...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Moderator: Kosiarz
przekaźniki wentylatoraŁokciu pisze:(...) nawiew dziala mi tylko na 4 co moze byc nie halo?? opornik , gdzie go szukac ?
z tego co pamiętam było tak
że zostaje opcja wyłączone albo maximum obroty bez pośrednich prędkości
cialo nie przyspiesza umyslu,umysł nie ponagla ciała...
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
www.szachy.org/~maciek/net/pvekstory301.gif
Się zgadza. W 160-ce pod pokrywą zasłaniającą dmuchawę jest dwustopniowy opornik, zdarza się upalenie drutu albo brak styku na takich skręcanych przyłączkach. Też to ćwiczylem.gkozi pisze:widziałem taki objaw w vitarze [podtopiona i błoto ] - upalony drut oporowy ale nie mam pojęcia jak to jest realizowane w k160 i gdzie się mieści - musisz wracać po kablach od silnika dmuchawy
pzdr.

Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew
W-160 3,3TD + Czapajew
Witam wszystkich ten temat juz pewnie byl ale mam problem z odnalezieniem konkretnych informacji otoz silnik 2.8td po przekroczeniu 4tys.obrotow zaczyna sie zapowietrzac czyli obroty spadaja i zaczyna chodzic na 4-5 cylindrow niejednokrotnie po calkowitym zdjeciu nogi z pedalu potrafi zgasnac zanim wroci do rownej pracy mija okolo 30s do minuty dodam iz robi to nawet gdy podalem mu paliwo bezposrednio z banki wiec kwestia filtrow i przewodow odpada
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
witam
mam GR '92 long, zawieszenie dobinsons +2, teraz chciałbym zmienić koła na większe, interesują mnie 33/10,5r15 lub 33/12.5r15 i jakieś felgi, tylko czy takie opony się zmieszczą i jakie ET potrzebne. Wiem że temat rozmiaru kół był wielokrotnie poruszany ale w większości chodziło o krótkiego gr
z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam!
mam GR '92 long, zawieszenie dobinsons +2, teraz chciałbym zmienić koła na większe, interesują mnie 33/10,5r15 lub 33/12.5r15 i jakieś felgi, tylko czy takie opony się zmieszczą i jakie ET potrzebne. Wiem że temat rozmiaru kół był wielokrotnie poruszany ale w większości chodziło o krótkiego gr
z góry dzięki za odpowiedz, pozdrawiam!
- Fiba
-
- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Mam też GR long tylko 96r i też mam zawieszenie dobinsonsa +2 założone . Opony mam mt 12,5x12,5 x15 i wszystko jest w porządku. Felgi DOTZ -30. Tylko mam mały problem bo po założeniu zawieszenia ( amortyzatory i sprężyny) kierownica nie jest prosto a przed założeniem była . Mam pytanie czy to jest wina braku mimośrodów i jak to ustawić aby było prosto to znaczy jak rozmierzyć te mimośrody . Może to przerabiałeś to może jakieś sugestie co i jak. Pozdrawiam
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
- krzysiek.g24
-
- Posty: 126
- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
- Lokalizacja: Łochów
u mnie teraz kierownica też jest krzywo, i jak na razie też nie znalazłem na to odpowiedzi, napisałeś mt 12,5x12,5x15 rozumiem, że chodziło Ci o 33x12,5r15?? a jaka szerokość tych felg??
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 10:47 am przez krzysiek.g24, łącznie zmieniany 1 raz.
To normalne, że po podniesieniu fury zmienia się położenie kiery, bo drążek od przekładni idzie pod większym kątem. Nie wiem jak to wygląda w gr, ale jeśli jest możliwość, to można podregulować trochę na drążku, albo zdjąć fajerę i założyć prosto.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
No nie przeginaj. Operacja na 10 min jak w kazdym innym przypadku. Trzeba przelozyc kierownice , albo przerabiac drazek na regulowany. Prosciej , taniej zabawic sie z kierownica.Fiba pisze:Ja mam poduszkę i nie jest to chyba takie proste .żeby ją zdjąć i wyprostować kierownice.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
ludzie co wy piszecie? po lifcie Panhard jak i drazek kierowniczy sa za "krotkie". rozwiazanie: kierowniczy regulowany a Panhard dluzszy lub przedluzyc mocowanie owego przy ramie o wysokosc liftu. to raczej logiczne. potem pisze jeden z drugim ze mu auto 4 slady robi albo bokiem jezdzi
wybaczcie ale dlubanie bez wiedzy elementarnej mnie wqrw.a . chcesz cos zrobic zapytaj jak nie wiesz a nie po fakcie bo "nie robi" albo "cos chyba spier.." pozdrawiam 


jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long
przy lifcie samochód 4 śladów nie będzie robił chyba że masz spierd..ą geometrie a wtedy i bez liftu bedzie 4 slady robiłindian404s pisze:....


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 92
- Rejestracja: śr gru 19, 2007 7:35 pm
drogi sebastianie , to ze sie nie zalil nie znaczy ze nie zostawia. najprawdopodobniej kolega nawet tego nie zauwazyl. przy lifcie +2 to nie az tak wiele , ale zawsze, szczegolnie na czarnym z koleinami. moim zamiarem nie bylo rozpetanie wscieklej wymiany racji tylko odpowiedz na problem kolegi 

jeden strzał-jeden trup. Stajnia:u404s, Y60 Long
Zeby nie zakładać nowego tematu zapytam tu : Czy to normalne aby wysprzęglik sie nagrzewał do takiego stopnia że nie da rady go dotknąc 
dzisiaj na normalnej drodze jadąc sobie w ruchu miejskim nagle straciłem sprzegło
po czym biegi wracają po zatrzymaniu sie i wyłaczeniu auta na 15-20 min
gdzie szukać przyczyny ? jakaś nieszczelnosc :?? Pompa sprzegła nowa .. wysprzeglik nowy .. sprzegło tyż
Poratujcie

dzisiaj na normalnej drodze jadąc sobie w ruchu miejskim nagle straciłem sprzegło



Poratujcie

era Hdi
BYŁ-> Samurai, Y60 ..

BYŁ-> Samurai, Y60 ..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość