
obroty
Moderator: Albert_N
obroty
Dzisiaj podczas jednego z podjazdów samuraj nagle zaczął się dusić i ledwo co wytargał na górę i zgasł. Po odpaleniu wchodził na obroty tak do 3 tyś. i gasł tylko pompując pedałem gazu można go było z trudem na obrotach utrzymać. Później jak już się wkręcił to przy wciśniętym gazie obroty same goniły pomiędzy 3,5 a 4,5 tyś. Po jakimś czasie mu przeszło i dojechałem jakoś do chałupy ale co jakiś czas się dusi. Wolnych obrotów nie ma prawie wcale, natomiast parkując pod domem po wyłączeniu stacyjki sam szedł jeszcze przez kilka sekund. Miał ktoś tak 

SAMURAI 1,3 '89 - sprzedany, idzie zima nowy będzie
- Piotr_kaszuby
- Posty: 328
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Grzegorz K.
- Posty: 387
- Rejestracja: pt wrz 09, 2005 5:40 pm
- Lokalizacja: Słupsk
- Piotr_kaszuby
- Posty: 328
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 2:50 pm
- Lokalizacja: Kościerzyna
ja mam walsnei podobnie problem w tym ze u mnie jest wtrysk momentami jest tak ze idzie do odciecia dobrze po chwili np do 4.5 nagle tak jakby zgasl trzmyajac na gazie noge zachwile znow zacznie ciagnac
i znow tak jakbym wciskal opor gaz i puszczal szarpie co zrobic z tym fantem nieraz jak zgasze i zapale to jest ok pomocy
co to moze byc napiszcie
i znow tak jakbym wciskal opor gaz i puszczal szarpie co zrobic z tym fantem nieraz jak zgasze i zapale to jest ok pomocy



samurai->samurai->vitara->samurai->Terrano II
nie doczytalemsciba pisze:Ramzes kolega przeciez mowi ze ma EFi
sprawdz co tam pokazuje check engine
moze tps nawala

no u mnie to uszczelka byla przyczyną wariacji gaźnika .. w pewnym momencie zasysalo przez uszczelke powietrza i ginęly obrotyhmmm mi sie chyba zaczelo pocic z pod glowicy mozeliwe ze to to
teraz po wymianie jak ręką odjąl

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
tez mi sie wydaje ze ona sie burzy wlasnie ze widzi czarny tylko serio te obroty zaczynaja mnie wpieniac bo dzis mialem okazje przejechac przez bloto zredukowalem a ona mi spadla z obrotow dobrze ze zdarzylem sie zatrzymac bo pewnie do tej pory bylbym razem z nia


samurai->samurai->vitara->samurai->Terrano II
ramzes uspokuj sie 
na wylaczonym aucie znajdz pod kierowca obok skrzynki z bezpiecznikami takie zlacze diagnostyczne (dwie biale wtyczki) polacz je.
przekrec stacyjke
zacznie ci mrugac check engine
np. dwa migniecia przerwa dwa migniecia to kod nr 22
oznaczen kodow musisz poszukac na forum napewno gdzies sa
nawet niedawano byly.
powodznia

na wylaczonym aucie znajdz pod kierowca obok skrzynki z bezpiecznikami takie zlacze diagnostyczne (dwie biale wtyczki) polacz je.
przekrec stacyjke
zacznie ci mrugac check engine
np. dwa migniecia przerwa dwa migniecia to kod nr 22
oznaczen kodow musisz poszukac na forum napewno gdzies sa
nawet niedawano byly.
powodznia

Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
eee tam czy ja najeżdżam :??bocianlf pisze:dzieki wielkie moze to glupio zabrzmi ale uzysklaem odp po raz pierwszy bez najazdowze to bylo maglowane
he jeszcze raz wielkei dzieki ide grzebac

poprostu stwierdzam ze suza nie lubi czarnego a moja sie psuje bo po asfalcie sie nią tocze

no ale nic to .. nie mam elektroniki wiec zrob tak jak sciba napisal

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
- artur krzysztof wnorowski
-
- Posty: 901
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
- Lokalizacja: SASKERS LAND
bocianlf pisze:kurde szukam postow nie moge jakby sie wam przypadkiem nawinol
No stary cos zle szukasz

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... kod+bledow
Stare eskimoskie powiedzanie - " pamietaj, nigdy nie jedz żółtego śniegu "
ech
KODY
Każdy kod zostanie powtórzony trzy razy a po nim następny w kolejności numerycznej
12--- W pamięci urządzenia sterującego nie ma żadnych kodów. Wykonać zwykłe czynności sprawdzające
13--- Sonda lambda lub jej obwód
14--- Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
15--- Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
21--- Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód
22--- Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód
23--- Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód
24--- Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
25--- Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód
31--- Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
32--- Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
33--- Przepływomierz powietrza lub jego obwód
34--- Przepływomierz powietrza lub jego obwód
41--- Sygnał zapłonu lub obwód
42--- Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
44--- Wyłącznik biegu jałowego lub obwód
45---Wyłącznik biegu jałowego lub obwód

KODY
Każdy kod zostanie powtórzony trzy razy a po nim następny w kolejności numerycznej
12--- W pamięci urządzenia sterującego nie ma żadnych kodów. Wykonać zwykłe czynności sprawdzające
13--- Sonda lambda lub jej obwód
14--- Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
15--- Czujnik temperatury płynu chłodzącego lub jego obwód
21--- Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód
22--- Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) lub jego obwód
23--- Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód
24--- Czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód
25--- Czujnik temperatury powietrza lub jego obwód
31--- Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
32--- Czujnik bezwzględnego ciśnienia w kolektorze wlotowym lub jego obwód
33--- Przepływomierz powietrza lub jego obwód
34--- Przepływomierz powietrza lub jego obwód
41--- Sygnał zapłonu lub obwód
42--- Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód
44--- Wyłącznik biegu jałowego lub obwód
45---Wyłącznik biegu jałowego lub obwód
Samurai '94, Collins Mudmax 29", lekko dłubnięty
black CR-V '08
black CR-V '08
Te kody powyżej to z samuraia na pewno?
Manual do wtryskowca nie stwierdza wogóle kodu 34
Ja bym obstawiał regulator ciśnienia paliwa albo tps.
Najlepiej pożyczyć od kogoś cały korpus przepustnicy i podmienić do testów. tps można sprawdzić omomierzem, ale jeżeli objaw pojawia się losowo podczas jazdy, to pomiar w garażu może nic nie pokazać.
Przepływomierz występuje i nie występuje jednocześnie
Jest gadżecik mierzący podciśnienie w kolektorze ssącym (takie czarne pudełeczko na grodzi koło akumulatora) i na podstawie tego ecu wylicza ile powietrza łyka silnik w jednostce czasu.
Manual do wtryskowca nie stwierdza wogóle kodu 34

Ja bym obstawiał regulator ciśnienia paliwa albo tps.
Najlepiej pożyczyć od kogoś cały korpus przepustnicy i podmienić do testów. tps można sprawdzić omomierzem, ale jeżeli objaw pojawia się losowo podczas jazdy, to pomiar w garażu może nic nie pokazać.
Przepływomierz występuje i nie występuje jednocześnie

Jest gadżecik mierzący podciśnienie w kolektorze ssącym (takie czarne pudełeczko na grodzi koło akumulatora) i na podstawie tego ecu wylicza ile powietrza łyka silnik w jednostce czasu.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości