Gdzie przerobić Samuraja

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pn paź 01, 2007 10:46 am

Poldek jest OK. Wieloklin jest identyczny. Cena niska. Przerobienie proste :)21

Awatar użytkownika
Twardy
 
 
Posty: 1120
Rejestracja: śr mar 31, 2004 9:04 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Twardy » wt paź 02, 2007 10:35 am

Czy to nie Wy narzekaliście że wszystkie tematy skasztanione i nic nie można konkretnego znaleźć ? :-?
człowiek człowiekowi wilkiem a kiwi kiwi kiwi

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt paź 02, 2007 10:37 am

Twardy pisze:Czy to nie Wy narzekaliście że wszystkie tematy skasztanione i nic nie można konkretnego znaleźć ? :-?
Dokładnie - temat taki sobie ale nie miejsce na lansowanie jakiejś kałuży na everyone
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
jarcion
 
 
Posty: 879
Rejestracja: pt sty 24, 2003 5:16 pm
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: jarcion » wt paź 02, 2007 10:48 am

sorki. to pierwszy i ostatni raz :oops:
...hope so...
W 160 3,3 TD (wyprawowy)
była niwka (i uaz, i aro też )

niko777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:46 am
Lokalizacja: Podkarpackie , Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: niko777 » ndz paź 07, 2007 6:41 pm

A gdzie w okolicach podkarpackiego znajde firme która przerobiłaby zawieszenie w Samuraju na sprężyny wstawiła reduktor calmini i blokade ?

Awatar użytkownika
artur krzysztof wnorowski
 
 
Posty: 901
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 11:17 pm
Lokalizacja: SASKERS LAND

Post autor: artur krzysztof wnorowski » ndz paź 07, 2007 8:57 pm

W guglu trzeba szukac :)21

niko777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:46 am
Lokalizacja: Podkarpackie , Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: niko777 » wt paź 09, 2007 8:28 am

artur krzysztof wnorowski pisze:W guglu trzeba szukac :)21

No ameryki to Ty kolego nie odkryłes :D

Tylko nie po to zawracam szanownym kolegom głowe na forum żeby trafić na pierwszego lepszego partacza i uczyć sie na błędach.

Awatar użytkownika
Ma-Rysia
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 19, 2005 6:51 pm
Lokalizacja: G-lin

Post autor: Ma-Rysia » wt paź 09, 2007 11:41 am

protetyk pisze:
niko777 pisze:...
Znacie jakies firmy najlepiej z podkarpackiego...
Ma-Rysia pisze:jak jestes z okolic wawy to poszukaj kolesia suzus
:)21
tylko że kolega nie miał w profilu wpisanego miejsca ............. :)23

protetyk
 
 
Posty: 3646
Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: protetyk » wt paź 09, 2007 12:51 pm

To jeszcze raz przeczytaj to co zacytowałaś :)21

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » wt paź 09, 2007 1:42 pm

a ty ma-rysia to niby masz wpisane skad jestes ? bo chyba nie widze :-?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
Dmieszcz
Posty: 359
Rejestracja: sob lip 22, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Dmieszcz » wt paź 09, 2007 2:26 pm

Dołączę się do grona doradców, bo sam mam samuraja dopiero 2 lata i też się zastanawiałem jeździć czy motać.
Mając zrobione to, co masz, możesz już dużo. Spróbuj pojechać na 2-3 imprezy w Twojej okolicy.
Zobaczysz co ludzie mają w suzukach porobione i co to daje (nie wszystkie wynalazki są przydatne).
Przy okazji zapytasz kto i gdzie im przerabiał. Dowiesz sie więcej niż tutaj, bo dużo lepiej się w błotku rozmawia....
Sprężyny można zrobić na kilka sposobów (leci taki temat na forum), blokad jest też kilka typów - automatyczne, załączane: pneumatyczne na linkę, elektryczne itd. Reduktor - w zależności od rozmiaru kół i terenu po którym jeździsz, a może jeszcze półosie powzmacniać?
Na prawdę musisz wiedzieć co chcesz zrobić (dokładnie, co chcesz osiągnąć), żeby wiedzieć kto i gdzie...

Powodzenia

:wink: ale grafomania :wink:
SJ 1.3i '90 KAM+OME+windy do pocięcia
508 i C4 Picasso do wożenia gromadki

niko777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:46 am
Lokalizacja: Podkarpackie , Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: niko777 » pt sty 04, 2008 11:11 am

Witam
A więc tak po długich poszukiwaniach odpowiedniego warsztatu znaleziono takowy w Rzeszowie.
Co zrobiono?
1. Orurowanie+halogeny na dach+Klatka+ zderzak tylni (nawet ładnie wyszło :) )
2. Wymieniono sprzegło na to od bielszczaków (stare juz było troche przywędzone)
3.Wzmacniane resory od bieszczaków 4 szt. (kurde oni je chyba ze złota robią :D )
4.Wymieniono polibusze
5. Założono snorkel AirTec
6 Zakupiono felgi stalowe i opony. I tu jest problem felgi stalowe są ciensze i brakuje gwintu na szpilkach.Co zrobic ? , gwintować? czy sa jakies specjalne nakretki?
Na razie to by było na tyle pozostaje tylko czekac na roztopy :D
Ps gdybym wiedział jak to wrzuciłbym jakies foto :)
No byle do przodu i pod górkę ;)

Awatar użytkownika
kuba500
 
 
Posty: 2635
Rejestracja: pn gru 24, 2007 12:15 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kuba500 » pt sty 04, 2008 12:00 pm

niko777 pisze:
Ps gdybym wiedział jak to wrzuciłbym jakies foto :)
Polecam dział > działanie FORUM>DODAWANIE FOTKI :D

i czekam z niecierpliwością na FOTY !!!!!!
KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 :D

Awatar użytkownika
st.Medard
Posty: 705
Rejestracja: śr gru 19, 2007 4:24 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: st.Medard » pt sty 04, 2008 12:15 pm

Możesz założyć dystanse a przy okazji zyskasz na szedrokości i na stabilności auta, wiele postów jest o tym że jak założysz dystanse to będą Ci łożyska siadać ale w terenie i tak się wszystko szybciej zużywa.
Przeczytałem ten epizid od początku i wydaje mi się że czas Żebyś sprzęt skatował w błocie. Zapamiętaj namiary do mechanika bo "opentańczy amok" nie raz Cię do niego skieruje.

niko777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:46 am
Lokalizacja: Podkarpackie , Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: niko777 » wt sty 08, 2008 6:22 pm

st.Medard pisze:Możesz założyć dystanse a przy okazji zyskasz na szedrokości i na stabilności auta
Tylko jakie te dystanse ? Na alegro są 5 mm , 30mm, 38mm
Kompletnie nie mam pojecia
No byle do przodu i pod górkę ;)

Awatar użytkownika
suziobrzyn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:03 pm
Lokalizacja: z kanału

Post autor: suziobrzyn » wt sty 08, 2008 6:32 pm

. Orurowanie+halogeny na dach+Klatka+ zderzak tylni (nawet ładnie wyszło )
2. Wymieniono sprzegło na to od bielszczaków (stare juz było troche przywędzone)
3.Wzmacniane resory od bieszczaków 4 szt. (kurde oni je chyba ze złota robią )
4.Wymieniono polibusze
5. Założono snorkel AirTec
6 Zakupiono felgi stalowe i opony. I tu jest problem felgi stalowe są ciensze i brakuje gwintu na szpilkach.Co zrobic ? , gwintować? czy sa jakies specjalne nakretki?


i to napewno wpłynęło na dzielność twojego auta w terenie
ale czekam na zdjęcia

Awatar użytkownika
m.wilk
 
 
Posty: 293
Rejestracja: sob paź 13, 2007 12:16 pm
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: m.wilk » śr sty 09, 2008 8:19 pm

Co do tematu sprzęgła ,np. w Lublinie jest warsztat nabijajacy nowe okładziny , człowiek z długoletnią praktyką i wie o co chodzi , zawiozłem mu moją spaloną tarczę nabił coś tam wzmocnionego i zapewnił ,że będzie dłużej robiło niż oryginał - wziął 60 zł !
No i jakoś faktycznie nie dało się jej na razie przypalić . Bogusiowi Kowalskiemu też się to nie zdarzyło ( od niego miałem info)
Jakby co , gdzieś mam namiary ,mogę przesłać.
pzdr
Xtreme Off Road Team
692 490 694

niko777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:46 am
Lokalizacja: Podkarpackie , Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: niko777 » pt sty 11, 2008 2:24 pm

No ok wszystko ładnie.
Tylko w końcu jakiej grubości te dystanse zakładać ?
No byle do przodu i pod górkę ;)

Awatar użytkownika
Mazur
 
 
Posty: 827
Rejestracja: pt sty 28, 2005 8:46 pm
Lokalizacja: TULCE / POZNAŃ

Re: Gdzie przerobić Samuraja

Post autor: Mazur » pt sty 11, 2008 9:18 pm

artur krzysztof wnorowski pisze:
niko777 pisze: To moja pierwsza terenówka ale moim zdaniem klatka i snorkel musi być (mam szwagra wariata-już planuje wyprawe dopływami Sanu)

A nie szkoda troche przyrody :evil: off road to jazda z głową
ale moze koledzy lesnicy bedą w tamtych stronach czujni
:)2 :)2 i jeszcze raz :)2
biuro@partner4x4.pl 600-017290
...a wódka nie ma smakować ma sponiewierać

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pt sty 11, 2008 9:23 pm

mdeja pisze:Niko - żeby wszyscy wiedzieli o czym mówimy to pozwolę sobie wskazać.

Obrazek
Obrazek
Wygląda tak samo jak mój kiedy go kupiłem(lakier) :lol:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pt sty 11, 2008 9:29 pm

niko777 pisze:
co koniecznie trzeba zrobić
wspomaganie
wcale nie koniecznie, ja od 6 lat jeżdżę bez, moje auto do lekkich nie należy a sam nie jestem jakimś bykiem :wink:
niko777 pisze: Panie Boże dzięki za wciągarke;);)
Ja bym tak bardzo nie ufał, bo kiedyś możesz się przejechać.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » pt sty 11, 2008 9:32 pm

protetyk pisze:
Adamo pisze:
protetyk pisze:Jak się założy sprzęgło od poldka, trzeba idealnie uszczelnić skrzynie.
Docisk od poldka ma tendencje do łapania gnoju.
Dramatyzujesz :)21
Trzy lata już robi bez uszczelniania :)21
Może czas wreszcie do lagra powyżej mostów wjechać :)21
Mi błoto zablokowało to "słoneczko", docisk nie dociskał i sprzęgło ślizgało.
Miałem dokładnie to samo, z tym że najpierw nie wysprzęglało do końca, a po wlaniu 2 butelek czystej wody do komory sprzęgłowej zaczęło się ślizgać. Zdarzyło się to tylko raz, bodajże 3 lata temu...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

niko777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:46 am
Lokalizacja: Podkarpackie , Lubelskie
Kontaktowanie:

Post autor: niko777 » sob kwie 05, 2008 8:55 am

Przyszła wiosna więc pora wrócić do tematu ;)

Korzystając z okazji ze suzia rozłożona na czynniki pierwsze (robiona blacharka, konserwacja , odpowietrzenia mostów) mam do kolegów pytanko
Gdzie mozna dostać gumy z metalową tuleją na których mocuje sie bude do ramy?
Stare nadają sie tylko do kosza ;(
Są może jakies zamienniki a moze ktos robi na zamówienie?
Z góry dziękuje za pomoc.

Swoją drogą to niezle sie zamotałem z tą Suzią;) już miesiąc temu miała być gotowa ale zawsze jakiś kwiatek wyskoczy. Ostatnio sie przekonałem że za wypełnienie progów może robic męska marynarka;)
Na to ktoś przynitował nakładki z nierdzewki i było git;)
Ciekawe co jeszcze wyskoczy w trakcie?.
No byle do przodu i pod górkę ;)

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » sob kwie 05, 2008 10:48 am

marynarka :)21
niezle. gumy pod bude ja np. sciagnalem z us&a , z polibusza, tulejke dorobil tokarz. Pytales w serwisie czy to wystepue jako czesc zamienna ?
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » sob kwie 05, 2008 3:03 pm

a zapodasz wreszcie jakieś zdjęcia? :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość