
Szarpie na 1 - WJ 3.1 TD
Moderator: Mroczny
Szarpie na 1 - WJ 3.1 TD
Witam - jestem nowy
Mam taki kłopocik z moim Jeepkiem - szarpie na jedynce tzn. gdy ruszam ciagnie a potem przy jakiś ~1100 obrotów jakby ponownie wrzucał 1 potem 2 3 i 4. Skrzynia była rozbierana i mechanik m ówi że nic tam nie widział Ma ktoś jakieś sugestie?

Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

-
- Posty: 1832
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
- Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa
To nie takie łatwe
HMmmm to nie takie łątwe nie kazdy zna sie na automatach... a ten z którego skorzystałem został mi polecony przez off-roadowców, że dobry itd Ten mechanik zajmuje się TYLKO i wyłącznie automatami Na początku po odbiorze samochodu nic się nie działo ale wystarczył przejazd przez Łódź w godzinach szczytu i problem powrócił Inny mówił że jakaś tarczka 1 biegu sie zniszczyła ale takie rzeczy po rozebraniu skrzyni chyba widać?Adamek pisze:Ja mam, zmien mechanika.
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Nie wiem co ci ten mechanik tam robil bo nie napisales dokladnie, ale ewidentnie jakas usterka jest i skoro to dobry mechanior powinien to wykryc, skoro zajmuje sie tylko automatami, nie wiem moze jakis filtr zawalony, niech targa skrzynie znow i obluka dokladnie.
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Miał zmienić uszczelkę na połączeniu skrzyni z silnikiem więc rozmontował wsio, wyczyścił nalał nowego oleju, załozył nowy filtr w ASB, wyczyścił reduktor i zalał nowym płynem. Po tym wszystkim skrzyni nic nie było aż tu nagleAdamek pisze:Nie wiem co ci ten mechanik tam robil bo nie napisales dokladnie, ale ewidentnie jakas usterka jest i skoro to dobry mechanior powinien to wykryc, skoro zajmuje sie tylko automatami, nie wiem moze jakis filtr zawalony, niech targa skrzynie znow i obluka dokladnie.

Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Hmm, pomalu ruszasz szarpie, deptasz chodzi dobrze, wiec cos z cisnieniem pewnie, moze pompa, moze jakis kanal przytkany. To takie pierwsze przypuszczenia, ale w sumie gdybanie, trza rozbierac, albo jezdzic az cos padnie calkiem, choc tej drugiej opcji nie polecam 

Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
A co sugerujesz powiedzić mechanikowi - bo już raz ją rozebrał to pomyśli ze jakiś fanatyk mu sie trafił... Mówiłem mu jakie są objawy Ten drugi powiedział - jak bardzo przeszkadza to rozbieżemy i już ale jak nie przeszkadza to jeździć... Pozatym tak sobie taraz mysle... czy takie (jak sugerujesz) przytkanie kanału może trafić się od tego że silnik i ASB grzeje się w ciężkich warunkach trafic jam w godzinach szczytu? Jeżeli to przytkane kanały to czy coś będa wynieniać czy poprostu wyczyszczą i finito? Strach mam bo od momentu zakupu (a przed zakupem był spawdzony w ASO w Zabrzu) wydałem i wynieniłem już spooooro rzeczy A elektronika i elektryka to pada jak mucha Jedno naprawisz gdzie indziej pada A pro pos - czy gdzies jest do dostania książka typu Sam naprawiam Jeepa? Nie wim jak zmienić żaróweczki w tablicy z zegarami czy podświetlenie w zmianie biegów - podczas jazdy w nocy bardzo uciążliwe jest to że nie widać jsk wrzucić bieg Dbam o niego a ten się wcale nei odwdzięcza... Pierun jeden...Adamek pisze:Hmm, pomalu ruszasz szarpie, deptasz chodzi dobrze, wiec cos z cisnieniem pewnie, moze pompa, moze jakis kanal przytkany. To takie pierwsze przypuszczenia, ale w sumie gdybanie, trza rozbierac, albo jezdzic az cos padnie calkiem, choc tej drugiej opcji nie polecam
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Z wymina zaroweczek to akurat prosta sprawa jest, sciagasz plastiki i wymieniasz, przewaznie w jeepie wszystko na zatrzaskach jest a pozniej dopiero ujzysz wkrety.
Nie wiem co masz mu powiedziec, ale jak faktycznie ci to przeszkadza to zlecaj i niech robi, a jak dalej bedzie tak samo to reklamacja i tak do skutku.
Masz tu lekture, co prawda w jezyku takim a nie innym ale zawsze cos http://jeep.avtograd.ru/index.htm
Nie wiem co masz mu powiedziec, ale jak faktycznie ci to przeszkadza to zlecaj i niech robi, a jak dalej bedzie tak samo to reklamacja i tak do skutku.
Masz tu lekture, co prawda w jezyku takim a nie innym ale zawsze cos http://jeep.avtograd.ru/index.htm
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
A i jeszcze jedno, wpadnij tutaj www.jeep.org.pl
Grandzik 5.7 V8 Hemi Overland - One Life Live It
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
NIE KRADNIJ - władza nie lubi konkurencji
Dziękuje za wsparcie i cenne namiaryAdamek pisze:A i jeszcze jedno, wpadnij tutaj www.jeep.org.pl



Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Przedarłem się przez ruskij jazyk jak przez SyberięAdamek pisze:Zycze powodzenie

Jednak WIELKIE TX za namiar do stronki lista kodowa błędów DOOOBRA RZECZ


Czy ktoś zna kogoś pracującego w ASO Jeepa?? Oni pewnie mają pełne instrukcje naprawcze wszystkich część bo jak inaczej wiedzieliby co gdzie i jak zrobić???
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

pbyra pisze:info masz na PW
pozdrawiam
BARDZO DZIĘKUJĘ!!


Podglądałem mechanika który zakładał mi łączniki stab na tyle i tak myśle że te z przodu to sobie już sam wymienię bo to chyba żadna filozofia. Kłopot mam z dostaniem się do żaróweczek za tablicą i w ASB. WKURZA mnie to miganie w ASB - szczególnie dokuczliwe w ciemnościach. Kiedy się do tego zabiorę (chyba w ten weekend) będę dzwonił. Jeszcze raz dziękuję.
Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

W tej chwili już nic nie pokazuje - gdy byłem naprawiać ASB facet zczytał kody i wyzerował więc chyba je naprawił Ale mając wiedze co dany kod oznacza sam bede wiedział co nalezy zrobić i to jest NAJWAŻNIEJSZE Już żadem machanik nie wmówi mi że zepsuło się coś innego anizeli pokazuje komp (jeżeli komp ma wszędzie czujnikianybody pisze:A co ciekawego pokazuje komputerek jakie kody błędów?


Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Tak robiłem - po powrocie od mechanika. Skasował wszystkie błędy i teraz nic mi nie wykazuje ALE jeżeli chcesz sie spytać jak to zrobić - to powiem tak: chciałem sobie zrobić ostatnio i... niapamietam czy to robiłem tylko włączajac i wyłączając stacyjke czy odpalajac silnik (wszystko 3 razy pod rząd - 4. raz powiniem pokazać błedy albo ich brak) Gdzieś na forum czytałem o tym jak to się robi ale byłem tak przejęty jak to robiłem po raz pierwszyanybody pisze:He żeby to było takie proste jak mówisz......... Robiłes już kluczykowanie w aucie?



Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Przed oddaniem do mechanika jeszcze nie znałem pojęcia KLUCZYKOWANIE Znajomy polecił mi portal i dopiero tutaj poznałem to hasłoanybody pisze:Tzn pytam bo jestem ciekaw jakie błędy pokazuje skrzyneczka przy twoich objawach. Szkoda ze nie sprawdziłes przed oddaniem do mechanika.

Mam JGCh II 3.1TD z 99 - nie jeżdże off-road Kupiłem bo praca wymaga terenowego a i ja go lubie 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości