
2. Czy łatwo przerobić 2.3 td na 2.5td?(czy warto?)

3.Do czego jest kabelek i czujnik na obudowie od rozrzadu? W niektorych modelach go nie ma.

Pozdrawiam Maciek
Moderator: Kosiarz
Maciej_20 pisze:Tzn. Mogą byc same koncówki ale to zalezy od ceny.
i jak z tymi wymiaramiMaciej_20 pisze:Znalazłem element po jakim mozna rozróznic z zewnatrz silik 2,3 od 2,5!!
filtr oleju
2,3 ma mniejszy filtr wymiarami i gwitem niz 2,5
Zapisałem sobie wszytkie wymiary ale zapodziałem karteczke postaram sie je w niedługim czasie umiescic.
o to coś nowegosyll pisze:Ja miałem Pajero 2,5TDI 92 rok i jak mi poszła głowica to założyłem od 2,3 td . Głowice różniły się tylko wtryskami 2,5 małe 2,3 duże i nie było możliwości zamiany (jak by kto chciał to mam małe wtryski od 2,5 po wyregulowaniu stan bdb za literka oddam)
Silniki rużniły się też turbinkami
pajerko po tej wymianie głowicy ztraciło troche mocy dla porównania przy głowicy 2,5tdi wyciągało 150km/h a po założeniu od 2,3 td 130km/h . po za tym
tak bo o ile 2.3 td a 2.5 td głowice są takie same to w 2.5 tdI ( intercooler ) głowica jest innej konstrukcji a poznać ją łatwo bo gniazda zaworowe są głębiej umieszczone przez co zawór jest schowany w głowicy całkowicie co w pozostałych nie ma miejsca ,MACIEK27 pisze:o to coś nowegosyll pisze:Ja miałem Pajero 2,5TDI 92 rok i jak mi poszła głowica to założyłem od 2,3 td . Głowice różniły się tylko wtryskami 2,5 małe 2,3 duże i nie było możliwości zamiany (jak by kto chciał to mam małe wtryski od 2,5 po wyregulowaniu stan bdb za literka oddam)
Silniki rużniły się też turbinkami
pajerko po tej wymianie głowicy ztraciło troche mocy dla porównania przy głowicy 2,5tdi wyciągało 150km/h a po założeniu od 2,3 td 130km/h . po za tymmoże ktoś ma wiecej danych
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości