31/10.5 R15 BFG MT w Samuraiu
Moderator: Albert_N
- miastek
-
- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
- Kontaktowanie:
31/10.5 R15 BFG MT w Samuraiu
Witam.Czy jezdzi ktos na takich oponach samuraiem? Czy moze lepiej zalozyc 30/9.5
Chodzi mi o obcieranie przy spoa, i utrate mocy na reduktorze od 410.
Prosze o opinie tylko tych ktorzy jezdza na w/w oponach.
Chodzi mi o obcieranie przy spoa, i utrate mocy na reduktorze od 410.
Prosze o opinie tylko tych ktorzy jezdza na w/w oponach.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII
Vitara->Samurai->GR->GRII
No mam 4,16 (made in Sochaczew
).
Nie zmienia to faktu, że na 2H i 4H ma identyczne przełożenia jak reduktor z 410.
Opony Yokohama (prawdziwe a nie nalewki), silnik nie pierwszej świerzości i zagazowany na dodatek.
Nie mam większych problemów aby po płaskim jechać 100 na piątym biegu.
Cud?


Nie zmienia to faktu, że na 2H i 4H ma identyczne przełożenia jak reduktor z 410.
Opony Yokohama (prawdziwe a nie nalewki), silnik nie pierwszej świerzości i zagazowany na dodatek.
Nie mam większych problemów aby po płaskim jechać 100 na piątym biegu.
Cud?


Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
napewno sa takie same jak w 410? na H?
mam ciutke mniejsze kołka ale 100 idzie bez problemu
i przy 50-60 mozna zapiąc 5 bieg i jechać itp.
(mam troszke wolniejsze mosty)
licznikowe około 105 jechałem i to juz był max (no moze z 2-5km jeszcze by poszedł
) a ile to bedzie? z 110? 115? na takich oponach?
mam ciutke mniejsze kołka ale 100 idzie bez problemu

(mam troszke wolniejsze mosty)
licznikowe około 105 jechałem i to juz był max (no moze z 2-5km jeszcze by poszedł

-
-
- Posty: 181
- Rejestracja: pn sty 08, 2007 5:10 pm
- Lokalizacja: w-wa
- miastek
-
- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
- Kontaktowanie:
No wlasnie troche mnie dziwi az taka utrata mocy jak niektorzy pisza.Albert_N pisze:na 4,16 i kolach 30 mialem niezle parametry w zuzuce , normalnie spod swiatel wszystkie beemki zostawalyale zredukowane przelozenia byly dla mnie za wolne jednak.
Teraz mam 225/75 jakies dziwne nalewki i orginalny reduktor (1.3),
i jak dla mnie 1 na reduktorze jest prawie idealna(ciut za wolna).
A na czarnym i tak zadko przekraczam 80km/h chociaz z osiagnieciem wyzszych predkosci nie ma problemu.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII
Vitara->Samurai->GR->GRII
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
ja miałem kiedyś dawno temu taki zestaw ... 31" BFG MT + 410 + 1.3 i powiem że niebyło najgorzej ale dobrze tez nie było... np.na długich podjazdach tracił moc ,fakt że miałem gaźnik ale do jeżdżenia weekendowego dawało rade... obecnie przy 2.0 red z 410 i 31" BFG jedynka jest za wolna ... zmianiam na 33"
właśnie przyszły z Us&a 


Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Ja leciałem 115 licznikowe to niewiem ile to jest i żeby było smieszniej to na dłuuuugiej prostej na 1.3 silniku jak sie spieszyłem rano na baze rajduSalata123 pisze:napewno sa takie same jak w 410? na H?
mam ciutke mniejsze kołka ale 100 idzie bez problemui przy 50-60 mozna zapiąc 5 bieg i jechać itp.
(mam troszke wolniejsze mosty)
licznikowe około 105 jechałem i to juz był max (no moze z 2-5km jeszcze by poszedł) a ile to bedzie? z 110? 115? na takich oponach?


Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 87
- Rejestracja: pn gru 31, 2007 12:12 am
- Lokalizacja: Pruszków
jeśli można sie wmieszać w temat tak od czapy
http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/in ... prod_id=63
co myślicie o takich oponach 235/75 do suczki ( chyba TYLKO w teren - na asfalt niedobre
??
http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/in ... prod_id=63
co myślicie o takich oponach 235/75 do suczki ( chyba TYLKO w teren - na asfalt niedobre

- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Ja właśnie czekam na takie tylko oryginały i w rozmiarze 33" ,generalnie są dobre ale tylko w teren...januszmonster pisze:jeśli można sie wmieszać w temat tak od czapy
http://www.pphjanpol.pl/opona_cennik/in ... prod_id=63
co myślicie o takich oponach 235/75 do suczki ( chyba TYLKO w teren - na asfalt niedobre??

W sobote rano (chyba) jade w teren jak chcesz sie przyłączyć "prawie" sąsiedzie to zapraszam tel.kom na prv
Suzuki Samurai 2.0i
/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 


No i wszystko jasne. Rozmawiałem z gosciem który robi z dwóch reduktorów od 413 i 410 coś pomiedzy przełoeniami 4.16 a reduktorem od 410. U ciebie moze byc taka opcja to sie nie dziwie zę 100 km/h na 31" idzie. To jest kolejny przykład iz nie wszyscy mówia prawde do konca. Potem któs niedoswiadczony przeczyta i pomyslli ze jak sobie wcisnie reduktor od tyśka i oponki 31" to mu bedzie autko 100 jezdziło bez problemów. Tak własnie powstaja mity i nie dopowiedzenia.Kostuch pisze:No mam 4,16 (made in Sochaczew).
Nie zmienia to faktu, że na 2H i 4H ma identyczne przełożenia jak reduktor z 410.
Opony Yokohama (prawdziwe a nie nalewki), silnik nie pierwszej świerzości i zagazowany na dodatek.
Nie mam większych problemów aby po płaskim jechać 100 na piątym biegu.
Cud?![]()
Zielony Hijszpan TEAM SŁAWNO 4X4
- Rzeźnik z Jakubowa
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 12:57 pm
- Lokalizacja: Puszcz z Dziada Pradziada
- Kontaktowanie:
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
@Stachu,Stachu-80 pisze:No i wszystko jasne. Rozmawiałem z gosciem który robi z dwóch reduktorów od 413 i 410 coś pomiedzy przełoeniami 4.16 a reduktorem od 410. U ciebie moze byc taka opcja to sie nie dziwie zę 100 km/h na 31" idzie. To jest kolejny przykład iz nie wszyscy mówia prawde do konca. Potem któs niedoswiadczony przeczyta i pomyslli ze jak sobie wcisnie reduktor od tyśka i oponki 31" to mu bedzie autko 100 jezdziło bez problemów. Tak własnie powstaja mity i nie dopowiedzenia.Kostuch pisze:No mam 4,16 (made in Sochaczew).
Nie zmienia to faktu, że na 2H i 4H ma identyczne przełożenia jak reduktor z 410.
Opony Yokohama (prawdziwe a nie nalewki), silnik nie pierwszej świerzości i zagazowany na dodatek.
Nie mam większych problemów aby po płaskim jechać 100 na piątym biegu.
Cud?![]()
Sam zaciemniasz sprawę...
Coś co sie nazywa "reduktor 4,16", niezależnie od tego czy pochodzi z calmini czy ze zmoty 413+410, ma dokładnie taką samą chrakterystykę na biegach szosowych jak oryginalny reduktor z SJ410.
Przełożenie 4,16 dotyczy 4L na 2H i 4H jest tak samo jak w 410!. Czyli równie dobrze mógłbym na asfalcie mieć reduktor od 410 i nie byłoby różnicy (miałem przez chwilę, to wiem).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Mam 31" w SJcie 410... Silnik 1,3 + reduktor 413 i mosty wąskie orginalnie zostały... Oponki czasem mocno obcierają z przodu (10,5 szerokie). SPOA dopiero zaczynam robic oraz wymieniam reduktor na 410. Wtedy zobaczę różnicę
jak narazie nie miałem problemów z przekroczeniem 100 na czarnym...


jak narazie nie miałem problemów z przekroczeniem 100 na czarnym...







placek...
Zgadza się.Salata123 pisze:ale 4.16 w w stosunku do 413/samuraia jest wolniej o jakies chyba z tego co pamietam 12%??
oczywiście na H
Jakiś czas miałem te kółka z reduktorem 413 - wtedy faktycznie 5 bieg tylko z wiatrem w plecy. Natomiast niższe biegi jeszcze "w miarę znośnie i nienerwowo".
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości