[Range Rover Classic] opony rozmiary bez liftu
Moderator: Jerry
[Range Rover Classic] opony rozmiary bez liftu
Uwaga dla bezprizornych - temat dotyczy samochodu RRC
1. ma ktoś wieksze niz 235/75/16 załozone bez liftu ?
2. lepszy bieżnik szosowy klasy at od bfg at to jaki waszym zdaniem ?
3. jezdzi ktos na atr`ach ?
1. ma ktoś wieksze niz 235/75/16 załozone bez liftu ?
2. lepszy bieżnik szosowy klasy at od bfg at to jaki waszym zdaniem ?
3. jezdzi ktos na atr`ach ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- misialek
-
- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Re: [Range Rover Classic] opony rozmiary bez liftu
Jeśli raz na czas masz zamiar drogi Darku zapuścić się w teren swoim vougiem i rozważasz ateery to byłem już świadkiem pięknych ześlizgów na mokrych nie stromych trawersach tegoż ogumienia. Zanim kupiłem BFG AT do disco zastanawiałem się właśnie nad GY AT/R ale przy opcji lajtowo ofrołdowej bok ateera chyba przegrywa już na starcie w stosunku do BFG.darkman pisze:Uwaga dla ...
1. ...
2. ...
3. jezdzi ktos na atr`ach ?
Nie mam natomiast wyrobionej opinii na temat różnic powyższych opon na czarnym/białym/zielonym/brązowym-płaskim

Ranger, XC70, XTZ660
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Olo, co gały wybałuszasz ?
Pytam grzecznie o porady... nooo, lubię tak 150 pocisnąć na gierkówce.. a nawet lepiej, ale żeby nie przekroczyć indeksu prędkości w kiepskiej oponie, no to możemy się umówić że nie bedę przekraczał 160ciu.
Opona musi być klasy AT, bo MT mam i nie potrzebuję. Czyi najlepsza będzie Pirelli Scorpion w wersji T/A, ale.. no własnie ale... obciach i wstyd taką założyć.. no bo jak toto wygląda.
BFG już mi się tak znudziły, że wolałbym coś innego, grabera oglądałem ale niefajny.
Aktualnie mam naleśniki GY 215R16 w wersji szosowo gejowskiej, obciach taki, że aż kult
no to zaraz jadę do gumologa MTki se zrzucić z defa, bo muszę trochę po śliskim pojeździć, no i przy okazji mogę coś zarzucić na rendzą do wglądu - tylko co ?
(Misialku, ja to wszytko wiem, ale .. dość ładne są - SuziXL kiedyś miał obie i chyba wtakim samym rozmiarze - coś pisał, ale już tego posta wcięło gdzieś.. ale jak mówicie, że hoojnia - to po temacie atrów
)
ach.. się mi przypomniało - mam czas tylko do poniedziałku, bo potem kobieta moja się fqrvi i da szlaban na kasę - No, to się SKUPCIE z tymi radami i niech tu brygady fszehlandowe młodzieżowe narazie nie kasztanią - dzienx
zmiana - poprawiam - jednak to co mam to 205ka, walnąłem się czyli jeszcze węższe.
Pytam grzecznie o porady... nooo, lubię tak 150 pocisnąć na gierkówce.. a nawet lepiej, ale żeby nie przekroczyć indeksu prędkości w kiepskiej oponie, no to możemy się umówić że nie bedę przekraczał 160ciu.
Opona musi być klasy AT, bo MT mam i nie potrzebuję. Czyi najlepsza będzie Pirelli Scorpion w wersji T/A, ale.. no własnie ale... obciach i wstyd taką założyć.. no bo jak toto wygląda.
BFG już mi się tak znudziły, że wolałbym coś innego, grabera oglądałem ale niefajny.
Aktualnie mam naleśniki GY 215R16 w wersji szosowo gejowskiej, obciach taki, że aż kult

no to zaraz jadę do gumologa MTki se zrzucić z defa, bo muszę trochę po śliskim pojeździć, no i przy okazji mogę coś zarzucić na rendzą do wglądu - tylko co ?
(Misialku, ja to wszytko wiem, ale .. dość ładne są - SuziXL kiedyś miał obie i chyba wtakim samym rozmiarze - coś pisał, ale już tego posta wcięło gdzieś.. ale jak mówicie, że hoojnia - to po temacie atrów

ach.. się mi przypomniało - mam czas tylko do poniedziałku, bo potem kobieta moja się fqrvi i da szlaban na kasę - No, to się SKUPCIE z tymi radami i niech tu brygady fszehlandowe młodzieżowe narazie nie kasztanią - dzienx

zmiana - poprawiam - jednak to co mam to 205ka, walnąłem się czyli jeszcze węższe.
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 8:14 pm przez darkman, łącznie zmieniany 1 raz.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
porozglądajmy się razem 
ja się uparłem na yokohamy MT 33x12,5, genialna opona do terenu, na asfalcie też jest git jak na MT, nie wiem jak ze ścieralnością na czarnym - ale się dowiem
problem tylko z zanabyciem, słyszę albo że nie ma, albo że mogą być, ale za pół roku

ja się uparłem na yokohamy MT 33x12,5, genialna opona do terenu, na asfalcie też jest git jak na MT, nie wiem jak ze ścieralnością na czarnym - ale się dowiem

problem tylko z zanabyciem, słyszę albo że nie ma, albo że mogą być, ale za pół roku

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
ignat ojjj... pamięć juz nie ta
- nie wchodzą, nawet na styk. dwie godziny temu mierzyłem 245/7O/16 [/70/] - wchodzą nawet daja lekki luz, do przyjęcia, ale niestety obcierają ze względu na szerokość.
zasadniczo to jednak 235/70/ i 235/75/16 to bedzie max. ale chyba się fqrze i zrobię lift
no coopery są fajne, tak ale zimówki są zajefajniste. tyle, że zimy juz nie będzie

zasadniczo to jednak 235/70/ i 235/75/16 to bedzie max. ale chyba się fqrze i zrobię lift
no coopery są fajne, tak ale zimówki są zajefajniste. tyle, że zimy juz nie będzie
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
no to te same mam felgi. kiedys zanim kupilem swoje lacze to bylem u wulkanizatora i mowił ze 245/75.r16 spokojnie wejdzie bo kolega tak ma. ostatecznie dalem lifta i 235/85 ale swego czasu interesowalem sie tym rozmiarem, zaraz poszukam
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
FLO! Wątek o twoim defie znajduje się tutaj:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=50391
to jest wątek o moim rendżu. czy to jest jasne
spadaj 

http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=50391
to jest wątek o moim rendżu. czy to jest jasne




Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
już spadamdarkman pisze:FLO! Wątek o twoim defie znajduje się tutaj:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=50391
to jest wątek o moim rendżu. czy to jest jasnespadaj
![]()

Takie cos znalazlem w necie...
Pojazd:
Range Rover Classic
Standardowe:
205 R16, 215/75 R16
Zamienniki:
205/80 R16, 225/70 R16, 235/70 R16, 215/80 R16, LT225/75 R16, 245/70 R16, 6.50 R16, LT215/85 R16, 7.00 R16, LT245/75 R16**, 7.50 R16**, LT235/85 R16**
** - należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp.
Pojazd:
Range Rover Classic
Standardowe:
205 R16, 215/75 R16
Zamienniki:
205/80 R16, 225/70 R16, 235/70 R16, 215/80 R16, LT225/75 R16, 245/70 R16, 6.50 R16, LT215/85 R16, 7.00 R16, LT245/75 R16**, 7.50 R16**, LT235/85 R16**
** - należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp.
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
KOM:785-043-512
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości