
D2 tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegow
Moderator: Jerry
D2 tryb awaryjny automatycznej skrzyni biegow
Jesli sie zapala i migaja dwie dole zielone diody na tablicy i czerwona przy dzwigni zmiany biegow oznacza to, ze skrzynia weszla w tryb awaryjny. Proponuje nie panikowac. Oczywiscie to moze byc powazna awaria ale przyczyna moze tez byc prozaiczna jak np poluzowana klema akumulatora. 

- LR Tomaszek
-
- Posty: 210
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 4:36 pm
- Lokalizacja: Koszalin/Maszkowo
Potwierdzam. Ostatnio tak miałem na Ukrainie. Klema była OK. Po kilkukrotnym przesunięciu lewarka przez wszystkie pozycje samo się
naprawiło
. Nie wiem co było przyczyną
Na awaryjnym też da się
jechać
naprawiło


jechać

DiscoII td5
www.landklinika.pl
www.landklinika.pl
Hi, hi, hi potwierdzam,
Jadąc przez Ukrainę z bez ładowania z alternatorka miałem tak, że jak napięcie spadało w układzie poniżej czegoś w okolicy 11,6 V to najpierw kontrolki zawieszenia a chwilę potem awaryjny tryb skrzyni biegów. Jechać się da tylko potrafi wtedy wariować, więc tak jak mówicie lepiej stanąć i poprawić klemy bo migające kontrolki mogą być spowodowane jakimś skokiem napięcia lub słabym stykiem klem na akku.
Karol
Jadąc przez Ukrainę z bez ładowania z alternatorka miałem tak, że jak napięcie spadało w układzie poniżej czegoś w okolicy 11,6 V to najpierw kontrolki zawieszenia a chwilę potem awaryjny tryb skrzyni biegów. Jechać się da tylko potrafi wtedy wariować, więc tak jak mówicie lepiej stanąć i poprawić klemy bo migające kontrolki mogą być spowodowane jakimś skokiem napięcia lub słabym stykiem klem na akku.
Karol
-------------
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
Disco II było, Disco III było, Terrano II było, teraz Freelander 2 2.2 automat
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 55
- Rejestracja: śr lip 25, 2007 5:37 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 55
- Rejestracja: śr lip 25, 2007 5:37 pm
- Lokalizacja: Kraków
raczej nie dociera, bowiem zjawisko uciekania i tracenia się prądu przeczy jego podstawowym cechom i nie jest znane w nauce o elektryczności, udowodniając jednak postawioną przez kolegę tezę zapewne można by dostać nobla.HiJack pisze:Moze gdzies prad ucieka powoli jak jest wilgotno (zwarcie) -> spadek napiecia -> tryb awaryjny
p.s. jedno z podstawowych twierdzeń określających cechy elektryczności brzmi:
- "Prąd się nie traci"
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- HiJack
-
- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Wilgoc raczej sprzyja przeplywowi pradu niz przerwaniu doplywu...darkman pisze: raczej nie dociera, bowiem zjawisko uciekania i tracenia się prądu przeczy jego podstawowym cechom i nie jest znane w nauce o elektryczności, udowodniając jednak postawioną przez kolegę tezę zapewne można by dostać nobla.
Moze jest jakies blotko zaschniete gdzies i jak namoknie to zwiera troszeczke, albo kabelek przebija do masy powolutku bo izolacja zmurszala

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości