Nowa Grand Vitara - widział ktoś jak to robi w terenie?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
blizzard
Posty: 466
Rejestracja: śr lis 01, 2006 11:16 pm
Lokalizacja: Pruszków/Konstancin
Kontaktowanie:

Post autor: blizzard » czw gru 06, 2007 6:50 am

Tu nie było problemu, bo rolnik stał obok i powiedział że nie przejdą. Tak tylko dla wyjaśnienia. Ale faktycznie z filmu to nie wynika.
był Jimny, jest KZJ95
KLUB SUZUKI

Awatar użytkownika
galubap
Posty: 1850
Rejestracja: wt maja 23, 2006 8:35 am
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: galubap » czw gru 06, 2007 8:59 am

blizzard pisze:Tu nie było problemu, bo rolnik stał obok i powiedział że nie przejdą. Tak tylko dla wyjaśnienia. Ale faktycznie z filmu to nie wynika.
A to przepraszam :)2 Trzeba było nagrać rolnika :wink:

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » pt gru 07, 2007 8:36 pm

Gienek pisze:mic nie próbuję udowodnić, zadałem jedynie pytanie, natomiast część forumowiczów prubuje udowodnić, że auto o którym mowa jest do bani i to w oparciu właśnie o teorię i to wyssaną z własnego palca, bo żaden z kolegów nie widział tego auta w ostrym terenie / z liftem czy bez/
a zwłaszcza Masmo...
Masmo cieszę się że tak się udzielasz w tym wątku, ale sam przyznasz że nie widziałeś nigdy kogoś o podobnym zacięciu jak twoje i choćby w lekko zmodyfikowanej GVII w akcji. Wszystkie swoje teorie poprostu oparłeś na własnych przemyśleniach i tak na prawdę nic do tego wątku nie wniosłeś - żadnych informacji tylko tak zacięcie się pieniłeś lecząc pewnie kompleks małego członka :) Przypominam, chłopcze że tytuł forum brzmiał "czy ktoś widział jak to robi w terenie".
A po lekturze wypowiedzi -zwłaszcza twoich Masmo- wnioskuję że nie widziano.
Niemniej jednak dziękuję forumowiczom /również tobie Masmo - żebyś się w nocy nie moczył/ :wink: za te wyważone wypowiedzi i na temat.
Pozdrawiam
@Gienek

Napiszę Ci inaczej, bo chyba nie zrozumiałeś: zapytaj się na forum www.kajaki.pl czy taką skorupą żywiczną szybko przepłyniesz atlantyk północny wczesną jesienią. Gwarantuję, że zdziwienie będzie podobne.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » ndz gru 09, 2007 9:31 am

Pozwolę sobie zabrać głos w sprawie.
Nowa Grand Vitara w terenie nie robi. Mówię tu o aucie fabrycznym.
A to na poparcie mojej tezy: byłem sędzią na 2 OS-ie tegorocznej warszawskiej integracji. OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.
Muszę jednak zaznaczyć trzy rzeczy:
1. Nowa nie przejechała z powodu braku doświadczenia kierowcy.
2. Auto mogło przejechać ten OS, lecz okupione było by to połamanym zderzakiem i może uszkodzeniem spodu pojazdu.
3. OS był jedną z najłatwieszych prób na Integracji.

Nowa GV w stanie fabrycznym nadaje się idelanie na asfalt, drogi szutrowe, górskie i wypady rekreacyjne. Jest za niska na wszelkie wykrzyże, muldy itp. mogą poważnie uszkodzić auto.
Zmotanej nowej GV w terenie jeszcze nie widziałem.

Na pocieszenie właścicielom nowych GV powiem, że tym samym miejscu powiesiły się nowe: Discovery III i Nissan Navara.
deadspace.bandcamp.com

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Post autor: sla66 » ndz gru 09, 2007 12:20 pm

woolfgard pisze:...
Chyba mam zrobione jakieś foty. Sprawdzę i ewentualnie wkleję.
P.S. Tę samą tracę "fabryczna" vitka , na szosówkach pokonała bez kłopotu.
‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » ndz gru 09, 2007 3:13 pm

woolfgard pisze:Nowa GV w stanie fabrycznym nadaje się idelanie na asfalt, drogi szutrowe, górskie i wypady rekreacyjne. Jest za niska na wszelkie wykrzyże, muldy itp. mogą poważnie uszkodzić auto.
podpisuje się pod tym "obiema ręcyma" :)2 :)21

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » ndz gru 09, 2007 4:07 pm

galubap pisze:
blizzard pisze:Tu nie było problemu, bo rolnik stał obok i powiedział że nie przejdą. Tak tylko dla wyjaśnienia. Ale faktycznie z filmu to nie wynika.
A to przepraszam :)2 Trzeba było nagrać rolnika :wink:
no coś Ty ??

jeszcze rolnikowi dotacje z Unii cofną :o

:wink: :lol:

Awatar użytkownika
sla66
 
 
Posty: 3183
Rejestracja: wt mar 21, 2006 11:43 am
Lokalizacja: W-wa pod płotem Nieporętu

Post autor: sla66 » wt gru 11, 2007 10:46 pm

‘Nie jestem panem waszych sumień’ Zygmunt II August

Awatar użytkownika
Gienek
 
 
Posty: 176
Rejestracja: wt gru 20, 2005 6:26 am

Post autor: Gienek » śr gru 12, 2007 8:45 am

HMMMM........
zastanawia mnie jednak to co ostatnio dowiedziałem się o GVII otóż:
że auto nie jest jednak pozbawione konstrukcji ramowej, i że rama faktycznie w aucie jest, jednak nie ma klasycznych podłużnic i owa rama jest po prostu zintegrowana z blachami karoserii, robiąc jednocześnie za podłużnicę /zabieg producenta mający na celu zwiększenie miejsca w kabinie.
Po lekturze tego wątku oraz polskich internetowych artykułów nie znalazłem informacji na potwierdzenie waszej hipotezy o rzekomej niewystarczającej sztywnosci tego auta i /a FE!/ porównania jej do RAVki.
Trzaby "prześlabizować" anglojęzyczne fora i zobaczyć, czy przedstawiciele innych szczepów mające łatwiejszy dostęp do szeleszczących papierków niż Polanie zdecydowali się już brutalnie potraktować GVII - i co później z tego wynikło:) Jestem bowiem ciekaw, czy nasze dziatki za lat np. 12 też będą taplać się po dach w błocie zmotanymi GVII - tak jak to i Wy teraz brutalnie czynicie z wszymi Vitarami i GV.:)??
Ja prawdę powiedziawszy jak już posiądę tą maszynę /bo chcę jednak ją sobie sprawić/ zamierzam nią jeździć w teren, lecz tam gdzie jeżdżę i tak jak jeżdżę - nie uszkodziłbym zapewne nawet i RAVki. Niemniej jednak zaznaczam, że maszyna ta nie będzie jeździć tylko po czarnym. Aczkolwiek nie ukrywam, że że ciągnie mnie do prawdziwie offroadowej zabawy, którą prawdziwie ekstremalnie dane mi było uprawiać jedynie na motorze, dla tego myślę, że w moim obejściu wcześniej czy później pojawi się także samurai /wstrętny mały brzydal :), ale -jak sam widziałem- poza tym posiadający już same zalety/.
Gdyby coś na temat nowej GV ktoś znalazł jakiś filmik informację czy artykuł to prosze wrzucić tutaj.

PS chwile mnie nie było na forum i jak teraz przeczytałem to był tu jakiś link do "nieprawomyślnego" filmu, który miał przedstawiać GVII niszczącego uprawy rolnicze . Nie widziałem tego i chciałbym zobaczyć dlatego proszę o link na PRV. Dzięki

Awatar użytkownika
Wojo-Agro
Posty: 768
Rejestracja: sob cze 23, 2007 9:11 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wojo-Agro » śr gru 12, 2007 8:53 am

A ja w zwiazku z wypowiedziami w tym watku mam takie pytanko, ktore bardzo czesto mi sie nasuwa: ktore z obecnie produkowanych nowych aut terenowych (lub suvowatych) jest faktycznie w pelnym tego slowa znaczeniu prawdziwym autem terenowym? Bo czytajac inne watki widze, ze ani GVII, ani Navara, ani Rav ani Defender... Wiec ktore???????
Moje Słoneczko Cici '80 r.Suzuki Vitara 1,6 '88 r.,

Awatar użytkownika
czaya
Posty: 2098
Rejestracja: wt maja 11, 2004 11:21 am
Kontaktowanie:

Post autor: czaya » śr gru 12, 2007 9:05 am

Uaz z Andorią

:)21

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr gru 12, 2007 9:20 am

ooo.. kolega Gienek zmadrzal :)2 Opcja z dwoma autami jest jak najbardziej rozsadna. tylko czemu samuraja tak brzydko nazywasz :evil:

:wink:
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr gru 12, 2007 9:43 am

Wojo-Agro pisze:A ja w zwiazku z wypowiedziami w tym watku mam takie pytanko, ktore bardzo czesto mi sie nasuwa: ktore z obecnie produkowanych nowych aut terenowych (lub suvowatych) jest faktycznie w pelnym tego slowa znaczeniu prawdziwym autem terenowym? Bo czytajac inne watki widze, ze ani GVII, ani Navara, ani Rav ani Defender... Wiec ktore???????
Zależy jakie kryteria się przyjmuje.
Fakt, że coraz mniej jest zdolności terenowych w nowych autach, ale można pokusić się o zrobienie listy.
Napewno auto terenowe musi mieć reduktor, co już daje jakieś kryterium.
Na szybko do listy przychodzą mi:
-Suzuki jimny
-Jeep wrangler
-LR defender
-Merc G
-Nissan Patrol

jakieś inne pomysły? ;)
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr gru 12, 2007 10:55 am

mendelmax pisze: -Suzuki jimny
-Jeep wrangler
-LR defender
-Merc G
-Nissan Patrol

jakieś inne pomysły? ;)
Wszystkie Toyoty J7 :lol:
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
mendelmax
Posty: 2048
Rejestracja: sob gru 03, 2005 9:49 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mendelmax » śr gru 12, 2007 11:05 am

TomaszRT pisze:Wszystkie Toyoty J7 :lol:
Jeśli się nie mylę, to już ich nie robią :wink: Mówimy o autach produkowanych obecnie :wink:
Był Jeep Grand Cherokee 4.0 2004, jest Suzuki Jimny 1.3 2006

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » śr gru 12, 2007 11:07 am

Uaz :)21

Awatar użytkownika
sherghan
 
 
Posty: 149
Rejestracja: sob maja 07, 2005 7:26 pm
Lokalizacja: W-wa / Piaseczno
Kontaktowanie:

Post autor: sherghan » śr gru 12, 2007 11:13 am

Łada/Chevrolet Niva ! :)21

Ma reduktor i jest nadal produkowana ! :-D
wawa4x4.pl | Granatowy Wrangler

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » śr gru 12, 2007 11:15 am

mendelmax pisze:
TomaszRT pisze:Wszystkie Toyoty J7 :lol:
Jeśli się nie mylę, to już ich nie robią :wink: Mówimy o autach produkowanych obecnie :wink:
Robią robią... J10 ponoć niedawno przestali...J7 robią, taką nową mordkę nawet mają ;)

Obrazek

http://www.buschtaxi.org
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » śr gru 12, 2007 11:19 am

Albert_N pisze:ooo.. kolega Gienek zmadrzal :)...
Ciekawe czy kulturę wypowiedzi też kiedyś nabędzie ??
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Wojo-Agro
Posty: 768
Rejestracja: sob cze 23, 2007 9:11 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Wojo-Agro » śr gru 12, 2007 11:54 am

sherghan pisze:Łada/Chevrolet Niva ! :)21

Ma reduktor i jest nadal produkowana ! :-D
No.. ladne autko. Jak bylem w Rosji ostatnio sporo tego jezdzi. Nie wiem czy w Polsce mozna ja kupic?
Moje Słoneczko Cici '80 r.Suzuki Vitara 1,6 '88 r.,

Awatar użytkownika
Wojtek-P
 
 
Posty: 1177
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 5:31 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Wojtek-P » śr gru 12, 2007 12:09 pm

@Gienek
Nowa GV, przynajmniej z wygądu ,jest autem bardziej dla kobiety niż mężczyzny, sam zobacz ile kobiet nimi śmiga :)21
A samuraj jest śliczny :)23

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr gru 12, 2007 12:29 pm

woolfgard pisze: OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.
jaki ma sens porównywanie samochodów w wersjach 3d z 5d pod kątem zwisów nadwozia ?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » śr gru 12, 2007 1:42 pm

gkozi pisze:
woolfgard pisze: OS przejechały bez problemu dwie "stare" Vitary (3d 1.6) bez przeróbek, jedna na szosowych oponach. Po nich jechała Nowa Grand Vitara (5d 2.0) bez przeróbek i na szosowych oponach. Nowa powiesiła się na zjeździe. Kierowca Nowej także (bardzo rozsądnie z jego strony) odpuścił podjazd pod górę. Było to spowodowane troską o plastiki z przodu auta.
jaki ma sens porównywanie samochodów w wersjach 3d z 5d pod kątem zwisów nadwozia ?
W tym wypadku ma i to duży: to były jedyne "fabryczne" Suzuki Vitara jakie przejechały ten OS. Do czego miałem porównywać nową GV? Do ciągnika? :o Poza tym to auto powiesiło się na progu zjazdu, więc jak coś to raczej kąt rampowy tu wchodzi w grę. Co do Zwisów to przedni ma taki sam jak w 3d a tylni tylko nieznacznie dłuższy(coś ok 10cm.).
deadspace.bandcamp.com

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr gru 12, 2007 3:18 pm

no jak powiesiło się na progu zjazdu to tym bardziej nie nalezy jej porownywac z krótką wersją która ma mniejszy rozstaw osi i lepszy kąt rampowy , jeśli mają takie same przednie zderzaki i przednie zwisy to znaczy, że są jednakowo dobre jeżeli chodzi o zjazd więc sam sobie zaprzeczasz

więc jeszcze raz co nam chcesz przekazać? że starsza krótka jest bardziej dzielna w terenie niż dłuższa nowsza?
to chyba żadne zaskoczenie


i nikt Ci nie każe porównywać, jeśli nie masz możliwości obiektywnie ocenić obu wersji to tego nie rób ;P




[przypieprzam się, co? ;) to z powodu braku śniegu]
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
woolfgard
Posty: 353
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 1:41 pm
Lokalizacja: Nieporęt k/W-wy
Kontaktowanie:

Post autor: woolfgard » śr gru 12, 2007 10:38 pm

gkozi pisze:no jak powiesiło się na progu zjazdu to tym bardziej nie nalezy jej porownywac z krótką wersją która ma mniejszy rozstaw osi i lepszy kąt rampowy , jeśli mają takie same przednie zderzaki i przednie zwisy to znaczy, że są jednakowo dobre jeżeli chodzi o zjazd więc sam sobie zaprzeczasz

więc jeszcze raz co nam chcesz przekazać? że starsza krótka jest bardziej dzielna w terenie niż dłuższa nowsza?
to chyba żadne zaskoczenie


i nikt Ci nie każe porównywać, jeśli nie masz możliwości obiektywnie ocenić obu wersji to tego nie rób ;P





[przypieprzam się, co? ;) to z powodu braku śniegu]


A o to treść przekazu: " Nowa GV w stanie Fabrycznym nie robi w terenie. Zarówno 3d jak i 5d". Wiem bo widziałem na własne oczy do czego zdolne (czy też nie) jest to auto (5d). Za "robienie w terenie" uważam w tym wypadku możliwość przejechania z punktu A do punktu B bez urywania czegokolwiek. Porównuję tu auta seryjne z podobnym prześwitem (coś ok. 19,5cm w Vitarze, w nowej GV podobnie - dodatkowo fabryczne 29").

Następnym razem postaram sie pisać powoli i DRUKOWANYMI literami, tak aby to było zrozumiałe.

[przypieprzam się? 8) :wink: To z powodu braku piwa] :D
deadspace.bandcamp.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości