
POMOCY! Wyrobione kule?Santana.
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: Brodnica
POMOCY! Wyrobione kule?Santana.
Mam świeżo kupionego Samuraja Santanę,wyglądało na to,że są do wymiany łożyska w przednich kołach,a konkretniej uszczelniacze.Po wymianie łożysk luz jest nadal duży,a z kul tych przychodzących do piasty cieknie olej,uszczelniacze" wypluło",wygląda ,że te kule mają za duży luz,są wyrobione,czy to możliwe ,czy to może być coś innego?Może łożyska zwrotnic???Można to jakoś naprawić,bo dyfer jest ok????Może ktoś to regeneruje,uszczelnia?Czy muszę wymieniać cały most????????????


Sadzę, że ten temt juz był sporo razy 
Masz zapewne luz na sworzniach.. zacznij od wyjecia blaszek regulacyjnych. Wyciek to pewnie simmering a do teg guma i filc na kuli do wymiany... sa całe zestawy regeneracyjne do tego.

Masz zapewne luz na sworzniach.. zacznij od wyjecia blaszek regulacyjnych. Wyciek to pewnie simmering a do teg guma i filc na kuli do wymiany... sa całe zestawy regeneracyjne do tego.
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: Brodnica
Ja wymieniłem uszczelniacze,czy mimo wszystko przez te sworznie bądź trzpienie jest możliwy taki wyciek,że olej leci ciurkiem po podniesieniu i przechyleniu koła?Czyli mogę nie bać się ,że most jest do wymiany?Gdzie można kupić taki zestaw naprawczy???Filc i guma dodatkowo jak rozumiem?Dziękuje za pomoc i przepraszam jeśli powtarzam wątek.Widzę ,że na forum można liczyć.
http://www.allegro.pl/item418336449_suz ... u_org.html
Przez sworznie masz luz na zwrotnicy. Raczej nie ma to wiele wspólnego z wyciekiem oleju.
Suzę mam dość krótko..może ktoś bardziej doświadczony potrafi to rozkminić "klinicznie".
Przez sworznie masz luz na zwrotnicy. Raczej nie ma to wiele wspólnego z wyciekiem oleju.
Suzę mam dość krótko..może ktoś bardziej doświadczony potrafi to rozkminić "klinicznie".
http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: Brodnica
BARTMANN -czy sucha czy mokra ma być to już doczytałem,teraz kwestia co tam oryginalnie ma przychodzić ,simmering łożyska,uszczelniacz półosi,guma i filc tak?Odnoszę wrażenie,że mechanik który mi to robi o tym nie wie
,ja tymbardziej,bo 4x4 mam tydzień z hakiem.Łożyska trzpieni,jak i sworznie podejrzewam nie problem dostać,ale ten zestaw regeneracyjny????W każdym sklepie,w którym pytałem jak to uszczelnić sprzedawca robił tylko tak:
?!Mógłbym prosić o namiary gdzie można to zamówić?Z góry dzięki!Pozdrawiam.


-
- jestem tu nowy...
- Posty: 13
- Rejestracja: pn wrz 08, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: Brodnica
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości