
mam problem... kupilem disco 2 od niemieckiej policji i nie mogę go odpalic



Pozdrawiam
Moderator: Jerry
ale pewnie fabryczne ma...Anchelus pisze:zabezpieczen dodatkowych raczej nie ma![]()
Widziales kiedys Diesla bez ukladu wtryskowegoczesław&jarząbek pisze: w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.
skargi kierować na gs-białystok...
Anchelus pisze:![]()
mam problem... kupilem disco 2
kupił se , na odlotowe zlotymaristez pisze:Anchelus pisze:![]()
mam problem... kupilem disco 2
nieee to nie piorunyLR_Olek pisze:a czeslaw jak zwykle jak zeus siedzi na olimpie i napier.dala piorunamiTRAWOLT pisze:Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzebaIgor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układLR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...
nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
Najsampierw trzeba podniesc maske i sprawdzic...Anchelus pisze: czy sa jakies specialne czynnosci ktore nalezaloby wykonac aby sie jakos dalo go odpalic??
Znacznie prostrza proceduraczesław&jarząbek pisze:jeśli alarm i immo zachowują się normalnie i rozrusznik kręci to po zapowietrzeniu td5 jest następująca procedura:
-akumulator musi być dobrze naładowany i mocny bo jak będzie za słaby to "windowsa nie postawi" kręcąc ciut za wolno. poza dobrym aku lepiej mieć kable w pogotowiu.
-przepompowujesz układ 4-5 razy od przekręcenia kluczyka, przez fazę pogaśnięcia kontrolek na desce aż do ucichnięcia bulgotania paliwa w pompie i całej linii. czyli przekręcasz, czekasz aż się napompuje i ucichnie, wyłączasz. przekręcasz, czekasz...itd.
-przy 6 razie grzejesz świece, czekasz aż bulgoty ucichną, wciskasz pedał gazu do podłogi i kręcisz nie odpuszczając tak długo aż silnik zacznie łapać. oczywiście w granicach rozsądku. jeżeli nie załapie w ciągu minuty to rzeba procedurę powtórzyć i sprawdzić aku.
jeżeli mimo to nie podejmie pracy to...masz problem.
w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.
skargi kierować na gs-białystok...
jak szukał tam gdzie w 200 tdi to sie nie dziwie. na ramie przy prawym tylnym kole niech poszuka.Anchelus pisze:przykrecilem mu tablice ze starego 200tdi i ruszylem na przeglad zerowy... diagnosta nie znalazl numeru wybitego na ramiejutro musze jechac na inna stacje diagnostyczna...
a wrazenia z jazdy sa... czuc cywilizacje w tym autku w porownaniu do starej dwusetki
A w uazach do 1975r. był malowany farbą olejną pędzlem na ramie i jakoś wszyscy znajdujązaloguj pisze:to trzeba przyznac ze w D II jest ukryty numer i okropnie wybijany![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość