cuda
a ze wzmacnianiem to bym nadmiernie nie przesadzał bo
resor ma pracować a nie tylko trzymać most z ramą (jak to sie zdarza przy zbyt wzmocnionym a co często idzie w parze zbyt twardym zawieszeniu)
-
skocu
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 11:15 am
- Lokalizacja: Radom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: skocu » śr lip 12, 2006 8:04 pm
Nie przejmuj sie, że resory są proste. Przy przełożonych mostach po klepaniu dalej będę proste. Ćwiczyłem to 2 razy, dołożenie po piórze też nie poprawiło sytuacji.
teraz tylko płaskacz
-
+MaRciN+
-

- Posty: 1175
- Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: +MaRciN+ » śr lip 12, 2006 10:43 pm
ja wsadzilem wlasnie resory + springi... tyle ze musze zmienic amory bo sie troche miekszy zrobil i skoczliwy
Jeep WK 4.7 v8
-
KULSON
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am
Post
autor: KULSON » czw lip 13, 2006 1:05 am
No wlasnie czyli nie tylko u mnie sa prosteresory.ale czy ciagle Ci dobija most do ramy na wiekszych dolkach.
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » czw lip 13, 2006 8:24 am
Tak nie powinno byc bo przy wiekszej wyjebie pogniesz most
musisz je troche utwardzic dodajac lage
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
skocu
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: śr sie 17, 2005 11:15 am
- Lokalizacja: Radom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: skocu » czw lip 13, 2006 8:47 am
U mnie raczej nie dobija do ramy. Ale ostatnio najwiekszy skok skończył sie właśnie u kowala. Przednie resory wyglądały tak ^
teraz tylko płaskacz
-
Bartex
-

- Posty: 887
- Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: Bartex » czw lip 13, 2006 9:13 am
sciba pisze:Tak nie powinno byc bo przy wiekszej wyjebie pogniesz most
musisz je troche utwardzic dodajac lage
Podepne sie pod temat dodając że trzeba o nich wiedzieć że sie kur*** łamią - tak więc w przednim prawym mam tylko pół ucha
Pytam więc czy motać jakieś tylne do przodu czy zakładać klepane wzmacniane oryginalne... bo teraz to już muszę

Ew. czy jest poprawnym tylne zostawić oryginalne a zamiast przednich dokupić 2gi komplet tylnych ?
No i ostatnie pytanie z serii zakazanych czy sie komus resory po garazu nie walają bo chętnie przytulę w dobrych pieniądzach.
Pozdrawiam
Bartek
Bartek
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » czw lip 13, 2006 11:46 am
Sam bym kupil bo naporzyczalem i musze pooddawac

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » czw lip 13, 2006 12:38 pm
ja własnie chłopaki, będę zakładał nowe tyły w sobotę, stare są jeszcze całkiem 'fpożo', a przód mam zrobiony tydzień temu. tak, więc chyab mi się wyrobią te zdjęte tyły. zastanowię się czy je chcę homikować w garażu czy mogę się podzielić z bliźnimi, ale coś ostatnio mam karmę na gromadzenie różnego badziewia, to pewnie je schowam na gorsze czasy, albo do drugiego samuraja ewentualnie na przód właśnie.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
kacper44

- Posty: 1530
- Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: kacper44 » czw lip 13, 2006 12:47 pm
KULSON pisze:P.S. mam ksiazke serwisowa w Acrobat po angielsku do suzuki jak ktos chce oto link do emula: ed2k://|file|Suzuki%20SJ-Samurai%20Workshop%20Manual.pdf|279341418|906331AECF353EB82E01A0FFC5E1E29C|h=AOJFMIO6AMKQRDY6SI2J26WFASGBGLIF|/
Jak to pobrać przez emula? gdzie wkleić ten link?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » czw lip 13, 2006 1:44 pm
Bartex pisze:sciba pisze:
Podepne sie pod temat dodając że trzeba o nich wiedzieć że sie kur*** łamią
na "rynku" (allegro, giełda rajdy4x4) masz do wyboru:
twarde
+wolno siadają
-pękają
miękkie
+zdecydowanie odporniejsze na pękanie
+lepszy "komfort" jazdy (jeżeli wogóle można mówić o komforcie)
-trochę szybciej siadają
a złoty środek to sprężynki

ale ten koszt....
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » czw lip 13, 2006 1:48 pm
Mazur ale miekkie latwiej dobijaja i szybko mozna most skrzywic

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » czw lip 13, 2006 2:06 pm
sciba pisze:Mazur ale miekkie latwiej dobijaja i szybko mozna most skrzywic

nie mówie o miękkości takiej jaką serwuje resor fiata 1300 tylko rozsądnie miękkie
...choc ogólnie zgodzę się z sugestią iż może to być kolejny mały minus dla
miękkich
-
sciba

- Posty: 2325
- Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
- Lokalizacja: Człuchów/Poznań
Post
autor: sciba » czw lip 13, 2006 2:26 pm
Co za diiiplomat

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
-
lysy

- Posty: 360
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 1:48 pm
- Lokalizacja: wlkp/Trzcianka
Post
autor: lysy » czw lip 13, 2006 7:12 pm
co do resorow to odpowiedz jest jedna SPREZYNY
i tsk do tego dojdzie kazdy kto polamie orginaly zrobi 4 nowe wzmocni zaplaci tyle ze juz mial by sprezyny znowu je polamie nawkurwia sie na rajdzie latajac i probujac zaadoptowac resory od byle czego a sprezynka to sprezynka
(Pa)Trol 3,3 D

-
majch

- Posty: 388
- Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
- Lokalizacja: 100lica
Post
autor: majch » czw lip 13, 2006 8:09 pm
lysy pisze:co do resorow to odpowiedz jest jedna SPREZYNY
i tsk do tego dojdzie kazdy kto polamie orginaly zrobi 4 nowe wzmocni zaplaci tyle ze juz mial by sprezyny znowu je polamie nawkurwia sie na rajdzie latajac i probujac zaadoptowac resory od byle czego a sprezynka to sprezynka
bylo juz kilka podobnych wypowiedzi ale jak narazie nikt nie powiedzial konkretnie ile kosztuje taka przerobka
moze podajcie chociaz jakies widelki cenowe
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...
-
Mazur
-

- Posty: 827
- Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
- Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ
Post
autor: Mazur » czw lip 13, 2006 9:00 pm
majch_e21 pisze:
bylo juz kilka podobnych wypowiedzi ale jak narazie nikt nie powiedzial konkretnie ile kosztuje taka przerobka
moze podajcie chociaz jakies widelki cenowe
całkowite koszty przeróbki 2,5 do 5 koła (zależnie od tego czy np wahacze sam sobie pospawasz czy kupisz od LJ, G, GR-roskie)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość