Olej do LSD

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Olej do LSD

Post autor: Cajman » czw wrz 13, 2007 11:28 am

Witam

Tylny most z LSD - wymiana - Patrol GR 60

Wiem, że była już o tym mowa i nazwy oraz symbole olejów znam.
Mam tylko pytanie - czy lać minerał czy syntetyk??

Pomijam koszty - chodzi mi o dobro i dobra pracę dyfru

Adam
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Olej do LSD

Post autor: gebels » czw wrz 13, 2007 12:45 pm

Cajman pisze:Witam

Tylny most z LSD - wymiana - Patrol GR 60

Wiem, że była już o tym mowa i nazwy oraz symbole olejów znam.
Mam tylko pytanie - czy lać minerał czy syntetyk??

Pomijam koszty - chodzi mi o dobro i dobra pracę dyfru

Adam

zmieniaj częściej niż pisze w książce to na pewno lepeij mu wyjdzie niż syntetyk zmieniany według książki
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Cajman
 
 
Posty: 801
Rejestracja: wt lis 21, 2006 6:24 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Cajman » czw wrz 13, 2007 12:59 pm

Czyli minerał a cześciej ? Myślałem o BP
GR Y 60 2,8 IC - Long, TJM + 2" (75, 200 kg)
http://www.kajmanoverland.pl

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw wrz 13, 2007 1:52 pm

ja leje mineral do terrana 1 i wymieniam go co jakies 2 tys km, a autkiem w zasadzie smigam tylko po drogach mniej lub bardziej utwardzonych, sporadycznie po asfalcie, wymieniam też po jakimś taplaniu w wodzie, a tak w sumie to robie nim w roku tak z 5 do 7 tys.

zauważyłem też jedną rzecz , a mianowicie że jak częściej olej zmieniam to powoiedzmy że prawie zawsze działa jak powinno, auto 18 letnie LSD też więc na pewno nie działa tak jak nowe, więc na przepracowanym oleju działa gorzej
Czwarte serce :cry:

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » czw wrz 13, 2007 3:08 pm

Cajman pisze:Czyli minerał a cześciej ? Myślałem o BP
wlej shella spirax A90 LS -mineral
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw wrz 13, 2007 3:17 pm

Pawełek 1971 pisze:
Cajman pisze:Czyli minerał a cześciej ? Myślałem o BP
wlej shella spirax A90 LS -mineral

dilujesz shella ?? czy masz tylko od nich działke od sprzedaży ?? :wink: :wink: :wink:
Czwarte serce :cry:

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » czw wrz 13, 2007 3:43 pm

nie , poprostu dobry olej :D
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
adam_buszkowo
 
 
Posty: 222
Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO

Post autor: adam_buszkowo » wt paź 16, 2007 6:11 pm

mam pytanie....
wymienilem olej w tylnym moscie, (ktos wczesniej wlal przejkladniowy) na mobil SHC-LS SAE75W-90 i lsd dalej nie robi.
odkrecilem tylna pokrywe mostu do zlania oleju,bo korek ani drgnie i tarcze wygladaja ok.
czy moglo zostac cos oleju w zakamarkach i przez to lsd nie dziala?
weszlo mi 1,5L
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655

Awatar użytkownika
rorte
 
 
Posty: 185
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:45 am
Lokalizacja: zamosc

Post autor: rorte » wt paź 16, 2007 6:16 pm

wlej shella spirax A90 LS -mineral[/quote] :)
:)2 :)2

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » wt paź 16, 2007 6:16 pm

adam_buszkowo pisze:mam pytanie....
wymienilem olej w tylnym moscie, (ktos wczesniej wlal przejkladniowy) na mobil SHC-LS SAE75W-90 i lsd dalej nie robi.
odkrecilem tylna pokrywe mostu do zlania oleju,bo korek ani drgnie i tarcze wygladaja ok.
czy moglo zostac cos oleju w zakamarkach i przez to lsd nie dziala?
weszlo mi 1,5L

trza było przepłukać jakimś cudem, pojeździj trochę i znowu zmień to odżyje
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
adam_buszkowo
 
 
Posty: 222
Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO

Post autor: adam_buszkowo » wt paź 16, 2007 6:21 pm

w Bydgoszczy robaia tak - :o -JAKI OLEJ, DO CZEGO, A CO TO JEST? :evil:
w jednym sklepie zaproponowali mi olej po 170zlnetto/litr!
w innym po 40zl/litr, ale jesli kupie opakowanie 20l
jedyni zlitowali sie i sprzedali mobila po 60zl

gdzie dostane tego shella?
po ile on jest?

dzis pojechalem na zwirownie i bez lsd moglem tylko zjezdzac....
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655

Pawełek 1971
Posty: 374
Rejestracja: śr lut 01, 2006 5:27 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pawełek 1971 » wt paź 16, 2007 8:03 pm

u nas w kraku bywa na stacjach shell ,ceny nie pamiętam
GG 6655009
GSM +48501071314
Y60 2.8TD + 4" Dobinsons + BFG 33"MT, lekko dłubnięty

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » wt paź 16, 2007 8:26 pm

adam_buszkowo pisze: gdzie dostane tego shella?
po ile on jest?
http://www.rajdy4x4.pl/sklep/produkt/125/3249.html
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » wt paź 16, 2007 9:56 pm

adam_buszkowo pisze: dzis pojechalem na zwirownie i bez lsd moglem tylko zjezdzac....
Z LSD też będziesz mógł tylko zjeżdżać. To nie jest blokada, to jest popierdółka dla takich pacjentów jak ja, który odpuszczam co bardziej wymagające miejsca. W miejscu, gdzie naprawdę potrzeba blokady LSD nic ci nie da, a tam gdzie coś ci da, można przejechać i bez niego... Nie licz na cuda, holender zawsze pozostanie rolnikiem...
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr paź 17, 2007 11:02 am

pyntront pisze:
adam_buszkowo pisze: dzis pojechalem na zwirownie i bez lsd moglem tylko zjezdzac....
Z LSD też będziesz mógł tylko zjeżdżać. To nie jest blokada, to jest popierdółka dla takich pacjentów jak ja, który odpuszczam co bardziej wymagające miejsca. W miejscu, gdzie naprawdę potrzeba blokady LSD nic ci nie da, a tam gdzie coś ci da, można przejechać i bez niego... Nie licz na cuda, holender zawsze pozostanie rolnikiem...

taa ale jak masz jedno tylne kółko w powietrzu to sprawne LSD i problemu niema, a jak nie masz nic to bida
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » śr paź 17, 2007 3:49 pm

gebels pisze:
pyntront pisze:
adam_buszkowo pisze: dzis pojechalem na zwirownie i bez lsd moglem tylko zjezdzac....
Z LSD też będziesz mógł tylko zjeżdżać. To nie jest blokada, to jest popierdółka dla takich pacjentów jak ja, który odpuszczam co bardziej wymagające miejsca. W miejscu, gdzie naprawdę potrzeba blokady LSD nic ci nie da, a tam gdzie coś ci da, można przejechać i bez niego... Nie licz na cuda, holender zawsze pozostanie rolnikiem...

taa ale jak masz jedno tylne kółko w powietrzu to sprawne LSD i problemu niema, a jak nie masz nic to bida
No przy takich dużych kołach to LSD już wiele nie pomaga...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
adam_buszkowo
 
 
Posty: 222
Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO

Post autor: adam_buszkowo » śr paź 17, 2007 5:53 pm

TO JEST MOJ 6STY PICKUP I ZARAZEM PIERWSZY W KTORYM NIE DZILA
a wiec widze roznice, jezdze po tych samych miejscach.
lsd jest zaleta samochodow nibyterenowych
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr paź 17, 2007 8:47 pm

gebels pisze:taa ale jak masz jedno tylne kółko w powietrzu to sprawne LSD i problemu niema, a jak nie masz nic to bida
Ze co ? Jak masz kolko w powietrzu to i z LSD i bez bida. Tam pomoze tylko 100%
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr paź 17, 2007 9:58 pm

Marcin-Kraków pisze:
gebels pisze:taa ale jak masz jedno tylne kółko w powietrzu to sprawne LSD i problemu niema, a jak nie masz nic to bida
Ze co ? Jak masz kolko w powietrzu to i z LSD i bez bida. Tam pomoze tylko 100%

nie tylko, moje działa, i w takich momentach kiedy jedno przednie i jedno tylne były w górze gdyby nie działało to by był problem, a że działa to problemu nie było (a w łamańcu z przodu to wykrzyż w porównaniu do sztywnego mostu to jest symboliczny)

co by nie mówić lepiej mieć LSD niż nic
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » czw paź 18, 2007 7:00 am

gebels pisze:co by nie mówić lepiej mieć LSD niż nic
Z tym mogę się zgodzić.
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

Awatar użytkownika
Pokemon
 
 
Posty: 187
Rejestracja: pn gru 26, 2005 2:09 pm
Lokalizacja: Graudenz

Post autor: Pokemon » czw paź 18, 2007 11:50 am

adam_buszkowo pisze:mam pytanie....
wymienilem olej w tylnym moscie, (ktos wczesniej wlal przejkladniowy) na mobil SHC-LS SAE75W-90 i lsd dalej nie robi.
odkrecilem tylna pokrywe mostu do zlania oleju,bo korek ani drgnie i tarcze wygladaja ok.
czy moglo zostac cos oleju w zakamarkach i przez to lsd nie dziala?
weszlo mi 1,5L
czyli do GR z LSD wchodzi około 1,5l ,a ile wchodzi do k260?

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw paź 18, 2007 2:58 pm

Pokemon pisze:
adam_buszkowo pisze:mam pytanie....
wymienilem olej w tylnym moscie, (ktos wczesniej wlal przejkladniowy) na mobil SHC-LS SAE75W-90 i lsd dalej nie robi.
odkrecilem tylna pokrywe mostu do zlania oleju,bo korek ani drgnie i tarcze wygladaja ok.
czy moglo zostac cos oleju w zakamarkach i przez to lsd nie dziala?
weszlo mi 1,5L
czyli do GR z LSD wchodzi około 1,5l ,a ile wchodzi do k260?
tyle samo, ten olej przeważnie w małych opakowaniach jest w 0,5L kup 3 to ci starczy
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » czw paź 18, 2007 6:06 pm

gebels pisze:
Pokemon pisze:
adam_buszkowo pisze:mam pytanie....
wymienilem olej w tylnym moscie, (ktos wczesniej wlal przejkladniowy) na mobil SHC-LS SAE75W-90 i lsd dalej nie robi.
odkrecilem tylna pokrywe mostu do zlania oleju,bo korek ani drgnie i tarcze wygladaja ok.
czy moglo zostac cos oleju w zakamarkach i przez to lsd nie dziala?
weszlo mi 1,5L
czyli do GR z LSD wchodzi około 1,5l ,a ile wchodzi do k260?
tyle samo, ten olej przeważnie w małych opakowaniach jest w 0,5L kup 3 to ci starczy
hmm nie wiem może do 4,2 inaczej wchodzi :)21 choc to ten sam most ale mi weszlo troche ponad 1,5 litra 8) wchodzi 2,7 i tyle też podaje producent !!
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
hobotnica
 
 
Posty: 108
Rejestracja: sob mar 31, 2007 7:42 pm
Lokalizacja: Rembertów

Post autor: hobotnica » czw paź 18, 2007 6:56 pm

co patrol to inaczej.
u mnie wchodzi równiutko 2 l, chciałem wcisnąć więcej ale się nie dało.
Ja leję hipola 5 GL, wymieniam po każdym topieniu i LSD działa jak złoto
Zuzia

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » czw paź 18, 2007 9:35 pm

lbl78 pisze:
gebels pisze:
Pokemon pisze: czyli do GR z LSD wchodzi około 1,5l ,a ile wchodzi do k260?
tyle samo, ten olej przeważnie w małych opakowaniach jest w 0,5L kup 3 to ci starczy
hmm nie wiem może do 4,2 inaczej wchodzi :)21 choc to ten sam most ale mi weszlo troche ponad 1,5 litra 8) wchodzi 2,7 i tyle też podaje producent !!


mowa była o 260 więc napisałem co mówią mądre knigi o 260 a do 4,2 to powinno wejść wedle tych knig 2,1
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości