Benzynowy V6 do Gaza
Moderator: Student
- profesor30
- jestem tu nowy...
- Posty: 77
- Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:15 pm
- Lokalizacja: Sulejówek
Ja sie musze pochwalić że ot tak zaje*ałem wołge u siebie jakiśczas temu 
Ale wierny jakiś jestem bo silnik który już czeka to... Wołga
Chłopaki powiedzcie może w jaki sposób ochronić ruski silnik przed takimi jajami...
Zmieniam olej, filtr oleju, filtr powietrza, dolewam środka zagęszczającego do oleju (poprawia spalanie, zwiększa kompresje i ciśnienie oleju, chroni silnik przed zatarciem i przegrzaniem, oraz uszczelnia silnik)...
Co jeszcze mam zrobić żeby moja wołga mi jak najdłużej posłużła?
Pozdro.

Ale wierny jakiś jestem bo silnik który już czeka to... Wołga

Chłopaki powiedzcie może w jaki sposób ochronić ruski silnik przed takimi jajami...
Zmieniam olej, filtr oleju, filtr powietrza, dolewam środka zagęszczającego do oleju (poprawia spalanie, zwiększa kompresje i ciśnienie oleju, chroni silnik przed zatarciem i przegrzaniem, oraz uszczelnia silnik)...
Co jeszcze mam zrobić żeby moja wołga mi jak najdłużej posłużła?
Pozdro.
nie lac tego badziewiazax pisze:Ja sie musze pochwalić że ot tak zaje*ałem wołge u siebie jakiśczas temu
Ale wierny jakiś jestem bo silnik który już czeka to... Wołga
Chłopaki powiedzcie może w jaki sposób ochronić ruski silnik przed takimi jajami...
Zmieniam olej, filtr oleju, filtr powietrza, dolewam środka zagęszczającego do oleju (poprawia spalanie, zwiększa kompresje i ciśnienie oleju, chroni silnik przed zatarciem i przegrzaniem, oraz uszczelnia silnik)...
Co jeszcze mam zrobić żeby moja wołga mi jak najdłużej posłużła?
Pozdro.

LJ 70
-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
- Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
- Kontaktowanie:
Nie lac tego gowna co niby olej zageszcza (wyciaga kase z portfela)
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL
- Grzegorz G.
- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
weno albo poczytaj sobie albo się zastanów zanim coś napiszesz...
niby co miało nowego wydarzyć się w temacie V6 do gieza a ?
- już lata temu zostało sprawdzone co działa a co nie i opisane.
niby co miało nowego wydarzyć się w temacie V6 do gieza a ?
- już lata temu zostało sprawdzone co działa a co nie i opisane.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
dzięki za opinie, po długim czytaniu różnych forum, ostatnim rajdzie.
dużo informacji dostałem na PW wielkie dzięki
wasze opinie i doświadczenia bezcenne
za resztę musze już płacić.
podejmuje decyzję iż wsadzam 2.0 dohc od forda sierry rocznik 94-96 dobry moment obrotowy i nie pourywa zawieszenia - co prawie każdy przy 2.9 wspominał.
jak będzie zrobione to szepne opinie.
dużo informacji dostałem na PW wielkie dzięki

wasze opinie i doświadczenia bezcenne

za resztę musze już płacić.
podejmuje decyzję iż wsadzam 2.0 dohc od forda sierry rocznik 94-96 dobry moment obrotowy i nie pourywa zawieszenia - co prawie każdy przy 2.9 wspominał.
jak będzie zrobione to szepne opinie.
widzę - nie wiesz o czym piszesz
poszukaj proszę jakiś materiałów, do manuala zajrzyj itd.
potem napisz jeszcze raz

poszukaj proszę jakiś materiałów, do manuala zajrzyj itd.
potem napisz jeszcze raz

8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl
www.szary-racing.pl
SebastianS pisze:Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.
łeee bed pomysl, znajomy sobie tak zrobil i wczasie jazdy na oesie byle woda i mu bledy lapie, pilot mu wylancza i wlacza prad zeby bledy kasowac, dotego gruba niepotrzebna wiacha kabli, no chyba ze ktos na benzynie jedzi to niema wyjscia
w 2.0 sierry/scorpio glowiece padaja osobiscie niejezdzilem ale kumpel ma takie cudo, ale do kata w teren niepolecam
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

- SebastianS
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
- Lokalizacja: Gliwice
Nie bed pomysł, tylko bed ajdija of de przeróbka. Na tej samej zasadzie można zakwestionować sens wkładania jakiegokolwiek benzyniaka, bo iskrę pozalewa. Albo w ogóle silnika, bo wody siorbnieDoktor200 pisze:SebastianS pisze:Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.
łeee bed pomysl, znajomy sobie tak zrobil i wczasie jazdy na oesie byle woda i mu bledy lapie, pilot mu wylancza i wlacza prad zeby bledy kasowac, dotego gruba niepotrzebna wiacha kabli, no chyba ze ktos na benzynie jedzi to niema wyjscia
w 2.0 sierry/scorpio glowiece padaja osobiscie niejezdzilem ale kumpel ma takie cudo, ale do kata w teren niepolecam

Jak wsadzisz silnik bez jakichkolwiek zabezpieczeń, to się nie dziw, że będzie klękał w wodzie.
A dodam, że akurat V6 2.9 jest wyjątkowo wdzięczny jeśli chodzi o wodę, bo ma mało czujników i można je umieścić (np MAP sensor, który jest zamiast przepływomierza) daleko od jakiejkolwiek wody.
- piotr oskwarek
-
- Posty: 818
- Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Doktor200 pisze:SebastianS pisze:Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.
łeee bed pomysl, znajomy sobie tak zrobil i wczasie jazdy na oesie byle woda i mu bledy lapie, pilot mu wylancza i wlacza prad zeby bledy kasowac, dotego gruba niepotrzebna wiacha kabli, no chyba ze ktos na benzynie jedzi to niema wyjscia
w 2.0 sierry/scorpio glowiece padaja osobiscie niejezdzilem ale kumpel ma takie cudo, ale do kata w teren niepolecam
a jak działa taki 2.9 bez kompa?? jstem trochę ciekaw
kąt wyprzedzenia zapłonu zmieniać się trochę powinien w zależności od obciążeń silnika a bez kompa ani rusz,
poza tym będzie jakoś jeździł ale tylko na gazie a stare v6 forda chyba nie nadają się zbytnio do tego
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 11
- Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:42 pm
- Lokalizacja: janow lubelski
witam dopiero teraz przeczytalem post 2,9 bez kompa chodzi aparat od 2,8 lub 2,3 ze zmienionym trybikiem z 2,9 (2,9 ma w inna strone zeby)
kolektor z gaznikiem od 2,8 (prawie pasuje) mialem najpierw 2,8 pozniej 2,9 osobiscie uwazam ze 2,8 jest ok 2,9 zeby jechal musisz go trzymac na obrotach
kolektor z gaznikiem od 2,8 (prawie pasuje) mialem najpierw 2,8 pozniej 2,9 osobiscie uwazam ze 2,8 jest ok 2,9 zeby jechal musisz go trzymac na obrotach
kiedys uaz 2,9 teraz slodka suzi x3
witam:)
temat stary to troche go ruszę
starty diesel sie rozsypał i nowego diesla NIE bedzie.
tak więc lepiej wstawić V6 2.8 od forda czy pięciogarówkę 2.3 od audi
?? z audi problem od czego dopasować skrzynię biegów i jest na pasku.
a może jeszcze coś innego
pozdrawiam

temat stary to troche go ruszę

starty diesel sie rozsypał i nowego diesla NIE bedzie.
tak więc lepiej wstawić V6 2.8 od forda czy pięciogarówkę 2.3 od audi

a może jeszcze coś innego

pozdrawiam



Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69
uwielbiam 69

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość