Drążek kierowniczy i panhard P38
Moderator: Jerry
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Drążek kierowniczy i panhard P38
Co jest bardziej poprawną metodą, obniżyć mocowania i zastosować dłuższe elementy (wymienione w tytule) czy zostawić mocowanie na seryjnej wysokości, zastosować dłuższe elementy ze zmienionym kątem?
Range Rover V8 Outsourcing IT
przecież masz lift budy, a nie niewiadomo jaki lift zawieszenia, więc nie bardzo wiem po co się o takie rzeczy pytasz
nie wiem jak w p38 ale w starszych modelach do +2" nie za bardzo jest potrzeba w ogóle zawracać sobie tym głowę
zresztą drążek kierowniczy jest z założenia regulowany (w pewnym zakresie)
a panhard proszę np. http://www.rayo4x4.pl/sklep/?p=products ... regulowany
no jakoś tak, ale ja to się nie znam

nie wiem jak w p38 ale w starszych modelach do +2" nie za bardzo jest potrzeba w ogóle zawracać sobie tym głowę
zresztą drążek kierowniczy jest z założenia regulowany (w pewnym zakresie)
a panhard proszę np. http://www.rayo4x4.pl/sklep/?p=products ... regulowany
no jakoś tak, ale ja to się nie znam


LR Rendzi stajla 

- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Lift zawieszenia jest od wczoraj spory
tak z 2/3” więcej niż ostatnio widziałeś

Range Rover V8 Outsourcing IT
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
255/85/16
zresztą teraz dopiero wygląda ładnie
zresztą teraz dopiero wygląda ładnie

Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 8:40 am przez hpx4000, łącznie zmieniany 1 raz.
Range Rover V8 Outsourcing IT
ale jeśli ma bodylift to będzie mógł w pełni wykorzystać skok koła w górę, czego nie uzyskasz samym liftem sprężynami.TRAWOLT pisze:ale to nadal jest przerost formy nad treściąhpx4000 pisze:To nadal nie jest Terrano, wywrotki mu nie grożą.![]()
![]()
podnosisz środek ciężkości = tracisz stabilność
a jeżeli nie ma takiej potrzeby, bo koła się mieszczą, to po co?
zrobisz jak będziesz uważał ale bym budę teraz opuścił
Ale ja bym się nie tyle martwił o kąty drążków co o kąt wyprzedzenia zwrotnicy

być może masz rację, nie znam się na p38 ale...N2O pisze:ale jeśli ma bodylift to będzie mógł w pełni wykorzystać skok koła w górę, czego nie uzyskasz samym liftem sprężynami.
widziałem to auto na body lifcie +2" z kołami 32" i wydawało się, że ma dosyć dużo miejsca w nadkolach stąd ...
dołożenie 3" liftu po to by wsadzić o jeden cal większe opony wydaje się być zbyteczne i dlatego pisałem o opuszczeniu budy - tak życzliwie nie dla jaj

przyznam, że nie widziałem jak teraz wygląda i być może moje wcześniejsze wypowiedzi są zbyt pochopne
mam nadzieję że w najbliższym czasie zobaczę to auto i być może zmienię zdanie ...
niemniej nie zmienia to postaci rzeczy że zbyteczne liftowaie auta nie wpływa pozytywnie na stabilność auta


LR Rendzi stajla 

w sumie 2-3" od wysokości standardowej spokojnie by wystarczyło, a bodylift to po to aby nie ciąć nadkoli.
Ja to auto ostatnio widziałem jak je ciągneliśmy na lawecie z kuklówki,
a wyliftowane P38 i tak jest niższe niż seryjna dyskoteka.
Niewiem jak wypada stabilność po lifcie ale w standardzie P38 nie boi się stosunkowo dużych przechyłów(na pochyłości czegoś podobnego do zbocza wału mi się nie przewróciło)
Ja to auto ostatnio widziałem jak je ciągneliśmy na lawecie z kuklówki,

a wyliftowane P38 i tak jest niższe niż seryjna dyskoteka.
Niewiem jak wypada stabilność po lifcie ale w standardzie P38 nie boi się stosunkowo dużych przechyłów(na pochyłości czegoś podobnego do zbocza wału mi się nie przewróciło)

- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Jedno takie spostrzeżenie, na sprężynach milej się jeździ
ładniej wybiera nierówności i o wiele mniej kładzie się na zakrętach.

Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości