Czy ten egzemplarz warto jechać i obejrzeć?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:06 pm

dis pisze:Nie jest tak: 4x4, 4x4 z reduktorem, 4x4 z blokadą centr. dyfra, 4x4 z blokadą centr. dyfra i reduktorem?
tak to ponoć niektóre jeepy mają
z superselectem czy coś - nie znam się :roll: :D

kup jeepa :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn paź 27, 2008 4:09 pm

TRAWOLT pisze:
dis pisze:Nie jest tak: 4x4, 4x4 z reduktorem, 4x4 z blokadą centr. dyfra, 4x4 z blokadą centr. dyfra i reduktorem?
tak to ponoć niektóre jeepy mają
z superselectem czy coś - nie znam się :roll: :D

kup jeepa :roll: :D
e tam misiuwisiu ponoć

kup onana
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
Masakra
 
 
Posty: 218
Rejestracja: pn cze 16, 2008 7:59 am
Lokalizacja: STA

Post autor: Masakra » pn paź 27, 2008 4:09 pm

ale cipkii.. dużo palą ... a kolega szuka auta co mało pali .. 8)

dis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pn sty 22, 2007 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dis » pn paź 27, 2008 4:11 pm

Jeep to sobie można wsadzić ... i one mają SelectTrack, SuperSelect ma Pajero. To jak jest w Disco?

A
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=24706.
czytałem już, nawet znam na pamięć... i nie tylko to :)

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:12 pm

jpi pisze:e tam misiuwisiu ponoć
no niby tak
ale z jeepami chyba tez coś jest na rzeczy :roll: :D

trza iść do zaprzyjaźnionego działu i zapytać :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn paź 27, 2008 4:14 pm

TRAWOLT pisze:
jpi pisze:e tam misiuwisiu ponoć
no niby tak
ale z jeepami chyba tez coś jest na rzeczy :roll: :D

trza iść do zaprzyjaźnionego działu i zapytać :roll: :D
to tak można??
myślisz, że Ci pomogą :D









w sianiu fermentu :wink:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

dis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pn sty 22, 2007 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dis » pn paź 27, 2008 4:15 pm

Nie szukam samochodu, która mało pali bo bym sobie TICO kupil ale nie szukam też smoka, rozsądek panowie... jakbym chciał coś co jeszcze mniej pali niż Disco to bym sobie Jeepa 2,1TD kupił ale jakos nie trafiają do mnie Jeepy albo jakiegoś innego wymysła...

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:18 pm

dis pisze:to bym sobie Jeepa 2,1TD kupił
2,1 jest za słaby
2.5 vm w dieslu trzeba zanabyć - jest zajebisty :roll: :D

jak mi nie wierzysz to poszukaj postów Lesia :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

dis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pn sty 22, 2007 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dis » pn paź 27, 2008 4:18 pm

Jeep fajnie to chyba ... tylko wyciągają przyczepy z łodziami z brzegu 8) tyle widziałem na własne oczy

dis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pn sty 22, 2007 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dis » pn paź 27, 2008 4:19 pm

2,5TD, włoski bubel, to kupuj... :)

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 4:20 pm

dis pisze:To jak będzie z tą praktyczną stroną? gosc oświeć mnie!!! :)4
proszzzz , jak juz koledzy napisali jeep posiada staly na (prawie) 4 kola a disco na (prawie) 2 . Dlaczego na prawie 2 ? bo disco ma zwykly mechanizm roznicowy z blokada , kiedy blokada jest off naped jest przekazywany na most ktory ma najmniejszy opor , a mechanizm roznicowy w moscie przekazuje na kolo o najmniejszym oporze . Reasumujac postaw jedno kolo na rolkach i nigdzie niepojedziesz :)23
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 4:22 pm

dis pisze:Jeep fajnie to chyba ... tylko wyciągają przyczepy z łodziami z brzegu 8) tyle widziałem na własne oczy
zdziwil bys sie :wink:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:27 pm

jpi pisze:myślisz, że Ci pomogą :D
a myślisz, że nie?
to nie dobrze, a wręcz dziwne
to muszą chyba jakie łobuzy być
skoro nie pomagają potrzebującym :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

dis
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 89
Rejestracja: pn sty 22, 2007 7:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dis » pn paź 27, 2008 4:27 pm

To brzmi jakbyś mowił o tym SelectTrack (Jeep) albo SuperSelect (Pajero), czy tam jest inaczej? Zwykły mechanizm różnicowy? To jaki jest niezwykły? :)

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » pn paź 27, 2008 4:28 pm

gosc pisze:
dis pisze:To jak będzie z tą praktyczną stroną? gosc oświeć mnie!!! :)4
proszzzz , jak juz koledzy napisali jeep posiada staly na (prawie) 4 kola a disco na (prawie) 2 . Dlaczego na prawie 2 ? bo disco ma zwykly mechanizm roznicowy z blokada , kiedy blokada jest off naped jest przekazywany na most ktory ma najmniejszy opor , a mechanizm roznicowy w moscie przekazuje na kolo o najmniejszym oporze . Reasumujac postaw jedno kolo na rolkach i nigdzie niepojedziesz :)23
czyli Twoim zdaniem napęd 4x4 jest wtedy, kiedy nie ma żadnego mechanizmu różnicowego i napęd idzie na sztywno na cztery koła ?

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:30 pm

dis pisze:To jaki jest niezwykły? :)
Gela - ma ful wypas blokady :roll: :D
kup mesia :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 4:38 pm

maruda pisze:
gosc pisze:
dis pisze:To jak będzie z tą praktyczną stroną? gosc oświeć mnie!!! :)4
proszzzz , jak juz koledzy napisali jeep posiada staly na (prawie) 4 kola a disco na (prawie) 2 . Dlaczego na prawie 2 ? bo disco ma zwykly mechanizm roznicowy z blokada , kiedy blokada jest off naped jest przekazywany na most ktory ma najmniejszy opor , a mechanizm roznicowy w moscie przekazuje na kolo o najmniejszym oporze . Reasumujac postaw jedno kolo na rolkach i nigdzie niepojedziesz :)23
czyli Twoim zdaniem napęd 4x4 jest wtedy, kiedy nie ma żadnego mechanizmu różnicowego i napęd idzie na sztywno na cztery koła ?
nie wystarczy mechanizm o zwiekszonym tarciu lub zwykly TC
Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2008 4:41 pm przez gosc, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 4:40 pm

dis pisze:To brzmi jakbyś mowił o tym SelectTrack (Jeep) albo SuperSelect (Pajero), czy tam jest inaczej? Zwykły mechanizm różnicowy? To jaki jest niezwykły? :)
tak jest , z ograniczonym tarciem wewnetrznym (szpera) lub taki jak wlasnie w jeepie selectrack
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » pn paź 27, 2008 4:41 pm

czyli bez srutraka ni uja :wink:

tylko ten pierdzielony dolar już taki nie fajny :cry: i fjunt tyż :cry: :cry:
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 4:43 pm

jpi pisze:czyli bez srutraka ni uja :wink:

tylko ten pierdzielony dolar już taki nie fajny :cry: i fjunt tyż :cry: :cry:
srutrack tez sprawy niezalatwia bo jest w moscie a nie w reduktorze :wink:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:46 pm

gosc pisze:srutrack tez sprawy niezalatwia bo jest w moscie a nie w reduktorze :wink:
to może kcesz reduktor BW od mła
ten ma wiskotyka czy cóś :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 4:47 pm

TRAWOLT pisze:
gosc pisze:srutrack tez sprawy niezalatwia bo jest w moscie a nie w reduktorze :wink:
to może kcesz reduktor BW od mła
ten ma wiskotyka czy cóś :roll: :D
nie , dzieki :lol: :wink: bylby fajny gdyby mial blokade :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pn paź 27, 2008 4:51 pm

gosc pisze:nie , dzieki :lol: :wink: bylby fajny gdyby mial blokade :)2
no ale ten z blokadą nie jest 4x4
a BW jest - więc co wchodzisz? :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
maruda
Posty: 497
Rejestracja: śr lip 28, 2004 5:46 pm
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: maruda » pn paź 27, 2008 4:58 pm

gosc pisze:
maruda pisze:
gosc pisze:proszzzz , jak juz koledzy napisali jeep posiada staly na (prawie) 4 kola a disco na (prawie) 2 . Dlaczego na prawie 2 ? bo disco ma zwykly mechanizm roznicowy z blokada , kiedy blokada jest off naped jest przekazywany na most ktory ma najmniejszy opor , a mechanizm roznicowy w moscie przekazuje na kolo o najmniejszym oporze . Reasumujac postaw jedno kolo na rolkach i nigdzie niepojedziesz :)23
czyli Twoim zdaniem napęd 4x4 jest wtedy, kiedy nie ma żadnego mechanizmu różnicowego i napęd idzie na sztywno na cztery koła ?
nie wystarczy mechanizm o zwiekszonym tarciu lub zwykly TC
rewolucja, panie, rewolucja, to sie wielu chłopaków zmartwi, co do tej pory mysleli że maja 4x4 :)21

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » pn paź 27, 2008 5:00 pm

maruda pisze:
gosc pisze:
maruda pisze: czyli Twoim zdaniem napęd 4x4 jest wtedy, kiedy nie ma żadnego mechanizmu różnicowego i napęd idzie na sztywno na cztery koła ?
nie wystarczy mechanizm o zwiekszonym tarciu lub zwykly TC
rewolucja, panie, rewolucja, to sie wielu chłopaków zmartwi, co do tej pory mysleli że maja 4x4 :)21
tak jak juz napisalem , podnies jedno z kol do gory i sprobuj pojechac
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Zablokowany

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość