jak odpalić td5??

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Anchelus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 31, 2006 2:03 am
Lokalizacja: Łódź

jak odpalić td5??

Post autor: Anchelus » pt lis 09, 2007 12:32 am

:lol:
mam problem... kupilem disco 2 od niemieckiej policji i nie mogę go odpalic :( Przywiozlem go na lawecie, ze wzgledu na szusze w baku i padniety akumulator nie dalo sie go odpalic na parkingu policyjnym... ale po nalaniu paliwka i naladowaniu akumulatora niestety tez nic :( ogolnie autko stalo 6 mieisiecy bez odpalania, czy sa jakies specialne czynnosci ktore nalezaloby wykonac aby sie jakos dalo go odpalic?? zabezpieczen dodatkowych raczej nie ma :)


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
petercapri
Posty: 629
Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: petercapri » pt lis 09, 2007 1:46 am

Jak stalo bez paliwa, mogla pasc jego pompa.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt lis 09, 2007 1:47 am

a było sucho na amen?
może wpierw pod pompować trzeba :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pt lis 09, 2007 1:57 am

Spróbuj odpowietrzyć układ
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: jak odpalić td5??

Post autor: LR_Olek » pt lis 09, 2007 8:03 am

Anchelus pisze:zabezpieczen dodatkowych raczej nie ma :)
ale pewnie fabryczne ma...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 09, 2007 8:22 am

jeśli alarm i immo zachowują się normalnie i rozrusznik kręci to po zapowietrzeniu td5 jest następująca procedura:
-akumulator musi być dobrze naładowany i mocny bo jak będzie za słaby to "windowsa nie postawi" kręcąc ciut za wolno. poza dobrym aku lepiej mieć kable w pogotowiu.
-przepompowujesz układ 4-5 razy od przekręcenia kluczyka, przez fazę pogaśnięcia kontrolek na desce aż do ucichnięcia bulgotania paliwa w pompie i całej linii. czyli przekręcasz, czekasz aż się napompuje i ucichnie, wyłączasz. przekręcasz, czekasz...itd.
-przy 6 razie grzejesz świece, czekasz aż bulgoty ucichną, wciskasz pedał gazu do podłogi i kręcisz nie odpuszczając tak długo aż silnik zacznie łapać. oczywiście w granicach rozsądku. jeżeli nie załapie w ciągu minuty to rzeba procedurę powtórzyć i sprawdzić aku.

jeżeli mimo to nie podejmie pracy to...masz problem.

w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.

skargi kierować na gs-białystok...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 09, 2007 8:34 am

Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...
milczeć...dekle!

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt lis 09, 2007 9:43 am

Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...

nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
:D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » pt lis 09, 2007 9:50 am

czesław&jarząbek pisze: w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.

skargi kierować na gs-białystok...

:)21
Widziales kiedys Diesla bez ukladu wtryskowego ?? :o

Byly kiedys Diesle bez pompy wtryskowej, gdzie paliwo wtryskiwane bylo przez sprezone powietrze, ale to dosc dawna historia :D
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Re: jak odpalić td5??

Post autor: maristez » pt lis 09, 2007 9:54 am

Anchelus pisze::lol:
mam problem... kupilem disco 2
:)21

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: jak odpalić td5??

Post autor: selim » pt lis 09, 2007 10:45 am

maristez pisze:
Anchelus pisze::lol:
mam problem... kupilem disco 2
:)21
kupił se , na odlotowe zloty

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lis 09, 2007 11:01 am

Misiek Cypr pisze:
czesław&jarząbek pisze: w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.
Widziales kiedys Diesla bez ukladu wtryskowego ??
"...ziew..."

zasada ogólna.
diesel/benzyna
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt lis 09, 2007 11:04 am

czesław&jarząbek pisze:
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
milczeć...dekle!

:)21
przecie ja o tym samym co ty napisałem tylko w wersji: dla Serii i innych samochodów równie zmyślnych wyposażonych w ręczną pompkę paliwa :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Anchelus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 31, 2006 2:03 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Anchelus » pt lis 09, 2007 2:06 pm

udalo sie :D
pomogl samostart :)

pozniej zapodam jakies fotki i wrazenia z jazdy :)

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt lis 09, 2007 3:27 pm

TRAWOLT pisze:
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...

nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
:D
a czeslaw jak zwykle jak zeus siedzi na olimpie i napier.dala piorunami :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt lis 09, 2007 3:48 pm

czesław&jarząbek pisze:jeśli alarm i immo zachowują się normalnie
sam sobie przeczysz... :lol:

jesli przeczytac twoja wypowiedz z dominujacym slowem "dekle" :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt lis 09, 2007 4:31 pm

LR_Olek pisze:
TRAWOLT pisze:
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...

nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
:D
a czeslaw jak zwykle jak zeus siedzi na olimpie i napier.dala piorunami :)21
nieee to nie pioruny
na starość jad mu się ulewa :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: jak odpalić td5??

Post autor: pezet » pt lis 09, 2007 6:53 pm

Anchelus pisze: czy sa jakies specialne czynnosci ktore nalezaloby wykonac aby sie jakos dalo go odpalic??
Najsampierw trzeba podniesc maske i sprawdzic...


... czy jest silnik :)21

Ale jesli sie juz udalo to git!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Anchelus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 16
Rejestracja: wt sty 31, 2006 2:03 am
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Anchelus » pt lis 09, 2007 6:57 pm

przykrecilem mu tablice ze starego 200tdi i ruszylem na przeglad zerowy... diagnosta nie znalazl numeru wybitego na ramie :( jutro musze jechac na inna stacje diagnostyczna...

a wrazenia z jazdy sa... czuc cywilizacje w tym autku w porownaniu do starej dwusetki :)

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lis 09, 2007 6:58 pm

czesław&jarząbek pisze:jeśli alarm i immo zachowują się normalnie i rozrusznik kręci to po zapowietrzeniu td5 jest następująca procedura:
-akumulator musi być dobrze naładowany i mocny bo jak będzie za słaby to "windowsa nie postawi" kręcąc ciut za wolno. poza dobrym aku lepiej mieć kable w pogotowiu.
-przepompowujesz układ 4-5 razy od przekręcenia kluczyka, przez fazę pogaśnięcia kontrolek na desce aż do ucichnięcia bulgotania paliwa w pompie i całej linii. czyli przekręcasz, czekasz aż się napompuje i ucichnie, wyłączasz. przekręcasz, czekasz...itd.
-przy 6 razie grzejesz świece, czekasz aż bulgoty ucichną, wciskasz pedał gazu do podłogi i kręcisz nie odpuszczając tak długo aż silnik zacznie łapać. oczywiście w granicach rozsądku. jeżeli nie załapie w ciągu minuty to rzeba procedurę powtórzyć i sprawdzić aku.

jeżeli mimo to nie podejmie pracy to...masz problem.

w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.

skargi kierować na gs-białystok...

:)21
Znacznie prostrza procedura !!
Kanka nafty i pudełko zapałek :)20
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pt lis 09, 2007 7:27 pm

Anchelus pisze:przykrecilem mu tablice ze starego 200tdi i ruszylem na przeglad zerowy... diagnosta nie znalazl numeru wybitego na ramie :( jutro musze jechac na inna stacje diagnostyczna...

a wrazenia z jazdy sa... czuc cywilizacje w tym autku w porownaniu do starej dwusetki :)
jak szukał tam gdzie w 200 tdi to sie nie dziwie. na ramie przy prawym tylnym kole niech poszuka.

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » pt lis 09, 2007 9:46 pm

Numery masz kawalek za pompa paliwka
wybijane ... włosem !! !! !! !! !!
Sam mialem z tym problem :wink: :wink: :wink:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lis 09, 2007 9:49 pm

Gdzie Wy jeżdzicie że diagnosta nie może znależdż nr. :o
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » pt lis 09, 2007 10:08 pm

to trzeba przyznac ze w D II jest ukryty numer i okropnie wybijany :lol: :lol: :lol:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lis 09, 2007 10:15 pm

zaloguj pisze:to trzeba przyznac ze w D II jest ukryty numer i okropnie wybijany :lol: :lol: :lol:
A w uazach do 1975r. był malowany farbą olejną pędzlem na ramie i jakoś wszyscy znajdują :wink:
:)21
Bo to był porządny kraj i nie kradli tak jak w angli :)19
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość