jakie opony do Terrano II

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Sill
Posty: 457
Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sill » ndz lut 24, 2008 8:54 pm

Damian pisze: Ile przejechałeś w swoim życiu na emtekach? BFG MT KO mają połowę bieżnika po 60-80 tys. km, MTR podobnie - to jest "znikanie w oczach?: :D
Nie mówiłem o BFG, który defacto jest znany z twardej odpornej na ścieranie mieszanki tylko o wranglerach, które są naprawdę miekkie. Dzięki temu lepiej trzymają na mokrym i przy niższych temperaturach oraz ładnie "układają" się do drogi.
Sam nie jeździłem na tych oponach ale przed zakupem swoich zrobiłem dokładne rozeznanie wśród użytkowników (też chciałem wranglera nabyć) - według właściwie wszystkich użytkowników tych opon wytrzymywały one 50-60 tys km.
Tak na marginesie - nie zawsze trzeba sie uczyć na własnych błędach - można czerpać z doświdczeń innych :-?
terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » pn lut 25, 2008 8:30 pm

Zapomniałem - mocowanie zapasu zostało przerobione.
Nissan-y

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » pn mar 03, 2008 7:20 pm

wojtek_kom pisze: ... TII dostanie sztywny most ...
:)2 :)2 :)2

prosze, zrob dokumentacje techniczno-fotograficzna.

ps. jakie sa przelozenia w moscie przednim Y60 i Y61 ?

ps2. 31" na T2

Obrazek

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » śr mar 05, 2008 8:42 pm

redzik pisze: ps. jakie sa przelozenia w moscie przednim Y60 i Y61 ?
Pasuje most przedni z K260, poza gruchą :)21
Nissan-y

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » czw mar 06, 2008 10:35 pm

wojtek_kom pisze:
redzik pisze: ps. jakie sa przelozenia w moscie przednim Y60 i Y61 ?
Pasuje most przedni z K260, poza gruchą :)21
czyli trzeba gruche przelozyc na druga strone? w tym sensie nie pasuje ?
jesli tak to wpyte :)2

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » czw mar 06, 2008 10:43 pm

i jak opony robia ?
jakies fotki dzienne ?

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » czw mar 06, 2008 10:50 pm

Grześ, nie eksajtuj sie :wink:
robok rzępoli w harapuciu

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » czw mar 06, 2008 11:54 pm

pojade w sobote na zwirownie, a potem na bloto wzdluz Dunajca.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » pt mar 07, 2008 6:34 am

sebastian dziurdzik pisze:Grześ, nie eksajtuj sie :wink:
tez takie chce, po BFG AT chyba ze sie okaze ze znikaja za szybko...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » sob mar 08, 2008 12:26 pm

Panowie, bylem w terenie, zwir, kamienie, bloto. Opony robia wysmienicie, w glebokich koleinach sie raz zawiesilem na brzuchu, ale sie udalo wycofac i ominac. Za to zawieszenie przednie jest do dupy i mocowanie tylnej tablicy (juz go nie ma, ujebalo sie).
Co to moze byc, wyjechalem na czarne i drga mi kiera przy 80-90 km/h, odwazniki sprawdzalem, nie pospadaly z felg.

kilka forek po wypadzie, bo zapomnialem aparatu.

http://img295.imageshack.us/img295/4263/pict0294wc4.jpg
http://img358.imageshack.us/img358/6182/pict0295ms8.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/3019/pict0296kp4.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/8861/pict0297lb6.jpg
i ostatnie zdjecie robione telefonem tam gdzie byly koleiny, tu nie widac bo pod koniec prawie ich nie bylo.
http://img295.imageshack.us/img295/5141/dsc00413kr7.jpg
Ostatnio zmieniony sob mar 08, 2008 12:34 pm przez redzik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob mar 08, 2008 12:27 pm

błota w felgach nie masz ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » sob mar 08, 2008 12:37 pm

caly spod mam zaj.any blotem, ide go myc.

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: grzes » sob mar 08, 2008 1:20 pm

Na moje oko bloto w felgach , u mnie tak sie dzieje jak pojezdze, wtedy tylko dokladne mycie kol pomaga.
Oponki widze wygladaja niezle i na czarnym powinno byc ok. Tylko ze mam wrazenie ze rant opony jest mniej agresywny niz w BFG AT, choc moze tylko na zdjeciu nie porownujac do typowego MT.

Zobaczymy jak przejedziesz ze 20kkm ile z opony zostanie.

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Post autor: redzik » sob mar 08, 2008 2:11 pm

mieliscie racje z felgami, umylem karcherem i nic nie bije.

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » sob mar 08, 2008 7:41 pm

redzik pisze: czyli trzeba gruche przelozyc na druga strone? w tym sensie nie pasuje ?
jesli tak to wpyte :)2
Tak właśnie jest...
Samochód w warsztacie, w kwietniu zobaczę co z tego wyjdzie.
Nissan-y

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » sob mar 22, 2008 3:08 pm

http://www.allegro.pl/item331075863_225 ... 2008_.html
co sądzicie o tych bieżnikach warto czy raczej lepiej wybic sobie je z głowy???? maja to byc do tyrana II

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » sob mar 22, 2008 4:37 pm

na moj gust to troche za waskie... jak juz wsadzac do Tyrrana to niech przynajmniej maja szerokosc 235 - 245. Co do samego bieznika to jak chcesz go uzytkowac tylko w terenie to sie nada, ale na czarnym moze byc ciezko... poza tym nie wroze im dlugiego zywota... ja na BFG AT zrobilem juz okolo 20 - 25 tys km i trzymaja sie dalej dzielnie :)2
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » sob mar 22, 2008 10:42 pm

w sumie tez tak sądze!!!! w koncu dobra guma to podstawa:) a ogólnie rzecz biorąc polskie drogi to tak jakbys jezdził po terenie hehe

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » sob mar 22, 2008 10:43 pm

jeszcze jedno masz moze jaki link do tych oponek :)

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » sob mar 22, 2008 11:52 pm

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtek_kom » ndz mar 23, 2008 7:57 pm

Do D22 też wchodzą 245/75/16 bez przeróbek, kręcenia drążków z przodu...
Felgi z GR-a.

Obrazek
Nissan-y

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » wt mar 25, 2008 8:39 am

co sądzicie o tym zeby włozyc takie oponki jak gosciu ma http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4296676

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » wt mar 25, 2008 10:46 am

ano sądzimy, że bfg mud terrain to najbardziej popularna błotno-uniwersalna opona na polskim rynku :)21
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
czarny bielsko
 
 
Posty: 10703
Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: czarny bielsko » wt mar 25, 2008 10:53 am

sebastian dziurdzik pisze:ano sądzimy, że bfg mud terrain to najbardziej popularna błotno-uniwersalna opona na polskim rynku :)21
no nie da sie ukryc :)21
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...

Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Post autor: wolf_87 » wt mar 25, 2008 12:49 pm

a nie sadzicie czasem ze tyran na takich oponkach jest za wysoki???? Przez co bedzie mało stabilny w terenie??
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości