Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 3:17 pm
Po wyjezdzie w teren (blotnisty, wodny) zaczal mi strasznie pozno dzialac hamulec... wciskam i dopiero gdzies od polowy zaczyna lapa (wczesniej bylo od razu). Do tego jak szybko podpompuje okolo 5 razy zapala sie kontrola recznego. Dodam, ze jak wcisne raz, a pozniej drugi to juz lapia lepiej...
Co sie porobilo?
Aha przy mocnym hamowaniu sciaga w lewo
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
Misiek Cypr
-

- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Misiek Cypr » ndz wrz 23, 2007 3:41 pm
Karcherem trza sie pobawic, hamulc umyc

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 4:08 pm
zapewne przedni prawy, skoro sciaga w lewo?

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
Zbowid
-

- Posty: 11901
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
- Lokalizacja: Bystrzejowice
Post
autor: Zbowid » ndz wrz 23, 2007 4:32 pm
No i płyn uzupełnić bo to tez objawia się czerwoną lampką

Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. 
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 5:30 pm
plyn uzupelniony, hamylc wymyte wszystkie (tylko z zewnatrz jak sie dalo podejsc to mylem) i dupa... nada to samo...
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 23, 2007 5:38 pm
jak masz bębny, to musisz zdjąć obudowę

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 5:45 pm
tylko na tyle... ale to chyba nie jest to, bo sciaga mocno i nie hamuje prawy przod
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz wrz 23, 2007 5:52 pm
to nie hamuj, od czego biegi masz?

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Pikaś

- Posty: 366
- Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą
Post
autor: Pikaś » ndz wrz 23, 2007 6:45 pm
dolej płynu na full,odpal auto,niech ktoś pompuje i hebluje a ty patrz gdzie Ci płyn ucieka.Możliwe ,że masz pęknięty przewód.Ja,tzn żona zadzwoniła że brak hebli,jak sie podpompowało było ok ale normalnie to pedał w podłogę i nic,zero reakcji tylko kontrolka.Nalałem płynu,koleś uciskał i nic nie było widać,ale przewód był mokry i po trzecim pompowaniu strzelił całkiem.Posprawdzaj.
gsm 501 736 409
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » pn wrz 24, 2007 12:26 am
plynu w zbiorniczku nie ubywa, wiec chyba to nie bedzie to... kurna pozostaje mi chyba rozebranie wszystkiego, wyczyszczenie i zlozenie
czy zeby zdjac beben trzeba odkrecac jakas srube centralna czy cos, czy schodzi pod odkreceniu kola?
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » pn wrz 24, 2007 5:50 am
Prawdopodobnie ucieka ci płyn hamulcowy z przody, ztąd ten efekt.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
Greentop
-

- Posty: 243
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: Greentop » pn wrz 24, 2007 8:53 am
KrzysiekP pisze:...czy zeby zdjac beben trzeba odkrecac jakas srube centralna czy cos, czy schodzi pod odkreceniu kola?
Ściągasz koło i wkręcasz w nieużywane dawno otwory dwie śruby M8 - dokręcasz naprzemiennie i bęben zchodzi.
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » pn wrz 24, 2007 1:05 pm
prawy przedni przewod wymieniony i juz hamuje prosto, ale nadal pedal wchodzi jak w maslo... mechanik podejrzewa przepuszczajaca pompe hamulcowa (plynu jakby co nie ubywa).
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn wrz 24, 2007 3:15 pm
jak pedał wchodzi jak w masło to pewnie i tył nie hamuje

sprawdź szczęki i bębny

-
Gerappa

- Posty: 397
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
- Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gerappa » pn wrz 24, 2007 3:40 pm

stawiam że masz układ zapowietrzony
Było pewnie mało płynu i przy ostrym szarżowaniu

, układ się zapowietrzył
-
KrzysiekP

- Posty: 418
- Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KrzysiekP » wt wrz 25, 2007 1:50 pm
po sprawdzeniu hamulcow przod (slizgaczy itp) i wyregulowaniu szczek padlo na pompe hamulcowa... delikatnie zaczyna przepuszczac, ale strachu nie ma

komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » wt wrz 25, 2007 3:45 pm
KrzysiekP pisze: komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO

I pomoże na bardzo krótko,
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
lordmietek
- jestem tu nowy...

- Posty: 47
- Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
- Lokalizacja: błoto
Post
autor: lordmietek » pn cze 16, 2008 8:39 pm
a z jakich powodow moze migac kontrolka hamulcow?
-
Adas
-

- Posty: 5932
- Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
- Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Adas » pn cze 16, 2008 8:43 pm
lordmietek pisze:a z jakich powodow moze migac kontrolka hamulcow?
mało płynu hamulcowego, tylko będzie to nieregularne mruganie
-
Tarpi

- Posty: 530
- Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
- Lokalizacja: Yelonky
Post
autor: Tarpi » wt cze 17, 2008 10:54 pm
goszen pisze:KrzysiekP pisze: komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO

I pomoże na bardzo krótko,
Raczej wcale... i tanio znowu wyjdzie DROGO
-
Qbartx

- Posty: 1672
- Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
- Lokalizacja: Konstancin
Post
autor: Qbartx » wt cze 17, 2008 10:58 pm
Tarpi pisze:goszen pisze:KrzysiekP pisze: komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO

I pomoże na bardzo krótko,
Raczej wcale... i tanio znowu wyjdzie DROGO
Chcialem zauwazyc ze dziala juz od prawie roku bez jakichkolwiek problemow. O wyszlo tanio

Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość