Drążek kierowniczy i panhard P38

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Drążek kierowniczy i panhard P38

Post autor: hpx4000 » sob sie 09, 2008 7:34 am

Co jest bardziej poprawną metodą, obniżyć mocowania i zastosować dłuższe elementy (wymienione w tytule) czy zostawić mocowanie na seryjnej wysokości, zastosować dłuższe elementy ze zmienionym kątem?
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob sie 09, 2008 8:25 am

przecież masz lift budy, a nie niewiadomo jaki lift zawieszenia, więc nie bardzo wiem po co się o takie rzeczy pytasz

nie wiem jak w p38 ale w starszych modelach do +2" nie za bardzo jest potrzeba w ogóle zawracać sobie tym głowę

zresztą drążek kierowniczy jest z założenia regulowany (w pewnym zakresie)
a panhard proszę np. http://www.rayo4x4.pl/sklep/?p=products ... regulowany

no jakoś tak, ale ja to się nie znam :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob sie 09, 2008 8:30 am

Lift zawieszenia jest od wczoraj spory :-) tak z 2/3” więcej niż ostatnio widziałeś
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob sie 09, 2008 8:32 am

hpx4000 pisze:Lift zawieszenia jest od wczoraj spory :-) tak z 3” więcej niż ostatnio widziałeś
toć wywrócisz tego wieżowca :roll: :D

a po co aż tyle liftu, jakie opony chcesz zakładać?
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob sie 09, 2008 8:37 am

255/85/16
zresztą teraz dopiero wygląda ładnie :-)
Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 8:40 am przez hpx4000, łącznie zmieniany 1 raz.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob sie 09, 2008 8:39 am

hpx4000 pisze:255/85/16
no ale do 33" to Ci chyba 5" liftu nie jest potrzebne
opuść teraz budę albo co bo będzie mało stabilny na przechyłach itp.

tak mi się wydaje :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob sie 09, 2008 8:42 am

To nadal nie jest Terrano, wywrotki mu nie grożą.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob sie 09, 2008 8:46 am

hpx4000 pisze:To nadal nie jest Terrano, wywrotki mu nie grożą.
ale to nadal jest przerost formy nad treścią :roll: :D

podnosisz środek ciężkości = tracisz stabilność
a jeżeli nie ma takiej potrzeby, bo koła się mieszczą, to po co?
zrobisz jak będziesz uważał ale bym budę teraz opuścił :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » sob sie 09, 2008 3:57 pm

zapodaj fotki jak to teraz wyglada :wink:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob sie 09, 2008 7:13 pm

TRAWOLT pisze:
hpx4000 pisze:To nadal nie jest Terrano, wywrotki mu nie grożą.
ale to nadal jest przerost formy nad treścią :roll: :D

podnosisz środek ciężkości = tracisz stabilność
a jeżeli nie ma takiej potrzeby, bo koła się mieszczą, to po co?
zrobisz jak będziesz uważał ale bym budę teraz opuścił :D
ale jeśli ma bodylift to będzie mógł w pełni wykorzystać skok koła w górę, czego nie uzyskasz samym liftem sprężynami.

Ale ja bym się nie tyle martwił o kąty drążków co o kąt wyprzedzenia zwrotnicy :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » sob sie 09, 2008 9:18 pm

N2O pisze:ale jeśli ma bodylift to będzie mógł w pełni wykorzystać skok koła w górę, czego nie uzyskasz samym liftem sprężynami.
być może masz rację, nie znam się na p38 ale...
widziałem to auto na body lifcie +2" z kołami 32" i wydawało się, że ma dosyć dużo miejsca w nadkolach stąd ...
dołożenie 3" liftu po to by wsadzić o jeden cal większe opony wydaje się być zbyteczne i dlatego pisałem o opuszczeniu budy - tak życzliwie nie dla jaj :D

przyznam, że nie widziałem jak teraz wygląda i być może moje wcześniejsze wypowiedzi są zbyt pochopne
mam nadzieję że w najbliższym czasie zobaczę to auto i być może zmienię zdanie ...
niemniej nie zmienia to postaci rzeczy że zbyteczne liftowaie auta nie wpływa pozytywnie na stabilność auta :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob sie 09, 2008 10:21 pm

w sumie 2-3" od wysokości standardowej spokojnie by wystarczyło, a bodylift to po to aby nie ciąć nadkoli.

Ja to auto ostatnio widziałem jak je ciągneliśmy na lawecie z kuklówki, :)21

a wyliftowane P38 i tak jest niższe niż seryjna dyskoteka.
Niewiem jak wypada stabilność po lifcie ale w standardzie P38 nie boi się stosunkowo dużych przechyłów(na pochyłości czegoś podobnego do zbocza wału mi się nie przewróciło) :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » sob sie 09, 2008 10:34 pm

Jedno takie spostrzeżenie, na sprężynach milej się jeździ :-) ładniej wybiera nierówności i o wiele mniej kładzie się na zakrętach.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob sie 09, 2008 10:44 pm

to na pewno, kiedyś na zakręcie jak był jeszcze na poduchach to jechalismy na 2 kołach :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości