Hamulce, kontrolka i niedzialanie

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Hamulce, kontrolka i niedzialanie

Post autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 3:17 pm

Po wyjezdzie w teren (blotnisty, wodny) zaczal mi strasznie pozno dzialac hamulec... wciskam i dopiero gdzies od polowy zaczyna lapa (wczesniej bylo od razu). Do tego jak szybko podpompuje okolo 5 razy zapala sie kontrola recznego. Dodam, ze jak wcisne raz, a pozniej drugi to juz lapia lepiej...

Co sie porobilo?

Aha przy mocnym hamowaniu sciaga w lewo
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz wrz 23, 2007 3:41 pm

Karcherem trza sie pobawic, hamulc umyc :lol:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 4:08 pm

zapewne przedni prawy, skoro sciaga w lewo? :)21
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11901
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » ndz wrz 23, 2007 4:32 pm

No i płyn uzupełnić bo to tez objawia się czerwoną lampką :)23
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 5:30 pm

plyn uzupelniony, hamylc wymyte wszystkie (tylko z zewnatrz jak sie dalo podejsc to mylem) i dupa... nada to samo...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz wrz 23, 2007 5:38 pm

jak masz bębny, to musisz zdjąć obudowę :roll:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » ndz wrz 23, 2007 5:45 pm

tylko na tyle... ale to chyba nie jest to, bo sciaga mocno i nie hamuje prawy przod
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz wrz 23, 2007 5:52 pm

to nie hamuj, od czego biegi masz? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Pikaś
Posty: 366
Rejestracja: śr sty 25, 2006 1:00 am
Lokalizacja: Kostrzyn nad odrą

Post autor: Pikaś » ndz wrz 23, 2007 6:45 pm

dolej płynu na full,odpal auto,niech ktoś pompuje i hebluje a ty patrz gdzie Ci płyn ucieka.Możliwe ,że masz pęknięty przewód.Ja,tzn żona zadzwoniła że brak hebli,jak sie podpompowało było ok ale normalnie to pedał w podłogę i nic,zero reakcji tylko kontrolka.Nalałem płynu,koleś uciskał i nic nie było widać,ale przewód był mokry i po trzecim pompowaniu strzelił całkiem.Posprawdzaj.
gsm 501 736 409

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pn wrz 24, 2007 12:26 am

plynu w zbiorniczku nie ubywa, wiec chyba to nie bedzie to... kurna pozostaje mi chyba rozebranie wszystkiego, wyczyszczenie i zlozenie :-?

czy zeby zdjac beben trzeba odkrecac jakas srube centralna czy cos, czy schodzi pod odkreceniu kola?
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn wrz 24, 2007 5:50 am

Prawdopodobnie ucieka ci płyn hamulcowy z przody, ztąd ten efekt.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
Greentop
 
 
Posty: 243
Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Greentop » pn wrz 24, 2007 8:53 am

KrzysiekP pisze:...czy zeby zdjac beben trzeba odkrecac jakas srube centralna czy cos, czy schodzi pod odkreceniu kola?
Ściągasz koło i wkręcasz w nieużywane dawno otwory dwie śruby M8 - dokręcasz naprzemiennie i bęben zchodzi.
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pn wrz 24, 2007 1:05 pm

prawy przedni przewod wymieniony i juz hamuje prosto, ale nadal pedal wchodzi jak w maslo... mechanik podejrzewa przepuszczajaca pompe hamulcowa (plynu jakby co nie ubywa).
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn wrz 24, 2007 3:15 pm

jak pedał wchodzi jak w masło to pewnie i tył nie hamuje ?? :)21
sprawdź szczęki i bębny :)
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » pn wrz 24, 2007 3:40 pm

:)21 stawiam że masz układ zapowietrzony
Było pewnie mało płynu i przy ostrym szarżowaniu :)2 , układ się zapowietrzył
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt wrz 25, 2007 1:50 pm

po sprawdzeniu hamulcow przod (slizgaczy itp) i wyregulowaniu szczek padlo na pompe hamulcowa... delikatnie zaczyna przepuszczac, ale strachu nie ma :)21 komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO :)
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » wt wrz 25, 2007 3:45 pm

KrzysiekP pisze: komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO :)
I pomoże na bardzo krótko,
GG 3597101 tel. 602-673-905

lordmietek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: śr kwie 16, 2008 6:30 pm
Lokalizacja: błoto

Post autor: lordmietek » pn cze 16, 2008 8:39 pm

a z jakich powodow moze migac kontrolka hamulcow?

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn cze 16, 2008 8:43 pm

lordmietek pisze:a z jakich powodow moze migac kontrolka hamulcow?
mało płynu hamulcowego, tylko będzie to nieregularne mruganie

Awatar użytkownika
Tarpi
Posty: 530
Rejestracja: pt mar 26, 2004 1:59 pm
Lokalizacja: Yelonky

Post autor: Tarpi » wt cze 17, 2008 10:54 pm

goszen pisze:
KrzysiekP pisze: komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO :)
I pomoże na bardzo krótko,
Raczej wcale... i tanio znowu wyjdzie DROGO

Awatar użytkownika
Qbartx
Posty: 1672
Rejestracja: pt maja 18, 2007 7:13 pm
Lokalizacja: Konstancin

Post autor: Qbartx » wt cze 17, 2008 10:58 pm

Tarpi pisze:
goszen pisze:
KrzysiekP pisze: komplet naprawczy do pompy hamulcowej do pajero 2.5 TD z 89 roku to 15 zl w detalu w JCAUTO :)
I pomoże na bardzo krótko,
Raczej wcale... i tanio znowu wyjdzie DROGO
Chcialem zauwazyc ze dziala juz od prawie roku bez jakichkolwiek problemow. O wyszlo tanio :)21
Xj renix 4.0 pickup 2door,springi tyl, besterlocker, 35"
ZJ 4.0 up3.5" 31x10.5 mt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość