Mari - projekt samurai - blaszanka

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
mari
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn gru 01, 2008 11:32 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: mari » śr lut 24, 2010 11:53 pm

Witam, ze względu na to że sam się sporo naszukałem i wertowałem forum aby dojść do stanu autka jaki jest obecnie postanowiłem spędzić trochę czasu przy klawiaturze i zebrać wszystkie informacje do kupy. Mam nadzieję że przyda się to komuś i być może pomoże w jakimś projekcie bądź podjęciu jakiejś decyzji.
Prosiłbym aby komentarze typu kupiłem coś taniej albo nie będzie robić pozostawić dla siebie – wszystko czego dokonaliśmy z moją paczką przy autku jest z góry zamierzone i ma ono służyć do weekendowego spędzania czasu oraz rajdowania w klasie raczej adventure niż extreme. Jest to moje pierwsze auto terenowe i zapoczątkowało ono przygodę oraz naukę przy jego remontowaniu.
Projektowe auto - samurai 1991, blaszanka, totalna seria na początku. Rama, napędy oraz silnik w idealnym stanie – blacharka totalnie pognita. Generalnie plan był taki aby kupić pognitego i zbudować go od początku choć ogrom prac zaskoczył nas myślę w niektórych miejscach. Jedno jest pewne szkoła życia!! Wszystkie prace wykonane zostały w przydomowym garażu z pomoca mojego braciszka oraz frienda. Wszystkich którzy nam pomagali było sporo wiec dziekuje im razem.

Obrazek
Obrazek

Rozpoczęliśmy delikatnie od wycięcia nadkoli praz sprawdzenia co się kryje pod plastikami – był głęboki standard, ruda szaleje piękne wżery i dziury czyli po długich dyskusjach decyzja – blacha 0.8mm dwa arkusze (później okazało się że trzeba dokupić trzeci) i rozpoczęliśmy spawanie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nadkola – każde wycięte po obrzeżu wystających nadkoli czyli po obrzeżu tego zagłebienia konstrukcyjnego:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Narożniki tył - dopasowane, pospawane i podklepane doły do środka (wszytkie elementy wewnetrzne zaminiowane i zagumowane):

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Uskoki za siedzeniami:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Progi – wstawiliśmy progi od fiata 126p :D : Trzeba sie nad nimi troszke napracowac zeby je wmodelowac do srodka ale efekt jest zadowalajacy a co najwazniejsze konstrukcja jest lekka a progi ktore beda dopasowane do ramy beda je chronic.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tylna podłoga zrobiona z blachy 0.8 – przetrapezowana w zakładzie który produkuje blacho dachówkę:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mosty, wały napędowe oraz wszystkie mocowania zawieszenia zostały przeszlifowane, wytrawione kwasem (popularnym Fosolem) oraz pomalowane 3 razy Hammeridem.

Obrazek
Obrazek

Felgi kółeczka – przespawane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wszystkie spawy zostały pociągnięte gumą oraz całe podwozie przed malowaniem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Rama, nadkola, oraz podłoga i „miski” pod stopy wybarankowane:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Reduktor, skrzynia biegów oraz mosty zaopatrzone w odpowietrzenia. Na zdjeciach srodka widac srodek pomalowany chlorokauczukiem czarnym.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Hamulce tył przerobione na tarczowe (VW Bora + tarcze stoczone samuraiowskie):

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przerwa na ciasto dostarczone przez ukochana żoncię:

Obrazek

Wszystkie profile zamkniete oraz generalnie tam gdzie sie dało zalaliśmy konserwacją:

Obrazek
Obrazek

Efekt na razie wygląda następująco:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pomiar wysokości nadkoli wypadł nader pomyślnie:

Obrazek

Obecnie produkuje zderzaki i wykończeniówka – zdjęcia już niedługo.

Kosztorys dla wszystkich zaczynających żeby wiedzieli jaka sumkę przygotować:

Opłaty główne:

5000 – auto i opłaty

Blacharka:

39,00 – progi maluch
136,41 – arkusz blachy 0.8mm x 3
20,00 – walcowanie – trapezowanie podłogi tył
85,00 – boczki drzwi

Malowanie:

18,80 - spray minia
80,00 – guma do uszczelniania, Fosol
103,86 – pędzle, rozpuszczalniki, taśma
64,60 – Hammeride, Fosol
28,00 – podkład akryl
129,00 – farby i pędzle
75,00 – baranek
151,95 – farba chlorokauczukowa, taśmy + folie + pędzle

Mechanika:

16,12 – czujnik temperatury
2,20 – śruby do ramy
100,00 – wieszaki do resorów
28,00 – odboje do resorów – żuk
80,00 – łożyska Koyo
55,00 – wisko
135,00 – Polibusze Olkusz z przesyłką
200,00 – zaciski Bora
800,00 – ASO suzuki, uszczelnienia, łożyska, podkładki zwrotnicy itd…
100,00 – tarcza sprzęgła
91,48 – reperaturki zacisków Bora
10,00 – śruby na zaciski
142,00 – tarcze przód
166,28 – amortyzatory tył – polonez truck - 21041
240,00 – amortyzatory przód – Kayaba 443031 – KA1169
395,00 – strzemiona resorów
12,00 – zimmering tył
167,00 – docisk sprzęgła
55,50 – poduszki fiesta III – pod reduktor x 3 (fiesta Courier – 9001354)
80,00 – łożysko docisk sprzęgła
45,00 – śruby nadkola
280,00 – klepanie resorów
508,00 – oleje, płyny, pompa wody, przewody hamulcowe, rozrząd itd… do serwisu auta
102,00 – Ursopol węże i końcówki do odpowietrzeń
9,00 – smar grafitowy
5,98 – uszczelniacz wałka rozrządu przód
16,32 – filtr oleju
78,58 – przewody hamulcowe (skoda Octavia – 55.262; 55.261)
63,88 – śruby zawieszenie
19,65 – kolejna poduszka Fiesta III – trochę mnie poniosło z dokręcaniem
2,93 – śruby
8,00 – końcówki do układu hamulcowego
65,65 – płyn hamulcowy + części
31,00 – przewód hamulcowy tył – JC C85010JC – miękki tył
29,00 – śruby
39,50 – wąż do snorkela – Ursopol
14,40 – trójnik w układ hamulcowy
19,54 – klej do szyb
50,02 – przewód hamulcowy (skoda 5211-02-0007P)
25,00 – rurka, kątownik, podkładki

Opony i felgi:

150,00 – felgi piaskowanie
200,00 – malowanie proszkowe 5 felg
1680,00 – opny MT 237/75/15

Narzędzia:

12,92 – przecinak
4,62 – młotek 800 gram
53,50 – wiertła
60,00 – drut spawarka
7,30 – nity stalowe
77,28 – dyski ścierne, i materiały ścierne
74,42 – rozpuszczalniki i materiały ścierne
37,00 – butla CO2

Oświetlenie:

80,00 – migacze przód (obrys LED od Tir)
59,40 – lampy zderzak tył + żarówki

Zderzaki i progi:

125,00 – blacha na zderzak tył i progi
200,00 – docinanie blach zderzak przód według projektu z forum

Robocizna: Kilkaset albo i więcej roboczogodzin spędzonych w garażu z ekipą jest niemierzalna
:)12 :)12
Razem: 13107,32 (a pewnie coś mi umknęło)

Będę uaktualniał resztę prac na bieżąco. Być może moderatorzy mogli by zrobić dział garaż suzuki gdzie każdy który pracuje nad jakimś projektem mógłby kontynuować swoją historię – takie wątki są bardzo pomocne dla początkujących. Wszystkie projekty w jednym dziale – myślę że warte rozpatrzenia.
PZDR
Mari
Ostatnio zmieniony pn paź 11, 2010 8:26 pm przez mari, łącznie zmieniany 2 razy.
U 93 - Prawie oryginał :) Joanna Brodzik Edition :)

Awatar użytkownika
KSikorski
Posty: 2020
Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
Lokalizacja: Kielno

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: KSikorski » czw lut 25, 2010 4:52 am

Szacunek !!
Ja za remont blacharski swojego wywaliłem trochę ponad 4000 PLN, minęło pół roku i na razie jest OK, ale zobaczymy co będzie... :-)
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Eskapada » czw lut 25, 2010 8:28 am

Szacunek - należy dać ten temat do przyklejonych.
:)2 :)2 :)2
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
pawo
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: wt paź 24, 2006 9:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: pawo » czw lut 25, 2010 8:45 am

Gratuluję podejścia do tematu i realizacji aż się micha śmieje jak się widzi taką profeskę Tera pozostaje się cieszyć z upalania pozdro od krakusa, ale z korzeniami w Wielkopolsce
irytują się szlachetnie urodzeni ja się po prostu wk----am

Awatar użytkownika
pziaber
 
 
Posty: 269
Rejestracja: wt lip 14, 2009 10:28 am
Lokalizacja: Kraków

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: pziaber » czw lut 25, 2010 8:53 am

Pozdrowienia i szacunek dla kolegi :)2
Na wiosne zaczynamy z kolegą i naszymi dwoma samcami taką robotę
myśle ze częśc z informacji wykorzystamy
bo czeka nas duzo roboty
:)21
SAMURAI

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Salata123 » czw lut 25, 2010 9:28 am

a półosie z tyłu nie próbują ci cały czas wyjechać z mostu? :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: TomaszRT » czw lut 25, 2010 10:20 am

roboty Waszej w c.uj zostało włożone.. ale kasowo to wcale drogo nie wyszło..
:)2
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
mari
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn gru 01, 2008 11:32 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: mari » czw lut 25, 2010 10:42 am

TomaszRT pisze:roboty Waszej w c.uj zostało włożone.. ale kasowo to wcale drogo nie wyszło..
:)2
godzin i piwka wole nie liczyc - choc jak sie zonci spytam to pewnie ma czas spedzony samotnie dobrze policzony!! :D

co do watku postaram sie go rozszerzyc jeszcze bardziej i opisac zeby nastepcom bylo latwiej. najgorzej niestety z czasem a zeby opisac kazdy etap w miare dokladnie troszke go potrzeba. ale cos w koncu mozna zrobic dla potomnosci!! :D musze pogrzebac w albumie z fotkami i uzupelnic jeszcze info!!
U 93 - Prawie oryginał :) Joanna Brodzik Edition :)

Awatar użytkownika
mari
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn gru 01, 2008 11:32 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: mari » czw lut 25, 2010 11:01 am

Salata123 pisze:a półosie z tyłu nie próbują ci cały czas wyjechać z mostu? :)21
nie bo zdjecia o ktorych ty piszesz zostały zrobione podczas spasowywania a teraz jest wszystko skrecone na zicher!! :)21 :)21
U 93 - Prawie oryginał :) Joanna Brodzik Edition :)

Awatar użytkownika
Seba350
Posty: 430
Rejestracja: wt wrz 30, 2008 4:07 pm
Lokalizacja: Złotów
Kontaktowanie:

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Seba350 » czw lut 25, 2010 11:29 am

Ta suma to bez powloki lakierniczej z zewnatrz,tak?? To widze,ze zrobilem super interes kupujac swojego samca z 1,8 BMW i w stanie takim jak Twoj + nowy lakier i nie tracac na to nawet 1roboczogodziny :) i placac mniej niz wyszlo to Ciebie do tych czas. Reasumujac - ladny samuraj jest wart 12tys i wiecej - bo taniej sie nie da :(
Suzuki Samurai 1,8 - PARARAŃCZA - sprzedana
Suzuki Vitara Cabrio+2"
Escort Cabrio RS2000 i inne

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Kostuch » czw lut 25, 2010 11:41 am

mari pisze:
Salata123 pisze:a półosie z tyłu nie próbują ci cały czas wyjechać z mostu? :)21
nie bo zdjecia o ktorych ty piszesz zostały zrobione podczas spasowywania a teraz jest wszystko skrecone na zicher!! :)21 :)21
Chyba chodzi o to, że nic nie trzyma łożyska w pochwie mostu. W oryginale dociskane jest blachą tarczy kotwicznej a przy przeróbce na tarcze przykręca się tam podfrezowaną blachę.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
mari
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn gru 01, 2008 11:32 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: mari » czw lut 25, 2010 12:16 pm

Kostuch pisze:
mari pisze:
Salata123 pisze:a półosie z tyłu nie próbują ci cały czas wyjechać z mostu? :)21
nie bo zdjecia o ktorych ty piszesz zostały zrobione podczas spasowywania a teraz jest wszystko skrecone na zicher!! :)21 :)21
Chyba chodzi o to, że nic nie trzyma łożyska w pochwie mostu. W oryginale dociskane jest blachą tarczy kotwicznej a przy przeróbce na tarcze przykręca się tam podfrezowaną blachę.
No jeśli o to chodzi to tam na fotkach widać że ja tę tarczę kotwiczną dociołem i jest wkręcona spowrotem. Postaram sie wam zamiescic dokladniejsze fotki kiedys. :)10
U 93 - Prawie oryginał :) Joanna Brodzik Edition :)

Awatar użytkownika
pavelk
Posty: 458
Rejestracja: śr lut 25, 2009 12:32 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: pavelk » czw lut 25, 2010 12:55 pm

rispekt - auto przygotowane zaje..ście! Pozazdrościć - moj do wiosny też bedzie się odradzał z popiołów (dokładnie to takiego rudego popiołu...)
był: SJ500, 1988
jest: jimniak, 2001

Awatar użytkownika
slavok
 
 
Posty: 4611
Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
Lokalizacja: KWA

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: slavok » czw lut 25, 2010 5:30 pm

Przechodzę przez to samo aktualnie, niestety walczę sam !! na początku myślałem, że tu zaprawka tam się spawnie gdzie indziej pryśnie i będzie pięknie, niestety wszystko wychodzi po rozcięciu blachy, ruda jest wszędzie :roll:, u mnie proces utylizacji nadwozia jest trochę mniejszy, nie muszę ruszać podłogi bo udało się ją doczyścić i nie ma dziur więc to odpada, nadkola tylne też wycinałem ale nie tak głęboko jak Ty, narożniki mam niestety trochę nadjedzine ale pierdziele nie ruszam tego doczyszczę podspawam trochę ale wycinał nie będę... progi robię z profilu zamkniętego... zacząłem przed zimą walkę z tym ustrojstwem i dalej walczę, z tym, że przez zimę nie robiłem bo siedzenie i wdychanie latających pyłków rdzy nie było zbyt przyjemne, teraz wiosna idzie i zaczynam dalszą walkę bo można otworzyć drzwi i normalnie oddychać. Robota chu.wa jak cholera ale co poradzić...
Ty odwaliłeś kawał solidnej roboty ale wydaje mi się, że zrobiłeś jeden błąd, mianowicie ujowe materiały zabezpieczające w postaci minii w sprayu, hameraita i innych delikatnie mówiąc ciulatych produktów :roll: miejmy nadzieje, że się to nie zemści na blacharce po kilku sezonach bo szkoda by było takiego wkładu pracy.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl

Awatar użytkownika
mari
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn gru 01, 2008 11:32 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: mari » czw lut 25, 2010 5:56 pm

slavok pisze:Ty odwaliłeś kawał solidnej roboty ale wydaje mi się, że zrobiłeś jeden błąd, mianowicie ujowe materiały zabezpieczające w postaci minii w sprayu, hameraita i innych delikatnie mówiąc ciulatych produktów :roll: miejmy nadzieje, że się to nie zemści na blacharce po kilku sezonach bo szkoda by było takiego wkładu pracy.
minia w sprayu byla tylko na drobne elementy - została kuiona jedna i dalej stoi. wiekszosc była malowana podkładem akrylowym szarym - srodek albo czerwona minią trzy razy i zamalowane chlorokauczukiem. Hammerite zolty poszedł na mosty i inne elementy zawiechy a te krótko mówiąc i tak po kilku wypadach w teren się wypiaskują! :)21 Ja się na tym projekcie uczylem - teraz pewnie wiele rzeczy zrobilbym innaczej i uzył innych materiałów - obecnie jestem na etapie: mam po dziurki garazu chcialbym w teren!! :D coz po tym sezonie mysle ze kilka rzeczy sie zweryfikuje ale ciesze sie najbardziej ze mechanicznie autko bylo sprawdzone do ostatniej srubki wiec powinno posluzyc!! :)21
U 93 - Prawie oryginał :) Joanna Brodzik Edition :)

Awatar użytkownika
Michal_R
Posty: 353
Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
Lokalizacja: ze stodoły
Kontaktowanie:

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Michal_R » czw lut 25, 2010 7:05 pm

Robota git :)2 ino tak jak prawi slavok
slavok pisze:wydaje mi się, że zrobiłeś jeden błąd, mianowicie ujowe materiały zabezpieczające w postaci minii w sprayu, hameraita i innych delikatnie mówiąc ciulatych produktów

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: PiRoman » czw lut 25, 2010 7:22 pm

:)2
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: poreb » czw lut 25, 2010 7:55 pm

ten sezon jezdzij i sie ciesz bezawaryjnoscia :)21
kolejny wprowadz delikatne zmiany
a potem juz bedziesz wiedzial czego chcesz i co musisz zmienic :)2

ja wlasnie jestem na tym etapie :wink:
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
wukor
Posty: 301
Rejestracja: wt sty 13, 2009 11:18 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: wukor » czw lut 25, 2010 7:59 pm

Roboty i środków poświęciłeś sporo, efekty można powiedzieć bardzo dobre. Tylko się zastanawiam do czego będziesz używał samiego, bo jak w teren to trochę szkoda, taki ładniutki jest.
Ogólnie to :)2 :)2 :)2
Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112

Awatar użytkownika
Dmieszcz
Posty: 359
Rejestracja: sob lip 22, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Piastów

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Dmieszcz » pt lut 26, 2010 11:47 am

@Mari, nawet jeśli odryjesz kilka błedów w wykonaniu, to temu gościowi (link) poszło znacznie gorzej :)21

http://www.youtube.com/watch?v=Zl15fxsDOMg&NR=1
SJ 1.3i '90 KAM+OME+windy do pocięcia
508 i C4 Picasso do wożenia gromadki

Awatar użytkownika
mari
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn gru 01, 2008 11:32 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: mari » pt lut 26, 2010 12:28 pm

Dmieszcz pisze:@Mari, nawet jeśli odryjesz kilka błedów w wykonaniu, to temu gościowi (link) poszło znacznie gorzej :)21

http://www.youtube.com/watch?v=Zl15fxsDOMg&NR=1
No dzięki aczkolwiek po obejrzeniu tego filmiku nie wiem czy mam to traktowac jako komplement czy wyszło tylko troszkę lepiej od drewniaka?? :)21
U 93 - Prawie oryginał :) Joanna Brodzik Edition :)

Awatar użytkownika
Dmieszcz
Posty: 359
Rejestracja: sob lip 22, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Piastów

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Dmieszcz » pt lut 26, 2010 2:26 pm

Spoko, taki żarcik dla kontrastu :wink:
SJ 1.3i '90 KAM+OME+windy do pocięcia
508 i C4 Picasso do wożenia gromadki

Awatar użytkownika
boomi2
Posty: 355
Rejestracja: śr lut 10, 2010 7:33 am
Lokalizacja: Gdańsk - Bytów

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: boomi2 » pt lut 26, 2010 2:34 pm

wielki szacun za wlozony wklad pracy, mnie to dopiero czeka ale zostawiam na nastepna zimę :)
Jeep ZJ 96' 5.2 lift 4,5", 33" był
pisane po 23 nie jest pawdziwe :)14 :)13

Awatar użytkownika
Stanley16
 
 
Posty: 185
Rejestracja: ndz lis 09, 2008 10:09 pm
Lokalizacja: Chełm

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: Stanley16 » pt lut 26, 2010 6:51 pm

Zrobiony pięknie szkoda go w teren :P A swoja drogą nie lepiej było zdjąć bodę i zrobić klatkę i obić to jakimś aluminium? Myślę, że wyszło by nawet taniej i szybciej, tylko trochę zdolności które jak mniemam posiadasz. Chyba, że ten będzie też do lansowania po mieście, ale jakoś nie bardzo mi się to widzi przy tych laczkach :D Pozdrawiam
GMS Team Chełm
www.gmsteam.pl

Awatar użytkownika
corny
Posty: 445
Rejestracja: pt sie 04, 2006 9:21 am
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Mari - projekt samurai - blaszanka

Post autor: corny » sob lut 27, 2010 11:01 am

kawal dobrej roboty !!!
GG 18408258
SJ413
http://samurai.org.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość