- olej silnikowy - 6,7 l wymiana co 5 kkm lub co 6 miesięcy , SAE 15W40 lub 15W50.
- filtr oleju np. Filtron OP588. Ale są jeszcze inne. Różnią się gwintem, bo były różne podstawki pod filtr.
- olej do skrzyni - 3,9 l kontrola, co 40 kkm wymiana po 80 kkm, SAE 80W90 (API-GL4)
- olej do reduktora – 2,2 l kontrola, co 40 kkm wymiana po 80 kkm, SAE 75W90 (API-GL4)
- olej do mostu z przodu – 5,4 l wymiana, co 40 kkm, SAE 80W90 (API-GL4)
- olej do mostu z tylu z pełna blokada – 5,4 l wymiana, co 40 kkm, SAE 80W90 (API-GL4)
- olej do mostu z tylu z LSD - 3 l wymiana co 40 kkm, SAE 80W90 (API-GL4) o specyfikacji LSD
- płyn wspomagania - 0,9/1 l wymiana co 20 kkm, Dextron, ATF-3
- płyn chłodniczy - 12l, sprawdzanie co 20 kkm, wymiana co 40 kkm
- płyn hamulcowy - do poziomu max (tak pisze Nissan

nie podając ile tego), kontrola co 40 kkm wymiana po 80 kkm, SAE 1703 DOT3
- filtr powietrza - wymieniam co 15 kkm np. Filtron AM454
- filtr paliwa - wymieniam co 30 kkm np. Filtron PP857, Nissan proponuje co 40 kkm ale wiadomo jakie u nas jest paliwo.
Smarowanie okresowe lub sprawdzanie stanu smaru w miejscach takich jak krzyżaki, gałki, kule
Smarem np. ŁT-4, sprzęgiełka piast smarem Teflonowym
Prócz tego wymiana paska, napinacza i rolki rozrządu co 100 kkm
Klocki i tarcze hamulcowe w razie potrzeby.
Sprzęgło teoretycznie też w razie potrzeby, ale mówią ze 300 kkm ma wytrzymać