chłodnica oleju
Moderator: Student
chłodnica oleju
Mam dylemat ( mądre słowo... ). W silniku przeszczepionym do gaza - mercedes 2,5 D było wyjście na chłodnicę oleju ( przewody metalowe i gumowe węże cisnieniowe ) Udało mi się dokupić chłodnicę i zaczęły się schody. Ogólnie pod maską jest dość ciasno i muszę przerabiać przewody. Dodatkowo nie bardzo mam gdzie umieścić chłodnicę - planowałem z prawej strony patrząc od strony kierowcy na ramie. Ale biorąc pod uwagę skalę wszystkich przeróbek i tę dodatkową plątaninę przewodów cały czas się zastanawiam czy nie zaślepić wyjść na chłodnicę i nie odpuścić tematu. Jakie macie zdanie w tym względzie ? Czy przy wydajnym układzie chłodzenia chłodnica oleju jest potrzebna ? Nie planuję super ekstremalnej jazdy. W manualu jest napisane, że te silniki sa opcjonalnie wyposażone w chłodnicę oleju przy automatycznych skrzyniach biegów i klimatyzacji... A ja klimatyzację będę miał jak plandekę zdejmę...
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
- Misiek Cypr
-
- Posty: 13258
- Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Ale masz reduktor i aerodynamike wolnostojacego garazu. Lepiej zmotaj ta chlodnice. Jak Ci sie nie chce za bardzo motac, wykorzystaj orginalne przewody i chlodnice, a do ramy przyheftuj jakies katowniki i zro chamskie mocowanie. Bedzie na pewno lepiej niz bez 

Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044
513549044
Tak starałem sie czynić, tylko trochę mnie to przerosło, tym bardziej, że ze wzgledu na ciasnotę mam utrudniony dostęp do mocowania przewodów olejowych przy filtrze oleju i zaczynały mi ręce odpadać jak przyszło wkręcać śruby... stąd mój temat.. Dzięki - czyli jeden głos za ...
Nic nie będzie już takie jak dawniej. Kupiłem Gaza...
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
GAZ 69M 1974 (?)
RR 300 Tdi
Grupa D!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości