Seria Trzecia - kilka pytań dla wyjadaczy :]
Moderator: Jerry
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
były tez 4 biegowe wiec moze i tak maszhttp://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1czesław&jarząbek pisze:
to ja jeszcze poszukam...
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
o właśniemaristez pisze:były tez 4 biegowe wiec moze i tak maszhttp://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1czesław&jarząbek pisze:
to ja jeszcze poszukam...
#noichuj
Tapeworm pisze:ale to już nie seriaJerry pisze: W bardzo prosty...
wsadzasz szybkie dyfry od rendza.
czy przypadkiem rendz i inne disko nie maja 2 satelitowych dyfrów

bez przesady ze słaboscia seriowych przekladni.......mysle ze ich słabą stroną jest ich wiek.....czyli poprostu najzwyklejsze zużycie---brak obsługi ...a co by nie mowic, ale ludziska boją sie zagladac do przekładni

Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
M-72 MW-750
http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... ?cat_id=10czesław&jarząbek pisze:wstępne testy na okoliczność wrzucalności piątki się nie powiodły
[chyba nie ma]
ale syfa już młodej wydałem więc muszę teoretycznie zagadnienie rozpracować

LR Rendzi stajla 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
i wszystko jasneTRAWOLT pisze:http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... ?cat_id=10czesław&jarząbek pisze:wstępne testy na okoliczność wrzucalności piątki się nie powiodły
[chyba nie ma]
ale syfa już młodej wydałem więc muszę teoretycznie zagadnienie rozpracować


#noichuj
hehe naszło mnie co by uściślić co jest serią, a co nieJerry pisze: Zreszta po wsadzeniu 200 tdi czy jest to seria ?

taki mini projekt

Aby Seria była Serią:
-Musi zawierać tylko koszerne podzespoły

-Może zawierać części z innych modeli, które znalazły się w produkcji do roku 85(uznajmy, ten rocznik za deadline), które w sposób ordynarny nie naruszają wyglądu, wdzięku i prostoty orginalnej konstrukcji

Będe wdzięczny za wszelkie uwagi

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Seria Trzecia - kilka pytań dla wyjadaczy :]
Opcja pierwsza, dodatkowo możesz miec problem z jazda dość prozaiczny Ograniczona widoczność, choć zyskujesz więcej miejsca - seria ma wiecej miejsca dla pasażera w "naszym rozumieniu"vobo pisze: - jak to jest właściwie z rejestracją auta z kierownicą po prawej stronie? Czy musi mieć 25 lat i być nie produkowane od 15-stu, czy jak podają inne źródła wyprodukowane przed końcem 1994-go roku?
ja ma 2.25 bezyna i nie nażekamvobo pisze: - słyszałem dużo dobrego o wolnossącym 2,5 i mniej o 2,25 czy koniecznie szukać czegoś z dizlem 2,5? (benzyny nie chcę - z założenia nie pasuje mi do jazdy w terenie - gazu tym bardziej)
polecam ciekawe strony o lr i na którymś z wątków był umieszczony schemat historii poszczególnych modeli.vobo pisze: - gdzie znajdę specyfikację poszczególnych modeli z latami produkcji? (jakieś kompendium wiedzy?)
Tu dostałeś już odpowiedź powyżej, ja dodam tyko, że w obrębie poszczególnych modeli są różne mosty.vobo pisze:- czy cała seria III nie miała taki sam rodziaj napędu:
czyli stały tył i dołączany przód oraz redukcja? Czy ani Seria, ani 90 ani defender nie miały fabrycznie blokad?
Zasadniczo są głupoto odporne choć potrafą się zbuntować, krótko co zaniedbasz to się z chrzani, lub jak wybitnie nad czyś "popracujesz"vobo pisze:- czy LRy są naprawdę tak awaryjne? W sumie to nie zamierzam startować w rajdach extreme, ale chciałbym, żeby nie było, że po jednym dniu jeżdżenia czeka mnie kilka popołudni spędzonych przy samochodzie.
Wiem, że nie ma cudów, ale powoli doprowadziłbym go do super stanu - jak Isuzu.

no niby ja, tylko rozgrzebałem auto bo szykuję je do V Rajdu BGCvobo pisze:- czy jest jakiś właściciel serii na zachód od Warszawy? (Pruszków lub Grodzisk) - chciałbym organoleptycznie obejrzeć auto i się nim przejechać.
http://www.british-garage.waw.pl/news/?news_id=26
bedę tam jako pomoc techniczna, podjedź to pogadamy.
Ostatnio jeździłem Patrolem rocznik '91 - faktycznie dziko, wszystko miękkie i działo, brakowało mi ciagłej walki z maszyną, Seria to auto, gdzie jesteś integralnym mięskiem do obsługi skrzyni biegów.vobo pisze:- Sorry, że tak całkiem nie składnie napisałem, ale chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział, czy sprzedawać Troopka i wejść w LRa czy ograniczyć sobie stresu w przyszłości i zostac przy Kraju Kwitnącej Wiśni?
pozdrawiam,
Maciek

Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania 
"Stado Baranów"

"Stado Baranów"
A tak a propo citroena to widzę Czesiu że lubisz legendyczesław&jarząbek pisze:bo kupiłem siostrze...

Z ciekawostek:
więcej na: http://xoops.citroen.triger.com.pl/modu ... ?itemid=15...To dzięki niemu B2 jako pierwsze samochody na świecie przejechały w obie strony Saharę. Pięć pojazdów i 3600 km trasy przez niemal nieznane tereny. Start nastąpił z Touggourt 17.12.1922 r. a meta w Timbuktu. Powróciła cała piątka do Touggourt 6.03.1923r. Pokonanie tej trasy w jedną stronę zajęło im 21 dni przy średnim zuzyciu paliwa na poziomie 27l/100km i prędkości 18 km/h....
...Zwycięstwo nad Saharą zaowocowało bardziej śmiałym planem - przejazd przez całą Afrykę. W dniu 28.10.1924 roku wyruszyło na podbój czarnego kontynentu osiem półgąsiennicowych B2...
...6.04.1931 z Pekinu wyruszyło siedem półgąsiennicowych C6, a dwa dni wcześniej siedem półgąsiennicowych C4 z Bejrutu do Pekinu. Grupa ta do przebycia miała 12 000 km wraz z Himalajami, gdzie do przejchania były przełęcze powyżej 4000m npm. Grupa wyjeżdżająca z Pekinu pokonała pustynię Gobi i w październiku 1931 roku spotkała się z grupą bejrucką w Turkiestanie. Obie, połączone grupy powróciły w lutym 1932 roku do Pekinu...
...Ostatnia taką wyprawą, gdzie do pokonania były tereny nietknięte ludzką stopą był przejazd przez północna Kanadę. Amerykanin francuskiego pochodzenia Charles Bedaux zakupił pięć półgąsiennicowych C4. Obok samochodów Citroëna udział wzięło 60 koni i hydroplan. Wyprawa wyruszyła 6.07.1934 roku z Edmonton a powróciła 24.10.1934 z trzema Citroënami które pokonały przełęcz Sifton. Padły wszystkie konie...![]()
...Samochody spod znaku "choineczki" odnosiły sukcesy w Rajdzie Monte Carlo, Rajdach Safari. Nieszczęśłiwy wypadek blisko mety pozbawił je zwycięstwa w rajdzie Londyn - Sydney. Niesamowitym sukcesem Citroëna było zwycięstwo w trudnym Rajdzie Maroka w kwietniu 1969 r. Na 78 wozów biorących udział w tej imprezie tylko 7 dojechało do mety w tym aż 5 wozów marki Citroën DS 21. Wielokrotnie rajdowe modele ZX brały udział i odnosiły zwycięstwa w rajdach Paryż - Dakkar ...
Z powyższego wynika, że to wcale nie LR był prekursorem .....

Sorki, że nie w temacie.

LR Rendzi stajla 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
to że lr nie był prekursorem jest oczywiste jako, że jest marką powojenną.
założenie było: mała benzyna w dobrym stanie
za niemce się przepłaca
japońce też, a przy tym są gówno warte
zostały na placu boju twingo, 205, uno
trafił się ax z pierwszego właściciela w świetnym stanie
akurat jakość citroenów z lat 90tych nie jest powalająca, dizajn i wykończenie też nie
miałem kiedyś we firmie bx kombi 1.9d i szczerze go nie cierpiałem z wielu powodów
ale...
cena czyni cuda

założenie było: mała benzyna w dobrym stanie
za niemce się przepłaca
japońce też, a przy tym są gówno warte
zostały na placu boju twingo, 205, uno
trafił się ax z pierwszego właściciela w świetnym stanie
akurat jakość citroenów z lat 90tych nie jest powalająca, dizajn i wykończenie też nie
miałem kiedyś we firmie bx kombi 1.9d i szczerze go nie cierpiałem z wielu powodów
ale...
cena czyni cuda

#noichuj
ja miałem przez 5 lat XM-a i z jednej strony mnie bardzo potrafił mnie wkur...., a z drugiej był najbardziej uniwersalnym/komfortowym samochodem jaki miałem - nawet Audi A6 się nie umywało.czesław&jarząbek pisze:to że lr nie był prekursorem jest oczywiste jako, że jest marką powojenną.
założenie było: mała benzyna w dobrym stanie
za niemce się przepłaca
japońce też, a przy tym są gówno warte
zostały na placu boju twingo, 205, uno
trafił się ax z pierwszego właściciela w świetnym stanie
akurat jakość citroenów z lat 90tych nie jest powalająca, dizajn i wykończenie też nie
miałem kiedyś we firmie bx kombi 1.9d i szczerze go nie cierpiałem z wielu powodów
ale...
cena czyni cuda
z AX nie powinieneś mieć (Twoja siostra) problemów, bo prosta konstrukcja i bez hydrauliki

LR Rendzi stajla 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości