Nowa Grand Vitara - widział ktoś jak to robi w terenie?
Moderator: Albert_N
- blizzard
- Posty: 466
- Rejestracja: śr lis 01, 2006 11:16 pm
- Lokalizacja: Pruszków/Konstancin
- Kontaktowanie:
Tu nie było problemu, bo rolnik stał obok i powiedział że nie przejdą. Tak tylko dla wyjaśnienia. Ale faktycznie z filmu to nie wynika.
był Jimny, jest KZJ95
KLUB SUZUKI
KLUB SUZUKI
@GienekGienek pisze:mic nie próbuję udowodnić, zadałem jedynie pytanie, natomiast część forumowiczów prubuje udowodnić, że auto o którym mowa jest do bani i to w oparciu właśnie o teorię i to wyssaną z własnego palca, bo żaden z kolegów nie widział tego auta w ostrym terenie / z liftem czy bez/
a zwłaszcza Masmo...
Masmo cieszę się że tak się udzielasz w tym wątku, ale sam przyznasz że nie widziałeś nigdy kogoś o podobnym zacięciu jak twoje i choćby w lekko zmodyfikowanej GVII w akcji. Wszystkie swoje teorie poprostu oparłeś na własnych przemyśleniach i tak na prawdę nic do tego wątku nie wniosłeś - żadnych informacji tylko tak zacięcie się pieniłeś lecząc pewnie kompleks małego członkaPrzypominam, chłopcze że tytuł forum brzmiał "czy ktoś widział jak to robi w terenie".
A po lekturze wypowiedzi -zwłaszcza twoich Masmo- wnioskuję że nie widziano.
Niemniej jednak dziękuję forumowiczom /również tobie Masmo - żebyś się w nocy nie moczył/za te wyważone wypowiedzi i na temat.
Pozdrawiam
Napiszę Ci inaczej, bo chyba nie zrozumiałeś: zapytaj się na forum www.kajaki.pl czy taką skorupą żywiczną szybko przepłyniesz atlantyk północny wczesną jesienią. Gwarantuję, że zdziwienie będzie podobne.
LR2 - jej
LR3 - jego
LR3 - jego
- woolfgard
- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
- Kontaktowanie:
Pozwolę sobie zabrać głos w sprawie.
Nowa Grand Vitara w terenie nie robi. Mówię tu o aucie fabrycznym.
A to na poparcie mojej tezy: byłem sędzią na 2 OS-ie tegorocznej warszawskiej integracji. OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.
Muszę jednak zaznaczyć trzy rzeczy:
1. Nowa nie przejechała z powodu braku doświadczenia kierowcy.
2. Auto mogło przejechać ten OS, lecz okupione było by to połamanym zderzakiem i może uszkodzeniem spodu pojazdu.
3. OS był jedną z najłatwieszych prób na Integracji.
Nowa GV w stanie fabrycznym nadaje się idelanie na asfalt, drogi szutrowe, górskie i wypady rekreacyjne. Jest za niska na wszelkie wykrzyże, muldy itp. mogą poważnie uszkodzić auto.
Zmotanej nowej GV w terenie jeszcze nie widziałem.
Na pocieszenie właścicielom nowych GV powiem, że tym samym miejscu powiesiły się nowe: Discovery III i Nissan Navara.
Nowa Grand Vitara w terenie nie robi. Mówię tu o aucie fabrycznym.
A to na poparcie mojej tezy: byłem sędzią na 2 OS-ie tegorocznej warszawskiej integracji. OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.
Muszę jednak zaznaczyć trzy rzeczy:
1. Nowa nie przejechała z powodu braku doświadczenia kierowcy.
2. Auto mogło przejechać ten OS, lecz okupione było by to połamanym zderzakiem i może uszkodzeniem spodu pojazdu.
3. OS był jedną z najłatwieszych prób na Integracji.
Nowa GV w stanie fabrycznym nadaje się idelanie na asfalt, drogi szutrowe, górskie i wypady rekreacyjne. Jest za niska na wszelkie wykrzyże, muldy itp. mogą poważnie uszkodzić auto.
Zmotanej nowej GV w terenie jeszcze nie widziałem.
Na pocieszenie właścicielom nowych GV powiem, że tym samym miejscu powiesiły się nowe: Discovery III i Nissan Navara.
deadspace.bandcamp.com
- cornholio78
- Posty: 1882
- Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm
No dobra, fotka z integracji:
http://picasaweb.google.com/lh/viewPhot ... 4015277858
http://picasaweb.google.com/lh/viewPhot ... 4015277858
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August
HMMMM........
zastanawia mnie jednak to co ostatnio dowiedziałem się o GVII otóż:
że auto nie jest jednak pozbawione konstrukcji ramowej, i że rama faktycznie w aucie jest, jednak nie ma klasycznych podłużnic i owa rama jest po prostu zintegrowana z blachami karoserii, robiąc jednocześnie za podłużnicę /zabieg producenta mający na celu zwiększenie miejsca w kabinie.
Po lekturze tego wątku oraz polskich internetowych artykułów nie znalazłem informacji na potwierdzenie waszej hipotezy o rzekomej niewystarczającej sztywnosci tego auta i /a FE!/ porównania jej do RAVki.
Trzaby "prześlabizować" anglojęzyczne fora i zobaczyć, czy przedstawiciele innych szczepów mające łatwiejszy dostęp do szeleszczących papierków niż Polanie zdecydowali się już brutalnie potraktować GVII - i co później z tego wynikło:) Jestem bowiem ciekaw, czy nasze dziatki za lat np. 12 też będą taplać się po dach w błocie zmotanymi GVII - tak jak to i Wy teraz brutalnie czynicie z wszymi Vitarami i GV.
??
Ja prawdę powiedziawszy jak już posiądę tą maszynę /bo chcę jednak ją sobie sprawić/ zamierzam nią jeździć w teren, lecz tam gdzie jeżdżę i tak jak jeżdżę - nie uszkodziłbym zapewne nawet i RAVki. Niemniej jednak zaznaczam, że maszyna ta nie będzie jeździć tylko po czarnym. Aczkolwiek nie ukrywam, że że ciągnie mnie do prawdziwie offroadowej zabawy, którą prawdziwie ekstremalnie dane mi było uprawiać jedynie na motorze, dla tego myślę, że w moim obejściu wcześniej czy później pojawi się także samurai /wstrętny mały brzydal
, ale -jak sam widziałem- poza tym posiadający już same zalety/.
Gdyby coś na temat nowej GV ktoś znalazł jakiś filmik informację czy artykuł to prosze wrzucić tutaj.
PS chwile mnie nie było na forum i jak teraz przeczytałem to był tu jakiś link do "nieprawomyślnego" filmu, który miał przedstawiać GVII niszczącego uprawy rolnicze . Nie widziałem tego i chciałbym zobaczyć dlatego proszę o link na PRV. Dzięki
zastanawia mnie jednak to co ostatnio dowiedziałem się o GVII otóż:
że auto nie jest jednak pozbawione konstrukcji ramowej, i że rama faktycznie w aucie jest, jednak nie ma klasycznych podłużnic i owa rama jest po prostu zintegrowana z blachami karoserii, robiąc jednocześnie za podłużnicę /zabieg producenta mający na celu zwiększenie miejsca w kabinie.
Po lekturze tego wątku oraz polskich internetowych artykułów nie znalazłem informacji na potwierdzenie waszej hipotezy o rzekomej niewystarczającej sztywnosci tego auta i /a FE!/ porównania jej do RAVki.
Trzaby "prześlabizować" anglojęzyczne fora i zobaczyć, czy przedstawiciele innych szczepów mające łatwiejszy dostęp do szeleszczących papierków niż Polanie zdecydowali się już brutalnie potraktować GVII - i co później z tego wynikło:) Jestem bowiem ciekaw, czy nasze dziatki za lat np. 12 też będą taplać się po dach w błocie zmotanymi GVII - tak jak to i Wy teraz brutalnie czynicie z wszymi Vitarami i GV.

Ja prawdę powiedziawszy jak już posiądę tą maszynę /bo chcę jednak ją sobie sprawić/ zamierzam nią jeździć w teren, lecz tam gdzie jeżdżę i tak jak jeżdżę - nie uszkodziłbym zapewne nawet i RAVki. Niemniej jednak zaznaczam, że maszyna ta nie będzie jeździć tylko po czarnym. Aczkolwiek nie ukrywam, że że ciągnie mnie do prawdziwie offroadowej zabawy, którą prawdziwie ekstremalnie dane mi było uprawiać jedynie na motorze, dla tego myślę, że w moim obejściu wcześniej czy później pojawi się także samurai /wstrętny mały brzydal

Gdyby coś na temat nowej GV ktoś znalazł jakiś filmik informację czy artykuł to prosze wrzucić tutaj.
PS chwile mnie nie było na forum i jak teraz przeczytałem to był tu jakiś link do "nieprawomyślnego" filmu, który miał przedstawiać GVII niszczącego uprawy rolnicze . Nie widziałem tego i chciałbym zobaczyć dlatego proszę o link na PRV. Dzięki
A ja w zwiazku z wypowiedziami w tym watku mam takie pytanko, ktore bardzo czesto mi sie nasuwa: ktore z obecnie produkowanych nowych aut terenowych (lub suvowatych) jest faktycznie w pelnym tego slowa znaczeniu prawdziwym autem terenowym? Bo czytajac inne watki widze, ze ani GVII, ani Navara, ani Rav ani Defender... Wiec ktore???????
Moje Słoneczko Cici '80 r.Suzuki Vitara 1,6 '88 r.,
Zależy jakie kryteria się przyjmuje.Wojo-Agro pisze:A ja w zwiazku z wypowiedziami w tym watku mam takie pytanko, ktore bardzo czesto mi sie nasuwa: ktore z obecnie produkowanych nowych aut terenowych (lub suvowatych) jest faktycznie w pelnym tego slowa znaczeniu prawdziwym autem terenowym? Bo czytajac inne watki widze, ze ani GVII, ani Navara, ani Rav ani Defender... Wiec ktore???????
Fakt, że coraz mniej jest zdolności terenowych w nowych autach, ale można pokusić się o zrobienie listy.
Napewno auto terenowe musi mieć reduktor, co już daje jakieś kryterium.
Na szybko do listy przychodzą mi:
-Suzuki jimny
-Jeep wrangler
-LR defender
-Merc G
-Nissan Patrol
jakieś inne pomysły?

Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006
Robią robią... J10 ponoć niedawno przestali...J7 robią, taką nową mordkę nawet mająmendelmax pisze:Jeśli się nie mylę, to już ich nie robiąTomaszRT pisze:Wszystkie Toyoty J7Mówimy o autach produkowanych obecnie


http://www.buschtaxi.org
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
jaki ma sens porównywanie samochodów w wersjach 3d z 5d pod kątem zwisów nadwozia ?woolfgard pisze: OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- woolfgard
- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
- Kontaktowanie:
W tym wypadku ma i to duży: to były jedyne "fabryczne" Suzuki Vitara jakie przejechały ten OS. Do czego miałem porównywać nową GV? Do ciągnika?gkozi pisze:jaki ma sens porównywanie samochodów w wersjach 3d z 5d pod kątem zwisów nadwozia ?woolfgard pisze: OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.

deadspace.bandcamp.com
no jak powiesiło się na progu zjazdu to tym bardziej nie nalezy jej porownywac z krótką wersją która ma mniejszy rozstaw osi i lepszy kąt rampowy , jeśli mają takie same przednie zderzaki i przednie zwisy to znaczy, że są jednakowo dobre jeżeli chodzi o zjazd więc sam sobie zaprzeczasz
więc jeszcze raz co nam chcesz przekazać? że starsza krótka jest bardziej dzielna w terenie niż dłuższa nowsza?
to chyba żadne zaskoczenie
i nikt Ci nie każe porównywać, jeśli nie masz możliwości obiektywnie ocenić obu wersji to tego nie rób ;P
[przypieprzam się, co?
to z powodu braku śniegu]
więc jeszcze raz co nam chcesz przekazać? że starsza krótka jest bardziej dzielna w terenie niż dłuższa nowsza?
to chyba żadne zaskoczenie
i nikt Ci nie każe porównywać, jeśli nie masz możliwości obiektywnie ocenić obu wersji to tego nie rób ;P
[przypieprzam się, co?

Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
- woolfgard
- Posty: 353
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
- Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
- Kontaktowanie:
gkozi pisze:no jak powiesiło się na progu zjazdu to tym bardziej nie nalezy jej porownywac z krótką wersją która ma mniejszy rozstaw osi i lepszy kąt rampowy , jeśli mają takie same przednie zderzaki i przednie zwisy to znaczy, że są jednakowo dobre jeżeli chodzi o zjazd więc sam sobie zaprzeczasz
więc jeszcze raz co nam chcesz przekazać? że starsza krótka jest bardziej dzielna w terenie niż dłuższa nowsza?
to chyba żadne zaskoczenie
i nikt Ci nie każe porównywać, jeśli nie masz możliwości obiektywnie ocenić obu wersji to tego nie rób ;P
[przypieprzam się, co?to z powodu braku śniegu]
A o to treść przekazu: " Nowa GV w stanie Fabrycznym nie robi w terenie. Zarówno 3d jak i 5d". Wiem bo widziałem na własne oczy do czego zdolne (czy też nie) jest to auto (5d). Za "robienie w terenie" uważam w tym wypadku możliwość przejechania z punktu A do punktu B bez urywania czegokolwiek. Porównuję tu auta seryjne z podobnym prześwitem (coś ok. 19,5cm w Vitarze, w nowej GV podobnie - dodatkowo fabryczne 29").
Następnym razem postaram sie pisać powoli i DRUKOWANYMI literami, tak aby to było zrozumiałe.
[przypieprzam się?



deadspace.bandcamp.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości