Gaźnik Ikow
Moderator: Student
Gaźnik Ikow
Mam pytanko co może być? Po wymianie wszystkich uszczelek i czyszczeniu gaźnika nie można odpalić gazika, pali tylko przez chwile przy włączonym ssaniu.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
witaj ..
) ja tez mam ten gazniczek i wiem ze to cudo techniki.. prawda panie bananie? 
Regulacja to wspaniala zabawa i radocha.. bo nigdy do konca nie wyjdzie:)
a sprawdz czy dolna uszczelke dobrze wlozyles.. moze nie ma droznosci w kanaliku niskich obrotow, ja kiedys tak zlozylem w pospiechu i nie moglem odpalic i gasl od razu. chyba ze bylo ssanie lub dawalem w gaz.
Genralnie jikov

Aha jak jestes z wawki tro moge podac ci adres zakladu gdzie zawsze jade na regulacje i jestem zadowolony. I nawet mam gdzies jakis komplet nowych uszczelek do niego jesli nie masz skad zdobyc.


Regulacja to wspaniala zabawa i radocha.. bo nigdy do konca nie wyjdzie:)
a sprawdz czy dolna uszczelke dobrze wlozyles.. moze nie ma droznosci w kanaliku niskich obrotow, ja kiedys tak zlozylem w pospiechu i nie moglem odpalic i gasl od razu. chyba ze bylo ssanie lub dawalem w gaz.
Genralnie jikov


Aha jak jestes z wawki tro moge podac ci adres zakladu gdzie zawsze jade na regulacje i jestem zadowolony. I nawet mam gdzies jakis komplet nowych uszczelek do niego jesli nie masz skad zdobyc.
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 

Nie Ruski tylko Czeski, a dzisiaj udało mi się go już uruchomić i działa OK.MOC pisze:keler pisze:Może i złom ale pasuje do silnika mercedesa, a który zaworek masz na myślito tyt zakladasz ruski gaznik do niemieckiego silnika i dziwisz sie ze nie chodzi


W morde jeszcze tylko dwa tygodnie do Ryk, a ja jeszcze w lesie z remontem

XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
Są rzeczy na niebie i ziemi o których sie nawet fizjologom nie śniło... Moja bmka bardzo długo śmigała na gaźniku od wołgi i dobrze było. Nie jest ważne jakiej gaźnik jest produkcji, tylko czy spełnia swoje zadanie, mędrcy, osobiście wolę regulowac ikova za 50 zeta niż pieprzonego bocznego stromberga za 300. Efektem ma być jazda a nie zbiór orginalnych części. U mnie w fordzie też pewnie łorginalny weber poleci w fajans i zastąpi go coś co działa w każdych warunkach. Reasumując przerobiłem naprawdę duzo gaźników w mojej zmocie i ikov wygrał ze wszystkimi. Może kwestia egzemplarza, może umiejętności regulacji 

Ja co prawda nie mam doświadczenia z mercem, ale w BMW duzo już przerobiłem i zaprawdę powiadam ci - gaźnik solexa od silnika m10 jest niczym innym tylko takim samym gaźnikiem opadowym jak ikov, i to nie czesi wymyślili.Tequil pisze:no wlasnie dla mnie kosmos!!!![]()
do merca zakladac gaznik czeski
co za zmota!
Z tym się zgodzę, ale to że jakiś konkretny egzemplarz gaźnika nadaje się tylko w fajans, to nie znaczy, że wszystkie są złe. Jak już wspomniałem - wiele gaźników w moim trupie było i tylko z ikova byłem naprawdę zadowolony, mówię w czasie przeszłym, bo teraz złom jest w kawałkach i zupełnie inna jest koncepcja na jego zasilanie.
Ujme to w ten sposób przerobiłem dwa strombergi i nic - kasa w błoto, wymieniłem kolektor ssący i zamontowałem oryginalnego solexa, po czym się okazało iż solex do remontu - koszt 230zł (wymiana uszczelek i dysz) po czym jak pojechałem do gaźnikowca poinformował mnie iż przepustnica jest całkowicie wyrobiona i nadaje się na złom - koszt naprawy dodatkowo oprócz wspomnianych 230zł + 130zł czyli 360zł - więc zaczołem też kalkulować co i jak bo mój gazik z wartością remontu pod Jeepa Cheeroka podchodzi. Więc poszedłem po rozum do głowy i wygrzebałem stary orginalny gaźnik który był poprzednio w tym samochodzie jak jeszcze miał silnik żuka. Dorobiłem ze zwyklego kawałka kartonu uszczelke pomiędzy kolektor a gaźnik, i za pierwszym razem gazik odpalił - a kombinowałem prawie rok z poprzednimi gaźnikami i władowałem w różnego rodzaju uszczelki przekładki i inne duperele coś koło 500zł, poza tym Ikov jest robiony na podobieństwo solexa, tak mi inny gaźnikowiec powiedział i dodał iż przynajmniej połowa taryf jeździ na tego typu modyfikacji.
XJ 4.0 91r, lift 4" - już nie, HONDA TRX 650 RINCON
Zawsze gotów do pomocy
Zawsze gotów do pomocy
ja to powiem szczerze juz nic nie kapuje, ludziska na mercach miliony kilometrow robia i nikt nie narzeka zreszta z tego znane sa te samochodziki, a ty masz takie problemy
Zamiat kupowac gowna za kazdym razem kupilbys raz porzadny gaznik ze szrotu i zapomnialbys o klopotach, ale tak to w polskiej mentalnosci jest ze chce sie zaoszczedzic 50 zl to pozniej wychodzi na to ze sie wyda te 50 ale w kwadracie i dalej narzeka.
Kup sobie dobry oryginalny gaznik i nie bedziesz tam wiecej zagladal

Kup sobie dobry oryginalny gaznik i nie bedziesz tam wiecej zagladal

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości