Benzynowy V6 do Gaza

gaz 69, 67, 63 itd...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
agus
 
 
Posty: 109
Rejestracja: pn lip 03, 2006 2:35 pm
Lokalizacja: SLWK

Post autor: agus » śr sie 30, 2006 11:40 am

i lepiej,zeby nie rozlecialo sie
Wertep Klub
"Wychowana na mleku matki i oparach benzyny"

Awatar użytkownika
profesor30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 77
Rejestracja: sob mar 04, 2006 1:15 pm
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: profesor30 » śr sie 30, 2006 3:03 pm

Piątka lepiej się zbiera od siódemki to normalne - stosunek mas robi swoje.
Jlość cylindrów mnie nie rusza :)3
Zależy które V12 M70 czy M73 bo to zasadnicza różnica i w jakim był stanie ??

zax

Post autor: zax » śr sie 30, 2006 3:52 pm

Ja sie musze pochwalić że ot tak zaje*ałem wołge u siebie jakiśczas temu :P
Ale wierny jakiś jestem bo silnik który już czeka to... Wołga :)21

Chłopaki powiedzcie może w jaki sposób ochronić ruski silnik przed takimi jajami...

Zmieniam olej, filtr oleju, filtr powietrza, dolewam środka zagęszczającego do oleju (poprawia spalanie, zwiększa kompresje i ciśnienie oleju, chroni silnik przed zatarciem i przegrzaniem, oraz uszczelnia silnik)...

Co jeszcze mam zrobić żeby moja wołga mi jak najdłużej posłużła?

Pozdro.

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » śr sie 30, 2006 5:31 pm

zax pisze:Ja sie musze pochwalić że ot tak zaje*ałem wołge u siebie jakiśczas temu :P
Ale wierny jakiś jestem bo silnik który już czeka to... Wołga :)21

Chłopaki powiedzcie może w jaki sposób ochronić ruski silnik przed takimi jajami...

Zmieniam olej, filtr oleju, filtr powietrza, dolewam środka zagęszczającego do oleju (poprawia spalanie, zwiększa kompresje i ciśnienie oleju, chroni silnik przed zatarciem i przegrzaniem, oraz uszczelnia silnik)...

Co jeszcze mam zrobić żeby moja wołga mi jak najdłużej posłużła?

Pozdro.
nie lac tego badziewia

:)21
LJ 70

zax

Post autor: zax » śr sie 30, 2006 5:33 pm

Ok... Narazie silnik stoi ze starym olejem więc jeszcze nic straconego :P
No ale serio pytam... Co zrobić żeby mu dobrze było...
I nie oczekuje odpowiedzi typu pogłaskać po głowicy, podrapać za kolektorem :roll:

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » śr sie 30, 2006 8:45 pm

Nie lac tego gowna co niby olej zageszcza (wyciaga kase z portfela)
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

zax

Post autor: zax » śr sie 30, 2006 8:52 pm

tiger pisze:Nie lac tego gowna co niby olej zageszcza (wyciaga kase z portfela)
Ok, a więc nie można już bardziej dogodzić wołdze? :)

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » śr sie 30, 2006 9:18 pm

Dbać o olej i tyla. Nie lać zdanych specyfików. Pilnować żeby nie przegrzać i pycić. no

Awatar użytkownika
Grzegorz G.
Posty: 781
Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grzegorz G. » czw sie 31, 2006 9:04 am

I zmieniać filtr oleju po wodowaniu a nie tylko sam olej - bo bywają przypadki zapchania filtra piachem.
Grzechu_z_UAZ

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » pt wrz 01, 2006 2:22 pm

a jak koniecznie chcesz cos dolac to lej (uwaga reklama :wink: )motor-life'a,super srodek ktory nie uszlachetnia oleju tylko metal-testowany w motocyklach wyscigowych :)2

Awatar użytkownika
luckymen
Posty: 325
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:43 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: luckymen » śr wrz 19, 2007 11:17 pm

odświeżam temat... :)2

mam silnik od ascony 2.1

powoli nie jestem zadowolony z efektów w terenie.

jakieś nowe doświadczenia z V.6 forda scorpio 2.9 ??? jeździłem ostatnio takim u kolegi, bajeczka działa i robił w terenie.

Czy polecacie coś nowego temat długo stał nic nie pisane?

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » czw wrz 20, 2007 6:59 am

weno albo poczytaj sobie albo się zastanów zanim coś napiszesz...
niby co miało nowego wydarzyć się w temacie V6 do gieza a ?
- już lata temu zostało sprawdzone co działa a co nie i opisane.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob wrz 22, 2007 8:03 pm

kupujesz EFI 2.9 wywalasz kompa, z aparatu zaplonowego wykorzystujes tylko 3.4 przewody, podczepiasz pod instalacje ta sama co byla(gazikowa) zakladasz Blosa i jazda, to tak w skrucie, szczegoly na priv jak cie interesi dalej
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » śr wrz 26, 2007 11:20 am

Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr wrz 26, 2007 2:50 pm

też tak można
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
luckymen
Posty: 325
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:43 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: luckymen » śr wrz 26, 2007 8:13 pm

dzięki za opinie, po długim czytaniu różnych forum, ostatnim rajdzie.

dużo informacji dostałem na PW wielkie dzięki :)2

wasze opinie i doświadczenia bezcenne :D

za resztę musze już płacić.

podejmuje decyzję iż wsadzam 2.0 dohc od forda sierry rocznik 94-96 dobry moment obrotowy i nie pourywa zawieszenia - co prawie każdy przy 2.9 wspominał.

jak będzie zrobione to szepne opinie.

Awatar użytkownika
Babol
Posty: 322
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
Lokalizacja: Warszawa - Łomianki

Post autor: Babol » pt wrz 28, 2007 10:15 am

ale ty się zastanów jak ten motor będzie robił w terenie? jak ma rozrząd? czy nie jest za delikatny... same parametry moment, moc itd to nie wszystko
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » pt wrz 28, 2007 11:33 am

widzę - nie wiesz o czym piszesz
poszukaj proszę jakiś materiałów, do manuala zajrzyj itd.
potem napisz jeszcze raz
:)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Post autor: Szarbia » pt wrz 28, 2007 3:37 pm

luckymen pisze: podejmuje decyzję iż wsadzam 2.0 dohc od forda sierry rocznik 94-96
Chlopie - ten silnik to padaka, nawet w zwyklych Sierrach sa z nim problemy (glowica, przegrzewanie). To ze mozna go kupic za 300zl to nie powod, zeby go zakladac. Szkoda robory.
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » sob wrz 29, 2007 7:36 am

SebastianS pisze:Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.


łeee bed pomysl, znajomy sobie tak zrobil i wczasie jazdy na oesie byle woda i mu bledy lapie, pilot mu wylancza i wlacza prad zeby bledy kasowac, dotego gruba niepotrzebna wiacha kabli, no chyba ze ktos na benzynie jedzi to niema wyjscia


w 2.0 sierry/scorpio glowiece padaja osobiscie niejezdzilem ale kumpel ma takie cudo, ale do kata w teren niepolecam
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
SebastianS
 
 
Posty: 1185
Rejestracja: sob wrz 20, 2003 12:14 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SebastianS » ndz paź 07, 2007 11:43 am

Doktor200 pisze:
SebastianS pisze:Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.


łeee bed pomysl, znajomy sobie tak zrobil i wczasie jazdy na oesie byle woda i mu bledy lapie, pilot mu wylancza i wlacza prad zeby bledy kasowac, dotego gruba niepotrzebna wiacha kabli, no chyba ze ktos na benzynie jedzi to niema wyjscia


w 2.0 sierry/scorpio glowiece padaja osobiscie niejezdzilem ale kumpel ma takie cudo, ale do kata w teren niepolecam
Nie bed pomysł, tylko bed ajdija of de przeróbka. Na tej samej zasadzie można zakwestionować sens wkładania jakiegokolwiek benzyniaka, bo iskrę pozalewa. Albo w ogóle silnika, bo wody siorbnie :)21

Jak wsadzisz silnik bez jakichkolwiek zabezpieczeń, to się nie dziw, że będzie klękał w wodzie.
A dodam, że akurat V6 2.9 jest wyjątkowo wdzięczny jeśli chodzi o wodę, bo ma mało czujników i można je umieścić (np MAP sensor, który jest zamiast przepływomierza) daleko od jakiejkolwiek wody.

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » pn paź 08, 2007 5:48 am

w uazie elektroniki zawsze zaduzo. jak ktos kiedycs powiedizal nic czego niema to sie niepopsuje, a iskra i bez kompa jet taka zeby konia zabila :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » ndz paź 14, 2007 5:45 pm

Doktor200 pisze:
SebastianS pisze:Prościej: Kupujesz 2.9 EFI, nie wywalasz kompa, tylko montujesz razem z wiązką, którą przedłużasz i montujesz komputer w bezpiecznym od wody miejscu, wstawiasz pompę elektryczną paliwa - i używasz.
Reszta na priv.


łeee bed pomysl, znajomy sobie tak zrobil i wczasie jazdy na oesie byle woda i mu bledy lapie, pilot mu wylancza i wlacza prad zeby bledy kasowac, dotego gruba niepotrzebna wiacha kabli, no chyba ze ktos na benzynie jedzi to niema wyjscia


w 2.0 sierry/scorpio glowiece padaja osobiscie niejezdzilem ale kumpel ma takie cudo, ale do kata w teren niepolecam

a jak działa taki 2.9 bez kompa?? jstem trochę ciekaw
kąt wyprzedzenia zapłonu zmieniać się trochę powinien w zależności od obciążeń silnika a bez kompa ani rusz,
poza tym będzie jakoś jeździł ale tylko na gazie a stare v6 forda chyba nie nadają się zbytnio do tego
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

misiojanow
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 29, 2007 10:42 pm
Lokalizacja: janow lubelski

Post autor: misiojanow » ndz paź 14, 2007 7:55 pm

witam dopiero teraz przeczytalem post 2,9 bez kompa chodzi aparat od 2,8 lub 2,3 ze zmienionym trybikiem z 2,9 (2,9 ma w inna strone zeby)
kolektor z gaznikiem od 2,8 (prawie pasuje) mialem najpierw 2,8 pozniej 2,9 osobiscie uwazam ze 2,8 jest ok 2,9 zeby jechal musisz go trzymac na obrotach
kiedys uaz 2,9 teraz slodka suzi x3

Awatar użytkownika
vena81
Posty: 401
Rejestracja: pn gru 03, 2007 3:33 pm
Lokalizacja: Olsztyn,Gdynia

Post autor: vena81 » ndz sty 13, 2008 10:53 pm

witam:)

temat stary to troche go ruszę :)21

starty diesel sie rozsypał i nowego diesla NIE bedzie.
tak więc lepiej wstawić V6 2.8 od forda czy pięciogarówkę 2.3 od audi ???? z audi problem od czego dopasować skrzynię biegów i jest na pasku.
a może jeszcze coś innego ??

pozdrawiam :D :)21 :D
Życie to wielka impreza. Rób wszystko żeby nie być na niej kelnerem
uwielbiam 69 :)22

ODPOWIEDZ

Wróć do „Gaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość