HIPOL 2D na dolewke!??

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

mrbogdan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 4:12 pm

HIPOL 2D na dolewke!??

Post autor: mrbogdan » śr maja 07, 2008 5:56 pm

RANGE ROVER 2.5 D AUTOMAT. NA DOLEWKE DO SKRZYNI ZAFUNDOWAłEM 0.5 L HIPOL DWA D(tak poradzono w sklepiku)Przy wiekszych obrotach sprzęgło ślizga sięCO TERAZ!??

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » śr maja 07, 2008 6:01 pm

a dawno zmieniales olej w skrzyni ? jesli nie, to zmien, razem z filtrem, nalej ilosc dokladnie taka jak w instrukcji. Za duzo oleju tez moze uszkodzic skrzynie. Ja kupuje ATF, ale moze mozna i hipol...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr maja 07, 2008 6:07 pm

Powinien to być ATF IID. Ja ostatnio zmieniałem razem z filtrem i mimo że skrzynia chodziła bardzo dobrze odczuwam minimalną poprawę. Biegi zmieniają się jeszcze delikatniej (w szczególności przy zimnym silniku)
Instrukcja przewiduje 9.7l oleju. Mi wlazło tylko 7.5l, na bagnecie się chyba zgadza. Zapewne jest to kwestia oleju który został w przewodach do chłodnicy oraz samej chłodnicy.
Range Rover V8 Outsourcing IT

mrbogdan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 4:12 pm

Post autor: mrbogdan » śr maja 07, 2008 9:37 pm

hpx4000 pisze:Powinien to być ATF IID. Ja ostatnio zmieniałem razem z filtrem i mimo że skrzynia chodziła bardzo dobrze odczuwam minimalną poprawę. Biegi zmieniają się jeszcze delikatniej (w szczególności przy zimnym silniku)
Instrukcja przewiduje 9.7l oleju. Mi wlazło tylko 7.5l, na bagnecie się chyba zgadza. Zapewne jest to kwestia oleju który został w przewodach do chłodnicy oraz samej chłodnicy.
JAK SPRAWDZASZ STAN OLEJU W SKRZYNI?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr maja 07, 2008 9:50 pm

w P38 sprawdzamy na zimnym silniku(najlepiej rano), odpalamy, czyścimy bagnet, wkładamy, przewajchowujemy od P do 1 i wracamy do P, wyjmujemy bagnet i sprawdzamy poziom oleju :)21
jeśli będziemy sprawdzać na ciepłym silniku to oleju będzie zawsze za dużo.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
HUSKYTEAM
Posty: 413
Rejestracja: pt cze 16, 2006 6:15 pm
Lokalizacja: lasy podwarszawskie
Kontaktowanie:

Post autor: HUSKYTEAM » czw maja 08, 2008 8:37 am

Olej w elementach przeniesienia napędu to podobno jedyna rzecz, na której naprawdę nie warto eksperymentować. Dlatego podjedź do najbliższego kogoś, kto umie to robić i wymień cały olej na ATF. To Ci wyjdzie najtaniej.

Ja w przedni most wlałem teraz Hipol tylko dlatego, że:
- jest ciut lepszy od wody, która mi się tam dostała
- most i tak kwalifikuje się do wymiany całkowitej :)
Jacek Szadkowski
http://www.war-saw.net
Pajero I > Disco I 2.5 > Vitara I 1,6 > Samurai...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości