W uza to jedna nanosekundaczesław&jarząbek pisze:chyba w uza


Moderator: Jerry
W uza to jedna nanosekundaczesław&jarząbek pisze:chyba w uza
czesław&jarząbek pisze:chyba w uza
curator pisze:Odpowiadam:GAZFAN pisze:Kuratorze.. nie odpowiedziałeś ile ampera produkuje alternator na aku.
i może zweryfikuj też volty po minięciu pół godz pracy... i ogólny stan alternatora u dobrego elektroniko-elektryka... tez w czasie pracy...
Pomiar prądu wykonałem miernikiem cęgowym na przewodzie dodatnim aku koło klemy bo tylko tam najprościej było się dostać z cęgami.
--samochód otwarty pilotem, drzwi otwarte,obudzone systemy -- 7A, nap. aku --12,45V
--przekręcenie kluczyka do pozycji grzania świec -- 70A, nap. chwilowo --11,5V
--samochód odpalony --20A, nap. aku --14,6V
--samochód odpalony po 2 minutach spada prąd do --13A, nap. aku --14,25
--samochód odpalony po 30 min prąd pomiędzy 10A i 13A, nap. aku -- 14,00V-14,20V
W czasie tych pomiarów nie załączałem innych odbiorników energi.
Dobiorę się jeszcze do pomiaru bezpośrednio za zaciskiem alternatora.
A tak z ciekawości jakiej mocy jest alternator w Disco 3?
Czy ktoś sprawdzał ile trwa usypianie systemów w samochodzie po zamknięciu?
A jeżeli były dentystyczne to już wogle ma przechlapanetybero pisze:curator pisze:Odpowiadam:GAZFAN pisze:Kuratorze.. nie odpowiedziałeś ile ampera produkuje alternator na aku.
i może zweryfikuj też volty po minięciu pół godz pracy... i ogólny stan alternatora u dobrego elektroniko-elektryka... tez w czasie pracy...
Pomiar prądu wykonałem miernikiem cęgowym na przewodzie dodatnim aku koło klemy bo tylko tam najprościej było się dostać z cęgami.
--samochód otwarty pilotem, drzwi otwarte,obudzone systemy -- 7A, nap. aku --12,45V
--przekręcenie kluczyka do pozycji grzania świec -- 70A, nap. chwilowo --11,5V
--samochód odpalony --20A, nap. aku --14,6V
--samochód odpalony po 2 minutach spada prąd do --13A, nap. aku --14,25
--samochód odpalony po 30 min prąd pomiędzy 10A i 13A, nap. aku -- 14,00V-14,20V
W czasie tych pomiarów nie załączałem innych odbiorników energi.
Dobiorę się jeszcze do pomiaru bezpośrednio za zaciskiem alternatora.
A tak z ciekawości jakiej mocy jest alternator w Disco 3?
Czy ktoś sprawdzał ile trwa usypianie systemów w samochodzie po zamknięciu?
Rozumiem ze upewniles sie ze cegi do pradu stalego byly? Bo standardowe do zmiennego beda przeklamywac, mowiac prosto....
z d3 mam malo na razie wspolnego....curator pisze:Jasne, że do prądu stałego i zerowane przed pomiarem. Całkiem dobry miernik.
A z tą mocą alternatora to nie wiesz ile?
czy objaw wystąpił?curator pisze: Pomiar prądu wykonałem...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość