Seria Trzecia - kilka pytań dla wyjadaczy :]

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw mar 29, 2007 7:28 pm

miałem 2 sztuki 1.0 i dieselka i miały oba 5 biegów.

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw mar 29, 2007 7:38 pm

Tapeworm pisze:
Ryszard Giedrojć pisze: Możesz nawet zasadzić silnik z dyskoteki 200 TD.
:roll: a w jaki sposób skrzynia i mosty mają wytrzymać ponad stukonny silnik ?? :-?

W bardzo prosty...
wsadzasz szybkie dyfry od rendza.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 29, 2007 7:44 pm

maristez pisze:miałem 2 sztuki 1.0 i dieselka i miały oba 5 biegów.
:o
hmmm

to ja jeszcze poszukam...
#noichuj

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 29, 2007 7:51 pm

2,5D ma moc(jak na serie :wink: ), ma ochote, ale ma też elektryke, a jak się jeździ serią to trzeba być bezkompromisowym :)21[/quote]
W 2,5D nie masz nic więcej elektryki niż w 2,25 :D czyli są tylko świece żarowe :lol:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 29, 2007 8:04 pm

Pepek pisze: W 2,5D nie masz nic więcej elektryki niż w 2,25 :D czyli są tylko świece żarowe :lol:
A teraz się zapytam :)23 jak wyłanczasz silnik ?? :)21
kluczykiem ?? :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 29, 2007 8:08 pm

Masz rację jeszcze do wypasu dodam elektrozawór :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw mar 29, 2007 8:10 pm

czesław&jarząbek pisze:
to ja jeszcze poszukam...
były tez 4 biegowe wiec moze i tak maszhttp://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 29, 2007 8:11 pm

Jerry pisze: W bardzo prosty...
wsadzasz szybkie dyfry od rendza.
ale to już nie seria :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw mar 29, 2007 8:25 pm

Tapeworm pisze:
Jerry pisze: W bardzo prosty...
wsadzasz szybkie dyfry od rendza.
ale to już nie seria :roll:
W gruchy wsadzasz dyfry...
Koszerne jest i robi.
Mialem w serii z silnikiem 2,5 TD i robilo dobrze.
Z silnikiem 2,5 juz nie.
Zreszta po wsadzeniu 200 tdi czy jest to seria ?
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 29, 2007 8:26 pm

maristez pisze:
czesław&jarząbek pisze:
to ja jeszcze poszukam...
były tez 4 biegowe wiec moze i tak maszhttp://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
o właśnie
#noichuj

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » czw mar 29, 2007 8:31 pm

Tapeworm pisze:
Jerry pisze: W bardzo prosty...
wsadzasz szybkie dyfry od rendza.
ale to już nie seria :roll:

czy przypadkiem rendz i inne disko nie maja 2 satelitowych dyfrów ??

bez przesady ze słaboscia seriowych przekladni.......mysle ze ich słabą stroną jest ich wiek.....czyli poprostu najzwyklejsze zużycie---brak obsługi ...a co by nie mowic, ale ludziska boją sie zagladac do przekładni :cry:
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » czw mar 29, 2007 8:50 pm

Maja 2 satelitowe ale tez i inne przelozenie i o to chodzi.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » czw mar 29, 2007 9:29 pm

czesław&jarząbek pisze:wstępne testy na okoliczność wrzucalności piątki się nie powiodły
[chyba nie ma :)21 ]
ale syfa już młodej wydałem więc muszę teoretycznie zagadnienie rozpracować
http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... ?cat_id=10

:)21
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw mar 29, 2007 9:40 pm

TRAWOLT pisze:
czesław&jarząbek pisze:wstępne testy na okoliczność wrzucalności piątki się nie powiodły
[chyba nie ma :)21 ]
ale syfa już młodej wydałem więc muszę teoretycznie zagadnienie rozpracować
http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... ?cat_id=10

:)21
i wszystko jasne
:)21

:)2
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 29, 2007 10:21 pm

Jerry pisze: Zreszta po wsadzeniu 200 tdi czy jest to seria ?
hehe naszło mnie co by uściślić co jest serią, a co nie :wink:

taki mini projekt :wink:

Aby Seria była Serią:
-Musi zawierać tylko koszerne podzespoły !!
-Może zawierać części z innych modeli, które znalazły się w produkcji do roku 85(uznajmy, ten rocznik za deadline), które w sposób ordynarny nie naruszają wyglądu, wdzięku i prostoty orginalnej konstrukcji :)21


Będe wdzięczny za wszelkie uwagi :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 29, 2007 10:25 pm

Patrząc ostatnio na moją 90tkę pomyslałem sobie jak ona by ładnie wyglądała gdyby miała cofniętego grila :cry:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw mar 29, 2007 10:26 pm

Pepek pisze:Patrząc ostatnio na moją 90tkę pomyslałem sobie jak ona by ładnie wyglądała gdyby miała cofniętego grila :cry:
To se wyklep :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 29, 2007 10:30 pm

Bujała się kiedyś na ogłoszeniach seria z przodem od defka ale wersji odwrotnej nie zaobserwowałem.
Chyba nachodzi nostalgia za serią :cry:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw mar 29, 2007 10:32 pm

Pepek pisze:Patrząc ostatnio na moją 90tkę pomyslałem sobie jak ona by ładnie wyglądała gdyby miała cofniętego grila :cry:
nie zapomnij o resorach :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » czw mar 29, 2007 10:35 pm

Wygląd to jedno a pseudo konfort to druga strona mocy :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
cichy_SIII_109_SW
 
 
Posty: 281
Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Seria Trzecia - kilka pytań dla wyjadaczy :]

Post autor: cichy_SIII_109_SW » pt mar 30, 2007 8:40 am

vobo pisze: - jak to jest właściwie z rejestracją auta z kierownicą po prawej stronie? Czy musi mieć 25 lat i być nie produkowane od 15-stu, czy jak podają inne źródła wyprodukowane przed końcem 1994-go roku?
Opcja pierwsza, dodatkowo możesz miec problem z jazda dość prozaiczny Ograniczona widoczność, choć zyskujesz więcej miejsca - seria ma wiecej miejsca dla pasażera w "naszym rozumieniu"
vobo pisze: - słyszałem dużo dobrego o wolnossącym 2,5 i mniej o 2,25 czy koniecznie szukać czegoś z dizlem 2,5? (benzyny nie chcę - z założenia nie pasuje mi do jazdy w terenie - gazu tym bardziej)
ja ma 2.25 bezyna i nie nażekam
vobo pisze: - gdzie znajdę specyfikację poszczególnych modeli z latami produkcji? (jakieś kompendium wiedzy?)
polecam ciekawe strony o lr i na którymś z wątków był umieszczony schemat historii poszczególnych modeli.
vobo pisze:- czy cała seria III nie miała taki sam rodziaj napędu:
czyli stały tył i dołączany przód oraz redukcja? Czy ani Seria, ani 90 ani defender nie miały fabrycznie blokad?
Tu dostałeś już odpowiedź powyżej, ja dodam tyko, że w obrębie poszczególnych modeli są różne mosty.
vobo pisze:- czy LRy są naprawdę tak awaryjne? W sumie to nie zamierzam startować w rajdach extreme, ale chciałbym, żeby nie było, że po jednym dniu jeżdżenia czeka mnie kilka popołudni spędzonych przy samochodzie.
Wiem, że nie ma cudów, ale powoli doprowadziłbym go do super stanu - jak Isuzu.
Zasadniczo są głupoto odporne choć potrafą się zbuntować, krótko co zaniedbasz to się z chrzani, lub jak wybitnie nad czyś "popracujesz" 8)
vobo pisze:- czy jest jakiś właściciel serii na zachód od Warszawy? (Pruszków lub Grodzisk) - chciałbym organoleptycznie obejrzeć auto i się nim przejechać.
no niby ja, tylko rozgrzebałem auto bo szykuję je do V Rajdu BGC
http://www.british-garage.waw.pl/news/?news_id=26

bedę tam jako pomoc techniczna, podjedź to pogadamy.
vobo pisze:- Sorry, że tak całkiem nie składnie napisałem, ale chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział, czy sprzedawać Troopka i wejść w LRa czy ograniczyć sobie stresu w przyszłości i zostac przy Kraju Kwitnącej Wiśni?

pozdrawiam,

Maciek :D
Ostatnio jeździłem Patrolem rocznik '91 - faktycznie dziko, wszystko miękkie i działo, brakowało mi ciagłej walki z maszyną, Seria to auto, gdzie jesteś integralnym mięskiem do obsługi skrzyni biegów. :)21
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania :)

"Stado Baranów"

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 30, 2007 10:12 am

Cichy, ty znasz Wiktora ?? !! :o
o tobie gadaliśmy, ja też będe, musimy sobie pogadać...o ukręcanych półosiach i nietylko :lol:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt mar 30, 2007 11:30 am

czesław&jarząbek pisze:bo kupiłem siostrze...
:)21
A tak a propo citroena to widzę Czesiu że lubisz legendy :D no może nie koniecznie AX ale...

Z ciekawostek:
...To dzięki niemu B2 jako pierwsze samochody na świecie przejechały w obie strony Saharę. Pięć pojazdów i 3600 km trasy przez niemal nieznane tereny. Start nastąpił z Touggourt 17.12.1922 r. a meta w Timbuktu. Powróciła cała piątka do Touggourt 6.03.1923r. Pokonanie tej trasy w jedną stronę zajęło im 21 dni przy średnim zuzyciu paliwa na poziomie 27l/100km i prędkości 18 km/h....

...Zwycięstwo nad Saharą zaowocowało bardziej śmiałym planem - przejazd przez całą Afrykę. W dniu 28.10.1924 roku wyruszyło na podbój czarnego kontynentu osiem półgąsiennicowych B2...
...6.04.1931 z Pekinu wyruszyło siedem półgąsiennicowych C6, a dwa dni wcześniej siedem półgąsiennicowych C4 z Bejrutu do Pekinu. Grupa ta do przebycia miała 12 000 km wraz z Himalajami, gdzie do przejchania były przełęcze powyżej 4000m npm. Grupa wyjeżdżająca z Pekinu pokonała pustynię Gobi i w październiku 1931 roku spotkała się z grupą bejrucką w Turkiestanie. Obie, połączone grupy powróciły w lutym 1932 roku do Pekinu...

...Ostatnia taką wyprawą, gdzie do pokonania były tereny nietknięte ludzką stopą był przejazd przez północna Kanadę. Amerykanin francuskiego pochodzenia Charles Bedaux zakupił pięć półgąsiennicowych C4. Obok samochodów Citroëna udział wzięło 60 koni i hydroplan. Wyprawa wyruszyła 6.07.1934 roku z Edmonton a powróciła 24.10.1934 z trzema Citroënami które pokonały przełęcz Sifton. Padły wszystkie konie... :o

...Samochody spod znaku "choineczki" odnosiły sukcesy w Rajdzie Monte Carlo, Rajdach Safari. Nieszczęśłiwy wypadek blisko mety pozbawił je zwycięstwa w rajdzie Londyn - Sydney. Niesamowitym sukcesem Citroëna było zwycięstwo w trudnym Rajdzie Maroka w kwietniu 1969 r. Na 78 wozów biorących udział w tej imprezie tylko 7 dojechało do mety w tym aż 5 wozów marki Citroën DS 21. Wielokrotnie rajdowe modele ZX brały udział i odnosiły zwycięstwa w rajdach Paryż - Dakkar ...
więcej na: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... ?itemid=15

Z powyższego wynika, że to wcale nie LR był prekursorem ..... :D

Sorki, że nie w temacie. :oops:
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 30, 2007 11:37 am

to że lr nie był prekursorem jest oczywiste jako, że jest marką powojenną.

założenie było: mała benzyna w dobrym stanie
za niemce się przepłaca
japońce też, a przy tym są gówno warte
zostały na placu boju twingo, 205, uno
trafił się ax z pierwszego właściciela w świetnym stanie

akurat jakość citroenów z lat 90tych nie jest powalająca, dizajn i wykończenie też nie
miałem kiedyś we firmie bx kombi 1.9d i szczerze go nie cierpiałem z wielu powodów
ale...
cena czyni cuda
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt mar 30, 2007 11:51 am

czesław&jarząbek pisze:to że lr nie był prekursorem jest oczywiste jako, że jest marką powojenną.

założenie było: mała benzyna w dobrym stanie
za niemce się przepłaca
japońce też, a przy tym są gówno warte
zostały na placu boju twingo, 205, uno
trafił się ax z pierwszego właściciela w świetnym stanie

akurat jakość citroenów z lat 90tych nie jest powalająca, dizajn i wykończenie też nie
miałem kiedyś we firmie bx kombi 1.9d i szczerze go nie cierpiałem z wielu powodów
ale...
cena czyni cuda
:)21
ja miałem przez 5 lat XM-a i z jednej strony mnie bardzo potrafił mnie wkur...., a z drugiej był najbardziej uniwersalnym/komfortowym samochodem jaki miałem - nawet Audi A6 się nie umywało.

z AX nie powinieneś mieć (Twoja siostra) problemów, bo prosta konstrukcja i bez hydrauliki :)2
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość