g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
michur
 
 
Posty: 1075
Rejestracja: pt mar 23, 2007 4:50 pm
Lokalizacja: WROCŁAW / KRAKÓW

g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: michur » ndz mar 23, 2008 4:41 pm

Dobra jest ta twoja Gela...!Chyba najfajniejsza jaka widzialem tu na forum.

amosik1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 11:24 pm

moje maleństwa

Post autor: amosik1 » sob kwie 19, 2008 7:15 am

Oto moje pierwsze maleństwo

Awatar użytkownika
bulas
Posty: 781
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bulas » wt kwie 22, 2008 7:41 pm

:o No w pytę jest, napisz o nim coś więcej :)21

Awatar użytkownika
Szupryk46
 
 
Posty: 3879
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Szupryk46 » wt kwie 22, 2008 8:19 pm

bulas pisze::o No w pytę jest, napisz o nim coś więcej :)21
Bez kitu :)21
Super Patrol Super :)21
Blue Jimny 1.3 :)21

dziadek4x4
 
 
Posty: 199
Rejestracja: czw lut 21, 2008 5:41 pm
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: dziadek4x4 » wt kwie 29, 2008 7:50 pm

taa, grubo jest :)20

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob maja 03, 2008 4:13 pm

Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu

Obrazek
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » sob maja 03, 2008 6:30 pm

Liroz pisze:Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu
Robisz wydech z nierdzewki?
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob maja 03, 2008 8:16 pm

A skąd wiesz ?
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » sob maja 03, 2008 8:29 pm

Liroz pisze:A skąd wiesz ?
Mam "nosa" :D
a serio: jak mam się pie#rzyć co 3-4 lata z rdzewiejącymi rurami (które to za każdym razem trzeba w warsztacie doginać to lepiej zrobić to raz a dobrze.
Jest tam trochę rzeźby-nie wygląda tak pięknie jak na Twoim rysunku i trzeba uważać żeby rura nie dotykała budy bo rezonans bedzie ale idzie zrobić

T
PS
Mam wersje long 460 więc wydech idzie do końca =dużo metrów rury potrzebne :(
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » sob maja 03, 2008 11:20 pm

No tak, cały material (nierdzewna, ścianka 2mm) wyniósł 164 brutto a za rury aluminiowane biora conajmniej to samo :)3 poza tym w Lęborku są głównie spawacze od nierdzewki, zwykłej stali nie dotykają :)
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » ndz maja 04, 2008 5:32 pm

Liroz pisze:No tak, cały material (nierdzewna, ścianka 2mm) wyniósł 164 brutto a za rury aluminiowane biora conajmniej to samo :)3 poza tym w Lęborku są głównie spawacze od nierdzewki, zwykłej stali nie dotykają :)
Sorry za mały off,
ale nie rób wydechu z Alu to jest jedno wielkie g.. jest.
Alu utlenia się szczególnie na łączach i wchodzi w reakcje ze spalinami (szczególnie z siarką i jej pochodnymi).
Poza tym jest bardziej podatne na destrukcje pod wpływem drgań (od silnika i od jazdy)

chyba że mógłbyś zabezpieczyć wydech elektrochemicznie (pasywacja lub elekrtopasywacja)-ale trudno to zrobić w środku rury.

Zresztą nierdzewkę tez radzę pasywować chociaż z zewnątrz-wytrzyma znacznie dłużej.
możesz (wzorem raperów amerykańskich :) wypolerować-to już wystarczy

164 PLN to majątek nie jest, dojdzie robocizna,kryzy
Spoko wyjdzie 2-3 razy tyle co materiał.

T.
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

Awatar użytkownika
bulas
Posty: 781
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 6:31 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: bulas » ndz maja 04, 2008 7:10 pm

To miło z waszej strony, że kasztanicie o jakiejś badziewnej rurze w temacie FOTKI :evil:

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz maja 04, 2008 8:01 pm

eee aluminiowane czyli te standardowe rury co sie stosuje do wydechów
są pokryte warstewką aluminium
co do alu, mam ochotę powrzucać trochę części z duralu zamiast stali ale może do następnego Evo :lol:
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Szupryk46
 
 
Posty: 3879
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Szupryk46 » ndz maja 04, 2008 8:42 pm

Liroz, dawaj foty po Operacji Pomorze :lol:
Super Patrol Super :)21
Blue Jimny 1.3 :)21

Awatar użytkownika
zibismoke01
 
 
Posty: 252
Rejestracja: pn sty 14, 2008 1:44 pm
Lokalizacja: Okolice Zakopanego

Post autor: zibismoke01 » śr maja 07, 2008 9:39 pm

Liroz pisze:Mam tylko jedno :lol:

Obrazek

Teraz będzie kabrio na laminacie :)
a co to sie stało ?? jakiś tirolot chciał Ci sie przez tylne drzwi wpakować??
GR+4"+33"BFG - był=( ale jeszcze bedzie=)
teraz jest bardziej przyziemnie ale też 4x4..

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » śr maja 07, 2008 10:56 pm

Progi go G (nierdzewka 60)

Obrazek
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Szupryk46
 
 
Posty: 3879
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Szupryk46 » czw maja 08, 2008 2:01 pm

Liroz spadł poprostu na dół wąwozu :P
Super Patrol Super :)21
Blue Jimny 1.3 :)21

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Post autor: Trout » czw maja 08, 2008 4:45 pm

Liroz pisze:Progi go G (nierdzewka 60)
Jaka grubość rury?
Zrób w tych progach-tam gdzie jest zakręt pod kątem 90 zastrzały-wytrzyma większe obciążenie
Obrazek

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pt maja 09, 2008 7:45 am

60x2 i z tych progów chce wyprowadzić główne pałąki klatki. Więc z rady chętnie skorzystam :)2
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Evangelicus
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: pn cze 11, 2007 12:55 am
Lokalizacja: spod stolicy
Kontaktowanie:

Post autor: Evangelicus » pt maja 09, 2008 10:59 am

bardzo przepraszam, że się wtrącam, bo piszecie o ważnych i potrzebnych sprawach, ale zróbcie osobny temat, albo podrzućcie to do "Blacharki w G", bo sie kaszana robi.


mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem...

jak tak, to przepraszam
Mercedes W123 200D, Mercedes W123 240D, GD 290/300 (jeszcze u kogoś, od kogo odkupię, hehe)

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » pt maja 09, 2008 4:23 pm

jest też forum 123... :wink:
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

ub1k
 
 
Posty: 153
Rejestracja: pt paź 19, 2007 1:45 pm

Post autor: ub1k » pt maja 09, 2008 9:16 pm

Obrazek
Samurai 1.9 PSA lift 2" BFG MUD MT
W463 300GE

W463 300GE
V70 2.5 TDI R5 na suwaku

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Post autor: kubakrysa » ndz maja 11, 2008 9:34 am

Liroz pisze:Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu

Obrazek
panie kolego a z kad ty tam wezmiesz róre??? tzn z drugiej strony ramy??? chcialem puscić line tak jak ty żeby wyciągarke zdjąć z ryja i na pake wsadzic ale właśnie tak gdzie ty masz line ja mam róre wydechową, a pozatym mam wieksza chlodnice wiec sie gubie puki co.
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz maja 11, 2008 6:59 pm

U mnie idzie rura z silnika bezpośrednio do tej flanszy ale nie mam do tego odcinka rysunku. Przechodzi nad ramą bo mam podniesioną budę.
Jeśli masz wydech orginalnie (przez zbiornik paliwa) to takiego triku z liną nie zrobisz. A trik się naprawdę udał, w kilka minut można przełożyć linę z przodu na tył i odwrotnie. I co więcej, tymi samymi kanałami będzie puszczona lina od mechanika
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » ndz maja 11, 2008 7:12 pm

ub1k pisze:Obrazek
:) 10/10
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości