RR - silnik pracuje jak od nyski

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Wąż
 
 
Posty: 4688
Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
Lokalizacja: plama oleju

Post autor: Wąż » śr sty 30, 2008 6:38 pm

pojedź to tego Katowicach, a on wklei tu fotkę twojej miny gdy usłyszysz cenę :)21
Land Rover made by craftsmen-driven by psychos :)21
always look on the bright side of life :)21

W.Bańka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 28, 2008 3:00 pm

Post autor: W.Bańka » pt lut 01, 2008 9:27 am

No to ma ktos jakis sensowny namiar na majstra od RR we Wro lub Katowicach ??
Bańka

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pt lut 01, 2008 9:30 am

W.Bańka pisze:No to ma ktos jakis sensowny namiar na majstra od RR we Wro lub Katowicach ??
www.landrover.katowice.pl


P.S.
wiem Czesiu świnia jestem :)21

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt lut 01, 2008 10:33 am

o wrocławski pytaj chłopaków z wrocka, ale korzystając z logiki budowania adresów jw, to pewnie:

www.landrover.wroclaw.pl

:P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

W.Bańka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 9
Rejestracja: pn sty 28, 2008 3:00 pm

Post autor: W.Bańka » pt lut 01, 2008 3:20 pm

Dzieki :D do Katowic wiec podśmignę, bo lepiej mi przez słuchawkę wypadają. :lol: dlatego że chłopaki z Wro chcieli mnie na wymiane paska rozrzadu umówić!! :o
Bańka

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt lut 01, 2008 3:31 pm

W.Bańka pisze:dlatego że chłopaki z Wro chcieli mnie na wymiane paska rozrzadu umówić!! :o
a może coś w tym jest? :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt lut 01, 2008 4:57 pm

no Festung zasadniczo.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Leonidas
 
 
Posty: 260
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Ścisłe centrum Polski

Post autor: Leonidas » ndz lut 24, 2008 8:58 pm

TRAWOLT pisze:
W.Bańka pisze:dlatego że chłopaki z Wro chcieli mnie na wymiane paska rozrzadu umówić!! :o
a może coś w tym jest? :D
Cześć Kolego. Chłodnica zimna jest, bo już ma dosyć. Ale jest dobra wiadomość. To wcale nie termostat. Przy odrobinie umiejętności sam wyczyścisz swoją chłodnicę i zaoszczędzisz 1200 zł.
1. spuszczasz płyn.
2. wyjmujesz chłodnicę
3. górna pozioma część chłodnicy (plastikowa) trzyma się na dwóch listwach srebrnych z zagiętymi blaszkami - odginasz nożem wszystkie blaszki.
4. zdejmujesz cały górny plastik z chłodnicy.
5. Cienkim brzeszczotem - długim, albo drutem stalowym od pióra wycieraczek czyśćisz wszystkie otwory (a jest ich 116) przelewasz odkamieniaczem, płuczesz karcherem (dobrym) i jeszcze raz czyścisz mechanicznie. Znowu karcher od dołu i z góry. Z góry - uważaj na uszczelkę co leci dookoła tego co zdjąłeś.
smarujesz uszczelkę siliconem, zakładasz całość plastiku i zakładasz listwy stalowe doginając blaszki od środka na boki. Potem doginasz już nie kombinerkami tylko żabką drugi raz.
6. wypijasz 5 piwek.
7. montujesz chłodnicę i brykasz jak z nową.
Pozdrawiam.
P38A HSE 1995 V8 LPG oraz aprilia mojito 50

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn lut 25, 2008 12:00 pm

Leonidas pisze:
TRAWOLT pisze:
W.Bańka pisze:dlatego że chłopaki z Wro chcieli mnie na wymiane paska rozrzadu umówić!! :o
a może coś w tym jest? :D
Cześć Kolego. Chłodnica zimna jest, bo już ma dosyć. Ale jest dobra wiadomość. To wcale nie termostat. Przy odrobinie umiejętności sam wyczyścisz swoją chłodnicę i zaoszczędzisz 1200 zł.
1. spuszczasz płyn.
2. wyjmujesz chłodnicę
3. górna pozioma część chłodnicy (plastikowa) trzyma się na dwóch listwach srebrnych z zagiętymi blaszkami - odginasz nożem wszystkie blaszki.
4. zdejmujesz cały górny plastik z chłodnicy.
5. Cienkim brzeszczotem - długim, albo drutem stalowym od pióra wycieraczek czyśćisz wszystkie otwory (a jest ich 116) przelewasz odkamieniaczem, płuczesz karcherem (dobrym) i jeszcze raz czyścisz mechanicznie. Znowu karcher od dołu i z góry. Z góry - uważaj na uszczelkę co leci dookoła tego co zdjąłeś.
smarujesz uszczelkę siliconem, zakładasz całość plastiku i zakładasz listwy stalowe doginając blaszki od środka na boki. Potem doginasz już nie kombinerkami tylko żabką drugi raz.
6. wypijasz 5 piwek.
7. montujesz chłodnicę i brykasz jak z nową.
Pozdrawiam.
no ...
... później trzeba opony białymi napisami do środka obrócić
i krótsze wentylki zapodać wtenczas zawirowania powietrza jakby mniejsze się tworzą, taka lepsiejsza aerodynamika czy coś
i z górki zapierdziela już jak mały motorek :D
LR Rendzi stajla :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości