resory co powinno sie o nich wiedziec?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

resory co powinno sie o nich wiedziec?

Post autor: KULSON » wt lip 11, 2006 1:29 pm

Witam
Mam w swoim smochdzie przelozone mosty, ale wyglad i dzialanie moich resorów pozostawia duzo zyczenia. :lol: Co mam zrobic zeby bylo dobrze, a lubie extreme i zastanawiam sie nad ich wzmocnieniem. no i wieszaki przydatne sa lewolwery :o ? niechce tu nic reklamowac ale czy oplacaa sie kupis takie polibusze http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=109612330.

P.S. mam ksiazke serwisowa w Acrobat po angielsku do suzuki jak ktos chce oto link do emula: ed2k://|file|Suzuki%20SJ-Samurai%20Workshop%20Manual.pdf|279341418|906331AECF353EB82E01A0FFC5E1E29C|h=AOJFMIO6AMKQRDY6SI2J26WFASGBGLIF|/

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: resory co powinno sie o nich wiedziec?

Post autor: Stang » wt lip 11, 2006 3:02 pm

KULSON pisze:resory co powinno sie o nich wiedziec?
Że trza je wywalić :)21
i springi zmotać :)2
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
harakiri
 
 
Posty: 1013
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 11:42 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: harakiri » wt lip 11, 2006 3:49 pm

Ogolnie napisales, ze stan resorow jest nie bardzo. To co sa zlamane jakies piora? Jestes nieprzyzwyczajony do twardosci? A moze przod wygial sie w druga strone? Napisz o co chodzi. Nie zrazaj sie jak koledzy beda chcieli troche pokasztanic i posmiac sie z Nowego.

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » wt lip 11, 2006 5:10 pm

sa proste i dobijaja na wiekszych dolkach. zastyanawiam sie czy je oddac do regeneracji czy poprostu kupic nowe. No i czy resor jakos trzeba przystosowac po przelozeniu mostów na dol.

Awatar użytkownika
artur krzysztof wnorowski
 
 
Posty: 901
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
Lokalizacja: SASKERS LAND

Re: resory co powinno sie o nich wiedziec?

Post autor: artur krzysztof wnorowski » wt lip 11, 2006 5:13 pm

KULSON pisze:Witam
wieszaki przydatne lewolwery :o ?
własnie Panie Moderatorze gdzie czerwone literki :lol:



Rewolwery :)2 a bedzie tak
zaczeło sie

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » wt lip 11, 2006 9:44 pm

za bledy z gory przepraszam ale robie je nagminnie-dysleksja,ale to nie wrzne :oops: . wiec jak przydatne sa te lewolwery czy nie i co daja, bo sie zastanawiam czy oplaca mi sie je kupowac.

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » wt lip 11, 2006 9:46 pm

:lol: i znowu sie pomylilem REWOLWERY

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: resory co powinno sie o nich wiedziec?

Post autor: Adam.Ż » śr lip 12, 2006 10:08 am

Stang pisze:
KULSON pisze:resory co powinno sie o nich wiedziec?
Że trza je wywalić :)21
i springi zmotać :)2
Nie trzeba, wystarczy dobrze zrobić resory :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » śr lip 12, 2006 6:01 pm

KULSON pisze:sa proste i dobijaja na wiekszych dolkach.
dobry "klepacz" czyni cuda
a ze wzmacnianiem to bym nadmiernie nie przesadzał bo resor ma pracować a nie tylko trzymać most z ramą (jak to sie zdarza przy zbyt wzmocnionym a co często idzie w parze zbyt twardym zawieszeniu)
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

skocu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 17, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Post autor: skocu » śr lip 12, 2006 8:04 pm

Nie przejmuj sie, że resory są proste. Przy przełożonych mostach po klepaniu dalej będę proste. Ćwiczyłem to 2 razy, dołożenie po piórze też nie poprawiło sytuacji.
teraz tylko płaskacz

Awatar użytkownika
+MaRciN+
 
 
Posty: 1175
Rejestracja: sob kwie 03, 2004 10:01 pm
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Post autor: +MaRciN+ » śr lip 12, 2006 10:43 pm

ja wsadzilem wlasnie resory + springi... tyle ze musze zmienic amory bo sie troche miekszy zrobil i skoczliwy
Jeep WK 4.7 v8

Awatar użytkownika
KULSON
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 20, 2006 12:12 am

Post autor: KULSON » czw lip 13, 2006 1:05 am

No wlasnie czyli nie tylko u mnie sa prosteresory.ale czy ciagle Ci dobija most do ramy na wiekszych dolkach.

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw lip 13, 2006 8:24 am

Tak nie powinno byc bo przy wiekszej wyjebie pogniesz most
musisz je troche utwardzic dodajac lage
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

skocu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: śr sie 17, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Radom
Kontaktowanie:

Post autor: skocu » czw lip 13, 2006 8:47 am

U mnie raczej nie dobija do ramy. Ale ostatnio najwiekszy skok skończył sie właśnie u kowala. Przednie resory wyglądały tak ^
teraz tylko płaskacz

Awatar użytkownika
Bartex
 
 
Posty: 887
Rejestracja: czw sie 18, 2005 8:52 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: Bartex » czw lip 13, 2006 9:13 am

sciba pisze:Tak nie powinno byc bo przy wiekszej wyjebie pogniesz most
musisz je troche utwardzic dodajac lage
Podepne sie pod temat dodając że trzeba o nich wiedzieć że sie kur*** łamią - tak więc w przednim prawym mam tylko pół ucha :o
Pytam więc czy motać jakieś tylne do przodu czy zakładać klepane wzmacniane oryginalne... bo teraz to już muszę ;-)
Ew. czy jest poprawnym tylne zostawić oryginalne a zamiast przednich dokupić 2gi komplet tylnych ?
No i ostatnie pytanie z serii zakazanych czy sie komus resory po garazu nie walają bo chętnie przytulę w dobrych pieniądzach.

Pozdrawiam
Bartek
Bartek

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw lip 13, 2006 11:46 am

Sam bym kupil bo naporzyczalem i musze pooddawac :)21
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » czw lip 13, 2006 12:38 pm

ja własnie chłopaki, będę zakładał nowe tyły w sobotę, stare są jeszcze całkiem 'fpożo', a przód mam zrobiony tydzień temu. tak, więc chyab mi się wyrobią te zdjęte tyły. zastanowię się czy je chcę homikować w garażu czy mogę się podzielić z bliźnimi, ale coś ostatnio mam karmę na gromadzenie różnego badziewia, to pewnie je schowam na gorsze czasy, albo do drugiego samuraja ewentualnie na przód właśnie.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: resory co powinno sie o nich wiedziec?

Post autor: kacper44 » czw lip 13, 2006 12:47 pm

KULSON pisze:P.S. mam ksiazke serwisowa w Acrobat po angielsku do suzuki jak ktos chce oto link do emula: ed2k://|file|Suzuki%20SJ-Samurai%20Workshop%20Manual.pdf|279341418|906331AECF353EB82E01A0FFC5E1E29C|h=AOJFMIO6AMKQRDY6SI2J26WFASGBGLIF|/
Jak to pobrać przez emula? gdzie wkleić ten link?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » czw lip 13, 2006 1:44 pm

Bartex pisze:
sciba pisze: Podepne sie pod temat dodając że trzeba o nich wiedzieć że sie kur*** łamią
na "rynku" (allegro, giełda rajdy4x4) masz do wyboru:
twarde
+wolno siadają
-pękają
miękkie
+zdecydowanie odporniejsze na pękanie
+lepszy "komfort" jazdy (jeżeli wogóle można mówić o komforcie)
-trochę szybciej siadają

a złoty środek to sprężynki 8) ale ten koszt....
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw lip 13, 2006 1:48 pm

Mazur ale miekkie latwiej dobijaja i szybko mozna most skrzywic :)3
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » czw lip 13, 2006 2:06 pm

sciba pisze:Mazur ale miekkie latwiej dobijaja i szybko mozna most skrzywic :)3
nie mówie o miękkości takiej jaką serwuje resor fiata 1300 tylko rozsądnie miękkie

...choc ogólnie zgodzę się z sugestią iż może to być kolejny mały minus dla miękkich
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
sciba
Posty: 2325
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 10:03 am
Lokalizacja: Człuchów/Poznań

Post autor: sciba » czw lip 13, 2006 2:26 pm

Co za diiiplomat :)21
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "

Awatar użytkownika
lysy
Posty: 360
Rejestracja: pn mar 14, 2005 1:48 pm
Lokalizacja: wlkp/Trzcianka

Post autor: lysy » czw lip 13, 2006 7:12 pm

co do resorow to odpowiedz jest jedna SPREZYNY
i tsk do tego dojdzie kazdy kto polamie orginaly zrobi 4 nowe wzmocni zaplaci tyle ze juz mial by sprezyny znowu je polamie nawkurwia sie na rajdzie latajac i probujac zaadoptowac resory od byle czego a sprezynka to sprezynka
(Pa)Trol 3,3 D :)

Awatar użytkownika
majch
Posty: 388
Rejestracja: wt maja 17, 2005 9:22 am
Lokalizacja: 100lica

Post autor: majch » czw lip 13, 2006 8:09 pm

lysy pisze:co do resorow to odpowiedz jest jedna SPREZYNY
i tsk do tego dojdzie kazdy kto polamie orginaly zrobi 4 nowe wzmocni zaplaci tyle ze juz mial by sprezyny znowu je polamie nawkurwia sie na rajdzie latajac i probujac zaadoptowac resory od byle czego a sprezynka to sprezynka
bylo juz kilka podobnych wypowiedzi ale jak narazie nikt nie powiedzial konkretnie ile kosztuje taka przerobka
moze podajcie chociaz jakies widelki cenowe
A i tak wszystko to ch*j w porównaniu z prędkością światła...

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Post autor: Mazur » czw lip 13, 2006 9:00 pm

majch_e21 pisze: bylo juz kilka podobnych wypowiedzi ale jak narazie nikt nie powiedzial konkretnie ile kosztuje taka przerobka
moze podajcie chociaz jakies widelki cenowe
całkowite koszty przeróbki 2,5 do 5 koła (zależnie od tego czy np wahacze sam sobie pospawasz czy kupisz od LJ, G, GR-roskie)
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości