Ciekawe świece
Moderator: Albert_N
Ciekawe świece
Hej wszystkim ;]
Co powiecie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=DxATM56b ... re=related
i na to:
http://www.youtube.com/watch?v=abwXApkLhbc
Powinno troche wzmocnic samurai`a co nie??
MOze ktos juz motał cos z ukladem zaplonowym w celu zwiekszenia mocy??
MOze ktos ma znajomego w USA co by to sciagnal??
jeszcze jedno podobne rozwiązanie ;
http://www.youtube.com/watch?v=dhCpzxjQ ... re=related
Co powiecie na to:
http://www.youtube.com/watch?v=DxATM56b ... re=related
i na to:
http://www.youtube.com/watch?v=abwXApkLhbc
Powinno troche wzmocnic samurai`a co nie??
MOze ktos juz motał cos z ukladem zaplonowym w celu zwiekszenia mocy??
MOze ktos ma znajomego w USA co by to sciagnal??
jeszcze jedno podobne rozwiązanie ;
http://www.youtube.com/watch?v=dhCpzxjQ ... re=related
Ostatnio zmieniony czw lis 27, 2008 5:58 pm przez toshimin, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Ciekawe świece
toshimin pisze: Powinno troche wzmocnic samurai`a co nie??
toshimin powiem ci jeżeli wierzysz że coś takiego pomoże i odczujesz to pod lewą nogą to chwała dla tego kto takie świeczki wymyślił

Z autopsji znam to że takie gadzety bardziej działają na głowę! tzn. mam wyrzucone świece ojojojoj żeczywiście jest lepiej


lepiej zrób wydech przelotowy lub wyjmij filtr powietrza (nie wskazane) dopiero będziesz czół różnice

można też wypolerować kolektory wlot/wylot i splanować koło zamachowe.
lepiej zmień auto lub wymień silnik na viertarke 1.6 16v

daruj sobie...
pzdr. F
陸地震 被災地向け特別
działanie podobne do placebo?
ja bym sobie tego pulstara całego nie wsadził do silnika, pół biedy jak by to była tylko ściema, ale jak naprawdę ma w sobie jakąś formę kondensatora to zmienia częstotliwość rezonansową układu zapłonowego i płynące w nim prądy - tak po krotce.
a te całe firestormy - nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że kształt świecy ma spory wpływ rozkład zassanej do cylindra mieszanki ? i to się uwzględnia projektując silnik?
kup sobie po prostu dobre świece bez kombinowania:)
a jak już koniecznie chcesz mieć coś ekstra to kup se magnetyzer, działa tak samo fantastycznie na pewno

ja bym sobie tego pulstara całego nie wsadził do silnika, pół biedy jak by to była tylko ściema, ale jak naprawdę ma w sobie jakąś formę kondensatora to zmienia częstotliwość rezonansową układu zapłonowego i płynące w nim prądy - tak po krotce.
a te całe firestormy - nie znam się za bardzo, ale wydaje mi się, że kształt świecy ma spory wpływ rozkład zassanej do cylindra mieszanki ? i to się uwzględnia projektując silnik?

kup sobie po prostu dobre świece bez kombinowania:)
a jak już koniecznie chcesz mieć coś ekstra to kup se magnetyzer, działa tak samo fantastycznie na pewno

Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
mega oszczedzacz
u mnie przestał pobierać paliwo na czystm powietrzu pali 

Re: Ciekawe świece
To akurat jest w pelni uzasadnione. Portowanie+polerowanie.fiqs pisze:
można też wypolerować kolektory wlot/wylot
pzdr. F
Zobacz sobie w pierwszym lepszym samochodzie jak spasowane sa ze soba kolektor dolotowy, wydechowy i glowica...zdziwisz sie

- Chalski
-
- Posty: 276
- Rejestracja: wt lut 12, 2008 8:50 am
- Lokalizacja: Otwock, Warszawa, Grodzisk Maz.
Hehehehe, w pierwszym filmiku mówili coś o energii iskry rzędu miliona wat, normalnie perpetum mobile wymyslili żeby zamiast ok 50 (ciekawe czy aż tyle) było milion - powinni ten patent sprzedać do elektrowni - prąd był by za free..Ale głupi amerykanie łykną to bo producent (pewnie jest jeden) zapowiada spadek zużycia paliwa od 10 do 40 procent.
Makabra - głupota ludzka nie zna granic (chodzi o kupujących)
Makabra - głupota ludzka nie zna granic (chodzi o kupujących)
Sidekick 5d 1,6 16v 4x4 (92)
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
Corolla AE92 4A-FE (Si) 1991r.
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
kfs pisze:Wracając do podobny "tuninguff" to proszę o wypowiedzenie się kolegów, których fury są czerwone... To dopiero podobno daje przyrost mocy! Aż sam się zastanawiam nad przemalowaniem;-P
Czerwone Parchy zdecydowanie lepiej robia niż np czarne

Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor
- El Modzello
- Posty: 379
- Rejestracja: czw mar 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żywiec
Milion Watów przy jakiś 3000 V to nam daje ..... 333 Ampery .... liczac ze alternator daje maximum 40 Amper i nic podrodze do iskry nie tracimy (co oczywiscie jest bzdurą) to ta świeca pewnie faktycznie da nam duży przyrost mocy ale pod warunkiem , że będziemy mieli jakieś 8 alternatorów na pokładzie. Problem w tym , ze gdy silnik wyda z siebie energii na wyprodukowanie 333 amper to okaze sie ze straci mocy około 4.5 kW , czyli jakies 7 - 8 koni , czyli ponad 10 % swojej mocy .... i to liczac przy braku stratChalski pisze:Hehehehe, w pierwszym filmiku mówili coś o energii iskry rzędu miliona wat, normalnie perpetum mobile wymyslili żeby zamiast ok 50 (ciekawe czy aż tyle) było milion - powinni ten patent sprzedać do elektrowni - prąd był by za free..Ale głupi amerykanie łykną to bo producent (pewnie jest jeden) zapowiada spadek zużycia paliwa od 10 do 40 procent.
Makabra - głupota ludzka nie zna granic (chodzi o kupujących)

A zwykła iskra ma chyba więcej niż 50 W

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

a wziąłeś w swoich obliczeniach impulsowy charakter prądu płynącego przez świece ? czas trwania iskry? i to, że świec jest więcej niż jedna? i to że amper amperowi nie równy? ale to i tak nie ma znaczenia - lepszy efekt dadzą nakrętki na wentyle z diodami - zawsze to parę KM więcej 

Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
Ha ! zapomnialem ze swiec jest 4 - impulsowego charaktery nie wzielem pod uwage bo to juz zbyt skomplikowane obliczenia jak na moj maly rozumekpiotrk_gd pisze:a wziąłeś w swoich obliczeniach impulsowy charakter prądu płynącego przez świece ? czas trwania iskry? i to, że świec jest więcej niż jedna? i to że amper amperowi nie równy? ale to i tak nie ma znaczenia - lepszy efekt dadzą nakrętki na wentyle z diodami - zawsze to parę KM więcej


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Choć mieszkam daleko od cmentarza, słyszę jak się nauczyciel fizyki kolegi Zuna w grobie przewracaZun pisze:Ha ! zapomnialem ze swiec jest 4 - impulsowego charaktery nie wzielem pod uwage bo to juz zbyt skomplikowane obliczenia jak na moj maly rozumekpiotrk_gd pisze:a wziąłeś w swoich obliczeniach impulsowy charakter prądu płynącego przez świece ? czas trwania iskry? i to, że świec jest więcej niż jedna? i to że amper amperowi nie równy? ale to i tak nie ma znaczenia - lepszy efekt dadzą nakrętki na wentyle z diodami - zawsze to parę KM więcejObliczenia moje mialy tylko uswiadomic jak realnie wyglada ten miliona watów. Ale zaraz moge to mniej wiecej policzyc - w ciagu minuty mamy 1000 obrotow. Ale wydaje mi sie ze to nie ma znaczenia - nawet ilosc swiec nie ma , poniewaz alternator o mocy 333 amper bedzie dawal te 333 ampery w takiej samej jednostce czasu co iskra wydaje te 333 ampery. Oczywiscie w obliczeniach nie jest wziete pod uwage kilkanascie czynnikow po drodze , ktore maja wplyw na to , ze wyprodukowane 333 ampery na koncu nie beda juz tymi samymi amperami
Ale to malo wazne - wazne jest to , ze nie jest to wogole realne jak dla mnie

Nie wierzę w standardowy alternator w Suzuki 333A
Nie ma co porówywać prądów przy różnych napięciach - w amperach mierzy się natężenie prądu, nie moc.
Co do impulsowego charekteru prądu - bez znajomości kształtu impulsu, nic się nie policzy, ale zapewniam, że milionwatowe, nanosekundowe impulsy co sekundę można zasilać z bateryjki AA

Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru
Dokładnie tak - dlatego szkoda zużywać klawiatury, żeby się dalej produkować na ten tematalfik pisze: Choć mieszkam daleko od cmentarza, słyszę jak się nauczyciel fizyki kolegi Zuna w grobie przewraca![]()
Nie wierzę w standardowy alternator w Suzuki 333A
Nie ma co porówywać prądów przy różnych napięciach - w amperach mierzy się natężenie prądu, nie moc.
Co do impulsowego charekteru prądu - bez znajomości kształtu impulsu, nic się nie policzy, ale zapewniam, że milionwatowe, nanosekundowe impulsy co sekundę można zasilać z bateryjki AA(choć ukształtowaie takiego impulsu nie jest banalne)

Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
Racja , z fizyki to ja noga jestemalfik pisze:Choć mieszkam daleko od cmentarza, słyszę jak się nauczyciel fizyki kolegi Zuna w grobie przewracaZun pisze:Ha ! zapomnialem ze swiec jest 4 - impulsowego charaktery nie wzielem pod uwage bo to juz zbyt skomplikowane obliczenia jak na moj maly rozumekpiotrk_gd pisze:a wziąłeś w swoich obliczeniach impulsowy charakter prądu płynącego przez świece ? czas trwania iskry? i to, że świec jest więcej niż jedna? i to że amper amperowi nie równy? ale to i tak nie ma znaczenia - lepszy efekt dadzą nakrętki na wentyle z diodami - zawsze to parę KM więcejObliczenia moje mialy tylko uswiadomic jak realnie wyglada ten miliona watów. Ale zaraz moge to mniej wiecej policzyc - w ciagu minuty mamy 1000 obrotow. Ale wydaje mi sie ze to nie ma znaczenia - nawet ilosc swiec nie ma , poniewaz alternator o mocy 333 amper bedzie dawal te 333 ampery w takiej samej jednostce czasu co iskra wydaje te 333 ampery. Oczywiscie w obliczeniach nie jest wziete pod uwage kilkanascie czynnikow po drodze , ktore maja wplyw na to , ze wyprodukowane 333 ampery na koncu nie beda juz tymi samymi amperami
Ale to malo wazne - wazne jest to , ze nie jest to wogole realne jak dla mnie
![]()
Nie wierzę w standardowy alternator w Suzuki 333A
Nie ma co porówywać prądów przy różnych napięciach - w amperach mierzy się natężenie prądu, nie moc.
Co do impulsowego charekteru prądu - bez znajomości kształtu impulsu, nic się nie policzy, ale zapewniam, że milionwatowe, nanosekundowe impulsy co sekundę można zasilać z bateryjki AA(choć ukształtowaie takiego impulsu nie jest banalne)


A nauczyciel niech się przewraca - nielubiłem pizdy wyjątkowo

Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Ale co wy sie mnie czepiacie - faktycznie maksymalnie wszytsko urposcilem , ale wydaje mi sie , ze uzmyslowilem ze to raczej nie mzolwie - chyba ze sie myle i ta swieca jest w stanie po podpieciu do standardowego silnika ze standardowym alternatorem i standardowym akumulatorem wydac taka ilosc mocypiotrk_gd pisze:Dokładnie tak - dlatego szkoda zużywać klawiatury, żeby się dalej produkować na ten tematalfik pisze: Choć mieszkam daleko od cmentarza, słyszę jak się nauczyciel fizyki kolegi Zuna w grobie przewraca![]()
Nie wierzę w standardowy alternator w Suzuki 333A
Nie ma co porówywać prądów przy różnych napięciach - w amperach mierzy się natężenie prądu, nie moc.
Co do impulsowego charekteru prądu - bez znajomości kształtu impulsu, nic się nie policzy, ale zapewniam, że milionwatowe, nanosekundowe impulsy co sekundę można zasilać z bateryjki AA(choć ukształtowaie takiego impulsu nie jest banalne)


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

załóżmy, że impuls będzie trwał nanosekundę, będzie miał 20kV i milion wat
(jak by miał zylion to by się trudniej liczyło
), wtedy moc chwilowa będzie wynosić 50W. Uwzlędniając współczynnik wypełnienia otrzymujemy moc średnią 50 nano watów
. 50 nano watów z bateryjki 1.5V można uzyskać przy prądzie stałym rzędu 33 nano amper
- chyba da radę 
To tak na szybko - pewnie gdzieś się walnąłem





To tak na szybko - pewnie gdzieś się walnąłem

Suzuki Vitara Cabrio '96 1.6 16V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość