Post
autor: sbielak » pn sie 03, 2009 4:19 pm
najprościej to - wejśc pod samochód , odkręcić wały , odkręcić kielich skrzyni od silnika , spuscic wszystko na dól , można tez oddzielić reduktor od skrzyni... no kielich w sumie tez .
Mamy wtedy przed naszymi oczkami od lewej co nastepuje - sprzęgło ( tarcza ) łapa pewnie już dziurawa , łożysko oporowe i takie małe fajne kosteczki , kielich , skrzynia własciwa , reduktor , wały . No teraz odkręcasz lewarki ( są upierdliwe przy manewrowaniu tym diabelskim pomiotem ) Generalnie wystarczy jak rozkręcisz skrzynie od strony wałka sprzegłowego , sciagniesz obudowę i na dole zobaczysz takie małe gowniane siteczko .
Tak to właśnie to .
jeśli czegoś zapomniałem to przepraszam
SALLDVAF8VA98:)
a dupa tam ....