g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Moderator: Mroczny
g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Dobra jest ta twoja Gela...!Chyba najfajniejsza jaka widzialem tu na forum.
moje maleństwa
Oto moje pierwsze maleństwo
-
-
- Posty: 199
- Rejestracja: czw lut 21, 2008 5:41 pm
- Lokalizacja: Słupsk
Mam "nosa"Liroz pisze:A skąd wiesz ?

a serio: jak mam się pie#rzyć co 3-4 lata z rdzewiejącymi rurami (które to za każdym razem trzeba w warsztacie doginać to lepiej zrobić to raz a dobrze.
Jest tam trochę rzeźby-nie wygląda tak pięknie jak na Twoim rysunku i trzeba uważać żeby rura nie dotykała budy bo rezonans bedzie ale idzie zrobić
T
PS
Mam wersje long 460 więc wydech idzie do końca =dużo metrów rury potrzebne

=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Sorry za mały off,Liroz pisze:No tak, cały material (nierdzewna, ścianka 2mm) wyniósł 164 brutto a za rury aluminiowane biora conajmniej to samopoza tym w Lęborku są głównie spawacze od nierdzewki, zwykłej stali nie dotykają
ale nie rób wydechu z Alu to jest jedno wielkie g.. jest.
Alu utlenia się szczególnie na łączach i wchodzi w reakcje ze spalinami (szczególnie z siarką i jej pochodnymi).
Poza tym jest bardziej podatne na destrukcje pod wpływem drgań (od silnika i od jazdy)
chyba że mógłbyś zabezpieczyć wydech elektrochemicznie (pasywacja lub elekrtopasywacja)-ale trudno to zrobić w środku rury.
Zresztą nierdzewkę tez radzę pasywować chociaż z zewnątrz-wytrzyma znacznie dłużej.
możesz (wzorem raperów amerykańskich

164 PLN to majątek nie jest, dojdzie robocizna,kryzy
Spoko wyjdzie 2-3 razy tyle co materiał.
T.
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
- zibismoke01
-
- Posty: 252
- Rejestracja: pn sty 14, 2008 1:44 pm
- Lokalizacja: Okolice Zakopanego
- Evangelicus
- jestem tu nowy...
- Posty: 88
- Rejestracja: pn cze 11, 2007 12:55 am
- Lokalizacja: spod stolicy
- Kontaktowanie:
bardzo przepraszam, że się wtrącam, bo piszecie o ważnych i potrzebnych sprawach, ale zróbcie osobny temat, albo podrzućcie to do "Blacharki w G", bo sie kaszana robi.
mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem...
jak tak, to przepraszam
mam nadzieję, że nikogo nie uraziłem...
jak tak, to przepraszam
Mercedes W123 200D, Mercedes W123 240D, GD 290/300 (jeszcze u kogoś, od kogo odkupię, hehe)
panie kolego a z kad ty tam wezmiesz róre??? tzn z drugiej strony ramy??? chcialem puscić line tak jak ty żeby wyciągarke zdjąć z ryja i na pake wsadzic ale właśnie tak gdzie ty masz line ja mam róre wydechową, a pozatym mam wieksza chlodnice wiec sie gubie puki co.Liroz pisze:Tylna część ramy Gelendzi z nowo planowanym odcinkiem wydechu
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
U mnie idzie rura z silnika bezpośrednio do tej flanszy ale nie mam do tego odcinka rysunku. Przechodzi nad ramą bo mam podniesioną budę.
Jeśli masz wydech orginalnie (przez zbiornik paliwa) to takiego triku z liną nie zrobisz. A trik się naprawdę udał, w kilka minut można przełożyć linę z przodu na tył i odwrotnie. I co więcej, tymi samymi kanałami będzie puszczona lina od mechanika
Jeśli masz wydech orginalnie (przez zbiornik paliwa) to takiego triku z liną nie zrobisz. A trik się naprawdę udał, w kilka minut można przełożyć linę z przodu na tył i odwrotnie. I co więcej, tymi samymi kanałami będzie puszczona lina od mechanika
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości