...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Tom2130
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn lis 17, 2008 1:23 pm
Lokalizacja: Zielona Wyspa

Post autor: Tom2130 » pt gru 05, 2008 12:51 am

Wielkie dzieki wojtek_kom, dziala idealnie :D
Spokój ponad gniewem.
Honor ponad nienawiścią.
Siła ponad strachem.

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pt gru 05, 2008 10:52 am

MarcinuS pisze:
redin pisze:takie pytanie
czy jadąc po czarnym moge miec zapięty przód ? 4H w parchu ?

Masz kolego lekturke. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=12439 (Nie mozna) pzdr !.
czemu niby nie można ??
oczywiście, że można - pod warunkiem, ze nie będzie skręcał :)20
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » pt gru 05, 2008 3:24 pm

seburaj pisze:
MarcinuS pisze:
redin pisze:takie pytanie
czy jadąc po czarnym moge miec zapięty przód ? 4H w parchu ?

Masz kolego lekturke. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=12439 (Nie mozna) pzdr !.
czemu niby nie można ??
oczywiście, że można - pod warunkiem, ze nie będzie skręcał :)20
czyli zapnę przód, jadę jadę jadę, zbliżam się do zakrętu, zwalniam, odpinam przód i po pokonaniu zakrętu znowu załączam :lol: :lol: :lol:
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

krzys6505
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 15, 2007 8:20 pm

Post autor: krzys6505 » pt gru 05, 2008 5:18 pm

No właśnie! Super!
Przynajmniej obie wajchy będziesz miał zużyte równomiernie. :)21

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » sob gru 06, 2008 9:49 am

mówiłem że lubie ten temat :D

Panowie a powiecie mi co lepiej do opon 33 boggery
lift +2"
http://www.allegro.pl/item478650263_wzm ... 0_y61.html
czy lift +4"
http://www.allegro.pl/item499586171_wzm ... r_y60.html

i wogóle cena dobra za te sprezyny ?

i jakbym kupil którąs z tych opcji to musze amorki +2 lub +4
nie moze byc+6 do +4 np ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12632
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » sob gru 06, 2008 11:26 am

proponuje użyć opcji szukaj było o tym duuużo naprawdę dużo :)3
ogólnie do 33 +2 wystarczy czy cena oki to nie wiem poszukaj alternatywy jest dużo producentów i amory dobiera się do liftu nie za długo bo spręzyny wypadną nie za krótkie bo je rozwalisz :)3
leniuch jestes :)21 :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » pn gru 08, 2008 6:22 pm

Wspomaganie podczas postoju przestaje robić, jak się kreci kierownicą to idzie ciężko i drga cała kierownica. W skrajnych położeniach popiskuje. podczas jazdy zero problemów można kręcić jednym palcem.Czasem jest normalnie i wszystko działa OK. Pacjent to nissan Patrol Y60 z 33\" MT. Pompa mówi dowidzenia? Czy może coś innego?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn gru 08, 2008 6:32 pm

jakie masz obroty na luzie ? może są za niskie ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » pn gru 08, 2008 6:53 pm

Na luzie jakieś 600 obr/min może nawet ciut mniej. Jutro sprawdzę co będzie jak podniosę trochę obroty.

Silnik 2.8 TD

kudlatov
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 18
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 8:24 pm
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: kudlatov » pn gru 08, 2008 10:45 pm

Koledzy nie macie czasem gdzieś w garażu walających się tarcz do LSD (chodzi mi o te sprężynujące są po dwie na strone) bo mi się spękły no i teraz most mi chodzi jak w żuku :-? A cena w sklepiku to nie jest zbyt atrakcyjna :evil:
Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach.

kargullo2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: wt mar 11, 2008 9:42 pm
Lokalizacja: Hamar(Norwegia)

Post autor: kargullo2 » wt gru 09, 2008 8:33 pm

Jeszcze nie mam nissana patrola,ale bardzo bym chciał.Moje pytanie:Co oznacza GR,jakie różnice są jeśli nie ma tego oznaczenia.Wiem tyle ze w starszych modelach różnica jest w karoserii.W czym jeszcze?Zapatruje sie na patrola po 95' :roll:

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MarcinuS » wt gru 09, 2008 8:55 pm

kargullo2 pisze:Jeszcze nie mam nissana patrola,ale bardzo bym chciał.Moje pytanie:Co oznacza GR,jakie różnice są jeśli nie ma tego oznaczenia.Wiem tyle ze w starszych modelach różnica jest w karoserii.W czym jeszcze?Zapatruje sie na patrola po 95' :roll:
prowokacja?
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

Awatar użytkownika
Tom2130
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pn lis 17, 2008 1:23 pm
Lokalizacja: Zielona Wyspa

Post autor: Tom2130 » wt gru 09, 2008 9:54 pm

A ja jeszcze nie mam Jaguara XK Coupe :cry:
Spokój ponad gniewem.
Honor ponad nienawiścią.
Siła ponad strachem.

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 1610
Rejestracja: pt mar 07, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Marek » śr gru 10, 2008 10:38 am

Rusek pisze:Na luzie jakieś 600 obr/min może nawet ciut mniej. Jutro sprawdzę co będzie jak podniosę trochę obroty.

Silnik 2.8 TD
O ile pamietam, wg manuala 650 - 700 rpm - zatem rzeczywiście trochę niskie. Poza tym sprawdź, czy Ci się pasek napędzający pompę lekko nie ślizga (wbrew pozorom nie zawsze wtedy piszczy). No i oczywiście sprawdź poziom płynu hydraulicznego.
pzdr. :)21
Marek (Argus)
W-160 3,3TD + Czapajew

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » śr gru 10, 2008 11:03 am

Marek pisze:
Rusek pisze:Na luzie jakieś 600 obr/min może nawet ciut mniej. Jutro sprawdzę co będzie jak podniosę trochę obroty.

Silnik 2.8 TD
O ile pamietam, wg manuala 650 - 700 rpm - zatem rzeczywiście trochę niskie. Poza tym sprawdź, czy Ci się pasek napędzający pompę lekko nie ślizga (wbrew pozorom nie zawsze wtedy piszczy). No i oczywiście sprawdź poziom płynu hydraulicznego.
pzdr. :)21
Wczoraj się już wszystko naprawiło, widocznie zły dzień miał ;-).

Przyczyna tkwiła w ślizgajacym się pasku. Po sobotnim chasaniu po błotach i niedzielnym myciu troche wody wodiocznie sie tam dostało i taki był efekt.

Co do obortów to niestety coś chyba nie tak
jest z pompą, bo zaraz po odpaleniu ( na zimno) jest około 400 obr/min i się telepie strzaliwie. potem rośnie do jakiś 600 obr/min, ale np wczoraj cały dzień chodził jak igła na obortach 650 obr/min. Widocznie wizyta na hamowni mu siespodoła ;-).

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » pn gru 15, 2008 10:35 pm

jeszcze jedno pytanko
mój patrol jest strasznie miękki i dodatkowo nie mam "bałwanków" i przy podjazdach lub nawet byle jakich dziurach most dobija do ramy bodajże

czy jeżeli kupie
http://www.allegro.pl/item505474658_pol ... 60_61.html

to parch pójdzie troche w góre ? i czy będę musiał jeszcze sie zaopatrywac w te odboje ?

ma sie rozumieć ze po jednym polibuszu na spręzyne i zakłada sie je pod tak jak pisze w aukcji ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » wt gru 16, 2008 10:39 am

A zmieniles juz ten zawias na +2 czy tam +4 cale? Bo moze masz juz tak wykutane stare zawieszenie, ze dobija na byle czym. Zaloz nowe sprezyny i amortyzatory. Odboje mozesz kupic w sklepie dla ciezarowek, wybierz takie lekko jajowate o szerokosci paru cm (mieszcza sie w dloni i pasuja do łoża). Zakonczone sa nagwintowanym pretem. Rozwiercasz łoże sprezyny na wylot odpowiednim wiertlem i od spodu zapodajesz nakretke. Trzeba sie troche nagimnastykowac palcami, ale idzie tam wsadzic lapy. Najlepiej przykleic do palca nakretke z podkladka tasma klejaca - wtedy idzie bez problemu. Pozniej lapiesz kluczem plaskim "na sztorc" i dokrecasz odboj. Masz gotowe. Z przodu da sie tak zrobic na 100%, z tylu dopiero bede dzialal, wiec dam znac. A jak Ci sie nie chce bawic to po prostu wloz tam cos gumowego luzem i niech sobie lata wewnatrz sprezyny :)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: martii » wt gru 16, 2008 11:56 am

tzw bycze jaja do przyczep, ja mam te duze chyba na 12ton, druba wspawana i dokrecone nasadkowym
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » wt gru 16, 2008 5:15 pm

mam wszystko STD
tylko wydaje mi sie ze spręzyny są bardzo wyklepane, nisko siedzi parch i jest strasznie miękki

i czy przy std amorkach moge dac te podkładki ? 30mm załóżmy
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

bytomix
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: wt sty 29, 2008 8:27 pm
Lokalizacja: SŁUPSK

witam

Post autor: bytomix » wt gru 16, 2008 10:18 pm

... na początek pragnę pozdrowić 'seburaj', który tam mocno szczyci się swoja "wiedza" na tym forum i drze łacha ze wszystkich, a mnie nazywa wręcz swoim ulubieńcem, w negatywnym tego słowa znaczeniu, miałem nie odpowiadać na twe durne zaczepki ale stwierdziłem , ze jak się świni popuści, to z chlewu wejdzie Ci do domu, wiec "seburaj" po pierwsze pomimo twych sarkastycznych i wręcz drwiących wypowiedzi w Słupsku nie mieszkają ludzie o których wypowiadasz się w sposób mało kulturalny i drwiący , i znają się na off roadzie,/ wystarczy wspomnieć o rajdzie organizowanym w Miastku / a po drugie Terrano które jest moją własnością i które przeszło te modyfikacje o których pisałem wcześniej do dnia dzisiejszego jeździ bez usterek i nawet mam w nim pewne sukcesy, wiec wsać sobie w tyłek te twoje dewagacje na temat twej mądrości i nieomylności... mam nadzieje że choć to przeczytasz zanim moderator to usunie, i wiem że moge mnie za to "wyciąć" z forum , ale ktoś musi ci utrzec nosa , bo w tym hobby ma byc samo hobby a nie cwaniactwo na poziomie "dresów"... pozdrowienia dla wszystkich oprócz jednego
PER ASPERA AD ASTRA

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » śr gru 17, 2008 7:13 am

zakrawa na temat : classical foch... :roll:
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
jaasiu
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej

Post autor: jaasiu » śr gru 17, 2008 8:00 pm

Ja mam tylko takie pytanko bo może ktoś przerabiał podobny temat: Ramki (uszczelki) tylnych bocznych szyb z krótkiego GR są takie same jak w k160? A może jeszcze z czegoś inego idzie je przypasować?
Mix K260/K160 z SD33T

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » śr gru 17, 2008 8:38 pm

Rusek pisze:Na luzie jakieś 600 obr/min może nawet ciut mniej. Jutro sprawdzę co będzie jak podniosę trochę obroty.

Silnik 2.8 TD
Wymień płyn od wspomagania...farfocle masz :)21

Awatar użytkownika
janusz k160
 
 
Posty: 5567
Rejestracja: wt mar 29, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: janusz k160 » śr gru 17, 2008 8:42 pm

Peepuck! pisze:zakrawa na temat : classical foch... :roll:
No... tak i dlatego życzymy Temu Panu jak najwięcej sukcesów... :)21

PS. Brzydki ten Seburaj, wstrętny i zły... :)23

Awatar użytkownika
redin
 
 
Posty: 217
Rejestracja: śr sie 27, 2008 9:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Post autor: redin » śr gru 17, 2008 9:59 pm

redin pisze:mam wszystko STD
tylko wydaje mi sie ze spręzyny są bardzo wyklepane, nisko siedzi parch i jest strasznie miękki

i czy przy std amorkach moge dac te podkładki ? 30mm załóżmy

nikt mi nie odp :P



parch nie równo chodzi jak jest zimny, aczkolwiek świece wszystkie dzisiaj sprawdzalismy i są dobre, kumpel wkrecil parcha na troche wyzsze obroty po czym puścił gaz i parch momentalnie zgasł po czym nie mógł odpalić przez chwile, po którejś próbie dopiero odpalił, myslimy że to filtr paliwa gdyz auto dopiero co kupione i jest w fazie wymiany wszystkiego ( filtr oleju, olej wymienione, mosty posprawdzane ) a Wy co myślicie ? co to moze byc ?
Suzuki Samurai lift +3" koła 31" na sprzedaż
Jeep WG - wycieczkowóz

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości