Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 9:55 pm
Moi drodzy pomocy

bo nie wim co sie dzieję dziś załączyłem przedni napęd i co chwila rytmicznie słyszałem łupniecie z przodu i do tego lekkie szarpnięcie (jak przyspieszałem). Robi wrażenie jak by na chwilę rozłączał się przód i ponownie załączał, ciężko mi to opowiedzieć to trzeba usłyszeć

ps. proszę nie wyzywać mnie - szukałem i nic nie znalazłem co by mogło mnie nakierować
Pozdrawiam
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » sob sty 03, 2009 10:00 pm
Na jakiej nawierzchni ?
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 10:09 pm
na zwykłej drodze
-
Mroczny
-

- Posty: 40645
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob sty 03, 2009 10:15 pm
a czy masz identyczne opony na osiach?
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 10:18 pm
opony są wszystkie takie same
-
Fazi

- Posty: 1578
- Rejestracja: czw lut 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Rzeszów czyli N 50°05' E 21°55'
Post
autor: Fazi » sob sty 03, 2009 10:38 pm
A co tu szukać - sprzęgięłka Ci siadły. Przepuszczją.... jak nie wierzysz, zdemontuj i pojeździj, moze być pojedyńczo

. Któreś na 100% siadło.
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL

-
hajdi
-

- Posty: 887
- Rejestracja: ndz sie 31, 2003 7:01 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: hajdi » sob sty 03, 2009 10:45 pm
W elemencie ktory jest na stałe przy piascie i sprzegiełko zapina sie właśnie do niego jest takie duze łozysko ,jak ono pada to jest taki własnie efekt.
king cab 2.4
ramcharger 5,9
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 10:49 pm
też przypuszczam, że sprzęgiełka ale boję się że może być gorzej, z prawej strony bardzo ciężko się załączało trzeba było blyckami kręcić i dziwne odgłosy własnie słychać z prawej strony
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 10:51 pm
-
Mroczny
-

- Posty: 40645
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » sob sty 03, 2009 10:53 pm
jak najbardziej jest to mozliwe
ale.. i tak pewnie szczezło sprzęgiełko
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 10:59 pm
jak na jesień robiłem furę to już wtedy zaniepokoił mnie widok prawej strony a sądzę, że nikt tam nie zaglądał od 1993 roku jak wyjechał z fabryki ps. musiałem rozruszać sprzęgiełko ale i tak ciężko chodziło w porównaniu do lewej strony - muszę napisać kartkę nie załączać 4x4 i powiesić pod lusterkiem

-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » sob sty 03, 2009 11:00 pm
Dziękuję za podpowiedź teraz będę mógł iść spokojnie spać i nie mysleć o tym
-
RX01
-

- Posty: 263
- Rejestracja: sob lip 28, 2007 7:08 am
- Lokalizacja: Laskowice
Post
autor: RX01 » ndz sty 04, 2009 10:41 am
klon pisze:na zwykłej drodze
No to wsio jasne - ja to bym na awarię sprzęgiełek nie liczył..
GR long

Urzędy w Polsce to wielki ciężar, dlatego kładzie się go na barki osłów

-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » ndz sty 04, 2009 1:33 pm
zobaczymy co będzie jak znajdę czas to rozkręcę i oblukam co tam sie stało złego
-
slayer17
-

- Posty: 277
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 6:26 pm
- Lokalizacja: Bieszczady
Post
autor: slayer17 » ndz sty 04, 2009 1:36 pm
Tylko kwestia jak "zwykła" była ta droga.
Bo jeżeli kolega jeździł z załączonymi napędami po czarnym to bida oj bida.
Tyrrano WD21 2,7TD
Toyo Open Country AT - żal się chwalić

-
PG
-

- Posty: 185
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 10:34 pm
- Lokalizacja: KRK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PG » ndz sty 04, 2009 3:06 pm
Panowie podlacze sie pod temat z pytaniem o przalaczeniem 4 butow na 2 i na odwrot...
mamy taka sytuacje jedziemy po sypkim dosc glebokim sniegu na 4 butach bez reduktora...
pytanie czy moge przelaczyc bez stawania i bez wciskania sprzegla naped na 2 buty?? po czym ponownie go spiac??
ciezko sie skreca w takim sniegu na 4 butach a odlaczajac przod moglbym nadrzucic dupe po czym szybko spiac 4 buty i by wyszedl... albo wczesniej sie zakopal w sniegu haha:)
no ale to juz inna kwestia pytanie tylko czy mozna ...
GEG AUTO-GAZ
-
Mroczny
-

- Posty: 40645
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz sty 04, 2009 3:14 pm
jak masz automaty to nie możesz
slayer17 pisze:Bo jeżeli kolega jeździł z załączonymi napędami po czarnym to bida oj bida.
nie przesadzaj
napęd nie z plasteliny
poczytajcie temat o sprzęgiełkach w dziale jazda w terenie - zrozumienie ułatwi eksploatację, a nie ma potrzeby kolejny raz walkowac
-
slayer17
-

- Posty: 277
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 6:26 pm
- Lokalizacja: Bieszczady
Post
autor: slayer17 » ndz sty 04, 2009 3:42 pm
No dobra - przesadziłem trochę.

Tyrrano WD21 2,7TD
Toyo Open Country AT - żal się chwalić

-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » pn sty 05, 2009 8:39 am
z napędem na 4 koła jeźdzę czasami ale załamuję się, że one siadają od jazdy po naszych dobrych drogach cały czas myslałem że mozna smagać na 4x4 cały czas i nic nie powinno się stać
a jeszcze pytanie co jeszcze może się zepsuć od włączonego napędu

-
Mroczny
-

- Posty: 40645
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » pn sty 05, 2009 9:28 am
mówiłem - poczytaj
jak zrozumiesz jak działa zrozumiesz co może się zepsuc
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » czw sty 08, 2009 12:03 pm
byłem przekonany, że japońska technologia jest bardzo dobra a tu załamka - katastrofa

-
KJarosław

- Posty: 600
- Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
- Lokalizacja: Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KJarosław » czw sty 08, 2009 1:04 pm
klon pisze:byłem przekonany, że japońska technologia jest bardzo dobra a tu załamka - katastrofa

Załamka to od takiego użytkownika kupić potem auto, jak ktoś ma kiełbie we łbie to i grabie przy uzytkowaniu popsuje, więc co ma do tego technologia? Jak sie nie ma pojęcia o aucie nie trzeba wsiadać, albo przewertować instukcjie obsługi tam wyszczególnione jest tłustym drukiem , że jazda na spientych napędach po czarnym powoduje poważne uszkodzenia w układzie napędowym...nawet moja zona to rozumie...ech.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
-
klon
-

- Posty: 132
- Rejestracja: wt gru 14, 2004 11:53 pm
- Lokalizacja: Wielkopolska/Ziemia Lubuska
Post
autor: klon » czw sty 08, 2009 9:01 pm
trochę kolega KJarosław mnie obraził tym postem ale czekałem za taką odpowiedzią i podpowiedzią jak naprawić samochód - Pozdrawiam

ps. samochody u mnie jeżdżą bardzo długo i są w dobrej kondycji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości