Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Sill

- Posty: 457
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Sill » ndz lut 24, 2008 8:54 pm
Damian pisze:
Ile przejechałeś w swoim życiu na emtekach? BFG MT KO mają połowę bieżnika po 60-80 tys. km, MTR podobnie - to jest "znikanie w oczach?:

Nie mówiłem o BFG, który defacto jest znany z twardej odpornej na ścieranie mieszanki tylko o wranglerach, które są naprawdę miekkie. Dzięki temu lepiej trzymają na mokrym i przy niższych temperaturach oraz ładnie "układają" się do drogi.
Sam nie jeździłem na tych oponach ale przed zakupem swoich zrobiłem dokładne rozeznanie wśród użytkowników (też chciałem wranglera nabyć) - według właściwie wszystkich użytkowników tych opon wytrzymywały one 50-60 tys km.
Tak na marginesie - nie zawsze trzeba sie uczyć na własnych błędach - można czerpać z doświdczeń innych

terrano 2,4 gaz 89`
503-39-16-46
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » pn lut 25, 2008 8:30 pm
Zapomniałem - mocowanie zapasu zostało przerobione.
Nissan-y
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » pn mar 03, 2008 7:20 pm
wojtek_kom pisze:
... TII dostanie sztywny most ...
prosze, zrob dokumentacje techniczno-fotograficzna.
ps. jakie sa przelozenia w moscie przednim Y60 i Y61 ?
ps2. 31" na T2

-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » śr mar 05, 2008 8:42 pm
redzik pisze:
ps. jakie sa przelozenia w moscie przednim Y60 i Y61 ?
Pasuje most przedni z K260, poza gruchą

Nissan-y
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » czw mar 06, 2008 10:35 pm
wojtek_kom pisze:redzik pisze:
ps. jakie sa przelozenia w moscie przednim Y60 i Y61 ?
Pasuje most przedni z K260, poza gruchą

czyli trzeba gruche przelozyc na druga strone? w tym sensie nie pasuje ?
jesli tak to wpyte

-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » czw mar 06, 2008 10:43 pm
i jak opony robia ?
jakies fotki dzienne ?
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » czw mar 06, 2008 10:50 pm
Grześ, nie eksajtuj sie

robok rzępoli w harapuciu
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » czw mar 06, 2008 11:54 pm
pojade w sobote na zwirownie, a potem na bloto wzdluz Dunajca.
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » pt mar 07, 2008 6:34 am
sebastian dziurdzik pisze:Grześ, nie eksajtuj sie

tez takie chce, po BFG AT chyba ze sie okaze ze znikaja za szybko...
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob mar 08, 2008 12:26 pm
Panowie, bylem w terenie, zwir, kamienie, bloto. Opony robia wysmienicie, w glebokich koleinach sie raz zawiesilem na brzuchu, ale sie udalo wycofac i ominac. Za to zawieszenie przednie jest do dupy i mocowanie tylnej tablicy (juz go nie ma, ujebalo sie).
Co to moze byc, wyjechalem na czarne i drga mi kiera przy 80-90 km/h, odwazniki sprawdzalem, nie pospadaly z felg.
kilka forek po wypadzie, bo zapomnialem aparatu.
http://img295.imageshack.us/img295/4263/pict0294wc4.jpg
http://img358.imageshack.us/img358/6182/pict0295ms8.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/3019/pict0296kp4.jpg
http://img112.imageshack.us/img112/8861/pict0297lb6.jpg
i ostatnie zdjecie robione telefonem tam gdzie byly koleiny, tu nie widac bo pod koniec prawie ich nie bylo.
http://img295.imageshack.us/img295/5141/dsc00413kr7.jpg
Ostatnio zmieniony sob mar 08, 2008 12:34 pm przez
redzik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 08, 2008 12:27 pm
błota w felgach nie masz ?
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob mar 08, 2008 12:37 pm
caly spod mam zaj.any blotem, ide go myc.
-
grzes
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: grzes » sob mar 08, 2008 1:20 pm
Na moje oko bloto w felgach , u mnie tak sie dzieje jak pojezdze, wtedy tylko dokladne mycie kol pomaga.
Oponki widze wygladaja niezle i na czarnym powinno byc ok. Tylko ze mam wrazenie ze rant opony jest mniej agresywny niz w BFG AT, choc moze tylko na zdjeciu nie porownujac do typowego MT.
Zobaczymy jak przejedziesz ze 20kkm ile z opony zostanie.
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob mar 08, 2008 2:11 pm
mieliscie racje z felgami, umylem karcherem i nic nie bije.
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » sob mar 08, 2008 7:41 pm
redzik pisze:
czyli trzeba gruche przelozyc na druga strone? w tym sensie nie pasuje ?
jesli tak to wpyte

Tak właśnie jest...
Samochód w warsztacie, w kwietniu zobaczę co z tego wyjdzie.
Nissan-y
-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » sob mar 22, 2008 4:37 pm
na moj gust to troche za waskie... jak juz wsadzac do Tyrrana to niech przynajmniej maja szerokosc 235 - 245. Co do samego bieznika to jak chcesz go uzytkowac tylko w terenie to sie nada, ale na czarnym moze byc ciezko... poza tym nie wroze im dlugiego zywota... ja na BFG AT zrobilem juz okolo 20 - 25 tys km i trzymaja sie dalej dzielnie

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » sob mar 22, 2008 10:42 pm
w sumie tez tak sądze!!!! w koncu dobra guma to podstawa:) a ogólnie rzecz biorąc polskie drogi to tak jakbys jezdził po terenie hehe
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » sob mar 22, 2008 10:43 pm
jeszcze jedno masz moze jaki link do tych oponek

-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » sob mar 22, 2008 11:52 pm
Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » ndz mar 23, 2008 7:57 pm
Do D22 też wchodzą 245/75/16 bez przeróbek, kręcenia drążków z przodu...
Felgi z GR-a.

Nissan-y
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » wt mar 25, 2008 10:46 am
ano sądzimy, że bfg mud terrain to najbardziej popularna błotno-uniwersalna opona na polskim rynku

robok rzępoli w harapuciu
-
czarny bielsko
-

- Posty: 10703
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czarny bielsko » wt mar 25, 2008 10:53 am
sebastian dziurdzik pisze:ano sądzimy, że bfg mud terrain to najbardziej popularna błotno-uniwersalna opona na polskim rynku

no nie da sie ukryc

Jest Navara D40 lekko dłubnięta...
Samurai - był
Terrano II - było
Pajero - było
-
wolf_87
-

- Posty: 1074
- Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
- Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków
Post
autor: wolf_87 » wt mar 25, 2008 12:49 pm
a nie sadzicie czasem ze tyran na takich oponkach jest za wysoki???? Przez co bedzie mało stabilny w terenie??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości